/fotboll/osk/forum/4385.aspx/fotboll/osk/forum/4385.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro in med Boniek Maruti på plan
2010-12-07 21:55
Snackade med en av mina kompisar idag som lirar i ÖSK. Han bekräfta att Josef Ibrahim är snart klar för oss. Ingen bomb direkt men att ÖSK har såna grymma talanger är skit kul. Berger Ibrahim astvald skoglund erik Nilsson(kan bli hur bra som helst) med flera
Örebro Karlssson
2010-12-07 21:38
Såg Jiloan Hamad i Örebro idag. Blev genast fundersam om han kan vara en av "bomben". Men det känns ju inte troligt att han vill spela för oss istället för Malmö, så troligen var han väl bara hemma och träffade familj och vänner. Om det är så att Malmö har träningsledigt än, någon som har koll?
Örebro Staro
2010-12-07 21:22
Alvbåge

Stoor, Almebäck, Wikström, Vovven

Bedoya, Kihl-Berg, Gerzic

Astvald, Forsell, ?

Kommentar: Högerbacken är svår, Stoor vore ju grym o plocka hem. I anfallet har jag inga bra förslag till vänsterforwards. Gillar Lantto men han var snabb med att skriva kontrakt efter säsongsavslutningen.
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Täpp till hörnen på BEHRN ARENA)
2010-12-07 20:53
Svartvitseger//

med 3 nyförvärv

Alven
Stoor Mike Wikström Vovven
Bedoya Berger Gerzic
Astvald Anselmo Lantto

Utan de nyförvärven... Alven
Tommy Mike Wikström Vovven
Bedoya Berger Gerzic
Astvald Staaf Nilsson

uppställning nr 2 e väl ca 10 plats i AS Anfallet är super1anklass :)
Örebro svartvitseger!
2010-12-07 20:22
Dött här . vilka vill ni ha nästa år som startlag?
AIK Saywee
2010-12-07 16:55
Marta, kanske det, men det kan vara fel, dagens verklighet bjuder på så förbaskat mycket information så man kan bli tokig(are) ...

hur tusan loggar man ut, eller heter det logga ur?
Örebro ÖSK KRILLE (Signa Per)
2010-12-07 16:52
Örebro Syrianskas stortalang Gabriel Somi kan hamna i allsvenskan nästa säsong. Men inte med ÖSK. Just nu tränar han med allsvenska nykomlingen Syrianska.

Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-12-07 16:49
Saywee/ Svarade du just på frågan du ställde till mig? Gött, slipper jag själv scrolla
AIK Saywee
2010-12-07 16:47
Snart skall ni slippa detta förbaskade Sayweetjöt, skall logga ur och vila inför morgondagens övningar, men vet aldrig hur lätt det är att somna svartvitt ...

.. så här års kan man ju jobba i egna skift, det är ju ett mörker, enda hoppet är att solen visar sig de få timmar hon har på sig ... och att moder sol kan ge oss (mig) kraft :))))

Loggar ur ett tag.

Heja SPORT!
Los_ches!
2010-12-07 16:44
Såklart är dessa rykten om 2 stora bomber som ska presenteras nästa vecka bara bullshit, om dom inte ens är klara nu (vilket alla hade fått vetat) så kan man ju aldrig säga att dom ska presenteras inom kort, det händer ju hela tiden att spelare sätter sig och diskuterar med ena klubben men skriver på för en annan.. man kanske har fört diskussioner men inte mer.

Bosmanspelare som är något att ha är alltid uppvaktade av fler än en klubb.. så är det bara.
AIK Saywee
2010-12-07 16:35
Öreskå - 66
Vet inte om "vi "eller "ni" vill ha, men JAG, vill gärna ha en långkastande högerback!

Tänk om Patrik, stanna kvar hemma på vår arena!
AIK Saywee
2010-12-07 16:30
Om jag inte missminner mig så kom ungefär samtidigt olika inlägg om att nästa vecka kommer något nytt att presenteras, det tycker jag är underbart men är alltid så förbaskat misstänksam vid sådana rykten ...

Ungefär samtidigt under årets långa förvinter så "vet" eller "tror" YounesRahim, Farside (?) och ÖSK-hjärtat helt plötsligt på detta forum och nästan samtidigt att det är någon som vet vad är det som kommer att hända ...

.. det jag har hört, vill jag inte att ni förknippar med deras rykten, för då kan jag ha misstolkats.

Heja SPORT!
Öreskå - 66
2010-12-07 16:19
Ni vill ha en långkastande högerback. Eric Lichaj ägs av Aston Villa men är utlånad neråt i systemet. En amerikansk talang som är känd för sin speed och sina långa kast. Kanske Bedoya kan locka hit honom? ; )
AIK Saywee
2010-12-07 15:57
Marta 15:25, vilka tre var det som skrev och vad skrev de och skrev de det oberoende av varandra ...?
AIK Saywee
2010-12-07 15:54
Farside 15:15, jag hade hoppats en sista gång på Anttonen, men det är nog kört och Rory Delap känns nog inte så nära de svartvita eleganterna för tillfället, sorry :(
AIK Saywee
2010-12-07 15:43
Det är ganska enkelt att skriva vad som helst i en silly season angående nyförvärv, alla läsare är oerhört "lyhörda", eller vad kan det heta när man läser?

Vill bara skriva att jag själv inte är intresserad för egen del av några löjliga fenomen som "var vad det jag sa (=skrev)" eller att "jag var först".

Sådant trams är för mig totalt ointressant.
Örebro E-o
2010-12-07 15:36
Om man får spekulera om spekulatonerna så känns det bra att både Farside och Saywee sitter inne med info om att grejer är på g. Ni är ju stabila killar. Bara att hålla tummarna för att Sjögren lyckas knyta ihop säcken den här gången...

Örebro Farside
2010-12-07 15:28
Ja jag skrev det , och sitter på lite information som jag dock inte under några som helst omständigheter kommer att knysta om , mer än att något är på g , väldigt snart! Jag har för övrigt hängt på detta forum sen svenska fans startades i stort sett , har vart reggad länge men är absolut itne aktiv i något forum , utan mest kollat runt! Men nu har spöket börjat leva ;)
2010-12-07 15:25
Samtidigt var de ju tre som skrev det. Vore kul att veta vilka IP-nummer det handlar om. Du, Farside var väl en av dem och du har en ÖSK-tröja i din garderob.
AIK Saywee
2010-12-07 15:10
Farside, menar du han från Stoke City, en irländare, nej den enda svartvita irländare som jobbat hårt och som hjälpte ÖSK åter till AS, efter Lagrells degradering, heter väl Patrick Walker?
Örebro Farside
2010-12-07 14:54
Saywee : Rory Delap? :)
AIK Saywee
2010-12-07 14:38
Marta 14:14, jo det är nog sant, jag hoppas på en offensivt intresserad ytterback som kan kasta boll mycket långt ....
2010-12-07 14:33
Saywee//

Jo, Det är nog ljus i nyhetsflödet för ÖSK:s del jag letar efter :).
AIK Saywee
2010-12-07 14:26
Krille, all heder till dig, en bra mellanjobbssysselsättning ...

... även jag "lider" av dötid och i denna mörkra årstid letar man ju efter ljus i framtiden.

Förresten, talgoxen hälsar att han laddar för en fantastisk vår och han kommer att kvittra i stället för att twittra, inför den allsvenska premiären.

Parus Major!
2010-12-07 14:14
Saywee/ och för ointresserad... och för mittbackig...
2010-12-07 14:10
Saywee//

Hehe! Jag försöker vara först med lägga upp nyheter här på svsrtvitt:s forum på SF :). När man är mellan två jobb så får man mycket dötid. Så jag försöker hitta allt om ÖSK som är av intresse här på nätet :). Det är min sysselsättning just nu i alla fall :).
AIK Saywee
2010-12-07 14:10
Deviation, förresten, jag tror att han Max von .. är för dyr för att bli svartvit elegant?
AIK Saywee
2010-12-07 14:04
Krille, är du med i länkarna ;)

Nej ursäkta, men du är en av svartvitts snabbaste länkexperter, oftast intressanta länknyheter.

Uddling verkar ha snappat upp att ÖSK inte är speciellt skapliga på att sälja spelare, men detta får väl Sköldmark förändra?

Eller vad pysslar han med?
2010-12-07 13:50
Utan försäljningar kan ÖSK inte lyfta.
Örebro Deviation
2010-12-07 13:13
Kanske?
Annons: