/fotboll/osk/forum/514.aspx/fotboll/osk/forum/514.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
En riktig örebroare
2016-08-28 11:01
@Nissesson:

Okej så du har inte 2 söner som sköter sidan?
AIK Nissesson
2016-08-28 09:35
Lögnerna fortsätter ...

... matchdag i dag, FFF är nog inte besegrade förrän matchen är slut?
En riktig örebroare
2016-08-28 08:27
Och alla vet att Ansiktet och Saywee är samma person.
Kalleteodor, ingen har påstått Pernilla är släkt med honom, utan vi ifrågasätter att de är hans 2 väldigt nära släktings som driver sidan och låter han alltid komma undan medans vi andra delas ut spärr utan ens varning och liknande.
Örebro KalleTeodor
2016-08-28 08:16
Inte för att spä på något utan snarare för att bidra med fakta så är "Pernilla" en av redaktörerna för hela SvenskaFans. Det var henne som flera av oss här inne kontaktade för något åt sedan när svartvitt-redaktionen var helt osynlig. Pernilla är stockholmare och håller på Hammarby. Vad jag vet så har ingen på vårt forum någon privat relation till henne. Så det är direkt felaktigt att beskylla Saywee för att vara släkt med henne.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Ansiktet
2016-08-28 04:58
Detta är inget annat än mobbning. Ni borde skämmas. Här diskuterar vi ÖSK. Vill ni mobba och älta gammalt groll så ta det via PM. Så otroligt jävla trött på detta jävla skitsnack!!!!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro flesklepp
2016-08-27 22:29
@Columbus:
Fyyfaaan va coooolt ! Alla ä där!!! Den som inte ä mä ä emot. Restalundsvägen!! Yeeeaaa!
Örebro Columbus
2016-08-27 22:08
Ses på restalundsvägen om en timma. Jag tar med mig spelprogrammet så vi kan vi diskutera i vilka återstående matcher Råp och Gerzic kommer vara avstängda i.

Vi meddelar "resultatet" här på forumet imorgon kl 12.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro flesklepp
2016-08-27 22:01
@Restalundsv:
På Restalundvägen!!??!!
AIK Nissesson
2016-08-27 21:30
@Restalundsv:

Instämmer till 100 %
Örebro Restalundsv
2016-08-27 21:27
Nu får det va nog!!!!
Man kommer in till detta forum för att ventilera om
ÖSK etc.
Istället möts man av att det gnabbas. Tkr ni kan dra allihopa. Konflikter får ni lösa på ett annat ställe.
AIK Nissesson
2016-08-27 21:26
@Nissesson:
Repris Det var detta, kanske onödiga inlägget från mig som skapade en massa onödigt tjafs, men vad i detta ärligt menade inlägg var fel.
Örebro Hitta avslut!!
2016-08-27 21:00
@Hitta avslut!!:

...ständigt aktuella frågor...

Saywee kommer förmodligen att döda detta forum med sitt vidriga beteende.
Örebro DaSa
2016-08-27 20:49
AIK verkar ha problem med Lagarde, får hoppas att inte även vi har det.
Örebro Pedretti
2016-08-27 20:24
Tog reda på hur Jonis insats var själv och det verkar som att han spelade mycket bättre denna gång och han gjorde ett drömmål med ett långskott som letade sig upp i det vänstra krysset.

– Ett fantastiskt mål. ”Jonis” gjorde sin andra match för oss, och nu märktes det att han kunde nivån betydligt bättre än vad han gjorde förra gången. Det tar alltid tid att komma i ett nytt lag. Skillnaden på allsvenskan och division 2 är enorm, säger Hessel. - NA
Örebro flesklepp
2016-08-27 19:20
@DaSa:
hmm... ja, ungefär så här kändes det väl att läsa att DG stänkt in FYRA mål för Elfsborg i en och samma match: "Din satan … satan … du din satans helvetes jävla skit! Din jävla skit; Bondlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit! Pottsork, snuskiga stork, din ruttna rot, din fulla kork! Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum! Din usla gam, din slemmige torsk, förnicklade pappskalle, skunk, förbanne mig, lägg ägg, slibbiga drägg skitstövel och bandit! Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas!! Sopprot, helidiot, fan vad du bär dig åt! Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit! Attans skitstropp, hörru din saaaa, saaaatan, helvete,helvete, helvete, helvete, helvete, helvetes jävla skit!" För att slippa eventuella anmälningar till "Pernilla" (vem är det?) eller forumansvariga hit eller dit så vill jag bara påpeka att texten ovan är rakt av citerad från Magnus&Brasse. Så anmäl isf dem, inte mig.
Örebro DaSa
2016-08-27 19:00
@flesklepp:

Jag tänkte samma sak,men sen kom jag ju på att Omoh vårat nyförvärv var en av de bästa mot KBK och att även Sköld gjorde mål. Sen kändes det lite bättre..:)
Örebro Pedretti
2016-08-27 18:41
Såg att Rynninge spöa Örebro Syrianska med 3-0.
Någon som vet om Jonis var inblandad i något av dessa mål?
Örebro flesklepp
2016-08-27 18:25
Ta't lugnt, ta en TOY! Eyravallen
Örebro flesklepp
2016-08-27 18:20
@Nissesson:
Fick leta en bra stund innan jag hittade detta inlägg från dig, 19/8 och förstod att det var det du syftade på. Jag upplevde ditt "Hitta för fan inte på något" som hotfullt.
AIK Nissesson
2016-08-27 17:46
Columbus ...

Men, vad är egentligen problemet?
Alltså det egentliga problemet?

Omöjligt när svaren undviks ...

... å du, fleskleppen, har du redan glömt hur besviken du blev över en svordom, för någon vecka sedan. Jaja du får gärna fortsätta vårda språket i detta forum, det är inte fel.

Örebro Columbus
2016-08-27 17:05
Nissesson:

Jag minns för ett par år sedan när du blev så upprörd på allt och alla här på forumet att du deklarerade att du skulle sluta skriva här.......om sex månader.....du var alltså tvungen att invänta ditt eget 10-årsjubileum som forum-medlem i sex månader innan du kunde sluta skriva, trots att du var så pissed off på allt. Stor humor, den gången! Det blev gapflabb hela den veckan, minns jag......jag fnissar fortfarande åt det varenda gång jag tänker på det!

Det blev i och med det så väldigt tydligt hur MYYYYYCKET det betyder för dig att skriva på detta forum, Nissesson.

Ta't lugnt, ta en TOY!

Heja ÖSK!
Örebro flesklepp
2016-08-27 17:03
@Nissesson:
Vad syftar du på, "fasiken" eller "DG"?
AIK Nissesson
2016-08-27 16:37
@Nissesson:

Columbus varför undviker du att bemöta detta?

Å du, flesklepp, det här med svordomar är väl inget vi gillar?

SUCK !!!
Örebro flesklepp
2016-08-27 16:17
@En riktig örebroare:
Det var väl en sån period här på forumet, 1-2 år sedan? då man fick typ "712 års livstidsavstängning och spöstraff" bara man knystade ngt litet "fasiken" eller liknande?
Örebro flesklepp
2016-08-27 16:04
Mycket "snack" om en massa annat här inne, men jag kan faktiskt inte se att någon har kommenterat det faktum att DG stänkte in FYRA baljor för Elfsborg i förrgår. Det svider. Jag har inget emot DG, men jag önskar att han helt tappar formen och får tillbringa sina 3,5 år (var det det?) på bänken till en mycket dyr kostnad för Elfsborg. Jag? Bitter? Näääh!
Sawadee
2016-08-27 15:50
Problemet med Saywee, om vi nu ska kalla det problem, kanske skulle vi snarare kalla det; "det intressanta" är väl att han/hon (vet ej, tror han) alltid är så snabb med att anklaga andra för hot, hån, hat, etc för det allra minsta de andra skriver mot honom/henne när han/hon själv samtidigt tar sig rätten att hej vilt hata, håna och hota andra på forumet.
En riktig örebroare
2016-08-27 14:58
Columbus//
Alla vet att de är hans 2 familjemedlemmar som sköter sidan. Alla vet att han alltid kommer undan. Han skämde ut sig för något år sedan (förmodligen efter några bärs) då fanns de flertal inlägg mot honom men då valde han istället sägs att folk ringt och hotat honom. (Detta har väl skett 5-6 gånger senaste åren).
Min kompis fick ta emot ett dödshot av en skribent även rastiska uttalanden av en forummedlem (alla vet vem han är,Inte saywee dock) och det slutade med att killen fick en livstid spärr för att han skrev ut allt vad den hockey fantast skrev.
Vad som hände med killen som hota? Tja han är här inne ibland och sprider dumma inlägg om skribenter,sponsorer och spelare.
Nu lär jag också få en spärr.
AIK Nissesson
2016-08-27 14:58
Präktigt Columbus, det var egentligen en örebroare, som ständigt tjatade om denna Pernilla, så jag tog tillfället i akt och försökte tjata likadant.

Tog aldrig kontakt med Pernilla, vi är inte släkt så vitt jag vet.

Ere nåt mer du vill veta, som du inte kan ta via pm?
Örebro Columbus
2016-08-27 14:25
Nissesson Du är självklart en av de ledande på det här forumet. Det är väl ändå dina tiotusentals inlägg genom åren ett bevis på? Du tycker själv att din ställning här på forumet är oantastlig, så då är det väl så.... Men, jag har faktiskt en viss invändning mot dig här på forumet: Du gillar att leka forumpolis. När du skriver något uppseendeväckande/dåligt så hänvisar du lugnt till forumreglerna. Helt enkelt att så länge forummoderatorn inte ingriper så är allt okej med det du skriver. Däremot, när du tycker andra forumister skriver provocerande och otillbörligt så agerar du genast forumpolis. Även fast du vet att det är forummoderatorn som ska sköta allt detta. Dvs, har du ett klagomål så postar man detta till forummoderatorn och undviker att skriva klagosånger direkt på forumet. Apropå detta med forummoderatorer: det är väl en familjemedlem till dig som arbetar som det här? I så fall borde det vara rätt enkelt för dig att kontakta forummoderatorn. Du har att välja både på e-post och telefonsamtal. PS. Antar forummoderatorn är en familjemedlem till dig. Därför att när du sent en kväll här på forumet för ett par månader sedan hotade med att "meddela saker till Pernilla", så var samma hot borttaget (hela posten var t o m borttagen) redan morgonen därpå. Verkade som att forummoderatorn ville bespara dig att göra bort dig ännu en gång? Det är ju inte första gången du hotat med att meddela Pernilla om sådant som skrivs om dig och till dig här på forumet.
AIK Nissesson
2016-08-27 12:54
Columbus, 12:47

... och det innebär egentligen, i klarspråk alltså, för det var väl inte hånande eller provocerande, för då kan några "ryta" till om dom vågar eller har lust ...
Annons: