/fotboll/osk/forum/3872.aspx/fotboll/osk/forum/3872.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro MrCrowly
2011-05-18 20:18
Han e ju inte den första som spelat med bråck.

"– Jag har fått ett litet magbråck. Jag vet knappt vad det innebär själv. Men jag googlade på det och har läst att det är några hockeyspelare som haft det. De har kunnat övervinna smärtan och sedan opererat sig efter säsongen, säger Haddad till NA"
AIK Saywee
2011-05-18 19:43
Dom säger att jag lider av personlighetsklyvning, men det tycker inte vi ...
Sir Sixten
2011-05-18 19:43
Måste säga att Haddad har en inställning som inte många har,har han klarat att kämpa imot smärtan tidigare (foten) så fixar han detta oxå.
Han har fått mitt hjärta.
Men vågar man riskera att det blir värre,samt är han inte i form då det stod att han inte gjort nått på 4v.
Om vi hade nått alternativ på centerpositionen så hade jag inte vågat riskera att få komplikationer,men fan det ser mörkt ut där.

Om du läser detta Haddad!!!
Gör det som känns bäst,vi stöttar dig igenom detta...
AIK Saywee
2011-05-18 19:41
assyriska4ever, enligt ditt länktips verkar det vara 4-6 veckors rehab efter en Haddad-operation.

Med tanke på eventuellt sommaruppehåll så kanske det ändå vore bra om han genomförde det ,som han inte kan skjuta upp hur länge som helst, redan nu och att han är fit for fight, när jordens axel åter börja vrida norra halvklotet bort från solen, det är ju bara en dryg månad kvar till denna årliga händelse ....

Haddad, ta hand om din hälsa i första hand!
AIK Saywee
2011-05-18 19:34
ÖSK-Power, vi tänker nog egentligen lika, men även fackmän (eller fackkvinnor) torskar ibland ...

... jag vill se en firisk Haddad stänka in massor av mål för ÖSK :)
Örebro ÖSK KRILLE(Go For Gold)
2011-05-18 19:30
ÖSK läkare Ulf Nordström om Haddads skada på NA:

– Det handlar om ett misstänkt litet bråck på bukväggen. Det var en av våra hypoteser. Operation är inte aktuellt i dagsläget utan Andreas måste fortsätta sin rehabilitering och successivt bli bättre.
Örebro Ösk-Power
2011-05-18 19:27
Saywee//
Ja, vid minsta tveksamheter är det ju då bättre att han avstår. Bedömmer läkarna att han kan lira med smärtstillande utan att förvärra skadan får man lita på dem. Är ju ändå de som är "fackmän" inom medicin.
Assyriska assyriska4ever
2011-05-18 19:25
,
AIK Saywee
2011-05-18 19:16
ÖSK-Power, men tänk om läkarnas bedömning med facit i hand, visade sig vara fel?

Jag vill verkligen, liksom du att Haddad spelar, alla svartvita matcher, men inte till vilket pris som helst ...

Sådan här är inte lätt att tycka till om ...
Örebro Ösk-Power
2011-05-18 19:10
Som sagt, är ingen läkare och vill inte uttala mig, men det finns ju smärtstillande man kan ta. Det är givetvis inget att föredra i ett längre perspektiv. Förr eller senare måste han väl göra ett ingrepp, men om läkarna bedömmer att han inte utsätter sig själv för framtida men så ser jag inget hinder för Haddad att lira...
Vi har idagsläget ingen spelare av hans kaliber på centerpositionen.

Hoppas man överväger för och nackdelar rejält innan man beslutar hur man gör i Haddads fall. Självklart vill jag se han på banan så fort det bara går :)
Smärtan är nog lättare att begränsa när han spelar, då adrenalinet bedövar en del, samt smärtstillande preparat.
AIK Saywee
2011-05-18 18:59
Även jag vill ha en frisk och fräsch Haddad på plan, men bryr mig i hans fall, mest om hans hälsa och vill inte att man äventyrar något för hans framtid pga måljakten. Ingen kan garantera till 100 % vad som kan tänkas hända, även om skadan inte förvärras, så kan den ju i värsta fall bli bestående, för resten av livet ...

Krya på dig Haddad, ta hand om dig sjäv i första hand!

Haddadhaddadhaddadhaddadhaddadhaddadhaddadhaddadhaddad

2011-05-18 18:51
Bara inte det hämmar Haddad i sitt spel, men det gör det nog lite grann?
AIK Saywee
2011-05-18 18:43
ÖSK-Power, jag läste just ditt inlägg 18.21, men är ändå tveksam till att man skall jobba om det gör ont? Vi har ju så himla stor trupp i år, eller?
AIK Saywee
2011-05-18 18:40
Idag kom jag över AB´s rosa pappersbilaga och förstår att en spelare i Syrianska inte vill gräva vidare i "skiten" ...

... hmmmm?
Örebro widemarsh
2011-05-18 18:39
ÖSK har ett erbjudande tillsammans med Kubanerna. Bli medlem i ÖSK så åker du gratis med Kubanernas bussar till Norrköping!

Är ni redan medlemmar? Anmäl er ändå! Norrköping borta förra året i cupen var magiskt trots ösregn, och nu behöver laget vårt stöd mer än på mycket länge.
Alla till Peking!!! Endast 100 kr.
Örebro Ösk-Power
2011-05-18 18:37
Är ingen läkare men enligt artikeln så stod det att skadan inte kan förvärras och nu när man vet orsaken till smärtan var han villig att spela med hjälp av läkarteamet i Örebro.

Så länge Haddad inte riskerar att förvärra sin hälsa i framtiden ser jag inga hinder att han ska vara med och spela. Andreas är enligt mig topp 4 i Allsvenskan på centerpositionen, och vill han spela och ÖSK´s läkare bedömer det möjligt är det bara att köra!
AIK Saywee
2011-05-18 18:30
Hur många spelare avlönar vi, och hur många avlönar "sjukkassan" i dagsläget?

Haddad verkar vara en kille med svartvitt hjärta, men han skall väll inte riskera sin mage ...

... han själv, Sixten, med flera, måste ta sitt ansvar och inte riskera några allvarliga skador. Vi bör inte spela med skadade, sjuka eller halvskadade spelare, eller sådana som spelar med smärta - vi har ju en så otroligt stor trupp, så vi kan väl lunka vidare utan problem?

VI har ju värvat så stort och så smart ....
AIK Saywee
2011-05-18 18:24
Detta med Syrianska, "ett landslag i Sverige", gör mig mycket fundersam ...

... "huliganhändelser" borta mot Örebro och hemma mot AIK, och nu detta med en gangster ...

... vad är det som händer, vilka tar över fotbollen, det börjar likna Sicilien :(
Örebro Ösk-Power
2011-05-18 18:21
Vet inte hur man ska tolka en artikel från fotbollskanalen, men nu vet de ju orsaken till problemet och eftersom skadan inte kan förvärras är det jävligt starkt av Haddad om han spelar med viss smärta. Snacka om att han tar det för laget!

Och han behövs verkligen!
Örebro Ösk-Power
2011-05-18 18:04
Magbråck på haddad, men han vägrar operation för ÖSK´s skull!!

Grabben växer mer och mer i mina ögon: )
IFK Norrköping peking!
2011-05-18 17:51
Snart möts vi kära örebroare. Redan över 5000 biljetter sålda så passa på ni oxå.

väl mött :)
2011-05-18 16:59
Rubarths bicicleta//

Tack så mycket.
AIK Rubarths bicicleta
2011-05-18 16:54
ÖSK KRILLE(Go For Gold) >> Kolla denna sida om du vill läsa plus artiklarna gratis
Benny Böckling
2011-05-18 16:49
Matchen mot Peking börjar väl kl. 19:00?
Örebro "ÖSK-Karl (Tack Anttonen)
2011-05-18 16:24
Saywee//

Det delas inte bara ut kort i bridge, minsta fusk och det är avstängning på livstid. Drabbade bl.a Putte Kock.
2011-05-18 16:14
Gangsterkungen hjälper Syrianska. Tre kriminella knutna till klubben.

Tyvärr så vill aftonblaskan ha betalt som vanligt när man vill läsa något intressant.
2011-05-18 15:35
Daniel Kristoffersson sätter betyg på de allsvenska tränarna.

Sixten får 2 getingar.
Örebro Maski Hallonen
2011-05-18 15:27
Saywee // Hehe
AIK Saywee
2011-05-18 14:43
Maski, undrar om även Bridge är sport?

Delas det i så fall ut kort vid regelbrott?
Örebro Maski Hallonen
2011-05-18 14:21
Det slängdes tydligen in både bengaler och mock på distriktsmästerskapens schackfinal i fjol. Polis och vakter fick skilja på White Army när de slogs mot Black dito. Vedvåg schacksällskap dömdes att spela kommande två blixtturneringar inför tomma läktare och Svartå ss dömdes till segrare.
Annons: