/fotboll/osk/forum/4242.aspx/fotboll/osk/forum/4242.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2011-02-03 19:10
.-*Mackan*-.
Instämmer till 100%, detta är en underbar dag och förhoppningar om den ädla metallen börjar infinna sig, sakta men säkert :)
Örebro ÖSK Fans
2011-02-03 19:06
Kan det vara mattias moström som är den skadebenägna norsken
AIK Saywee
2011-02-03 19:05
X1 har varit på besök i Örebro minst en gång i tiden, inte alltför "länge" sedan .....

... för mig är det inte ett dugg viktigt att få rätt, typ "vad var det jag visste", det är faktiskt totalt ointressant, jag ville bara muntra upp lite när sillasäsongen startade under förvintern, för att inge förhoppningar och lite diskussioner. Är faktiskt lite förvånad att han fortfarande svävar lite i "kontraktsetern" , men är efter alla nya och nygamla tillskott till ÖSK, inte helt hundra på att han är exakt rätt man på rätt plats, eller på rätt plast :)

ÖSK Fans, det handlar inte från början om min egna önskan, utan bara någon som jag fick tips om från mina säkra källor, flera människor som jag litar på, och jag har förstått att de har haft god insyn i verklighetens skeende ...
Örebro .-*Mackan*-.
2011-02-03 19:02
Talanger: Ibrahim, Berger, Attackspaden, Yasin.och Holmberg.
Etablerade: Haginge, Haddad och Anttonen. (Visst kan man räkna Anttonen hit?) :)

Kommer det sedan en vänsterytter också med lite rutin á la Bamberg så måste ÖSK få kanonbetyg för Silly Season. Nu är det "bara" kalasbra. :P

Om detta sedan får spelare som Almebäck och Bedoya att krita på nytt (om så bara för ett år till) så är det bara att sikta mot guld. :)
Örebro ÖSK Fans
2011-02-03 18:51
Saywee. Men dom har diskuterat hans namn? lr är det bara någon du vill ha till klubben? Jag skulle också vilja ha bamberg
Örebro Robben 82
2011-02-03 18:49
Så skönt vilken underbar Ösk dag,nu har vi seriens bästa backlinje! blir en extra whisky imorn!
Örebro Pozniak
2011-02-03 18:49
X1 är fortfarande aktuell o har nämnts på forumet,
Men senaste nytt är att Örebro har en annan värvning på gång som ryktas bli klar redan nästa vecka.
Örebro har även ett tredje altenativ. Tänker ge er lite info. Skadebenägen kille som spelade i Norge senast
AIK Saywee
2011-02-03 18:47
ÖSK Fans, X1 har nämnts och är märkligt nog fortfarande inte omöjlig, tror att många diskuterar hans namn, men vet inte om klubbens aktörer gör detta?
AIK Saywee
2011-02-03 18:44
Sedan är det ju kul att se vad sega NA är, men de kanske har tappat de säkra källornas förtroende ...?

Heja svartvitt!
Örebro Grixx
2011-02-03 18:40
Anttonen kändes som högsta vinsten i dag.Oerhört viktigt och näst intill omöjlig att hitta någon liknande, en nyckelspelare. Hagge skulle kunna bli ett utropstecken om han är lika bra som senast...men hur ska det lösa sig då med h-backplatsen???

Instämmer Marta, hur ska nu FD få ihop loserkonceptet???
Örebro ÖSK Fans
2011-02-03 18:39
Saywee har x1nämns här inne någon gång och tror du värvningen är möjlig. Tror du dom diskuterar hans nam?
AIK Saywee
2011-02-03 18:32
Välkommen åter till ÖSK, Haginge och tack för förlängningen Rosendahl, nu är det helt klart! 100% alltså :))

Fast att Haginge skulle komma tillbaka, har känts ganska troligt en "längre tid", däremot har Anttonen överaskat mig lite och svalt prestigen, underbart!

Anttonen är för mig den stora överaskningen, för Haginge hade jag faktiskt redan börjat räkna med i året svartvita trupp .....

Nu är det bara X1 kvar, sedan går vi för guld :)
Örebro Steewe
2011-02-03 18:22
Benny Böckling // Flerårigt sa de visst.. Sorry om du hann läsa.. :)
Örebro rirobban
2011-02-03 18:08
Skrev inatt en önskan om att det även idag skulle bli en positiv ÖSK-dag och hoppades i och med den att:

* Anttonen skulle svälja stoltheten och skriva på nytt kontrakt
* Att Almebäck skulle förlänga

Fick i alla fall hälften, kanske kan man hoppas på ytterligare positiva ÖSK-dagar framöver? :)
Benny Böckling
2011-02-03 18:06
Nån som vet vad Haginge respektive Rosendahls kontrakt är på?
Örebro Kaj Spasmér - Auri sacra fames
2011-02-03 17:41
och Anttonen....
2011-02-03 17:38
Haginge i ÖSK TV
2011-02-03 17:37
Nu är det Haginge klart på officiella
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2011-02-03 17:37
Inte ett ord på fotbolldirekt om dagens händelser... De letar väl nya spelare som kan gå ut och fördöma ÖSK:s chanser nästa år och "kräva" nyförvärv....
Örebro Steiger
2011-02-03 17:33
Kanon att båda Patrik är med oss nästa säsong.

Fast jag har en känsla av att vi kan förvänta oss mer.

Helt utan några som helst grunder eller signaler inifrån så tror jag ändå att en bomb på vänsteryttern är på väg att brisera..
Benny Böckling
2011-02-03 17:29
Jävlar va bra allt känns nu!!!!!
Örebro Palermo
2011-02-03 17:23
Bra nyförvärv alla tre!!!!

Tänk om Dalil Benyahia, BP, kunde komma överens med ÖSK. Och givetvis BP också....
Örebro Volyes
2011-02-03 17:08
BBB/
Jag skulle väldigt gärna tala om det vi fått höra om affären. Men vissa omständigheter gör att man kan koppla informationen till specifika personer. Vi tar inte risken att personen eller petsonerna kan drabbas av repressalier. Vidare har den primära källan uppgivit att den vill vara anonym.
Örebro Dudleys
2011-02-03 16:57
Dejmon: Jag såg Norrköping 3 gånger förra året och samtliga gånger spelade han vänsterytter, men det kan vara som du säger och bara en ren tillfällighet. :)
Örebro foppa!
2011-02-03 16:56
Härligt med både Haginge och Anttonen klara inför nästa säsong. Hagge var helt klart en av våra viktigaste spelare innan han gick till DIF.
Örebro Ösk-Power
2011-02-03 16:55
Haha, fyfan va gott!

Nu är det bara en vänsterytter/forward kvar. Om vi ska spekulera. Vilka kan tänkas vara aktuella?

Bamberg, Andreas Johansson ?

Häckens Paulinho vore drömmen som vänsterytter i ÖSK. En skadefri sådan.
den oumbärlige
2011-02-03 16:48
Tack Mackan!

Vi har jobbat hårt för Haginge-nyheten och snackat med ett par olika människor i både Örebro och DIF. De flesta större medier som kört nyheten vågar ju referera till oss men det är väl mer mindre medier som inte gör det av prestige. Det sista innebär ju att de känner sig hotade. Kul säger jag :)
Örebro frrreddo
2011-02-03 16:41
fan va skönt att anttonen är tillbaka!
Örebro .-*Mackan*-.
2011-02-03 16:39
Härligt!

Bra jobbat Sjögren & Co. Härligt Sarp och Svartvitt, ni gör ett kalasjobb. Synd bara att vissa tidningar inte vill ange er som källa för deras "scoop".
Örebro Blå Bergen Blues
2011-02-03 16:36
Volyes//
Du skrev: "Den information vi har fått tagit del utav är att båda klubbarna och den berörda spelare är överens om villkoren för en flytt till Örebro SK. Vidare har vi fått klartecken med att gå ut med nyheten då det är 'så gott som klart'. Sen finns ytterligare omständigheter som gör att vi valde att gå ut med nyheten, som jag tyvärr inte kan gå in i detalj på"
Nu när allt är definitivt så kanske du kan återge de "ytterligare omständigheter(-na)"?!
Annons: