/fotboll/osk/forum/5305.aspx/fotboll/osk/forum/5305.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Sersant
2009-12-15 15:11
Erki:
Plus sköna stålar som rullar in då man får pengar för varje dag en spelare är borta på VM :).
Örebro Storm_90
2009-12-15 14:49
Det här är ju ändå humor på hög nivå! :D
Örebro Erki
2009-12-15 14:35
Sersant// Awesome!
6:e A-landslagsmannen i ÖSKs trupp alltså, då blir "bomben" nr. 7 :)

Om Bedoya sköter sig bra kanske vi får en svartvit att heja på i VM ;)
Wivallius
2009-12-15 14:29
Sersant//

Toppen!
Örebro Sersant
2009-12-15 14:24
BEDOYA I LANDSLAGET!!!!
Örebro Sekt. E
2009-12-15 14:00
Aha. Såg att han är uttagen i truppen för i afton.
Wivallius
2009-12-15 13:57
Sekt E//

Lumbana var med och spelade upp ÖSK U i Div 2 förra säsongen :-)
Örebro Majjo
2009-12-15 13:48
Det är väl träningsmatch ikväll?
Någon som vet vilken tid och om det kostar för en icke-medlem att komma in?
Örebro Sekt. E
2009-12-15 13:47
En fråga: Boris Lumbana, är han testspelare eller har jag missat något? Såg han på skinkturneringen/Yunus cup och han kunde joxa med trasan såg det ut som.
Örebro Ösk_hjärtat
2009-12-15 13:18
Ämne: Har gjort två "....
då får du söka igen, du har tydligen missat en hel del.
Örebro Rojas
2009-12-15 13:00
Ämne: Ämne: Jag und....Det vore fint med Sami Hyypiä men vad ska vi med han till ?, istället för silja line eller, för han lär ju inte peta almen
Örebro Aspen
2009-12-15 12:58
Har gjort två "Sök på nick" ett med ÖSK-Karl och ett med SyreAtom.
Det är en frapperande skillnad på ämnen man tar upp.
Den hätska stämningen mot Sixten o. Sjögren är svår att upptäcka. Det jag såg rörande dessa herrar i de 40 inläggen från ÖSK-Karl var:
– Tycker Hamrén var smart som valde spelarnas man som assisterande, det grämer mig att inte Sixten gjorde samma sak,
– Men missnöjet är nog ännu värre gällande Sjögren beroende på saktfärdiga förhandlingar och killarna själva måste "tjata" till sig en tid hos honom.

Det jag såg i SyreAtoms senaste 40 inlägg var nästan ingenting om fotboll eller ÖSK. De handlade mest om SyreAtoms syn på andra forumskribenter och deras åsikter.
T ex "Kul det här, alla Ösk-karls hangarounds menar att man ska scrolla förbi bara, att man inte ska bry sig vad ösk-karl skriver, att man inte ska läsa om man inte gillar vad man ser.
Trots det klarar de inte av att göra detsamma när det gäller andra, det gäller bara "big-shot" ösk-karl...."
Örebro SyreAtom
2009-12-15 12:54
KvT//

Är det snyfthistoria nu?

Stackars dig, det är bra synd om dig när man är kritisk mot din bäste kompis här på forumet. Du är galet selektiv i vilka bovar du pekar ut.

Din bästa kompis har sannerligen inte spart på krutet, men det belyser du inte en endaste sekund. Bara nu när vi andra blivit trött på denne användares tjat, tjat, tjat om sixten/sjögren reagerar du. Nu är det så trist här, dumma syeratom förstör stämningen oj oj...

Och scrolla säger ni, scrolla, men ni livar upp er och kan inte hålla er så fort nått kritiskt kommer om ösk-karl. Hur tänker du kring oss andra utanför er lilla coola grupp då, vi som har fått stå ut med all tjat från ösk-karl om sixtens avgång osv...vi som lidigt och protesterat som fan?

Har du inget att säga om det nudå?

Örebro SyreAtom
2009-12-15 12:53
KvT//

Är det snyfthistoria nu? Stackars dig, det är bra synd om dig när man är kritisk mot din bäste kompis här på forumet. Du är galet selektiv i vilka bovar du pekar ut.

Din bästa kompis har sannerligen inte spart på krutet, men det belyser du inte en endaste sekund. Bara nu när vi andra blivit trött på denne användares tjat, tjat, tjat om sixten/sjögren reagerar du. Nu är det så trist här, dumma syeratom förstör stämningen oj oj...

Och scrolla säger ni, scrolla, men ni livar upp er och kan inte hålla er så fort nått kritiskt kommer om ösk-karl. Hur tänker du kring oss andra utanför er lilla coola grupp då, vi som har fått stå ut med all tjat från ösk-karl om sixtens avgång osv...vi som lidigt och protesterat som fan?

Har du inget att säga om det nudå?

Im all ears...
Örebro Aspen
2009-12-15 12:38
För ett par dagar sedan låg i vi forum-toppen, bra eller hur.
Det tyder på intresse att skriva här, speciellt när det gäller nyförvärv.
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 12:32
Sekt.E//

Helt ok, jag bara undrade ;) Det blir så lätt en höna av en fjäder här inne!
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 12:30
Skägget//

Sådant är ju lätt att häva ur sig, jag vet flera stycken som lämnat, vilka nick är det?

Så sammanfattningen var futtig, hur vill du ha den då?
Örebro Sekt. E
2009-12-15 12:30
ÖSK-Karl// Det där med blond kom nog från mig är jag rädd. Sedan skrev jag att det bara var en förhoppning om en speciell spelare, som är just blond.
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 12:24
KcMarten//

Jag har ingen aning om varifrån uppgiften kommer ifrån att bomben skulle dra 1.500 extra per match, däremot är jag övertygad om att han kommer att dra extra.

Sedan skall han tydligen vara blond enligt många, varifrån det kommer vet jag inte.

Bo Robin/
Så jag har alltså ett nick till på ÖSK forum, då tycker jag du borde skriva ut det här och göra en anmälan till redaktionen.

BBB/
;)
Örebro Skägget
2009-12-15 12:19
tss, kurt. Syreatom verkar vara en av de få vettiga när Falang Karl har tagit över forumet. Jag vet flera stycken som lämnat eller skriver väldigt sällan för det går inte diskutera längre med sånt folk på forumet.

...och den där redovisningen av pengarna såg verkligen futtigt sammanfattad.
Örebro Kurt von Traatt
2009-12-15 12:10
Jag börjar bli lite trött på det här forumet också nu. Så fort stämningen sakta men säkert börjar bli lite bättre och diskussionerna så dyker det upp ett inlägg vars enda egentliga dolda eller öppna syfte är att dra igång gräl. Där den egentliga fotbollen är en bisak. Där man letar exakta ordagranna fel i varandras artiklar.

Jag säger det rent ut SYREATOM. Det känns som om allt du vill är att sprida gift i detta forum. Du använder f.n forumet till någon sorts personlig kanal för att få ur all din ilska.

Och folk som smyger omkring och tänker "HOPPAS NYFÖRVÄRVET INTE KAN KLASSIFICERAS SOM EN BOMB! DÅ JÄVLAR SKA DE FÅ HÖRA"

Faan vad glad att en bra spelare är på G för ÖSK! Vad är det med er härinne?

För bra är han! Om sen han är en kinapuff i ditt öra, en bomb för en annan så skitsamma! Huvudsaken är väl att ÖSK signar en bra spelare som går rakt in i första-elvan! Sen om du kvalificerar det till en bomb eller en glad överraskning är väl egalt?

Jag skiter i detta forum snart.
Örebro Bo Robin
2009-12-15 12:09
Wivallius // På svartvitts forum ;)
Örebro ÖSK-Karl
2009-12-15 12:09
Skägget//

23 extra miljoner= 14 miljoner ifrån Spelarinvest, 8 miljoner från Behrn, 1 miljon i extra spons för att lösa Kim Ohlsen= 23 miljoner.
Örebro Kurt von Traatt
2009-12-15 12:06
Sersant // Vad då ingen publik? Får man inte komma och kolla på matherna ?
Örebro apskallen
2009-12-15 11:51
SyreAtom// Läs om, läs rätt (om du kan). Jag klagar inte på ditt inlägg, inte någonstans. Jag säger bara att du gör exakt samma sak mot ÖSK-Karl som han gör mot Sixten och Lennart.

Det finns ingen värdering i konstaterandet, och inget ställningstagande. Jag säger inte heller vad du får eller inte får skriva.

Att du drar egna slutsatser säger mer om dig än om mina inlägg. Vad är det för scrollning du pratar om förresten, har jag bett nån scrolla?

Men visst, kör vidare på din linje. Utan att veta kan man väl ana att fortsatta personangrepp förr eller senare leder till avstängning, om du eller vi andra sörjer mest får väl framtiden utvisa.
Örebro Sekt. E
2009-12-15 11:29
Nog är det lite skillnad på att poängtera och att klaga va.
Örebro SyreAtom
2009-12-15 11:27
Kul det här, alla Ösk-karls hangarounds menar att man ska scrolla förbi bara, att man inte ska bry sig vad ösk-karl skriver, att man inte ska läsa om man inte gillar vad man ser.

Trots det klarar de inte av att göra detsamma när det gäller andra, det gäller bara "big-shot" ösk-karl....
Örebro SyreAtom
2009-12-15 11:20
apskallen/

Ja men du gör ju detsamma med mitt inlägg, klagar på det...så hur ska du ha det? Säga åt andra vad de ska skriva, läsa eller kommentera andras, när du gör på precis samma sak själv.

Visa nu hur duktig du är som scrollar förbi bara...
Örebro SyreAtom
2009-12-15 11:15
Wivallius//

Precis som på samma sätt som du scrollar förbi mitt inlägg då eller?
Örebro Aspen
2009-12-15 11:14
Wivallius//TIPS !! När jag är i utlandet brukar jag lämna tomt i de positioner där å, ä och ö ska stå. När sedan meddelandet är klart så klipper jag ut t ex Å ur ett befintligt meddelnade och klipper sen in det i mitt.
Annons: