/fotboll/osk/forum/5307.aspx/fotboll/osk/forum/5307.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Kom hem Kuba
2009-12-15 19:35
Någon som vet vad det är för startelva ikväll?
AIK Saywee
2009-12-15 19:22
Om några minuter börjar nästa säsongs ÖSK-förberedelser på allvar!

Äntligen :-))))
AIK Saywee
2009-12-15 19:18
Blir det någon rapportering från derby´t, direkt eller efteråt?

FORZA ÖSK
Örebro ÖSK Fans
2009-12-15 19:17
AVGÅ Sjögren om du inte fixar bomben!!!
Örebro ÖSK Fans
2009-12-15 19:17
AVGÅ Sjögren om du inte fixar bomben!!! sopa!
AIK Saywee
2009-12-15 19:16
S E, bra tanke, att dra ett streck för det som varit och börja om, se framåt, hoppas på framgångar och stödja klubben på bästa sätt.

Detta gillar jag :-)
Örebro Walter Gigena ☆☆☆
2009-12-15 19:14
S E//

Tack för det vettigaste inlägget på länge här inne. Verkar vara svårt för vissa "unga" och vissa "äldre" att hålla en trevlig nivå.

Är det någon som vet hur det ligger till med årskortsförsäljningen? Ligger vi i fas med fjolåret? Jag har t.ex. inte fått något brev om jag vill förnya mitt.
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2009-12-15 19:13
Det de flesta kan vara överrens om är att det går jävligt segt i förhandlingar i klubben i alla fall.
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 19:08
S E//

He,he, bra initiativ ;)
Örebro S E
2009-12-15 19:07

-------------------------------------------------

(Jag drog ett streck här, gör vad ni vill med det.)
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 18:33
Saywee//

Ja, ungdomsfalangen sysslar i princip uteslutande med personangrepp. Speciellt nicken SyreAtom och Bo Robin som verkar vara samma person, hur det nu går till?

Dessutom dåligt utbildade, en vet inte att om man t.ex äger aktier i Spelarinvest så är man per automatik med i bolaget.

Känns som att Admin behöver rensa upp bland alla personliga påhopp, själv garvar jag bara men många kan ta illa upp.
AIK Saywee
2009-12-15 18:30
Bo Robin, en grej till, om du tycker det är klart att HAN är på väg till en annan klubb, hur kan du då i tidigare inlägg förneka att det funnits en HAN eller en BOMB eller ett FÖRVÄRV?

Skärpning, men jag ger inte upp hoppet, facit över vad som händer just nu kommer så småningom via media.

Om det går åt h-e, med detta "Förvärv" så undrar jag bara varför det gick åt h-e?

Vilken forumcirkus!
AIK Saywee
2009-12-15 18:22
Ämne: Saywee // På ett sät....
Nej det gör jag faktiskt inte!

Läs en gång till och för mig finns inga "vi" (=dina "ni"), jag skriver själv det jag vill skriva vid olika tillfällen.

Det är din tolkning, innebörden av min text är och var att jag tycker om att läsa vad KvT skriver.

Enkelt, men sant!
Örebro Bo Robin
2009-12-15 18:20
Saywee // Ja det är klart han är på väg till en annan klubb. Vem kunde tro något annat? Eller Karl sa ju nyss att det är mer än 50% chans att han går till ÖSK, skulle gissa på 0% så kan vi prata om riktiga rykten i stället för påhittade.

Såg att Kennedy var klar för Djurgården, han som inte ville gå till ett bottenlag, har dom visat han fel tabell?
Örebro Bo Robin
2009-12-15 18:15
Storm_90 // Det vet jag och det är det jag försöker förklara för er, det finns INGEN bomb! Den dom inbillar sig att det är är Andreas Johansson pga vart han är född men han kommer inte komma hit och ingen annan "bomb" heller.
AIK Saywee
2009-12-15 18:15
Bo Robin, jag har hela tiden haft bombinformation om vad som händer, eller inte från "väst".

Om ÖSK-Karl och jag får liknande information, samma dag, och nästan samma timme, från olika håll är väl inte så konstigt att förstå, om man vill förstå.

Denna vecka verkar vara en vecka att bestämma sig för framtiden, både för klubben och för "bomben", för därefter kommer ju en massa helger, under en halv månads tid, då de flesta vill kunna koppl av och ha det lite lugnt i mörkrets tid och slippa förhandla om framtiden.

Vill man smutskasta så förstår jag dock dina inlägg!

MEN, mina svartvita vänner, nu är jag orolig för att segheten i förhandlingen sabbar det mycket fina nyförvärvet, min så kallade bomb, kanske går till en konkurrent och talangfalangen kan glädjas, "vad var det vi skrev" ...

Fast å andra sidan så är det ju inte jag som sköter förhandlingarna.

NEJ, nu skall jag inte deppa, jag är ju optimist, och namnteckningen är troligtvis inte på något papper ännu, jag kan bara hoppas, hoppas och hoppas :-)

FORZA KVINNAN!
Örebro Bo Robin
2009-12-15 18:13
Saywee // På ett sätt syftar du på att "ni" har kontrollen över forumet? Eller exakt vad menar du?
Örebro Storm_90
2009-12-15 18:06
Bomben är inte Andreas Johansson anledning? Han är helt enkelt inte bossman ännu hans kontrakt går ut först i sommar och man får först erbjuda ett kontrakt till en spelare när denna har max 6 månader kvar på det nuvarande annars måste man ta kontakt med klubben innan.
Pang bom krasch där sprack det för dig....
Örebro Bo Robin
2009-12-15 18:05
Farsen fortsätter (igen) // Om du skiter i vem som skrev vad, varför kommenterar du det då?
AIK Saywee
2009-12-15 18:02
KvT, backa inte ur för "talangfalangen", som vill ta över och dirigera, vad som skall skrivas/tyckas eller inte skrivas/tyckas, det du skriver är ofta intressant, iallafall ur min synvinkel, handlar för det mesta om ÖSK, fotboll etc. etc, läsvärt helt enkelt, även om vi inte alltid "drar jämt"!

Det är väl bland annat ofta, sådant som du brukar skriva om, som man vill läsa på ett debattforum.
2009-12-15 18:00
Bo Robin/ Helt ärligt så skiter jag i vem som skrev vad. Skriv mer om vad du tycker själv istället för att operera i andras inlägg. Vad tror du krävs för att ÖSK ska ta ett steg till mot toppen? Vilka nyförvärv vill du se? Forza ÖSK
Örebro Bo Robin
2009-12-15 17:58
Bomben är Andreas Johansson och han kommer inte till ÖSK.
Örebro Bo Robin
2009-12-15 17:52
Farsen fortsätter (igen) // Nej Saywee fick ett PM innan, kolla historiken :)

Och ca 1 timme efter att jag skrev att det inte finns någon bomb så skriver ÖSK-Karl att det inte blir någon bomb fast Saywee hela tiden beklagar sig att det var han som visste om bomben.
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 17:51
Farsen....//

Ja, segt är bara förnamnet, bomben hade lätt kunnat brisera redan förra veckan. Nu är det bara att hoppas. Men gissningsvis är chansen ändå över 50%. Vet inte om sign-onpengarna är så avgörande för honom, han har redan så han klarar sig ;)
AIK Saywee
2009-12-15 17:49
Bo Robin//
Jag är ärlig, positiv och har gärna förhoppningar, men sega förhandlingar kan förvärra möjligheten att nå dubbeln 2010.

Dina lögner vill jag inte befatta mig med!

Tjöta, älta
2009-12-15 17:45
Bo Robin/ Kanske var så att Saywees kompisar hört ett rykte och att Karl bekräftade? Varför hålla på och härja om vad folk egentligen har för position? Mycket av informationen som Karl skriver verkar ju stämma. Sen behöver man ju inte ha samma åsikter för det...
Örebro Bo Robin
2009-12-15 17:38
Svar på tal Karl. Nu får ni alla se, jag sa ju att det inte blev någon bomb och då erkänner ÖSK-Karl direkt att det inte blir någon bomb. Jo jag vet att Saywee drog upp bomben, du kanske är Saywee också?

På tal om det Saywee, förra året avslöjade ÖSK-Karl "bomben" för dig i PM medans nu 1 år efter säger du att dina "vänner" i Göteborgs finare kvarter (Örgryte) sa att Zavadil var på väg till ÖSK. Nothing makes sense.

Och Karl, du har påpekat flera gånger att du är med i spelarinvest, jag sa inte att du satt i styrelsen men nu är du bara med i team ÖSK?
2009-12-15 17:33
Saywee// Jag tror på topp 5 med nuvarande trupp. Med 2-3 nyförvärv blir det kanske medaljer! =)
AIK Saywee
2009-12-15 17:31
Ämne: Bo Robin//
Jag har ....
ÖSK_hjärtat, jag vill inledningsvis verkligen hålla med dig, stämningen är tråkig ...

... men se upp så du inte får ett ironiskt inlägg mot dig, från Gurra2001, han hade ju en "avdelning" har jag för mig, om att "Mittåt vart tog du vägen", inte är så önskvärda, om jag inte missminner mig, men jag kan ju ha fel?

Dessutom misstänker jag att han ingick i flera av de nämnda avdelningarna själv, vore konstigt annars, eller?

Vilket roligt inlägg det var, seriöst och utvecklande ...

Jag blir både trött, retlig och börjar få svårt att hitta på något nytt, allt är precis som tidigare, puuuh. Helst vill jag dock uppmuntra och inge förhoppningar om den kommande säsongen, ger nog inte upp så lätt numera, det tar bara lite mera ork att få in lite positivism i svartvitt.

Tjöta, älta
2009-12-15 17:30
Varför ska det alltid segas så när det gäller kontrakt i ÖSK?
Annons: