/fotboll/osk/forum/3145.aspx/fotboll/osk/forum/3145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro DaSa
2012-01-06 03:35
vore intressant att få lite mer insyn i ösk ekonomi. Om man tittar på vilka lönepostet som försvunnit och vilka som tillkommit så borde det finnas utrymme åt minst två klasspelare. Det borde inte heller vara ngr problem att hosta upp ngr miljoner i signing-fee. Så antigen så har de som säger att sponsringen minskat rätt eller så är det bara taktik för att pressa lönerna. Om det nu skulle vars sponsringen som minskat så är det risk att det blir ett moment 22, ösk snålar och sponsorerna ser oss inte som en attraktiv produkt. Vill samtidigt inte att vi skall riskera ekonomin men om vi inte vändr trenden i år så är risken stor att vi hamnat i en otrevlig negativ spiral.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro _Adde_
2012-01-06 02:54
ÖSK Fans// Du vet väl exakt vad ni... eh, Grahn kräver?
Örebro Harry Cripps
2012-01-06 02:00
Skönt att se att vi är 10 st. som nattvakar och håller fanan högt!
Personligen tror jag att paniken som spridit sig över forumet är en över reaktion.
Sjögren och Sköldmark är inga dumhuvuden som vissa här inne försöker påskina.
Det är faktiskt morgon den 6te januari. Håll i tyglarna! Mkt hinner hända ännu. Nordins lårkaka har ju inte ens hunnit läka. Förra säsongen har således nyligen slutat, eller!? Är man 40 år läker en lårkaka på 3veckor typ. På en vältränad idrottsman på några dagar, max en vecka om man får tryck på snabbt. Det luktar lite illa här. Några veckor xtra sjukskrivning? Kommentaren tidigare om en eventuellt tappad kakburk på låret är otäck. Den kan rent av vara sann. Som när Waldner bröt foten på Brolins resturang... Nä fyfan, jag blir skitnödig när jag tänker dessa tankar. Jag tror att SSSSSSSSSSSS,som de benämns ibland, har genomskådat Nordin och insett att om de kan få uppemot 8.5 mille för honom så är det bara att sälja, fort som fan! Han är väl inte ÖSKs fanbärare,eller!? Skall inte det vara en riktig brunkare som dessutom är verbal?

Ja den där Barsom spökar fortfarande.

Å han kunde ju slå en tunnel oxå.

Å en frispark i krysset.

Jösses! En sådan vill vi ha!

Örebro kardinal Richelieus
2012-01-06 01:00
Att följa Bedoya på Twitter är som att se målarfärg torka
#AvslutaFollowBedoya
Örebro kenya
2012-01-06 00:48
Är väl vår grej att chansa med skadebenägna spelare.
AIK Saywee
2012-01-06 00:44
Nej nu är det godnatt, för det lär inte hända något av svartvitt värde under natten ...

... c u
AIK Saywee
2012-01-06 00:41
Nordins "gamla lårkaka" är ingen nyhet.

Detta skrev jag redan i går morse ...

"Sänt: 2012-01-05 08:04
D´Artagnan, 07:53,

vadå sälj, vi har ju inga spekulanter på Nordin om jag förstått allt rätt enligt honom själv och om han är rätt citerad i NA förstås.

Däremot funderar jag över hur länge en gammal lårkaka kan spöka?
En gammal lårskada är en annan sak, eller?

Lårkakor går väl oftast över på ett par kanske tre veckor, fast jag är inte läkare, men undrar vad han pysslat med under helgerna trots att det är hans privata grej?

Hoppas att han blir skadefri i år och att han höjer sig ordentligt jämfört med förra säsongen, för det är inte roligt när "motorn" krånglar.

Heja SPORT, GFG! "

Det är konstiga grejer som händer i vår klubb, på kansliet och bland spelarna, vad kan vi förvänta oss härnäst?

Ett GULD kanske inte vore helt fel !!!
2012-01-06 00:34
Java-tid sökes
Örebro bison
2012-01-06 00:10
Borta flera månader, har han fått en kakburk på låret?
Örebro D´Artagnan
2012-01-06 00:05
Inget IFKG för Nordin, skadad
AIK Saywee
2012-01-05 23:54
Nej jag skiter i nattskiftet, skall ta en räka i ugnen och lyssnar hellre på talgoxens "twitter" i morgon, Parus Major kan man lita på!

God natt alla svartvita, jag drömmer som vanligt om guld, det har jag nästan gjort i hela mitt liv och tänker fortsätta med det så länge jag kan.

Heja SPORT, GFG!
2012-01-05 23:44
worldfarm //Håller med - Fick samma känsla. Är nog rätt roligt att vara spelare och få olika forum att gå igång ;)
AIK Saywee
2012-01-05 23:44
Det räcker inte med att gissa, för att åter ett fånigt rykte skall få möjlighet att störa vår kära klubb, som laddar för att genomföra sina ambitioner.

Jag börjar bli riktigt trött på allt jädra trams!

Heja SPORT, GFG :)
Örebro worldfarm
2012-01-05 23:39
Jag har inga fakta, men jag gissar att det är bull!
AIK Saywee
2012-01-05 23:39
worldfarm, 23:30,

jag kammar mig inte så här dags på dygnet, det är ingen mening med detta.

Hur vet du att det är ett internskämt, det är lurigt med sådana där grejer, rykten uppstår och bara drullar i väg och blir en extra oro för klubben, som behöver lugn och ro, framförallt vår tränare som faktiskt uttryckt detta angående förra säsogen, dvs säga (skriva) att det var lite för typ "rörigt".

Vem skall man tro på, tro på, tro på ???
Örebro worldfarm
2012-01-05 23:30
Kamma er nu. Nobbes tweet till Emil är bara ett internskämt.
AIK Saywee
2012-01-05 23:21
Äntligen hemma, skall läsa igenom och se vad nu tjötat om ikväll, men ser genast BoP´s länk.

Skall vi helt förlora mittfältet?

Sixten kanske måste förbereda sig och laget på ett annat spelsystem, typ 5 0 5, hur nu ett sådant skulle kunna fungera ...

... jag tar nattskiftet ett tag.

Heja SPORT, GFG!
2012-01-05 22:55
"Ryktet" om Grahns två mille kommer från Mjällbybloggaren klackspark.nu eller vad den hette där han var orolig för att ÖSK skulle ro hem affären Nordin för då skulle ÖSK ha råd att betala de två mille Grahn kräver för att krita på.

Därmed inte sagt att de uppgifterna stämmer.
Örebro Bastard on Parade
2012-01-05 22:53
... and then there was one?
Örebro Engångsgrill
2012-01-05 22:49
ÖSK Fans // Nej, citerade bara vad jag såg längre ner.
Örebro Rallyfinnen
2012-01-05 22:46
ÖSK Fans//

Jo, kanske sådana som är väldigt insatta i klubben..

Edit: Eller känner någon som känner någon. Som känner någon..
Örebro ÖSK Fans
2012-01-05 22:44
ingen vet väl att han kräver 2 millar...?
Örebro Engångsgrill
2012-01-05 22:37
ÖSK Fans // Inte om Grahn kräver 2 miljoner i sign-on, men hans lönekrav borde ÖSK kunna täcka.
Örebro ÖSK Fans
2012-01-05 22:36
Schmeichel

Vad!?
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2012-01-05 22:35
Schmeichel //

...Till vad?
Örebro ÖSK Fans
2012-01-05 22:35
Engångsgrill

Det blir med andra ord ingen affär.
2012-01-05 22:34
Engångsgrill //Vad är det för kommentarer du tänker på?
Örebro Schmeichel
2012-01-05 22:33
Det närmar sig...
Örebro Engångsgrill
2012-01-05 22:32
ÖSK Fans // Grahn vill ha valuta, ÖSK "snålar".
Örebro Grixx
2012-01-05 22:32
"ÖSK-Karl// Jag sa att Örebro är för litet för att slösa pengar som AIK.
Annons: