/fotboll/osk/forum/507.aspx/fotboll/osk/forum/507.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Nissesson
2016-09-03 17:26
Ofta ber jag de som funderar, att skicka ett pm,
medan andra ältar sina frågor öppet!
Örebro flesklepp
2016-09-03 17:21
F@Nissesson:

Kan du inte fråga henom detta via PM?
Örebro Ståhl
2016-09-03 16:54
Såg Crespo på Willys i torsdags och Kalle Holmberg på stan idag. De verkar sakna Örebro :-)
AIK Nissesson
2016-09-03 16:41
Arsene,

"Sluta älta och skicka pm till honom och fråga istället"

Tänk om fler kunde göra detta !

Vad gillar du outing ?
Dr. Fritz Müllweiser
2016-09-03 16:32
Det har sina ups and downs det här forumet
AIK Nissesson
2016-09-03 16:28
Arsene, vad tycker du om outing ?
Örebro Arsène Lupin - Måltjuven
2016-09-03 16:14
@Nissesson:

Sluta älta och skicka pm till honom och fråga istället
AIK Nissesson
2016-09-03 12:28
Jag har "lyssnat" på många inlägg och skippat fåglar och skaldjur, alla kan fostras in i leden ...

... vi gillar ju ÖSK!!!
AIK Nissesson
2016-09-03 12:24
Minatankar, förlåt, vi var väl vänner (?), men du blev så "politiskt aggressiv" ...

Dina tankar är oftast mycket gedigna och jag läser dem om jag orkar.

Dina musikaliska egenskaper var otroligt fascinerande:)

För tillfället vore det mycket intressant att höra dina synpunkter på OUTING, för du är ju en rättskaffens man, men blivit så "tyst" ...
AIK Nissesson
2016-09-03 12:16
Nordin gjorde både mål och en av sina bästa insatser på några år, mot Falkenberg, det skall han naturligtvis ha beröm för!

Fortsätt gärna att leverera, laget är viktigast och att lagspelet stämmer.

Sidleds- och bakåtspel kanske blir historia.

Fin bild fick jag dessutom från en leende Nordin i Falkenberg för några veckor sedan. Vi växlade några ord.

Fortsätt leverera ...

... för mig är en ÖSK-seger guld värd ...
Örebro Gnell Strömberg (alla heter Gnell i Örebro)
2016-09-03 12:03
@DaSa:

Lars Larsens gamla klubb som fick ekonomiska problem, men som kanske kommit på fötter igen?
Örebro DaSa
2016-09-03 11:09
Intressant karriär William Kvist har haft. Nu har han lyckats få ett kontrakt i Danmark fram till nästa sommar...
Sawadee
2016-09-03 09:24
När det gäller Nordin har Saywee/Nissesson uppenbarligen haft helt fel. Efter de senaste matcherna kan väl ingen ifrågasätta Nordins enorma betydelse för ÖSK:s stabilitet!?
En riktig örebroare
2016-09-03 08:39
Att Nissessons inte ens kan svara på en fråga han borde ställt sig för många år tillbaka säger också en del. Varför har så många skribenter tröttnat och blir arga och hackar på han? Ren slump? Nä.. Edit: Alla vill ha bort tjafset här, de är tjafs i alla forum men folk har tröttnat så mycket på att läsa Nissessons konstiga inlägg med samma upprepningar gång på gång för att vädra vilket optimist han är för att sen försöka sprida dålig stämning genom ÖSK som klubb agerar eller Nordin eller Hetsmobbningen på MinaTankar. Folk är trötta på det! Vi har tappat jätte många skribenter. Det är kanske 10 stycken som skriver regelbundet på detta forum. Det måste finnas ett stopp! Det gick så långt att ett ÖSK forum startades där Saywee var bannad direkt. Outing är inte okej men om en människa har under 10 års tid fått bort massa skribenter och dödat forumet totalt tycker jag det är på sin plats att säga att hans 2 söner är huvudadmin och därför kan han fortsätta hur han vill. Jag vet till och med spelare som spelade i ÖSK förut som undrade vem Saywee var och var trötta på hans inlägg. För ja självklart läser spelare på sitt lags supporter forum. Så innan du Karl springer skyddar din vän borde du också ställa frågan, Varför får en skribent som förstör för ÖSK och får ett forum att bli helt tyst, fortsätta?
En riktig örebroare
2016-09-03 08:37
@ÖSK-Karl:

Sakta i backarna nu.
Du? Av alla? Snubben som bokstavligt mobbat, hängt ut spelare. Nästan drivit hatkampanj folk inom ÖSK, snubben som hängde ut en tränares privatliv fullständigt. Snubben som hånade en skribent (min egna kompis). Döda pappa. Snuben som skrev hånfulla PM till samma person med rasistiska spår. Håna våra sponsorer och tyckte De var idioter som lade upp pengar för Tobias Grahn, endast för att de TRODDE de skulle hjälpa ÖSK. Nu går någon till attack mot Nissesson och hur admin skött sidan och du menar att ingen ska få göra så?
Det är väl för att Du vet att du för Härja hur du vill.
Skäms på dig!
AIK Nissesson
2016-09-03 06:20
Tillsammans kan vi nå målet.

Förresten, bra skrivet TommyS, som vanligt:)
2016-09-03 01:49
.
Örebro TommyS
2016-09-03 00:57
Jag är övertygad om att alla här inne vill att det ska gå bra för ÖSK. Alla kan bidra. Nästan ingen kan snöra på sig skorna och göra mål. Men vi kan sjunga som fan på västra stå och bortamatcher, vara medlem, kanske guld och klubb Orvar, köpa årskort, höja vår profil hos vänner, familj, på jobb. Jaga sponsorer. Komma med konstruktiva ideer. Ifrågasätta sådant man inte gillar. Skriva engagerade grejer här och på andra ställen. Allt det gör oss bättre, större, starkare. Väldigt många här gör de här sakerna. Oj så bra det är och att vi har det här rummet att använda. Därför är det här en sida jag så ofta går till. Därför blir jag så besviken när allt sjunker till en nivå där ingen vill att vi ska vara. Uppmaning till alla: fredspipa. Reboot. Låt oss göra ÖSK till det vi vill att ÖSK ska vara. Starka, sammanhållna, framåtsträvande och fokuserade på det vi vill åstadkomma. Här, där, överallt.
Sawadee
2016-09-03 00:07
Konstigt dock att admin tiger helt still i outing-frågan trots att reglerna är fullständigt klara. Den som outar stängs inte av trots reglernas klarspråk?
Sawadee
2016-09-02 23:53
@ÖSK-Karl:
Hellre då en advokat UNDER näsan än en djävla avocado UPPSTOPPAD i densamma, näsan alltså som vår gamla materialare, "Tjosan" kallades han alltid brukade säga
2016-09-02 17:50
Karl H, resultatet av mitt inlägg fick åtminstone tyst på pajkastningen. Möjligt att jag gick något över gränsen, men det var liksom det som var avsikten. Jag lägger ner för tillfället liksom jag lagt ner all medverkan i Rödskäggs monologforum. Där är det om möjligt ännu värre.
AIK Nissesson
2016-09-02 07:15
"Vi är ingenting utan dig.
Det är du som får oss
att vilja bli ett bättre lag.
Det är dig vi spelar för."

ÖSK
Örebro pemo
2016-09-01 23:06
Namn: ÖSK-Karl // För att travestera på Tage Danielsson : " Det var ta mig fan det vackraste jag läst, sen jag konfirmerade mig " :=)
Örebro ÖSK-Karl
2016-09-01 21:38
@Gnell Strömberg (alla heter Gnell i Örebro):
Vad i h-vete lider du av Gnell? Om mannen ifråga heter det du skriver kan du ha försatt honom i direkt fara, sedan skriver andra om familjen. Menar ni att detta forum övertagits av maffian, eller?..... Om du skrivit ut samma sak om mig eller min familj hade du haft en polisanmälan och advokat under näsan inom 24t. Dessutom en IP-livstidsspärr Låt folk skriva vad de de vill så länge de inte bryter mot forumreglerna, ta t.ex nicket som nu är En Örebroare som kör med med fabler om mig, jag tycker bara det är synd om en så liten människa, påstod att jag skulle fått bort en storsponsor vid namn Brädan bl.a, fattar nada. Men det var tur att det fanns folk vid degraderingen som gav sig f-n på att vi skulle tillbaks, det gjorde vi, själv älskar jag bara en fotbollsklubb och det är ÖSK. Tyvärr för min familj har det det kostat dem både av min tid och pengar. Vi gamla som minns från mitten -65 kan fundera på varför aldrig ÖSK vunnit SM. Det var en massa, massa år man bara behövde ordna jobb till liraren och hans fru, det var lätt kirrat via Örebro Kommun, Örebro Energi eller brandkåren, så gjorde klubbarna på den tiden oavsett bollsport. Frågan är bara varför aldrig ÖSK vunnit vare sig AS eller Cup? Visst -68 handlade det om otur, hade vi vunnit guld -94 hade det varit tur p.g.a att vi inte hade några skador till skillnad mot -68. Det betyder ändå att herren på täppan i en mycket stor stad aldrig vunnit någonting, det tycker jag är skit och min enkla analys är att det av någon konstig anledning alltid varit så fiiint att sitta i styrelsen i ÖSK oavsett kompetens, d-ävla ryggdunkankade, två ggr har jag själv fått frågan, men genom att se vilka övriga som satt där var svaret givet nej. Sedan får ni gärna fortsätta att kalla mig mig för hockeykalle ;) Jag råkar tycka det är roligare att se på ishockey helt enkelt på högsta nivå, men ändå ligger ÖSK-Fotboll mig varmt om hjärtat. Självklart kommer ÖSK-Fotboll att vinna SM-guld i framtiden med tanke på hur staden och sponsor-publikunderlaget växer, kanske är ni många som fortfarande är sura när jag "varnade" för Ishockeyns framfart och jag håller fast vid att ÖHK plockar SM till Örebro före ÖSK, jag blir inte ledsen om jag får fel ;) Men sluta skriva så mycket skit om varandra nu när klubben äntligen verkar vara på rätt väg !!
En riktig örebroare
2016-09-01 21:04
Saywee/nisseson: Vill du vara vänlig och svara på frågan du alltid undviker. Den är varje outing,lögn eller går emot forumregler.
2016-09-01 20:30
@Restalundsv:

Emra Tahirovic? Verkligen något för Alec att bita i. Hade helt förträngt honom. Någon som vet om han ö.h.t spelar fotboll längre?
AIK Nissesson
2016-09-01 19:47
Dags att boka rum ...
Örebro Restalundsv
2016-09-01 19:47
Finns nått intressant namn, bla. May Mahlangu
2016-09-01 17:03
Drulle Johnson! Ingen slår honom!
Örebro combatspenat
2016-09-01 15:50
Tobias Grahn kanske är sugen? Angående problembarn/gubbe
Annons: