/fotboll/osk/forum/504.aspx/fotboll/osk/forum/504.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Finns bara en Nordin Gerzic
2016-09-07 22:07
@Nissesson:
Inga påhopp. Det är du och jag nu. Sluta vara dramatisk och svara på frågorna alla ställer dig. Varför hamnar du alltid i fokus? Varför tror du att folk alltid "hackar" på dig? Varför tror du att någon i kubanerna hade gjort dig illa bara för att de vet vem du är?
AIK Nissesson
2016-09-07 21:44
Är personpåhopp OK?
Ingen som reagerar?
AIK Nissesson
2016-09-07 21:41
Vem får skriva här?
Vad får man skriva?
2016-09-07 21:17
Varför gillar ingen dig Nissesson? Varför vill alla ha bort dig?
AIK Nissesson
2016-09-07 21:09
Så här skrev jag för några dagar sedan ...,

"På måndag börjar arbetsveckan, men jag har nästan bestämt mig, det är ingen brådska, otrevligheterna har pågått en längre tid."

"Har slutat besöka bortastå som livstidskuban av olika anledningar och tänker inte återvända eftersom MMU eller en (riktig) örebroare tydligt förklarat i ett inlägg hur känd jag är."
AIK Nissesson
2016-09-07 21:03
Nya lögner!
2016-09-07 18:27
2 dagar var han borta sen kom Nissesson "blivit hotad av egna kubanerna" tillbaka. Frågan är om forumet är hans liv eller om han älskar att provocera.
Örebro flesklepp
2016-09-07 18:13
Spelarna har ju vittnat om det. Avsaknandet av spelidé har varit total.
Örebro flesklepp
2016-09-07 18:10
@Nissesson:

Tro mig, Nissesson, du o jag tillsammans hade kunnat coacha landslaget minst lika bra som den "pajas" vi haft de senaste åren.
AIK Nissesson
2016-09-07 17:42
"Spelet och spelupplägget har varit dikterat av en enda spelare ..."

Har det verkligen varit så, hade ju vem som helst kunnat träna landslaget :)
Örebro flesklepp
2016-09-07 14:24
@Arsène Lupin - Måltjuven:

Spelet och spelupplägget har varit dikterat av en enda spelare under dessa "18 matcher", nu är det nystart och en för alla alla, alla för en.
Örebro Arsène Lupin - Måltjuven
2016-09-07 14:07
@flesklepp:
Ja han var ok igår. Inget att klaga på. Sedan kan man ju vara "kass" i 18 matcher och lyckas i den 19:e och därmed ge "svar på tal" ;0)
Örebro flesklepp
2016-09-07 11:53
@Arsène Lupin - Måltjuven:

Jag tycker att han igår gav svar på tal. Han gjorde vad han var där att göra.
Dr. Fritz Müllweiser
2016-09-07 10:44
[QUOTE=Hitta avslut!!]Men snälla... Sverige hade inte en chans tempomässigt. Och inte hade Astrit gjort det bättre. En matchbild som inte alls passar honom. Nån måtta får det vara! [/QUOTE] Själv tycker jag det varit bra att ha haft en spelare kapabel att hålla i bollen mer än 2 sekunder i andra halvlek
Postat via SvenskaFans-appen
2016-09-07 09:16
F.ö gjorde min "Älskar att hata" i landslaget herr Berg mål ;0) Har inget emot honom som person givetvis men har historiskt aldrig förstått varför han fått speltid. Men Party-Janne kanske kan få fart på honom
Örebro Hitta avslut!!
2016-09-07 09:04
@Dr. Fritz Müllweiser:

Men snälla...

Sverige hade inte en chans tempomässigt. Och inte hade Astrit gjort det bättre. En matchbild som inte alls passar honom. Nån måtta får det vara!
2016-09-07 08:20
@Dr. Fritz Müllweiser:
Tveksamt om han skulle klara av tempot. Åtminstone mot bättre lag. Man kan inte gå omkring och promenera 40 meter från sin position i internationell fotboll på denna nivå
Örebro BlandFinsken
2016-09-07 00:15
Astrit har inte varit bra sedan i våras.
Dr. Fritz Müllweiser
2016-09-06 22:57
Inte hade Astrit gjort bort sig i ett VM-kval landslag i alla fall..
Örebro Lekiller
2016-09-06 22:47
[QUOTE=Alltid Örebro]Astrit var riktigt bra och en viktig kugge innan OS... Har gått ner sig efter OS så inte konstigt att hans vara eller icke vars disskuteras. Intressant fråga är dock om hans medverkan i OS medfört denna nedgång? Ser totalt oinspirerad ut nu, något han inte gjorde innan OS (när vi tappade hänget på toppen). [/QUOTE] Inte så konstigt kanske om han är/varit sliten. Extrem värme och långa resor under OS. Det som sen tog ut sin rätt med att han blev skadad.
Örebro Alltid Örebro
2016-09-06 22:29
@colona:
Astrit var riktigt bra och en viktig kugge innan OS... Har gått ner sig efter OS så inte konstigt att hans vara eller icke vars disskuteras. Intressant fråga är dock om hans medverkan i OS medfört denna nedgång? Ser totalt oinspirerad ut nu, något han inte gjorde innan OS (när vi tappade hänget på toppen).
Örebro Vinnartradition
2016-09-06 19:15
Vi har idag affischerat Örebro med information om måndagens heta bortaresa till matchen mot Hammarby. Vi vill återigen uppmana samtliga att anmäla sig till resan. Avståndet är kort, priset är lågt och vi är tillbaka i stan före midnatt. Hammarby borta är en av årets mest givna bortamatcher. Anmälan till resan sker via länktipset. Vi ses i Stockholm på måndag!
Örebro colona
2016-09-06 17:59
Det svänger fort ibland!
Innan OS var många väldigt kritiska till att ÖSK lät Astrit delta. På gränsen till tjänstefel.
Nu diskuterar flera om att det såg bättre ut när Astrit blev skadad och tvingades utgå senaste matchen och om vi verkligen ska försöka förlänga med honom.
Jag hoppas och tror att klubbledningen har lite längre planeringshorisont än några enstaka matcher.
Örebro Lekiller
2016-09-06 16:07
ÖSK ansåg att de bud man fick strax innan fönstret var för dåliga. De sitter ju med alla korten på bordet och anser de, om det nu var 1 miljon eller inte, att det var för dåligt så var det säker det också. Man kanske ser att det inte är omöjligt att förlänga med Broberg vem vet. Sen att ange Expressen som källa till någonting är väll inte kanske inte det bästa.
Örebro Minatankar
2016-09-05 22:37
@Dr. Fritz Müllweiser:

Jag ifrågasätter ändå uppgiften. Mycket av det som står i tidningar stämmer inte med verkligheten. Speciellt när det gäller spelaraffärer.
Dr. Fritz Müllweiser
2016-09-05 22:34
Kämpa Minatankar
Örebro Minatankar
2016-09-05 21:32
@berra-z:

Vilken källa har du för uppgiften att ÖSK fått och nobbat ett miljonbud?
Örebro Restalundsv
2016-09-04 23:40
@berra-z:

Jag var inne på detta tidigare. Jag tycker också vi skulle sålt broberg med exakt de punkter som du tar upp. Det kan va så att man kommer ha kvar broberg och sakta men säkert omskola honom, tycker hans bösta matcher iår har vart som ytterback. Men det mest troliga är väll att vi haft skador på backar samt att de som är ytterbackar inte riktigt levererat. Axen gillar nog broberg och vill att han ska spela men måste samtidigt låta spelare som levererar få spela, som sema och besara. Jag skulle faktiskt tycka det vore kul att få högerback med en bra fot(vilket dajje saknar). Som har bra teknik, inlägg osv.. Frågan är bara hur bra broberg är defensivt, dajjes snabbhet är viktigt ibland. Sedan undrar jag även om broberg själv vill lira ytterback?
Örebro Restalundsv
2016-09-04 23:34
@Gnell Strömberg (alla heter Gnell i Örebro):

Astrit är en stjärna och en av allsvenskans bästa. Men samtidigt smakar det så kostar det. Nu när vi tex inte har DG som ni säger så tycker jag lite av Astrits storhet försvinner då vi inte riktigt kan nyttja hans crossbollar. Jag tycker besara är en bra ersättare och tycker han ska användas i den positionen. Som ni säger så har vi redan många bra yttrar, nästa för många tycker jag. För ekonomin och lagets bästa så är jag inne på samma spår att man skulle kanske ha mer nytta av tex en ny striker och ytterback istället för Astrit.
Örebro berra-z
2016-09-04 18:08
Varför nobbade vi miljonbudet på Broberg här i veckan? 1. Han har inte nått upp till det han gjorde förra säsongen, formen har varit mycket uppochner iår. 2. Vi har åtminstone 4 andra som passar på ytterpositionen. Besara, Maic, Ayaz & Omoh. 3. Försäljning skulle såklart innebära mer stålar. 4. Han kan nu lämna gratis efter säsongen med tanke på klausulen som aktiverades. BTW, Axén verkar ju sakta men säkert omskola honom till högerback. Tecken på att Dajje inte förlänger? Eller är orsaken till att han lirat ytterback endast det att ytterbacksplatsen varit hyfsat tom iochmed avstängningar och skador?
Annons: