/fotboll/osk/forum/4671.aspx/fotboll/osk/forum/4671.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2010-08-12 16:26
Dejmon, jag tycker intervjuer är mest intressant och då även liknande som ÖSK-Karl efterfrågar, lite "offside-grejer" som vi kanske undrar över ..... t.ex med Sjögren, med någon kaffetant, materialförvaltaren, någon utvald i publiken, någon kuban etc etc.

Men självklart med spelarna och tränarna också!
Örebro ÖSK KRILLE (Berra kvar i ÖSK)
2010-08-12 16:17
Serie A-lagen Brescia och Cesena har skickade sina observatörer för att övervaka Porokara igår.

Någon som är finsktalande? Som kan översätta?
Örebro den oumbärlige
2010-08-12 16:10
hahaha, hittade den också för några månader sedan. Så jäkla patetisk ordförande. Helt otroligt att denna tomte suttit på sin tron i över 20 år eller vad det är.
Örebro cellblock
2010-08-12 15:45
Haha satt o letade efter bilder till nya SvartVitt designen, så hittade jag denna?! Kan vara den absolut vidrigaste bilden jag sett i mitt liv. Att denna tomte är SvFF boss förblir en gåta
Örebro ÖSK-Karl(RÄDDA BERRA)
2010-08-12 15:11
Dejmon//

Jag la också min röst på intervjuer. Jag skulle vilja ha intervjuer med bl.a Sjögren om hur de ser på t.ex Berra kontra de flesta av oss fans.

Även varför kontrakten är så korta, det vi upplever som långsamma förhandlingar, varför han inte var med till Israel o.s.v.
2010-08-12 15:06
Aspen//

Jag har funderat mycket på Roni då han ju alltid verkar bra i landslaget.

Antingen är han sönderläst av försvaren i AS eller också omotiverad om han redan vet vilken klubb han skall gå till som bosman?
Örebro Sekt. E
2010-08-12 15:02
Jag faller in i Dejmons åsikter och vill även jag säga att det är kul att det återigen börjar hända saker från redaktionen.
Örebro Dejmon
2010-08-12 15:00
Underbart att lagnyheterna börjar rulla in igen! Tack Sarp för ett bra inlägg i bloggen! Vi har inte alltid samma åsikter men det är väldigt givande att få olika synvinklar på saker och ting. Uppskattar jobbet du gör och ansvaret du tar! *Bloggen uppdaterad igår kväll.

Ser även att det trillat in endel röster på senaste omröstningen: "Vad vill du helst läsa mer av på SvartVitt?"

Själv röstade jag för Intervjuver. Det har även majoriteten av de som röstat hittils gjort. Krönikor och matchrapporter ligger, näsintill, på en delad andraplats.

För att motivera min röst kan jag först å främst säga att jag ville rösta på flera alternativ. Tycker även krönikor och matchrapporter är ett mycket bra inslag här på svartvitt. Krönikor för att, som jag skrev tidigare, få en annan synvinkel på saker och ting och matchrapporter för att få en sammanfattning av matchen (från en annan supporter) och kunna insupa fakta kring matchen på ett och samma ställe när jag kommer hem.

Nyheter och LIVE-rapportering slöt jag ut ganska snabbt. Dels för att jag tycker vi är ganska bra på att dela med oss av länkar här på forumet och dels för att jag själv är ganska "slavisk" i mitt följande av matcher. Sen finns det redan flera sidor som har direkt-rapportering för de som inte har möjlighet att följa på annat sätt.

Däremot intervjuver är ju nått som de flesta av oss inte har möjlighet att utföra själva. Så min röst går till att det bör satsas mest kraft på det. Då helst i form av Fan-tv, som det varit tidigare, om det är möjligt. Så man får en bild av det hela och möjlighet att ta in kroppsspråk och känsloyttringar hos den intervjuvade.

Massa, massa credd till er som håller skutan flytande!
Örebro Aspen (Berra i ÖSK)
2010-08-12 14:49
Vad säger detta om Porokaras inställning till att spela i ÖSK där han är sämst i laget:
" Göransson var väldigt imponerad utav ÖSK:s landslagsman.
- Han var väldigt bra, inte minst i första halvlek. Finland spelade väldigt frejdigt och gjorde Belgien dåliga, sa Göransson till Expressen.
Sarp (red)
2010-08-12 14:11
Tack ÖSK öster :)
Örebro ÖSK öster
2010-08-12 13:53
"Örebros Roni Porokara gjorde matchens enda mål via en belgisk försvarare."

Sveriges scout Göran Göransson:
"- Han var väldigt bra, inte minst i första halvlek."

Lovande.
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2010-08-12 11:27
Enligt kommentatorn fick Porokara målet.
Örebro Dejmon
2010-08-12 11:20
Ola Toiv**en däremot.. Smygörebroare? "född 3 juli 1986 i Örebro, är en svensk fotbollsspelare, av delvis finsk härkomst[2], som spelar i PSV Eindhoven." *Länk
Örebro Dejmon
2010-08-12 11:11
1. Länken sabbad. 2. Ironi gör sig inte alltid så bra på nätet. Konstigt. 3. Tar bort..
Örebro widemarsh (vi vill ha Berra kvar!)
2010-08-12 11:04
Se länktips för Porokaras mål (självmål kanske man räknar det som), samt ett friläge i början där han lyckas pricka målvakten i ansiktet.
AIK Saywee
2010-08-12 10:10
Aspen, du menar en så´n där säck med en massa klarinetter som sticker ut här och var?

Tja, de kan väl gå an, bevittnade (och lyssnade på) military tattoo i Edinburgh 2008, fantastiskt!

Skottar är dessutom mycket trevliga supportrar.

Fast vete tusan när det är match, sitter någon bakom mig på läktarna och tutar kommer jag kanske att punktera säcken ;)
2010-08-12 09:59
Mellberg kommer från Gullspång. Han har bl a sponsrat klubben med en minibuss för några år sedan
2010-08-12 09:57
Saywee//Jag är i Stockholm och igår mötte jag den skottska varianten av Vuvuzelor på stan. Riktigt trevligt.
Tycker Du den är ok?
Örebro Sekt. E
2010-08-12 08:31
Angående toppsporter i stan så tänker jag följa ÖSK innebandys damer i elitserien lite i vinter. De spelar riktigt bra bandy.
AIK Saywee
2010-08-12 08:07
Godmorgon, jag har inte jobbat nattskift ...

... men, måste genast köpa upp kvarvarande Vuvuzelor.

"TUUUUUUUUUUT"
Wivallius (Ge Berra kontrakt nu!)
2010-08-12 08:02
KvT//

Japp, Old speckled hen är en ale. Mumma!

Ang V-ås och ABB//

Även om ni inte gillar bandy, skall ni passa på att gå och se någon match i ABB arena någon gång. Det är verkligen en upplevelse att sitta i VIP-restaurangen och äta och dricka valfri dryck (ingen motstånd mot alkohol där inte).

Glöm inte heller känna på stjärtvärmen i stolarna på VIP-sektionen.
Örebro Dejmon
2010-08-12 05:49
ÖSK-Karl/
Såg att du frågat inne på degens forum om Mellberg verkligen är från degen. Kan tyvärr inte svara där inne då deras nordkoreanska styre verkar ha valt att göra processen kort med mig, av okänd anledning.

Hur som helst. Det är han icke! Mellberg, liksom Ola Toivonen, verkar ha ÖSK som moderklubbar. Det förklarar ju en hel del.. (Se länk! Lägg även märke till nuvarande klubbar)

Kom också ihåg kära kamrater: Internet ljuger aldrig!
Örebro Kajanus
2010-08-12 05:11
Hans mål mot oss var bra, men han var fantastisk i många matcher det året. Snabb och härligt teknisk.
Örebro Bastard on Parade
2010-08-12 04:16
Vasquez var en av allsvenskans bästa spelare... i en match! Överskattad.
Örebro Kajanus
2010-08-12 03:54
Andrés Vasquez sitter ju i frysboxen i Zurich och fick spela 25 minuter totalt förra säsongen. Så, sälj Roni, hämta hem Andrés och skola om honom!
Han var ju en av allsvenskans bästa spelare 2007.
2010-08-12 02:00
Avslutningen på klippet skulle kunna vara utfört av Saywee ;)
Örebro Dejmon
2010-08-12 01:33
Kurt von Traatt ( Signa Berra )/
Så ska dom tas.
Örebro Kurt von Traatt ( Signa Berra )
2010-08-12 01:26
Eller den här ;)
Örebro Dejmon
2010-08-12 01:24
En annan som blir förbannad på dom där tutorna. *Länk
2010-08-12 01:04
Ha,ha, snacka om djurplågeri, men hunden ger igen! Se länk.
Annons: