/fotboll/osk/forum/4574.aspx/fotboll/osk/forum/4574.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Rojas
2010-09-06 02:10
Jag tror Osiako skulle bli ett bra nyförvärv, det kanske är han vi värvar när Bedoya eller Nordin drar ?
Örebro den oumbärlige
2010-09-05 23:41
Tror Osiako verlar mest ute efter pengarna, av artiklar om honom att döma. Går han inte till Norge, Danmark eller Holland så ligger väl Stockholm eller Malmö närmast. Har inte långt kvar på sitt kontrakt tror jag.
Örebro Grohl
2010-09-05 22:39
Hur ser Osiakos kontraktsituation ut då? =) Han är ju enligt Sixten allsvenskans bäste fotbollsspelare, så helt omöjligt lär det väl inte vara.
Örebro Grohl
2010-09-05 22:36
Ingvarsson var ju tillsammans med Martin Bengtsson och Emra extrema talanger i typ 15årsåldern. Som synes räcker ju det inte alls
Örebro den oumbärlige
2010-09-05 22:25
Osiako hade varit en riktigt fet drömvärvning, tänk er han, Nordin och Bedoya på mittfältet. Snacka om klass.

Typ Osiako, stark centralanfallare t.ex. Ekenberg och typ en billig Mervan Celik (GAIS) till vänster fram och någon stabil som komplement till Wowoah. Skulle det ske vinner vi fan SM nästa år.
Örebro Sekt. E
2010-09-05 22:02
Angående nästa match... En dröm vore ju att någon gång kunna både lira ut, och sjunga ut, dif på deras egen arena. Tror kanske inte att det sker just i kommande omgång men... Det finns stora chanser att laget vinner och att 500 örebroare gör ett riktigt bra jobb på läktarna. Snacka om bra utveckling.

Heja Sport!
Örebro icehagman
2010-09-05 20:50
Det är bara att hoppas att Ibrahim är lyckosam på träningarna av två skäl: Dels vore det bra om vi kunde få till stånd ett samarbete med BK Forward istället för att alla deras talanger ska försvinna ner till Danmark. Dels så ser vi mer än lovligt tunna ut på forwardssidan inför nästa säsong, och en lovande 19-åring med lokal anknytning skulle smaka mumma...
Örebro Chipset
2010-09-05 19:46
Ingvarsson är en av länets största bollbegåvningar men det är något som saknas där. Kan dock inte sätta fingret på det.
Örebro Frostbite*
2010-09-05 18:45
Josef Ibrahim är en riktigt duktig spelare. Jag är mycket glad att han provspelar med ÖSK. Ville redan förra året hellre se honom i ÖSK än Leonidsson. Nåväl, båda två duger också.

En som också imponerar på sistone i Forward är ÖSK bekantingen Robin Ingvarsson, två mål sist.
Örebro kingberra
2010-09-05 17:38
ÖSKare!

Det blåser Svartvita vindar i Göteborg 2010 och vi är ett gäng som försöker samla ihop alla svartvita själar för att tillsammans se ÖSKs bortamatcher på en pub, samt de matcher som spelas på Ullevi/ Rambergsvallen.

Gå med i den nystartade Facebook-gruppen http://www.facebook.com/group.php?gid=155818394429908&ref=ts och bjud in andra Göteborgare!

Hjälp oss att mobilisera en stor supporterskara genom att sprida informationen vidare! Be folk gå med i gruppen där events kommer att skickas ut, ring en vän eller ställ er nakna med en ÖSK-halsduk på järntorget och skrik - allt är välkommet!

En mindre text kommer dessutom att presenteras på ÖSK officiella hemsida. Watch out!
Örebro Rojas
2010-09-05 17:20
Btw drömde jag inatt att ÖSK värvade Patrick Osiako... med andra ord är det typ 75 % sannolikhet ..eftersom jag alltid drömmer sånt som händer :)
Örebro Rojas
2010-09-05 17:15
Haha Cabrera är en riktigt liten filur
Örebro Sekt. E
2010-09-05 17:14
rosso// Jag tror mellan 300-500 på plats.
Örebro RobertoBaggio
2010-09-05 17:06
Rojas, en full bil här också!

Kolla förresten länken. Skräll att Cabrera försökt lura Bajen..
Örebro Rojas
2010-09-05 16:58
En full bil är klar till sthlm nu iaf !:P
Örebro Krontorps
2010-09-05 14:32
Ämne: läste i na att forwa....
Josef var och tränade med Malmö förra året. Kan va att han fick grönt ljus av forward att träna med örebro för att malmö inte var intresserade i slutändan.
Örebro Krontorps
2010-09-05 14:27
Djurgården verkar sätta hela 24% av sina kassar sista 10 minuterna. Tyder på att dom kör slut på motståndarna? Tror nog vi ska kunna stå upp hela 90, känns rätt bra inför matchen än så länge.
Örebro rosso
2010-09-05 14:25
hur många ösk fans vågar man hoppas på i stockholm på söndag?
Örebro rosso
2010-09-05 14:24
läste i na att forward talangen josef ibrahim ska träna med ösk! riktigt roligt! men det blir väl som vanligt...att han senare drar till malmö
Örebro Chipset
2010-09-05 14:08
Godzilla Hårddisksson// Mycket intressant. Fjärdeplatsen kan därmed mycket väl ge en europaplats. Får hoppas Helsingborg tvålar Mjällby då.
Örebro Grohl
2010-09-05 13:57
Nog ska vi kunna fixa en tredjeplats.. Matchen mot DIF är viktigt, men absolut ingen match där vi "ska" ta 3 pinnar, skulle säga att den tillsammans med Häcken borta är den svåraste matchen vi har kvar.
Örebro Godzilla Hårddisksson
2010-09-05 13:38
Chipset: jag mailade Björn Eriksson på SvFF som menade att vi har fyra platser i Europaspelet. Fjärdeplatsen innebär alltså spel om finalisterna i cupen redan hamnat på 1-3 men även om den förlorande finalisten placerar sig 5-16. Men det verkar vara något luddigt ändå.
Örebro Grixx
2010-09-05 13:27
Vi vet alla att vilket jäkla AS-lag som helst kan få däng av ett div3-gäng i cupen. Så visst tusan kan det bli förlust i dag och kanske 3 bollar bakåt, omöjligt är det inte.

Dock slutar matchen med 2-0 till ÖSK!!!!;-)
Örebro Blå Bergen Blues
2010-09-05 13:25
Ämne: Vem skulle vilja bli....
Faxe// Nej, det låter ju inte speciellt sympatiskt!
Örebro Grixx
2010-09-05 13:23
Visst sitter man och ler igen över den -som jag upplevde- massiva kritiken över att Nordin skulle få ett kontrakt med ÖSK...och alla dessa experter som sa att hans sk talang inte ens skulle räcka i superettan:-)
Örebro Grohl
2010-09-05 13:17
Intressant med en Djurgårdare som tycker att VI har hybris =) Jävligt imponerande att slå BP, GAIS och det sämsta blåvitt jag sett någonsin faktiskt! Vi darrar.

Det är fan statistiskt säkerställt att korsbandsskador tillsammans med Djurgårdens IF förstör överlägset flest lovande fotbollskarriärer i Sverige varje år. SvFF borde göra något innan det är för sent...

Annars är det ju faktiskt nästan lite imponerande att se hur denna enorma brist på kompetens i spelarutveckling verkar finnas kvar i föreningen oavsett ledning och tränarstab. Kudos Djurgården, ska bli jättekul att möta er!
Örebro Chipset
2010-09-05 12:54
Enligt länken verkar det som om tredjeplatsen är den sista.
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2010-09-05 12:47
Anrell vill ha Nordin i landslaget. Ja varför inte? Tråkigt bara att han får vänta till januari i så fall...
Örebro Chipset
2010-09-05 12:46
Har jag missat något här? Enligt denna artikeln får första fyra lagen biljetter till Europa. Jag trodde fjärdplatsen bara gick att nå om finallagen i svenska cupen återfanns på plats 1-3 i allsvenskan.
Örebro Faxe( den store Dansken)
2010-09-05 12:38
Vem skulle vilja bli medlem i ett forum, som accepterar medlemar, som önskar att ÖSK spelare ska bryta benet? Absolut inte jag!!! Älska ÖSK och alla spelarna som hjälper oss ut i europa.
Annons: