/fotboll/osk/forum/3350.aspx/fotboll/osk/forum/3350.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Von.
2011-10-18 17:09
Som någon skrev nedanför tycker jag också att ÖSK-ledningen bör bjuda på cupsemin för fansen, man har gjort oss lite till åtlöje denna säsong och gjort många besvikna (jag trodde aldrig på guld men topp-3).

På tal om Santos så hoppas jag verkligen inte att man värvar honom, han är till och med sämre än Haddad så det finns ingen anledning till en sådan värvning.

Jag vill se lokala talanger med hjärta! NU!
Örebro Brinkewall
2011-10-18 17:05
Alla som köpt biljett får byta den mot valfri match. Svårare än så behöver det inte vara.

Även om jag och många andra tycker det är bra prisnivå som nu är satt, så tror jag att man kan locka även de som inte går på matcherna en sån här gång. Och ju fullare, desto bättre! Läktare alltså.
Örebro go_osk (Spela Per J från start)
2011-10-18 17:03
Då är det bekräftat att Nobbe lägger av.
2011-10-18 17:01
Brinkewall & Farsen fortsätter (igen)//

Jag tycker inte att vi kan klaga på biljettpriserna i cupsemin. 50 kr för ståplats och 100 kr för sittplats är enligt mig överkomliga priser.
Örebro ÖSK Fans
2011-10-18 17:00
saywee pm
2011-10-18 16:56
Realistisk önskelista till nästa säsong:

Målvakt: Kristoffer Nordfeldt, Brommapojkarna
Mittback: Yago Fernández,, Malmö
Vänsterback: Andreas Dahlén, FSV Frankfurt
Mittfältare: Patrik Osiako, Mjällby
Central anfallare: Ricardo Santos, Kalmar

Alla utom Andreas Dahlén har utgående kontrakt.

AIK Saywee
2011-10-18 16:53
När hade vi senast en cupsemi på hammaplan?

Motståndare?
Publikantal?

Allt under 5000 är en katastrof, marknadsföringsmässigt, jag hoppas att alla som kan agera skiter i MFF-matchen (nja inte helt och hållet förstås), men att man ger järnet på att fylla Behrn Arena i cupsemifinalen mot Helsingborg.

Visa Sverige och SvFF att kuppen och ÖSK lever!!!!!
AIK Saywee
2011-10-18 16:49
Nikki Sixx,

konstruktivt och avundsjukt, eller?

Inte vet jag ..
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2011-10-18 16:49
Brinken/ Ja gratis är ju ännu bättre :)
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2011-10-18 16:47
ÖSK kanske borde halvera priset på inträdet till cupen för att få mer publik? Är väl bättre att få in 3000 som betalat halva, än 1500 för fullt pris? Intresset verkar ju inte koka för tillfället.
Örebro Brinkewall
2011-10-18 16:44
Med tanke på säsongens kräftgång och vikten av den kommande cupsemin vore det kanske på sin plats av klubben att BJUDA på fri entré för alla.

Fyll arenan, gör det till en fotbollsfest och ge spelarna chansen att bli hjältar inför fler än 1 000 personer...

Och ge oss supportar lite plåster på såren efter en säsong som inte riktigt blivit vad vi hoppats....
Örebro Nikki Sixx
2011-10-18 16:39
Tack Nikki.
Du har fått svar.
Örebro Nikki Sixx
2011-10-18 16:38
//Nikki
Du har fått PM.
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2011-10-18 16:33
Saywee//

Du har PM :).
Asterix*
2011-10-18 16:26
Butterix//
Idefix och även Obelix sover fortfarande, nu skall jag putsa mina skor för en fin höst med ÖSK ;)
Örebro Butterix
2011-10-18 16:12
asterix*//

Nix pix!

Idefix kom nyss med en fix idé:

Säg nix till supporters och spelare och personal med -ix- i sitt namn:

Bye, bye, asterix, butterix, sixten! Vi klarar oss utan er alla! Tjenix!
Örebro M.O.S
2011-10-18 16:03
Vill så gärna ha lite positiva nyheter efter en tung höst med ett ÖSK i ständig uppförsbacke!
Örebro M.O.S
2011-10-18 16:02
OK Saywee, respekt! ÖSKs bästa går alltid före individers behov av nyheter..inklusive mina egna!
AIK Saywee
2011-10-18 15:49
M.O.S, 15:19

jag kan, men vill inte, jag blir till en mussla denna eftermiddag och kanske framöver.

Det enda som är säkert, är när den officiella ÖSK-sidan presenterar ett nytt förvärv, eller en försäljning och det finns ibland en anledning till att man vill vara hemlig eller tyst, har jag äntligen förstått.

Att ,när det är en vecka kvar, av en evetuell övergång berätta, som Pozniak (13:40) skriver tidigare idag, är inte min grej.

Jag vill inte sabba något som helst för vår klubb, vi har fått långa näsor tillräckligt många gånger den senaste tiden och en vecka är relativt lång tid för att det återigen skall sabbas :(

Men spekulationer är skitkul, sådana gillar jag verkligen, det håller detta forum igång under offseason :)
Asterix*
2011-10-18 15:28
Äntligen har Obelix burit möblerna dit de skall stå, han är ganska stark.
På söndag blir det avslutning på denna säsong och hoppas att alla som skall hyllas hyllas av många. Läser att en del letar efter årets problem, det kan vara så att jag har lösningen, kanske vattenflaskorna skulle fyllas med Miraculix?

Tjenixen Sixten, ladda grabbarna till söndagsmatchen
Örebro M.O.S
2011-10-18 15:19
Saywee..kan man få ett litet PM för att stilla nyfikenheten?? :)
Örebro Bastard on Parade
2011-10-18 15:16
ernot//

TV-bolagen styr ju redan när vissa matcher ska spelas i Sverige. Kl 12.00 en söndag är väl inte någon större skillnad jämfört med hur det ser ut i Sverige. Ja, om man bortser från att det rör sig om ofantligt mycket större belopp förstås.
Örebro ernot
2011-10-18 15:12
Glad att allsvenskan aldrig kommer locka asiatiska tittare... snacka om att la liga har sålt sin själv... fan va sur jag hade vart om jag va barca eller real madrid fan!
Örebro Butterix
2011-10-18 14:36
Asterix//

jag vill Karl IX som vår target nästa år. tack och lov renoverade han även vårt slott år mdcix
Asterix*
2011-10-18 14:24
Butterix//
Är du med i vårat gäng, jag tänkte mest på detta med "ix", typ S"ix"ten och Butter"ix". Åter efter flytt och semester, hunden måste ut, kommer igen efter rastningen.

Snabbrastat i skitvädret och Idefix vilar gott.
Örebro Butterix
2011-10-18 14:17
@Lekiller. ja blir så förbannad på det du skriver. inte på dig men på ÖSK:s organisation. ja har tyckt att vi kan vänta 1/4 eller 1/3 in på nästa säsong innan vi sparkar Sixten dvs 8-10 matcher. men jag vill inte det längre! ja vill bli av med karln direkt efter cupfinalen. han kommer att köra MITT (ego!) ösk i botten den fan för sin jakt på omedelbar success (omedelbar org-sm?). ösk är för bra för att bli behandlat på det sättet.
Örebro Lekiller
2011-10-18 14:02
Om allt vill sig väll nu i sista omgången så kan ÖSK hamna på 13 plats!

Alltså har man tappat TIO placeringar mot förra säsongen! Så bra, haha

AIK Saywee
2011-10-18 13:57
Ja snart är mittfältaren klar :)

.. men jag avslöjar absolut ingenting, finns ingen anledning helt enkelt ...
Örebro Lekiller
2011-10-18 13:54
Vad tycker ni om Santos då?

Om det nu stämmer att han är en liten strulpelle så drar i alla fall jag öronen åt mig,

Sixten har ju visat tidigare att han inte är något vidare på att handskas med strulpellar. Lex Basse.

Sen har jag också fått för mig att Sixten inte är en tränare att luta sig mot när man strider i botten med kniven mot strupen. Verkar ju ha noll motiverings och dylika kunskaper som då verkligen behövs.

Men man kanske blir lite lurad av denna säsong.
AIK Saywee
2011-10-18 13:50
Pozniak,

"skiten" (som du vill kalla det som jag skriver), du fått beror på att du ville sprida något om mig som inte var sant, detta har jag förklarat tydligt för dig.

Men jag tycker det är bra att vi tar alltmer via PM, jag vet nu mer än någonsin tidigare.
Annons: