/fotboll/osk/forum/320.aspx/fotboll/osk/forum/320.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro T8
2017-02-05 16:02
Loppan Kanske för att Forward inte hade råd och det är närmre till Örebro från Stockholm. Kanske...
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2017-02-05 15:46
Mycket intressant läsning, intervjun gjord med Axel Kjäll här på SF. Blir det han som leder ÖSK till medaljer?
Loppan i Axens skägg
2017-02-05 15:19
@Brandao:

Döm spelaren efter han fått en chans. Inte innan
Loppan i Axens skägg
2017-02-05 15:18
Enligt Göteborg valde han att gå till Bajen för "sociala skäl"
Varför inte då gå till Örebro ?
Örebro Empes
2017-02-05 14:44
D.McGrain: Inte två års uppehåll utan nästan 4 år (med undantag för några minuter under 2015/2016)... Skadad i maj 2013.
Örebro D. McGrain
2017-02-05 14:25
Klart värt att provspela Vorsah, fem säs. Bundesliga gör att även med två års uppehåll minst håller Allsvensk klass. OM han håller kan det vara ett riktigt fynd, självklart risken att han är på rehab hälften av säsongen Men förmodligen har ÖSK bättre läkarkontroll än ÖHK...
Örebro jp (fd jpsvartvitt)
2017-02-05 14:14
Ruggigt bra värvning av Bajen!
Örebro Empes
2017-02-05 13:52
Bra intervju redaktionen! Roligt att komma lite djupare, lära sig lite mer. (På samma sätt som det har varit intressant att höra Axéns genomgångar med spelarna på videologgen.)
Örebro # brorzan
2017-02-05 13:49
Hamad klar för Bajen.
Örebro Empes
2017-02-05 12:13
Nicknamn i ribban,

Tänker att ÖSK tänker som du – varför inte testa hon om när chansen finns. Som sagt – kan ju vara ett fynd.

Aspen,

Håller med. ÖSK har definitivt mer i bakfickan när det gäller mittbackar. Sköldmark sa ju också något sådant när han kommenterade Vorsahs provspel: ”Parallellt jobbar vi med flera spår.”

Tror kanske att ÖSK till och med kan tänka sig att ta in Vorsah OCH en stabil, färdig, erfaren mittback.
Örebro Jonas r
2017-02-05 12:13
[QUOTE=Empes]Brandao, Nej, jag tror inte ett dugg på att ÖSK tar in den här provspelaren för att man har mindre panik. Kanske är det snarare du som har det:-). Men jag förstår hur du tänker. Klart det vore lugnare med ett säkrare kort. Som jag sagt tidigare – jag tror ÖSK ser en ”fyndchans. Typ: ”Tänk om han verkligen är hel igen…”. För i så fall kan det här vara en kanonvärvning. I grunden en riktigt bra spelare alltså. Överkvalificerad för Allsvenskan. [/QUOTE] Instämmer. Sköldis har koll på läget som han haft hela tiden finns ingen anledning att tvivla
Örebro Empes
2017-02-05 12:07
Brandao,

Nej, jag tror inte ett dugg på att ÖSK tar in den här provspelaren för att man har mindre panik. Kanske är det snarare du som har det:-).

Men jag förstår hur du tänker. Klart det vore lugnare med ett säkrare kort.

Som jag sagt tidigare – jag tror ÖSK ser en ”fyndchans. Typ: ”Tänk om han verkligen är hel igen…”. För i så fall kan det här vara en kanonvärvning. I grunden en riktigt bra spelare alltså. Överkvalificerad för Allsvenskan.
AIK Saywee
2017-02-05 11:58
Fast vore det inte lämpligt att testa hans knän på konstgräs oxå? (Det kanske de har i närheten iofs) Alltså, jättekul att något äntligen börjar hända, men det är så många frågor ... ... jag är tudelad.
Örebro Nicknamn i ribban
2017-02-05 11:23
Att inte plocka in en så välmeriterad spelare som Vorsah på provspel när man väl får chansen är ju dumt. Det skadar liksom inte att se vad hans knän går för.
Örebro DaSa
2017-02-05 09:23
Fördelen med en skadebenägen mittback är att Brorsson får mer speltid:)
Örebro Brandao
2017-02-05 08:47
Snö

Klart det är bra att som börjar agera! Dock skulle det vara lugnare med ett lite "säkrare" alternativ om du förstår hur jag menar.
Örebro Ståhl
2017-02-04 23:35
Vorsah är längre än Magnus Wikström!
Örebro Snö
2017-02-04 23:25
Vilket forum dett är, ena sekunden är folk galna på att inget händer, och när det händer något då är det mest negativt och diss, man undrar ju om det är 5pers härinne men med olika "nick":) en provspelare som visar upp sig, inget lovat kontrakt bara prov. så hålligen med all skit o se vad som händer, lyft blicken,,,, andas,,,, så blir allt bättre
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Brandao
2017-02-04 23:24
Ja man får inte intrycket att ÖSK har mindre panik när dom tar in en sån här provspelare? Länge sen han spelade och väldigt skadedrabbad...
AIK Saywee
2017-02-04 22:24
Brandao "Random"
Örebro Aspen.
2017-02-04 22:21
Hade hoppas på ett säkrare kort än denna prov spelare. ÖSK måste ha mer i bakfickan för mittbackspositionen. Detta måste vara ett billigt restaureringsobjekt där risken är stor att han inte håller.

Inte helt olik värvningen av Almebäck. Uträknad av BP:s läkare men Örebro luften och nya piller fixade succén.

Örebro Pedretti - Admin
2017-02-04 22:17
@Brandao:
Hans skadehistorik talar ju emot honom, helt klart. Speciellt att det är knät som krånglat och konstgräs är ju inte särskilt vänligt för knän som vi vet. Samtidigt så om han visar upp det spel som gav honom en plats i Ghanas trupp i vm 2010 (länge sen, jag vet) så är han given som mittback. Med det sagt så tycker jag han är en riktigt bra värvning förutsatt att hans fysiska status är okej. Han kommer ju få speltid i matchen mot Debrecen eller AGF så vi får se då.
Örebro Brandao
2017-02-04 22:04
Har ni bra vibbar ang provspelaren?

Jag är jävligt tveksam! Men samtidigt kan det bli hur bra som helst.. kan vi ha lite flyt den här gången?
Örebro Lekiller
2017-02-04 21:11
[QUOTE=Saywee]Tänker ibland på "gamla" ÖSK'are ... ... undrar vad Boris Lumbana gör, nu för tiden? [/QUOTE] Slå på tvn så ser du vad han gör typ exakt just nu. Melodifestivalen
Örebro Karlstruum
2017-02-04 20:15
Saywee: Där fick du till lite ironi som faktiskt var lite småroligt. Du la ut en krok men tror ingen nappar på den. Ditt bästa inlägg på länge Saywee :)
AIK Saywee
2017-02-04 20:11
Tänker ibland på "gamla" ÖSK'are ... ... undrar vad Boris Lumbana gör, nu för tiden?
Örebro Brunnsborrare Stig-Arne Tjäle
2017-02-04 20:03
@KalleTeodor - Admin:

Fotboll är en åsiktssport ;0)
Örebro Jonas r
2017-02-04 19:57
[QUOTE=Örebro Finest]Jonas R Överdrivet? Nej, det kallas för sanning. Oavsett hur du vill vinkla det. Sen är Ring inte värdelös, han är inte tillräckligt duktig för att spela i ÖSK. [/QUOTE] Du och andra kritiker har bara gnällt utan att vara konkreta brukar bli så när det inte finns nån substans.
Örebro KalleTeodor - Admin
2017-02-04 19:53
Jag gillar tuggat på forumet just nu. Men var noga med att inte köra med personliga påhopp. Att tycka olika tillhör och det finns alltid flera sidor av tärningen. Tänk på att just ditt synsätt kanske inte nödvändigtvis alltid är det rätta.
Örebro Örebro Finest
2017-02-04 19:53
Jonas R Överdrivet? Nej, det kallas för sanning. Oavsett hur du vill vinkla det. Sen är Ring inte värdelös, han är inte tillräckligt duktig för att spela i ÖSK.
Annons: