/fotboll/osk/forum/4820.aspx/fotboll/osk/forum/4820.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Aspen
2010-06-06 19:41
Örebro Ungdom - Värmdö 3 - 1
Örebro ÖSK KRILLE
2010-06-05 18:38
Wowoah: "Vi är inte mätta"
Örebro Rojas
2010-06-05 18:32
Haha Hail ethiopia
AIK Saywee
2010-06-05 18:13
Rojas, precis, eller en kayaman från grannön?

"Ras Tafari"
Örebro Rojas
2010-06-05 18:09
Ring CSI det e ju latt att se om det var kubaner inifran eller vandaler utifran, det syns pa glasets monster i sprickan...
AIK Saywee
2010-06-05 16:58
Var det ett stenskott eller en inbyggd spricka som så småningom sprack, blir det lurigt.

Men om någon sett att någon "åstadkommit" en spricka så hoppas jag att en sådan vandal pekas ut!

Detta är ingenting som skall belasta Kubanerna, det är tokfel med kollektiva bestraffningar.

Hoppas att man kan utreda hur och varför sprickan kom fram, och finns det någon skyldig så bör denna betala "kalaset" ingen eller inga andra!
Örebro Dejmon
2010-06-05 15:23
BabyKladde//
Verkar ju jättekonstigt.. Lite funderingar: Hur uppkom sprickan? Är det fastställt att det var en person/Örebroare som orsakade den? Om det nu var ett stenskott eller liknande, blir Kubanerna ändå betalningsskyldiga? Finns det inga försäkringar?
Örebro BabyKladde
2010-06-05 14:41
Ser att ni skriver lite om resa till Jönköping och Elfsborg borta. kan som suppleant i kubanerna's styrelse meddela att vi jobbar med dessa resor, men dock under senaste resan till Norrköping så är det en person som gjort en stor spricka i framrutan på dubbeldeckaren som var med dit, och det kommer bli stora kostnader för kubanerna p.g.a. detta, troligtvis femsiffrigt belopp. och i väntan på besked från bussbolaget och att vi försöker ta reda på vem som är den skyldige så vi kan reda ut ärendet så är det svårt för oss att veta vad vi kan sätta för prisnivå på dom aktuella resorna i sommar.

Kubanerna's ekonomi påverkas av vad vi får betala till bussbolaget, och om vi efter det kan få tillbaka pengarna från den skyldige som vi självklart starkt jobbar för.

Så ha lite förståelse för att det inte händer så mycket med några nya resor just nu.
Örebro Kurt von Traatt
2010-06-05 00:08
Vi har lite fest ikväll och jag skojar bara lite - Men det fattade ni väl ;0)
Örebro Kurt von Traatt
2010-06-05 00:07
Rafael Benítez lämnar ju Liverpool - Är Sixten i farozonen att ersätta? Sjögren dementerar att några förfrågningar inkommit.

Men skulle så ske lär Liverpool få hosta upp rejält med pengar säger ÖSK:s agent Cabrera som ånyo fått Sjögrens välsignelse att sondera terrängen. "Vi talar om hundratals kronor" sade Sjögren och direkt efter sa Sköldmark att Sjögren hade telefon och att mobilen "tyvärr" låg på andra sidan stan. Cabrera säger dock att han INTE är Sixtens agent och att alla dokument som ev påvisar det är rena misstag.

- Skulle Sixten lämna ÖSK vore det verkligen worst case scenario. Då skulle ÖSK få starta om på ruta 1 med aminosyror och amöbor fortsatte Lennart innan han i all hast gav sig iväg till telefonen.

Örebro Kurt von Traatt
2010-06-04 23:55
Svennis Elfenben mot Lagerbäcks Nigeria - Vore inte det drömmatchen? ;)
Örebro Kurt von Traatt
2010-06-04 23:52
Conjuration //Be han ändra ÖSK KRILLE:s "Larvikt" till "Larvigt" när han ändå är i farten ;0)
Örebro Kurt von Traatt
2010-06-04 23:51
RÄDDA BARNEN!!!
Örebro Kurt von Traatt
2010-06-04 23:51
ÖSK KRILLE//För att de betalade mest förmodar jag
Örebro ÖSK KRILLE
2010-06-04 23:09
Hur i helvete kan man döpa en arena till Guldfågeln arena?
Örebro Conjuration ★
2010-06-04 23:00
Admin, angående den nya gästkrönikan "ÖSK tror - gör du?", kan du redigera om alla "näringar" till "närkingar"?
Örebro ÖSK KRILLE
2010-06-04 22:50
Porokara blir avstängd 2 matcher! För en putt! Larvigtt tycker jag.

PS
JA! Jag var på Parken och såg Spektaklet.
Örebro Rojas
2010-06-04 20:47
BTW komiskt att Kalmars nya arena ska heta Guldfageln arena..hahha
AIK Saywee
2010-06-04 20:23
Godfoten, ja, sablar, det hade jag faktiskt förträngt ... men nu kom torsken upp, ajaj :(
Örebro Rojas
2010-06-04 20:19
Off topic...Orebro eller erebro som det heter pa grekiska verkar vara favoriter har nere med...de flesta greker spelar pa svensk fotboll och erebro ar denna sasong en favorit..
Örebro Rojas
2010-06-04 20:16
Ämne: Rojas//

Om ingen ....
haha ja faktiskt en vecka har, var det mer kravaller mellan fotbollshuliganer..vilka for ovrigt kor samarbete med anarkister och militanta kommunister och de slass garna varje chans de far..
Örebro Godfoten
2010-06-04 19:24
Jo, Saywee.. förra året blev det dessvärre torsk med 1-2. Hade du förträngt det? :)
AIK Saywee
2010-06-04 18:55
osarn och Godfoten, jag skall också dit, å då är vi i alla fall tre, redan nu.

Eftersom det är semestertider då och den allsvenska abstinensen borde vara grym i mitten av juli, så kanske många västsverigesemestrande ÖSK-fans beger sig till borta-BA.

Kan sedan kubanerna i vanlig ordning "peppa" för denna återstart under höstens guldresa, så kan det blir riktigt trevligt, laget behöver vårt stöd, alltid!

Dessutom har vi väl aldrig förlorat på det "konstiga "gräset på borta-BA?

FORZA ÖSK!
Örebro osarn
2010-06-04 18:22
Godfoten

Förvisso. Ska självklart till Jönlöping också, men jag hoppas på lika många som mot Gefle i Borås!
Örebro Aspen
2010-06-04 17:35
ISRAEL-SVERIGE 0-1
58' Avdic
Den allsvenska vårens stora utroptecken Denni Avdic fortsätter sin härliga målform och ger Sverige 1-0 borta mot Israel i U21-kvalet till EM nästa sommar.
Sveriges startelva: 1 Kristoffer Nordfeldt - 2 Michael Almebäck, 3 Marcus Nilsson, 4 Joel Ekstrand, 5 Martin Olsson - 6 Jiloan Hamad, 7 Albin Ekdal, 8 Sebastian Eriksson, 9 Emir Bajrami [K] - 10 Denni Avdic, 11 John Guidetti.
Örebro Godfoten
2010-06-04 17:33
osarn

Lite tidigt än kanske. 1½ månad kvar och cupmatch och VM innan. Men jag skall också dit! :)
Örebro osarn
2010-06-04 17:14
vart är allt tagg till borås 18.e juli? Vi lär ju bli många där. Eller vad tror ni? Jag ska dit oavsett.
Örebro Godfoten
2010-06-04 16:48
Kalmars nya arena = Guldfågeln Arena.

Alltså, det är ju inte vackert direkt. :)
Örebro Rorschach`
2010-06-04 13:16
Risp har sagt att han aldrig skulle kunna spela för något annat Svenskt lag. Sen tvivlar jag starkt på att ÖSK skulle ha råd med han.
Örebro Sersant
2010-06-04 10:11
Tror nog också att Risp kan tänka sig att spela för en annan allsvensk klubb då IFK ratade honom.

Problemet är ju bara att han inte har någon plats i ÖSK då han antagligen vill börja lira direkt och inte vänta till efter säsongen när Wiken kanske lägger av. Han kanske kan peta Wiken?
Annons: