/fotboll/osk/forum/4408.aspx/fotboll/osk/forum/4408.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2010-11-30 20:30
Fast det är i nuläget säkert en hel del "tjuv- och rackarspel", eller "rävspel", man avvaktar hit och dit, innan laget formas, pengar och framtid är viktigt för avtalsaktörerna och det är dessutom många som vill bestämma; spelare, tränare, sportchefer, styrelseledamöter, fans, media f.fl m.fl

Jag tror på ett minst lika starkt ÖSK nästa säsong, men det behövs två, kanske tre säkra till i "starelvan", en backplats och två anfallare vore önskvärt från mig, för att "säkra upp". Det tror jag kommer att ske, därav min optimism ......

Laget svetsas ihop efter nyår.

GFG!
AIK Saywee
2010-11-30 20:19
Berra kunde nå högst i allsvenskan, men blev bortslarvad av klubben pga Sixtens "inställning"!

Anttonen kan kasta boll längst i allsvenskan, undrar vem som kan slarva bort honom?
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-11-30 20:19
Haha... bra där :)
2010-11-30 20:14
Nu passerade gruppen 100... som sagt redax. Lägg ut en blänkare. Ni behöver ju inte tvinga folk skriva på, men det kanske kan vara kul ur ett allmänintresse med?
AIK Saywee
2010-11-30 20:11
ÖSK.Karl 18.18//
Nu blev jag störd i mitt ide, dock har jag med mig min laptop.

Twitter, ipod, blogg, iphone, ipad, ajfan ...

... jag gillar IRL!
Örebro Skadeh
2010-11-30 19:40
Josef Ibrahim ska prata med Sjögren imorgon!!!
2010-11-30 19:35
Ja nu är det bra drag på den. Någon som kan något om facbookgrupper får gärna pm:a mig

Redax får gärna lägga upp något om gruppen som redan är uppe i 87 medlemmar.

Örebro Staro
2010-11-30 19:20
Bra jobbat med facebookgruppen!
Örebro Storm_90
2010-11-30 18:38
bästa krönikan på länge så sjukt sant allt han säger!
Örebro svartvitseger!
2010-11-30 18:37
marta titta pm:)
2010-11-30 18:27
Kanske skulle man ta bort möjlighet att lägga till vänner för att öka trovärdigheten? Om det går. Såg nämligen nu att det var Manne som lagt in 17 kompisar :)
2010-11-30 18:21
Bra utveckling i gruppen. kul!
Örebro ÖSK-Karl AVGÅ SS (SJÖGREN/SKÖLDMARK)
2010-11-30 18:18
Jaha, då är ju bara min fråga hur man går med i facebok? Inte lätt att vara en gammal man, eller hur Saywee? ;) Vägrar att fråga mina barn, då blir jag bara hånad.

Off-t. V-fan är Twitter?
Örebro svartvitseger!
2010-11-30 18:17
Bild finns nu bara säga till om ni vill ha nån annan bild:)
2010-11-30 18:13
Skulle redax, kunna göra ett kort blogginlägg eller dylikt om gruppen och uppmana folk att bjuda in vore det nog förnämligt för deltagarutvecklingen :)
Örebro svartvitseger!
2010-11-30 18:07
Marta bild kommer snart:)
2010-11-30 18:01
Går det att lägga upp en bild på killen? Sjukt bra jobbat i övrigt! Kul att du tog tag i det!
2010-11-30 17:57
Örebro svartvitseger!
2010-11-30 17:55
bara att gå med dom kom igen bjud in era vänner!:)
Örebro svartvitseger!
2010-11-30 17:52
dubbel
2010-11-30 17:46
Jag var inte ironisk. Jag tycker de har skrivit om varenda facebook-grupp som rört ÖSK. Tycker det var en bra idé :-)
2010-11-30 17:37
Marta(hane)//

Fast NA skrev faktiskt om Berraupproret på facebok, visseligen fick han kicken ändå, ELLER HUR SJÖGREN, men det skrevs ändå. Jag kan skriva så mycket att SS ville behålla Berra, men icke Sixten. ELLER HUR SIXTEN.
2010-11-30 17:10
Ja dra igång en facebookgrupp den som vet hur man gör. NA är ju sjukt på att skriva om sådana med. Förmodligen ger det ingen kovändning, men visar ändå lite respekt till en som visat ÖSK respekt... men som aldrig riktigt fick cred för det.
2010-11-30 17:05
Chipset//

Nja, Nobbe var ju på turne och sökte jobb i Danmark för något år sedan, eller har jag fel?
2010-11-30 17:03
Dejmon//

Jag vet inte heller hur man gör, men jag skriver under direkt om det på minsta sätt kan få Anttonen att stanna. Han är en Örebrokille som betytt oerhört mycket för ÖSK. Det är inte många, ingen svensk ändå som jag vill ersätta Anttonen med som högerback.

Alla ni ungdomar, starta ett facebokuppror eller twitter, så mycket konstigt nu för tiden ;)
Örebro Chipset
2010-11-30 16:12
För min del tycker jag det är läge att tacka av Anttonen. Om han vill göra något annat så ska han självklart få göra det utan protest. Han förtjänar det. Hans lojalitet kan bara bräckas av Nobbe. Men det går egentligen inte att jämföra dem båda då Anttonen hela tiden varit attraktiv för andra klubbar.
Örebro Dejmon (pessimist) avgå alla!
2010-11-30 15:43
Staro
Jag tycker han allt som oftast varit mycket bra under sin tid hos oss. Var nån dipp när han skulle spelas in som högerback men både innan det och efter har han varit mycker viktig tycker jag.

Om man även ser till aspekten att han är mycket bra vän med Kung Alven och kan påverka dennes framtida beslut om ev. förlängning så tycker jag det bör funderas om i styrelsen. En ev. sign on borde även ÖSK kunna gå med på.

Såg nu på degens forum att nån skribent tyckte man skulle ringa Anttonen.. HAHAHAHAHA...
Örebro Staro
2010-11-30 15:33
Det kanske inte är någon slump att Antonnen vill byta. Det är väl sista chansen för honom att få en sign on bonus på nån mille och jag tror inte att det är någon slump att han har varit bättre än någonsin iår. Hursomhelst är sjukt viktig när han är motiverad och samtidigt varit jäkligt lojal och "förtjänar" att söka lite millar i en ny klubb.
Örebro Dejmon (pessimist) avgå alla!
2010-11-30 15:31
Jag är klart med på nån form av kampanj för att ge Anttonen stöd. Skulle fixa nån form av namninsamling men vet inte riktigt hur man gör. Om nån tar tag i det skriver jag dock under direkt! Vore bra om man var noga med att formulera en bra text bara så det känns bra för de som vill att skriva under..

Mitt förslag är: "Tack för allt Anttonen, du är alltid välkommen hos oss", eller liknande.

Man kan ju även bomba hela stan med typ "Snälla stanna Anttonen"-plakat. Skulle jag känna mig uppskattad av iallafall!
Örebro den oumbärlige
2010-11-30 14:31
Nu när Anttonen säger att han kan tänka sig AS men inte ett sämre lag än ÖSK så betyder det väl att han vill till Skåne?
Annons: