/fotboll/osk/forum/3861.aspx/fotboll/osk/forum/3861.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Karlssson
2011-05-25 23:27
Känns ju lite onödigt att debattera en banderoll när vi precis vunnit mot våra rivaler peking! Fira istället! ;)
Örebro astby
2011-05-25 23:26
Har medelåldern härinne sjunkit till 5 år eller vad är det frågan om? Jävla barnsligheter. Om vissa stör sig på en banderoll får man väl göra det utan att bli ifrågasatt på ett barnsligt sätt. Är det så konstigt att man reagerar på texter med personliga påhopp? F ö var de 3 p underbara att ta med sig hem, tråkigt att Paulinho blev avstängd mot Trelleborg. Men Trelleborg är inte så "bara", fan de har bl a 4 vinster på de 9 första matcherna. Ligger inte långt från oss i tabellen, så att tänka att det blir 3 lätta p där får nog tänka om. Men det är så jäkla långt dit så vi suger på den här vinsten ett tag till. Valdet Rama. Vilket mål!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Maski Hallonen
2011-05-25 23:25
Ett par saker....

Rama påminner om Petter i Hammarby, om ni kommer ihåg. Livsfarlig att ge skottyta utanför straffområdet!

Varför tjafsa om en banderoll? Matchen var ju snäll från fanshåll? (såvitt jag vet ännu) Faktiskt en väl talande banderoll! Och så länge det stannar i banderoller som "det värsta" så borde man mer oroa sig för nedsmältningen på nordpolen...

Sjögren: Det finns inte alls "fullgoda ersättare till Haddad". Du snackar skit.

Örebro 'den oumbärlige
2011-05-25 23:22
Någon som kan hjälpa mig, vilka slog assisterna ikväll. Eller hur blir det med det?
Örebro zxcv
2011-05-25 23:20
Äsch!
Jag stöder inte huliganer eller smällare kastade emot domare men allsvensk fotboll ska inte vara allsång på skansen-myspys.
Det ska vara lite elakt och rått. Då är atmosfären som allra bäst!
Örebro cellblock
2011-05-25 23:16
@Pintorp "Vi bor faktiskt i Sverige? Vad menar du med det? :s

Målet var förmodligen att psyka spelaren i fråga, Astrit. Tror iofs inte han såg den.
Örebro jocke.
2011-05-25 23:15
Pintorp//

Ja det var nog bara du, varför skulle man bli provocerad av den banderollen?

För övrigt hoppas jag verkligen att William kan få chansen som target snart, så vi kan sätta ut Paulinho på kanten - det är väl ändå till de platserna vi värvat dem?

Och när ska Wowoah börja slå farliga hörnor, katastrof...

Grymt skön och rättvis seger idag iallafall, nu är vi med igen!
Örebro Pintorp
2011-05-25 23:09
Var det bara jag som blev oerhört provocerad av att man skrivit "Money talks, Astrit walks"? på ena banderollen. Vi bor faktiskt i Sverige.

jag bara undrar vad banderollen hade för syfte, för mål, helt enkelt?
Står kubanerna bakom innebörden?

Jädra fjanttext!

Tänk att det ofta skall smolkas lite i en glädjebägare ... en sådan underbar kväll.
Örebro zxcv
2011-05-25 23:00
Nu såg jag iofs inte matchen men Valdet Rama är grym!!

TACK ÖSK! Nu är vi med igen!

Örebro Karlssson
2011-05-25 22:58
TriZ//

Kan inte annat än hålla med om att William bör vara före Staaf i rangordningen.
Örebro 100år
2011-05-25 22:57
Skit i banderollen nu! Vi fick 3 poäng idag i en riktigt svår match!!!
Tycker det är helt på sin plats att Nordin och Rama ligger på 4idag.
Men va skönt det är att se Nordin på planen igen. Hur viktig är inte han för vårat lag?? Sen får gärna Haddad komma tillbaka också.
AIK Saywee
2011-05-25 22:55
omega, jag bara undrar vad banderollen hade för syfte, för mål, helt enkelt?
Står kubanerna bakom innebörden?

Jädra fjanttext!

Tänk att det ofta skall smolkas lite i en glädjebägare ... en sådan underbar kväll.
Örebro Eyra
2011-05-25 22:51
Omega/ Tar tillfälle i akt och svarar för Saywee. Om du tycker det är okej att ha en banderoll som det står hora på har du förmodligen varit alldeles för mycket på ishockey. Sånt trams är ju vardagsmat inne i hockeyladan.
Sportklubben på plastgräset förtjänar så mycket mer än sådant högstadie-fasoner. Lite klass. Punkt slut.
Nu diskuterar vi fotboll istället.
Syrianska FC TriZ
Nordin passade fram till Valdets enligt han själv i intervjun.
Syrianska FC TriZ
Förstår dock inte hur Staaf kan få hoppa in, borde inte William som ses som en stor talang prioriteras före? Staaf platsade knappt ens i Ängelholm.
Örebro 'den oumbärlige
2011-05-25 22:50
Behöver hjälp med assisterna. Vilka fick dem i kvällens match?
Örebro Chipset
2011-05-25 22:48
Don Haddad // Håller delvis med där. Men Kushtrim spelar lite på nåder. Den dagen Haddad är tillbaka är det givna anfallet Paulinho-Haddad-Rama. Astvald har dock inte sett vass ut någon gång i år. Inte ens på de träningar jag sett. Snart går nog även Yasin före.
Åtvidaberg Almer
2011-05-25 22:47
60-tal foto från kvällens match mot Norrköping finns på länken.
Örebro 100år
2011-05-25 22:45
Don Haddad/
Astvald har visat en bedrövlig form så här långt.
Missar enkla pass, dåliga inlägg samt verkar ha svårt med spelförståelse. Står alltid på fel plats. Allt går emot honom just nu.

Sen har han krönt det lite extra med straffmiss mot ljungskile i cupen.
Assyriska Don Haddad
2011-05-25 22:35
Valdet Rama!

En av allsvenskans absolut bästa spelare. Internationell.

Däremot känns Kushtrim överflödig. Känns som ni misshandlar en av era stora talanger i Astvald.

Risken är att ni tappar både Kushtrim (floppar) och Astvald (besviken) efter säsongen.
Örebro omega
2011-05-25 22:33
Saywee / nu får du ta och ge dej. Du ger ju gnällbältet en helt ny innebörd med ditt fjantiga uttalande. Vad är nästa grej? "buhu jag hörde en supporter som buade åt domaren han måste vara huligan"

Lägg ner
Örebro 100år
2011-05-25 22:27
Det var en kort frekvens på tv-bilden när en ÖSKare håller upp "Hora" bonderoll.
Jag förstår ju själva grejen med den.
I mitt fall var det inte så kul då jag hyllade våran grymma klack några minuter innan. Och då till en icke insatt person.

Men som sagt... så illa var det väl inte.
Örebro MrCrowly
2011-05-25 22:23
ok peking! , 2 olika banderoller? första va ju lite kul...
Örebro Eyra
2011-05-25 22:22
Är väl mest att det är sjukt töntigt att ha en sådan banderoll.
Hur fyndigt är det?

Fina tre poäng iallafall.

AIK Saywee
2011-05-25 22:19
Det var peking! och 100 år som tog upp dettta om en fjantig banderoll, jag har inte sett den alls och fokuserar eller rasar inte alls, hade bara lite synpunkter om det låg någon sanning i att ÖSK-supportrar hade fått upp en sådan banderoll.

Men en så fjantig text kan väl knappast synas bland våra supportrar, tramserier ...
Sir Sixten
2011-05-25 22:15
Nu känns det riktigt bra,Haddad tillbaka om 4-6 veckor då luktar det SM guld.
Rama storspelar
Paulinho kommer sakta in i tempot
Ojojoj allsvenskan bästa offensiv.
IFK Norrköping peking!
2011-05-25 22:14
mrcrowly //

Money talks
Astrit walks

HORA!
Örebro MIKare
2011-05-25 22:12
Pust!!
Det var en svettig andra halvlek. Norrköping kunde lätt ha fått utdelning med lite mer flyt.
Gott ändå att äntligen få se Ramas distansskytte och att backlinjen stundtals var tillbaka i gammal god anda, sånär som några risiga indianare (riktigt risiga sådana förvisso).

Bäst på plan: Rama
Sämst: Strömbergsson. Inte många rätt, missade situationer och dömde konsekvent fel åt båda hållen. Helt kass!
Örebro MrCrowly
2011-05-25 22:12
såg inte ens banderollen...kollade på plan istället...
Vad var det som det stod på banderollerna?
Örebro Maski Hallonen
2011-05-25 22:05
ÖSK klarar av bollinnehavet men saknar spets. Man är sjukt beroende av Haddad. Att spela Paulhino som nr nio är ett skämt. Stort resursslöseri. Men ÖSK saknar target-backup. För 4:e året i rad.
Annons: