/fotboll/osk/forum/4365.aspx/fotboll/osk/forum/4365.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK-Karl AVGÅ SS (SJÖGREN/SKÖLDMARK)
2010-12-15 17:53
Nu har jag mailat Uddling:

"Hej!

Så du är igång igen, är det en så stor händelse så du måste namnge Nordin? Varför
sätter ni inte ut namnen på de som gör grova brott? Trodde du lärt dig något av din
påhittade rassistattack, men icke. Skall bli intressant att se hur många prenumeranter
ni tappar denna gång. Trams."
Örebro ÖSK KRILLE (Signa Per)
2010-12-15 17:51
NA har gjort en höna efter en fjäder! Det här kommer bli oerhört uppförstorat! Och nu har kvällstidningarna hakat på också!
Örebro Mickee?
2010-12-15 17:50
vad är problemet med det då?
AIK Saywee
2010-12-15 17:49
Mickee?

Vi tänker olika ...
... jag ser inget positivt i det!
Örebro Mickee?
2010-12-15 17:44
Nu ligger det längst upp på aftonbladet.

Jag personligen ser inget negativt i det, för lite publicitet brukar vara ett problem för ÖSK så "all publicitet är bra publicitet"?
AIK Saywee
Grohl, självklart är det en typisk icke-nyhet, men det har inte NA förstått.

De skadar dock "bilden" av Nordin, som förebild för många fotbollsintresserade, äldre som yngre.

Himla nonchig inställning du har ....
Ja, vi får väl börja mailbomba NA igen, som efter rassistattacken.
Örebro Dejmon (pessimist) avgå alla!
2010-12-15 17:43
Grohl
Skulle misstankeregistret vara offentligt menar du? Enda gången ett namn kan bli offentligt i en utredning är när det är dags för häkningsförhandling alt. fup släpps, trodde jag iaf..
2010-12-15 17:40
Alla vet att vakterna på många krogar i Örebro tar sig mer frihet än vad de har rätt till. Krogvakterna i den här stan allmänt otrevliga och dryga.
AIK Saywee
2010-12-15 17:39
Nordin som nyligen berömt Wirström på NA, som han ansåg alltid skriver verkligheten, borde ju få NA att vara lite smartare.

Men detta har ju iofs Frödén och den där marodören Uddling skrivit!

Attans vad jag blir sur och när jag ser att de lutar så kraftigt i sina små porträtt, hoppas jag att de snart trillar av stolen iallafall, jädrar, jag kokar av ilska.

Skall gå ut och doppa huvudet i snön :(
2010-12-15 17:37
Har NA namngett våldtäktsmannen? Men detta är väl intressantare. Jädra NA. Så glad att jag sa upp prenumerationen efter rassistattacken som inte Uddling kunde be om ursäkt för.

25 år och full, det är ju vääääldigt konstigt.
Örebro Krontorps
2010-12-15 17:37
Bra att NA iallafall pratat med Gerzic också innan man publicerar så man kan få "hela" bilden.
Örebro Grohl
2010-12-15 17:35
Om jag hade skrivit varje gång jag sett Näfver, under hans glansdagar, härja runt inne på frimis/klaras/strömpis/björnis osv hade jag nog fan haft dubbla post-counten. Staaf är väl motsvarigheten nu skulle jag tro =)
Örebro Grohl
2010-12-15 17:31
Jag har svårt att bli upprörd för något sådant. Alla som är runt min ålder (25) är fullt medvetna om hur pissigt behandlad man kan bli av vakter. Sen att bli kalasfull på en lagfest ser jag snarare som en skyldighet =)

Angående att någon skulle ha "tjallat" till NA via ett forum är bara löjligt. Dom har alltid tillgång till polisregister från helgen vilka läses igenom efter veckans festligheter. Nordins namn sticker ut i en liten stad som Örebro. Inga konstigheter att någon sportintresserad på lokaldelen av tidningen läser igenom och sedan tipsar sportsidorna. En typisk "icke-nyhet".
AIK Saywee
2010-12-15 17:30
Jaha, då är väl iallafall NA, nöjda?

... och kanske även någon tipsare, märkte tidigare i veckan tendenser till sådana skitrykten här på forum, men de rensades som väl var, snabbt bort!

Jädra skittidning, vad vinner de på en sådan här text och dessa rubriker, VARFÖR!!!
Örebro Rojas Veritas Palí
2010-12-15 17:25
Dejmon //
Suck jag blir så trött på folk, av vad jag hört ifrån kompisarna var vakterna väldigt hårdhänta mot Nordin.
2010-12-15 17:19
Rojas Veritas Palí
Kubaforat var de som skrev ut utan att blinka, klart na hugger och börjar kolla runt. Verkar otroligt vettigt att dra igång en hel jävla tråd över nått man hört ryktesvägar om en av våra absolut viktigaste spelare, speciellt som spelaren själv alltid varit väldigt bra mot oss fans..

Nu har ni era skandalrubriker, bra jobbat!

Tråkigt bara att det nu kommer bli massa biverkningar både för vår klubb och för spelarens anseénde, speciellt som anmälan kommer läggas ned då det egentligen inte hände nått. Många har nån gång råkat ut för överladdade vakter.

Ska också påpekas att den första vakten som grep in även blivit videofilmad när han misshandlat en gäst på en annan krog i stan och sedan även dömd för detta. Han är inte direkt känd för sin varsamma hantering av gästerna kan man säga..
2010-12-15 16:59
Hoppas verkligen inte det är någon här inne
2010-12-15 16:58
Vad är det för spån som har tjallat till NA ?
Örebro Kaj Spasmér (Rädda hajen)
2010-12-15 16:52
Gerzic i fyllecellen - Full, hot, handsfängsel och bortsläpad - Hehe
Örebro Kaj Spasmér (Rädda hajen)
2010-12-15 16:06
Kaj Spasmér (Rädda hajen)
// Ointressant inlägg vid närmare eftertanke ;0)
AIK Saywee
2010-12-15 16:03
Andra enkla "mötesplatser" är ju Kopparmärra i Gamla stan eller Engelbrekt vid Övre Stortorget ...
AIK Saywee
2010-12-15 16:00
Är det någon som vet hur den där "portalen" ser ut?

Apropå Slottsparken, så finns där ett ruskigt fult flygande tefat som landade för flera år sedan.

Hoppas "portalen" är snygg, jag tycker dessutom att det är bra att ha en mötesplats med en "känd symbol" som är lätt att känna igen och hitta till när man av någon anledning behöver möta någon eller några innan match.

I många år har jag och mina vänner kört med "vi ses vid Kronblom kl xx.xx", det har funkat perfekt, blir liksom inte fel eller missförtått.

Kronblom, tack för din tid i Eyra!
AIK Saywee
2010-12-15 15:53
Krille 14.25, bra förslag ...
2010-12-15 14:57
Dejmon//

Ok, Tack.
2010-12-15 14:37
ÖSK KRILLE
Från NA:
" Örebroporten har ju köpt in en staty som heter Portalen och som nu står i Slottsparken. Den symboliserar mål och framtidsperspektiv. Den ska stå hyfsat nära där Kronblomstayn stod."

abdel seidou (signa ALLA!)
Låter rimligt..

Örebro abdel seidou (signa ALLA!)
2010-12-15 14:25
Dejmon// Utan att jag egentligen vet ett smack om det så gissar jag att det kanske kan ha med guldreportage att göra. Typ reportage från guldfesten, den klassiska löpsedeln med guldsprayade nyckelspelare o.s.v. Det finns säkert något där om någon sorts exklusivitet på något sätt för AB som kan ha brutits. Annars fattar jag inte vad det skulle röra sig om.
2010-12-15 14:25
Döp om Bandy arenan till Behrn Bandy Hall och Hockey arenan kan heta Behrn Hockey Center. Bara ett förslag så slipper man denna röra!
2010-12-15 14:23
Kommer en staty på Orvar Bergmark istället? Med tanke på att torget som byggs mellan Behrn Arena och Behrn Arena ska heta Orvar Bergmark plats. Gud vad rörigt med tre Behrn Arena på samma plats för övrigt :P.
2010-12-15 14:15
Kaj Spasmér (Rädda hajen)
Vid "portalen" :'(

Tack för allt kronblom!
Annons: