/fotboll/osk/forum/3716.aspx/fotboll/osk/forum/3716.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mac-T
2011-07-10 21:19
Ska bli intressant att se vad ledningen har för idéer om fortsättningen... Något måste ju göras. Det är väl alla både med- och motgångssupportrar eniga om.
Örebro KCMarten
2011-07-10 21:17
Grixx //

Hur representativ är den?

Jag t.ex vill ha bort Sixten men har inte röstat..
Örebro Mullis1*
2011-07-10 21:17
Kanske Dax för Namninsamling Och Köra ner Ett brev i Brevlådan så Sixten fattar..
Örebro Grixx
2011-07-10 21:15
KCMarten// Bara en av fem tycker det i omröstningen.
ADMIN
2011-07-10 21:14
Valderinho // Skippa caps-lock, annars raderas inlägget nästa gång.
Söderåt, -Avgå Sixten!
Grixx ///

Det tror jag verkligen inte att han är.
Örebro Jebus(Nej till Andreas Haddad i ÖSK)
Att det finns så många medgångssupportrat härinne är f*n skrämmande.

Kajanus: Håller med dig
Örebro KCMarten
Grixx //

Även om Valderinho är tydlig i överkant så förmedlar han nog något som fler än han känner.

Vad bygger du ditt påstånde på att han är i minoritet?
Benny Böckling Avgå Sixten!!!
2011-07-10 21:13
GAIS borta=FÖRLUST...
Örebro Grixx
2011-07-10 21:12
Valderinho// Tänk på att du är i kraftig minoritet att tycka det!
Örebro Grixx
2011-07-10 21:11
Gamnackar verkar det alltid finnas vid förluster. Bäst att ligga på samma nivå....gäsp!!!

Örebro Valderinho
2011-07-10 21:10
JAG HOPPAS DU LÄMNAR IN DIN AVSKEDSANSÖKAN IMORGON SIXTEN!...
MEN BARA FÖR ATT JÄKLAS MED OSS FANS,SKITER DU SOM VANLIGT I DET OCH FORTSÄTTER.
Örebro MIKare
2011-07-10 21:09
Detta är ju ett ypperligt tillfälle att spela in nästa års trupp. Guldet är ju inte inom räckhåll längre och just nu kan dom ju inte spela så mycket sämre ändå.

Det hade varit intressant att spela in Per J, Emil Berger, Ibrahim m.fl. så dom får ordentligt med speltid.
Örebro 'den oumbärlige
2011-07-10 21:09
Ni som påtalar förbättringen i spelet (host) kanske ska ta en titt i tabellen. Allt annat än en topp fyra plats var inför säsongen ett stort misslyckande. Nu är vi efter 16 omgångar inblandade i kvalstriden. Vi ska vara jävligt glada att Mjällby och Halmstad är självklara räddningsplankor i år (även om MAIF kan rycka upp sig).
Örebro Mattias69
2011-07-10 21:08
Skulle inte förvåna mej ett dugg om vi helt plötsligt spelar drömfotboll mot Sarajevo nu på torsdag för attt sedan falla tillbaka till samma mönster när det är dags för allsvensk fotboll matchen efter.
Örebro Kajanus
2011-07-10 21:08
Ironi: att se/höra fans med en djup expertis (!) innan säsongstarten tala om en topplacering och ösa rosor över Sixten för att ett ojämnt halvår senare ta fram samma näsa för fotboll och stoltsera med "avgå-skyltar". Att vara besviken är en sak. Att gå ner på en tolvårings mentala nivå är något helt annat. Gå och sov ut nu och återkom imorgon med lite mer sans och vett.
Postat via SvenskaFans-appen
STEFANO!
2011-07-10 21:06
Oumbärlige// Alla såg det utom Sixten men vem fan är förvånad?
Örebro 'den oumbärlige
2011-07-10 21:05
alla matcher lever sitt eget liv... Ja men alla tillsammans bildar en ful jävla trend. Vi kan inte tala om små förbättringar i spelet när förlusterna fortsätter samlas på kontot. Att man dessutom släpper in tre nya mål gör det ännu svårare att försöka se något positivt ur det hela. För att inte nämna Bedoyas utvisning, kan han ha gjort sin sista match i Allsvenskan?
2011-07-10 21:04
Kenya//Iaf jag är aldrig nöjd om man torskar med 3-0, skitsamma hur man spelar. 3-0 är forfarande 3-0
IFK Göteborg Royboytoy
2011-07-10 21:03
HAAHA

Tittade på spelartruppen nu : Vi har bara 6 försvarare i truppen ...
Men vi har 11 anfallare och har spelat 9 av dem.

Bara de visar att Sixten inte kan räkna och har blivit helt galen i huvet.
Örebro 'den oumbärlige
2011-07-10 21:02
Bara jag som tycker att Josef skulle fått komma in långt tidigare? Jag menar, visst Paulinho har inte varit bra centralt men Staaf gjorde noll rätt idag och man borde försökt med något...

In med Josef på en kant, upp med Bedoya i boxen och ner med antingen Valdet eller Paulinho centralt offensivt mittfält. Något, gör något. Nej istället väntar vi med att skicka in Josef med drygt 10 min kvar.
Örebro Godzilla Hårddisksson
2011-07-10 21:02
Att ta med sig är åtminstone en spelmässig förbättring jämfört med tidigare Elfsborgsdebacle. Mot GAIS då jävlar. I övrigt får Mullis1,royboytoy samt STEFANO! gärna avgå.
STEFANO!
2011-07-10 21:01
Är ju bara att hoppas Mumintrollet själv inser att han inte klarar det här och avgår imorgon!
Örebro kenya
2011-07-10 21:00
Benny/ Ja. Vi möter Elfsborg i ett skede där de är i absolut toppform och vi är så långt under isen man kan vara. Hur kan du inte var nöjd?

Vi är med i matchen till det absoluta slutet och släpper in ett oturligt självmål. Utöver det rullar vi runt bollen på Elfsborgs planhalva under långa stunder och borde haft ett 1-1 på Bedoyas ribbskott. Augustssons kapning av Palle vid ställningen 1-0 borde renderat i ett andra gult kort.

Hur kan du inte vara nöjd? Vad hade du för förväntad matchbild?
"Stort steg framåt sen förra matchen", vem i helvete bryr sig om det när man förlorat med 0-3 i båda matcherna
Söderåt, -Avgå Sixten!
Att Bedoya är avstängd nästa gör mig inte ett skit, han vill ju inte spela kvar i klubben.
Gerzic tar nog priset som den mest överskattade spelaren i AS när säsongen närmar sitt slut?
Även om Almebäck inte höll sin högstanivå innan han gick så är han enormt saknad, då Haginge är en riktigt rutten mittback.

Dessa tre herrar fick mig att tro på en topp 3, då är det inte konstigt egentligen att vi inte är bättre.

Visst spelar vi bättre än förra, men 3-0 är just 3-0.
Sir Sixten
2011-07-10 20:59
Var faaaannn är Haddad!!!
Han gör ju hela laget,med Haddad i laget 5 matcher 4 vinster 1 torsk mot Gefle där hade ledningen 2 grr.
Haddad ger styrka och vinnarmentalitet.
Örebro Mullis1*
2011-07-10 20:58
Sixten Boström till Canal Plus efter matchen..

-med lite tur kunde vi ha gjort nåt mål i första halvan av andra. Men det var ett stort steg framåt jämfört med senaste matchen.

Är Finhelvetet Seriös eller? Bättre än förra visst
Örebro Lekiller
2011-07-10 20:57
Spelet såg ju bättre ut idag, men oroande att det inte finns någon som kan göra mål, Pauhlino måste nog ses som en stor flopp så här långt. Lyckas ju inte med ett skit.

Sen kan man ju undra hur scoutningen har funkat med alla värvningar av anfallare i år. Innan säsongen så sas det ju att alla 3, Kushtrim, Rama och Pauhlino skulle kunna spela på alla de tre anfalls positionerna. Sanningen är ju ingen av dem kan spela i den centrala rollen. Endast Haddad och en skadebenägen William som har gjort det bra.
Örebro kenya
2011-07-10 20:57
Valderinho/ Inte Kihlens jobb att tillföra saker framåt. Det har vi 5 andra spelare till för. Lägg även till ytterbackarna så har vi två till.

Sen hade jag gärna sett ett bättre passningsspel från hans sida..
Annons: