/fotboll/osk/forum/3265.aspx/fotboll/osk/forum/3265.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Franz Flääsklepp (Auri sacra fames)
2011-11-12 22:11
Bulten i Boo // Skulle det visa sig att detta var en fejk eller en kupp tycker jag lika illa om det som du. Som när han @Pozniak något angav falska nyförvärv bara för att testa någon medlem här på forumet. Helt utan respekt för oss andra som läser och faktiskt kanske tror på vad han skriver.

Skulle det dock visa sig vara en spelare och att betydligt fler än skribenten är av samma åsikt så behövs något göras. Det måste du ändå hålla med om. Du vill som oss andra att laget skall gå bra och prestera och att spelarna skall trivas i klubben (antar jag). Utifrån det kan det vara bra att "missförhållande" kommer fram i ljuset. Om SF är bästa forum för det vet jag inte. Internt har det enligt skribenten iaf inte hjälpt. Men på något sätt måste det fram.

Örebro Bonaventure Maruti
2011-11-12 22:10
Ta reda på ip adresser och så vidare borde väll inte vara nån match för ett datasnille? ;) Hmm, vem kan det vara? Vill vi verkligen veta?
Örebro Farside
2011-11-12 22:10
många fega jäklar här märker jag. stå upp för det ni tycker då. men för tusan , på sf forumet kommer inte ändringarna att ske. har ni så mycket inflytande , gör då det enda rätta och sätt ner foten där det behövs. vilket inte är här.... jag står på mig , är man inte nöjd så antingen säger man upp sig och är tyst eller gör nåt åt saken på rätt ställe (chefen) funkar inte det , säg upp dig om det är så jävla illa. grina inte anonymt på ett forum!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Täpp till hörnen på BEHRN ARENA)
2011-11-12 22:09
Gammalt eller? Kul med en klausul i så fall... 500 000 euro. Värt eller Ovärt?
Örebro widemarsh
2011-11-12 22:08
"Namn: Redax
Sänt: 2011-11-12 14:45
Bara för att avfärda relevansen på om "Trött på´t" är en spelare eller inte i ÖSK så kan vi meddela att så är fallet då vi har haft kontakt med spelaren i fråga. "
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2011-11-12 22:03
BiB//

Du får väl scrolla, självklart har de kontaktat honom, tror t.o.m att de skrev det.
Örebro rirobban
2011-11-12 22:01
Tänk om alla spelare var lika proffsiga som Bedoya var/är. En spelare som vet vad han måste göra för att hela tiden bli bättre. Det handlar såklart inte bara om träning, utan om allt runtomkring. Kost, sömn och sunda fritidsvanor. Bedoya var nog inte perfekt inom allt detta, men han visste att han själv var tvungen att utvecklas istället för att klaga på ledare och annat. Man kan haka upp sig på tränare (har även jag gjort, och kommer fortsätta göra på betydligt lägre nivåer i fotboll, och hyfsad nivå i innebandy), men man får försöka se sådana saker bakom sig.

Sixten är nog inte perfekt, men säg vilken människa som är det!? Många andra tränare i de allsvenska klubbarna har också fått massiv kritik. Felet i ÖSK verkar dock ligga djupare än hos enbart tränaren. Frågan är om inte klubben måste sanera organisationen från grunden? Samtidigt verkar ekonomin vara betydligt bättre än innan denna styrelse tog över. Spelare går som bosman från alla klubbar (vi tog ju både Berger och Paulinho som sådana).

Jag varken försvarar eller anklagar styrelsen, Sixten eller "spelaren" som skriver här på forumet. Alla har ju rätt till åsikter. Men om "spelaren" (väljer att kalla honom så) har fått sparsamt med speltid så kan det absolut vara en faktor till att han är extremt missnöjd med situationen. Jag hoppas nästan att det handlar om en startspelare så han verkligen skriver vad de flesta i truppen känner. Annars brukar ju vanligen startspelarna vara nöjda med tränarna och de med mindre speltid en aning åt andra hållet.
Örebro Bulten i Boo
2011-11-12 22:00
Då ber jag redaktionen här att bekräfta att fan tro't eller vad han nu kallar sig är en ösk-spelare (hur de nu kan veta det!)!
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2011-11-12 21:59
Bulten i Boo//

Du jobbar alltså på ÖSK:s kansli.
Örebro Aspen
2011-11-12 21:57
Aspen//Offentlighet brukar göra att vettigt folk skärper sig.
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2011-11-12 21:57
BiB//

Redaktionen här på svenska fans har bekräftat att det är en spelare, men välj att tro att allt är frid o fröjd och stoppa ned huvudet i sanden.
Örebro Bulten i Boo
2011-11-12 21:52
ÖSK-Karl// Nu läser du nog inläggen som fan läser biblen. Jag ser hellre ÖSK i div 28 än spelandes med ynka och unkna svikare som baktalar sitt lag på ett forum som detta. Vad värre ändå är, är att nicket med all säkerhet inte är en spelare i ÖSK utan en person som vill göra ÖSK väldigt illa. Har sagt det förr: Med såna vänner behöver man inga fiender...
Örebro lires
2011-11-12 21:42
glömde också att säga att vår tränare för u21 heter perkele perkelinen. blir inte förvånad om det är så.
Örebro lires
2011-11-12 21:39
trött på´t. jag tycker det var helt rätt att skriva och ge din output på hur det ser ut. stort av dig att skriva här och berätta för alla fans.

ibland kan man fråga sig om ledningen är så fyllda med prestige att alla vill ha sista ordet. det finns väl en anledning varför juhlin fick lämna. han gjorde väl sig för obekväm. vet inte hur länge han var i klubben, men helt plötsligt duger han inte. vad fan pysslar man med.

och så något annat. riski som årets spelare i ösk, vilket skämt. dessutom röstar dom inte för han var bra dom vill bli av med honom till oss.

skriver igen. kandamålvakten och riski blir våra nyförvärv i år. ser lovande ut.

behöver vi spela i superettan 2013 eller kan vi få lira division 1 direkt? till och med kihlberg sa att det blir superettan om det inte händer något bra med ledningen. blir spännande derbyn mot forward i alla fall om de inte lirar i superettan då.

hur avsätter man en sportchef, är det möligt? har det någonsin hänt eller måste man tvinga dom till att avgå som hasse borg i malmö typ.
Örebro ÖSK Fans
2011-11-12 21:24
Blir det svårare att få spelare till klubben nu?
Örebro Bulten i Boo
2011-11-12 21:17
Farside// Håller med!! Hellre division 28't än att se Trött På´t spela!!!!
Örebro Farside
2011-11-12 21:16
Aspen : hur kan det bli bättre genom att använda Svenskafans forumet att framföra sina åsikter? (som spelare i truppen dvs) Tala gärna om det för mig!
2011-11-12 21:15
Aspen // Jag tycker inte heller att NA skulle hänga ut t ex vilka som festat. Jag vet delvis vilka det är och lite till och har också fått förfrågningar från "folk som skriver" vilka det är. Jag har dock vägrat att säga namnen. Men samtidigt är det rätt många som vet vilka det är. De syntes ju ändå på krogen så ofta.

Vad jag menar är att man skulle kanske ställt ledande figurer inom organisationen mot väggen och fråga vilken alkoholpolicy som gäller i klubben och om man överhuvudtaget vet att en del spelare super skallen av sig och återhämtar sig på dansgolvet sent på nätterna regelbundet?

Jag är ingen nykterist själv och kräver inte att spelarna skall vara det heller. Men under den aktiva karriären och onseason anser jag att spelarna, så länge det inte är längre sammanhängande ledighet, skall sköta kost, sömn och avhålla sig från alkohol. Många människor betalar ganska mycket pengar för att få se dem prestera. Det är det som betalar deras lön. Då tycker jag spelarens motprestation skall vara att optimera förutsättningarna att leverera.

2011-11-12 21:11
Allt detta kanske är någon slags kupp? Trött på´t kanske inte bara är en spelare utan ett ett gäng spelare under ett pseudonym.

Oj vad konspirationiskt det blev. Aja...
Örebro Aspen
2011-11-12 21:06
Franz Flääsklepp (Auri sacra fames)// NA (Uddling) har skrivit att det är mycket fel inom ÖSK i sina krönika. Men man vill väl inte peka ut enskilda individer med rätt till ett eget liv.
Om NA skulle skriva vem ett s/v nick som vill vara anonym är, så kommer NA få mycket svårt med relationen till alla uppgriflämnare sedan.
Örebro Aspen
2011-11-12 21:01
Farside// Då får vi lämna WO. Trött På´t har riskerat (som det låter här) något för att göra ÖSK bättre.
2011-11-12 21:00
Eftersom vi vet att NA läser här emellanåt är jag lite förvånad över att inte ett repotage kommit tidigare då det antytts både det ena och det andra här. Jag trodde t ex att man skulle titta lite på det runt allt festande i somras. Det var naturligtvis inte alla spelare som deltog i det men tillräckligt många och viktiga för att det borde ha uppmärksammats
Örebro Farside
2011-11-12 20:58
Jag kan bara summera detta med : Jag vill aldrig mer se Trött På´t vandra in på BA iklädd våra fina svartvita färger , vem det än må vara!
Örebro Hea
2011-11-12 20:57
NA vet mer om ÖSK och truppen än dom flesta tror, ganska infiltrerade faktiskt!
2011-11-12 20:56
Hea // Vet du hur de kan veta det?

Örebro Farsen fortsätter (igen)
2011-11-12 20:55
Nej jag säger inte att han kommer avslöja det, men sånt där kommer fram förr eller senare.

Och jag säger inte att ledningen är bra eller att SIxten är fantastisk heller. Jag tycker man kan byta ut ganska många, exempelvis Sjögren som enligt mig inte håller måttet.
2011-11-12 20:54
Hea//

Jobba du möjligen på NA ;).
Örebro Hea
2011-11-12 20:52
Ojojoj NA vet redan vem Trött På´t är, så vi får se vad som kommer i tidningen framöver om det verkligen är en spelare i ÖSK lr inte! Är det en ÖSK spelare så kommer det ut i tidningen innan onsdag, inte med namn men ett reportage! Spännande :-)
2011-11-12 20:50
Aspen // Det är Sjögren som röstar från massa olika datorer ;)))
Örebro Aspen
2011-11-12 20:49
Fantastiskt bara av Brunet Hay Pino att samla 34 röster på så kort speltid. Är det dom som värvade honom som givit honom sin röst?
Annons: