/fotboll/osk/forum/4010.aspx/fotboll/osk/forum/4010.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro kubajonte
2011-04-05 13:06
Senaste inlägget från Alvbåge
Örebro kubajonte
2011-04-05 13:01
XabiAlonso ,Fang, Kronotorps
välj att se på inlägget hur ni nu känner för det är säkert på att Haginge är glad oavsett
själv var det mest med en klackspark jag la in det och jag anser man ska se på det ;)

Nej jag vidhåller att Haginge har en stor chans att komma tillbaka till den gamla Ösk formen han än gång hade , precis som med vårat nya anfall tar det ett par matcher säkert att få in rätta ösk tänket och ösk spelsätt , vi får se hur det går mot Syrianska när det är Ösk som ska ta Storlagsrollen mot Syrianska =D
Örebro icehagman
2011-04-05 12:59
kubajonte:

Ovidkommande första del av ditt inlägg.

För övrigt håller jag med om att Haginge kan få en revansch efter sina förlorade år i Stockholm. Tyckte förut han kunde vara lite valpig ibland, men nu verkar han (baserat på endast en match, dock) ha mognat som spelare.

För övrigt går man runt på jobbet som en sol idag. 3 pinnar borta mot IFK GBG är över förväntan...
Örebro Gummianka
2011-04-05 12:54
Det var riktigt bra tryck i Göteborg igår. Jag drömmer om en arena i Ö-o som är ihopbyggd i hörnen (och som heter Eyravallen).

Örebro XabiAlonso
2011-04-05 12:47
/kubajonte

Vilket onödigt inlägg, låg nivå.

För övrigt tycker jag att Hagge såg skakig ut igår. Han är inte den spelaren han en gång var, uppenbarligen har träningen i Djurgården ställt till det rejält. Hans brist på beslutsamhet kunde lätt ha stått oss dyrt i slutminuterna. Dessutom följde han inte med upp i anfallen, vilket nog var en bidragande orsak till Kustrims svaga insats. Ser hellre Wirtanen där mot SFC.
Örebro Fang
Det där var väl ändå en rätt onödig kommentar kubajonte. Inte vad jag skulle vilja läsa som spelare om jag tittade in här för att läsa vad folk tycker efter en så bra match.
Örebro Igår var idag imorgon
Stålhammar var inte bra i går. Det medges. Men sämst på Gamla Ullevi var Tobias Sanas filmning. PINSAMT!
Örebro Mullis1*
2011-04-05 12:46
Tjenare Alla ny här;). har följt "Svenska fans" länge men registrerat mig först nu, ÖSK gjorde en Riktigt bra första halvek och det kommer räcka till seger om det blir samma skickliga spel och anfall som igår
Örebro Krontorps
2011-04-05 12:43
/kubajönsen
Moget värre
Örebro kubajonte
2011-04-05 12:26
Måste säga det alla tänker på , Patrik Haginge , Med det sagt så tror jag utan tvekan han kan hitta till Storforna dagar i den svartvita dressen igen = ) såg riktigt stabilt ut igår för han igår
Örebro NicklasNyselius
2011-04-05 12:24
läs min analys om gårdags matchen på orebroskbloggen.blogg.se, kommentera mer än gärna, tar gärna emot kritik, feedback osv!
Örebro Ståplats är bäst
2011-04-05 12:11
tycker det var spelmässigt jämnt innan utv men sedan är ÖSK bättre.Det som dock är kul med skattefusk är man sällan gnäller på det egna laget utan i första hand skyller man på domaren men läste annars ett par inlägg om att ÖSK är överskattade i år,topp5 på sin höjd enligt vissa,haha...Och allt prat om att skattefusk ändrat sin taktik,det var ju uteslutande tjongbollar mot Hysén precis som förra året,tycker ÖSK visade upp ett mer varierande spel igår!
Örebro Lascaux
2011-04-05 12:08
Är inte Sebastian Eriksson lik Bastian Schweinstieger? Han var iaf klart bäst i IFK igår.
Örebro #7
2011-04-05 12:06
Kushi hade rejäla magproblem och ville knappt starta i gårdagens match, därav hans bleka insats. Sixten ville ändå att han skulle ge det en chans, men efter 60 min så insåg väl även han att det inte kunde gå så mycket bättre....(läst ur dagens NA)
Örebro Mr. Milton
2011-04-05 11:51
Satan vad gnälligt det är inne hos Skattefusk. Riktigt stor humor hur supporters, Jonas Olsson och Mild inte kan acceptera en förlust. Första varning är tveksam medan andra är klar. Inget att diskutera. Dessutom var vi det bättre laget redan innan utvisningen. Alltid skönt att pissa på Skattefusk :)

För övrigt kan jag konstatera att skattefusk tydligen inte lönar sig i det nya hårdare Sverige :)
Örebro Ståplats är bäst
2011-04-05 11:49
Att Nordin kom med där fattar jag inte riktigt för han var inte särskilt bra igår,tappade boll alltför ofta och hade för bleka skott.Att Mike kom med är en självklarhet dock!
Örebro Kom hem Kuba
2011-04-05 11:24
Gaudan//

Det är Peter Ijeh.
Örebro Thlumman
2011-04-05 11:23
Skön dag idag!
Känslan är att Astvald spelar från start på fredag! Hur många tror ni vi kan bli?
Örebro widemarsh
2011-04-05 11:07
Kan förstå Göteborgarnas frustration över domaren till viss del. Samtidigt vet vi om dom nya hårdare direktiven. Båda korten är ju korrekta enligt regelboken, men dom är hårt dömda. Särskilt det andra då det brukar krävas mer för ett andra gult kort.
GAIS Gaudan
2011-04-05 11:06
Någon av era killar?
Örebro widemarsh
2011-04-05 11:00
Usch, nu börjar tankarna och förväntningarna fara iväg lite. Vi kan ta 15 poäng på 5 första, den svåraste har vi redan klarat av! Sen SKA vi vinna hemma mot Syrianska och Gefle, Häcken borda borde vi också kunna vinna. Sen Helsingborg hemma som vi alltid vinner mot den senaste tiden. April kan bli den bästa månaden nånsin! :)

Äh, ska lugna ner mig lite. 11 poäng är helt ok det med, tycker dock inte att vi borde förlora någon av matcherna! Häcken borta är dock lurigt.
Örebro Maski Hallonen
2011-04-05 10:57
Tydligen är det hårdare domardirektiv i år där spelare som går in med dobbarna före i en duell skall bestraffas med gult kort ÄVEN om bollen träffas först. (Tänker på IFK:s gula kort som IFK tränaren kritiserar så hårt)

Örebro One¨touch
2011-04-05 10:44
Rasberg// Sansad och balanserad med objektiva ögon analyserar Du klockrent ÖSK 94-2011.

Att vara supporter är en härlig kryddning i livet. :-)
Örebro Marta (hane) (PM:a mig allt du vet, om allt!!!)
2011-04-05 10:34
Rasberg/ Ja bra mediatalat!

oroT/
Håller med om Kushtrim. Men kanterna var sjukt trånga igår. Samspelet med Haginge, av naturliga skäl, inte fläckfritt. Betänk istället att vi kan ha en spelare som Mackan på bänken. Helt galet vilken offensiv konkurrens vi har. Jag tror att Laul kommer få äta upp sitt flopputtalande duktigt.

Rama kommer bli grym för oss. Visade upp tendenser som liknade Roni när han var som bäst, men visade upp det med ett register. Han är irrationell, till skillnad från Roni som bara var irrationell på ytan. Ett grymt ryck och bra blick. Känns även som han skulle kunna gå in och leverera på mitten. Hjälpte till bra hemåt vid några tillfällen, något som uttalats som en brist hos honom i det jag tidigare läst.

Haddad är galet bra. Offrar allt på Kim-manér, men har teknik, fötter och bollhållaregenskaper som han saknade. Haddad kan avsluta på alla sätt en avslutare ska kunna avsluta på. Äntligen har vi den perfekte nummer 9-killen. Precis med de egenskaper som man skulle rada upp om man fick lista en drömkille för platsen.

Jag är galet nöjd idag! Längtar så sjukt mycket till fredag! Kommer bli så laddat!
Örebro Rasberg
2011-04-05 10:16
IvanÖSK//
Medlem här har jag varit i många år även om jag sällan skriver och kollar. Jag har väl svårt för diskussionerna som jag tycker kan spåra ut ordentligt :)

Jag får tacka för den fina utnämningen. Det värmde. :)
Örebro Sancho Panza
2011-04-05 10:07
Jag vet inte, men det känns som att många kommer dra sig för att gå på ÖSK-Syrianska för att det ligger på en fredagskväll.
Finns nog de föräldrar som hellre är hemma och har fredagsmys i soffan.
Jag kommer dock åka till Örebro för att stötta laget. Alla till Bhernabeu
Örebro Kom hem Kuba
2011-04-05 10:06
Jaha, ja då kan man väl anta att det sålts ett par till =)
Örebro IvanÖSK
2011-04-05 09:58
Kom hem Kuba: Jo, men den har varit så i ungefär 1 vecka. Jag tycker att det låter osannolikt att den har legat på exakt samma nivå när ÖSK-intresset är relativt stor.
Örebro kubajonte
2011-04-05 09:57
019_Örebro

ja jag såg det eller rättare sagt nå twitter skit om det , verkar som jag får äta upp det jag sa med extra salt =P. fan ska man fråga Gerzic då ,
Örebro Kom hem Kuba
2011-04-05 09:55
IvanÖSK

4599 säsongsabonnemang sålda!
Annons: