/fotboll/osk/forum/3151.aspx/fotboll/osk/forum/3151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2012-01-05 08:04
D´Artagnan, 07:53,

vadå sälj, vi har ju inga spekulanter på Nordin om jag förtått allt rätt enligt honom själv och om han är rätt citerad i NA förstås.

Däremot funderar jag över hur länge en gammal lårkaka kan spöka?
En gammal lårskada är en annan sak, eller?

Lårkakor går väl oftast över på ett par kanske tre veckor, fast jag är inte läkare, men undrar vad han pysslat med under helgerna trots att det är hans privata grej?

Hoppas att han blir skadefri i år och att han höjer sig ordentligt jämfört med förra säsongen, för det är inte roligt när "motorn" krånglar.

Heja SPORT, GFG!
Örebro D´Artagnan
2012-01-05 07:53
Nordin i NA intervjun:
"Men det gäller att värva karaktärsspelare. Det får inte bli några enmansgrejer som förra året. Skulle det bli som förra året tror jag inte det skulle vara så kul att spela här, om jag ska vara ärlig."
Vad menar karl: enmansgrejor? vad var problemet förra året?

Tidigare inlägg här har sagt att Nordin ofta missar fyspass. Nu späs detta på med:
"Mittfältaren tränade inte för fullt under ÖSK:s första träning. Problem med ena låret höll honom borta från full träning
– Det är en gammal lårkaka som spökar. Jag skulle kunna träna för fullt, men det är inte värt att riskera något."
Eller ? Var det inte problem med vinterträningen förra året också?
Ta smällen och sälj för 6 Mkr!!
AIK Saywee
2012-01-05 07:52
Även jag är lite rädd för att vi har sett Paulinho för sista gången i ÖSK-dressen och det är tyvärr lite mer än min magkänsla som säger detta :(

Vill inte skapa något rykte om detta, utan hoppas verkligen av hela min själ och hjärta att han kommer igen, för han är en spelare som alltid ger järnet och behövs på mitten, där han hör hemma!