/fotboll/osk/forum/3136.aspx/fotboll/osk/forum/3136.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro D´Artagnan
2012-01-07 16:09
Saywee//n Är det så att Gruvaeus mer gillar hockey än fotboll så tycker jag han kan lämna plats i stryelsen för Thomas Nordahl.
AIK Saywee
2012-01-07 16:09
D´Artagnan, 11:09,

"Saywee// När Barca hade UNICEF på sina tröjor fick man BETALA för detta. Vilket var helt korrekt tycker jag, bra gjort Barca"

Kan bara instämma, mycket starkt jobbat Barca, även om jag mest gillar Real Madrid i denna liga sedan 1970-talet,

Varför får en del betala för reklam, medans andra får betalt för reklam?
Örebro Behrnsson
2012-01-07 16:08
Jag har tagit bort mina inlägg för att jag kände mig hotad av ditt inlägg som tydligen inte var ett hot. Oavsett vill jag inte vara på ett forum där man inte kan lägga fram kritik. Därför blir detta mitt sista inlägg här någonsin. Och fortfarande är det värsta jag gjort att säga ärthjärna OM, inte TILL, en person, vilket inte är straffbart på något sätt. Dessutom blir det ännu löjligare när jag valde ordet med omsorg för att inte vara för grov. Adjö.

Och sist men inte minst,
avgå Sjögren!

Tillägg: Vill bara förtydliga att Engångsgrill bett om ursäkt och att jag godtagit ursäkten. Som sagt trodde jag verkligen att det var ett hot, men så var det inte.
AIK Saywee
2012-01-07 16:04
Korta kommentarer/svar ...

Engångsgrill,
fint jobbat med en ursäkt och ett förlåt, det är inte många som klarar av sådant, även jag uppfattade "det" som ett smyghot, det var därför jag gick in igår och tjötade, när jag tyckte att påhoppen och debatten höll på att spåra ur totalt, bra att du tog ditt förnuft tillfånga.

707 och D´Artagnan,
TOYOTA och Gruvaeus, men framförallt killarna uppe i Lillån, gillar Hockey mycket mer är fotboll. Men vem vet, de kanske vill in i stadens stolta fotbollslag, innan någon annan hinner före.

Grodan,
Talgoxen säger mig oerhört mycket mer än alla twittertroll ;)

Heja SPORT, GFG!

Örebro D´Artagnan
2012-01-07 15:53
Bulten i Boo// Angående "Spänningen är stor men stiger".
Tycker visst att spänningen är stor och att den är stigande. Här hintas det om bomber så gott som dagligen, fyllesnack och andra nyktrare rykten om nya spelartapp varje vecka.

Bedyrar att jag inte har någon annan information om spelare och tränare än vad som står på detta och andra forum. Kan också svära mej fri från att hinta om nyförvärv, det har jag aldrig gjort.. Flera skriventer här visat att det är bäst att vänta på Officella

Tills vidare får jag rekomendera valium (Sjögren har provision tror jag)

Om Du läser inledningen på det inlägg Du refererar till, så förstår du varför jag uttryckte mej så.
Örebro Engångsgrill
2012-01-07 15:45
Behrnsson // Om du känner dig "hotad" så ber jag om ursäkt. Det var inte menat som ett hot. Och nu har du valt att ta bort vissa inlägg, då är min fråga till dig varför?

Det jag menar med att IP adresser sparas, är att admin kan stänga av dig, det var ju inga trevliga saker du skrev direkt.

Nu har du valt att ta bort flera inlägg, och du kanske inser att du gjort fel då?

Men ännu en gång, förlåt..
Örebro Fritjof Olsson
2012-01-07 15:27
Håller inte med Bulten. Jag lever på hoppet för närvarande och välkomnar alla indikationer på att nya spelare är på ingång. Däremot tycker jag att de som har info kan försöka släppa så mycket som möjligt, ungefär Farside gjorde häromdagen, det får fantasin i rullning och man kan börja drömma.
Örebro Bulten i Boo
2012-01-07 15:10
"Spänningen är stor men stiger" - ???

Alla ni som hintar om att stora grejer är på gång, återberättat av talgoxar eller ej, så tycker jag att antingen håller ni inne med att ni vet nåt, eller annars talar ni ur skägget s a s. Detta mellanting, typ "jag vet att nåt är på gång, men jag kan inte säga nåt än så länge" skapar bara frustration. Speciellt som denna typ av antydningar har förekommit i mer än en månad nu och inget konkret har kommit ut av det...
Örebro ÖSK Fans
2012-01-07 14:58
marcusgoteborg

Ta Nordin för 6 millar....Vi har en bra mycket bättre spelare på g...
IFK Göteborg marcusgoteborg
2012-01-07 14:42
Det ryktas om att Blåvitt kommer presentera en "bomb" imorgon? Är Gerzic kvar i stan?
Örebro Dejmon
2012-01-07 13:58
D'artagnan
Peking har värvat en spelare denna silly, en "talang" från Mjölby.. Men vi är klart underdogs mot dom och nöjer oss med deras rester? Helt obegripligt..
Örebro kardinal Richelieus
2012-01-07 13:55
Har ni hört talas om "Gaelic Football" . Ursprung Irland en av de två mest populära sporterna där.

Man spelar på en fotbollsplan med en fotboll men man kan spela med både fötter och händer samt tacklas. Man har både fotbollsmål och "rugbyribba". Kolla in länktipset
Örebro ÖSK Fans
2012-01-07 13:42
nästa vecka tror jag kommer bli grym! den som lever får se....
Örebro M.O.S
2012-01-07 13:33
Har för mig att man från ÖSK har försökt jobba med längre sponsoravtal..fleråriga precis somspelarkontrakten..;) det kan vara förklaringen till att intäkterna inte minskat trotsden dåliga säsongen.Kan bli jobbigare nästa år kanske.
Ge oss ett nyförvärv att glädjas åt NU!
Örebro D´Artagnan
2012-01-07 13:18
Detta med att vi inte längre värvar för guld 2015, har det med behovet att sätta Sixten på plats. Förra året gnällde han om för stor omsättning i truppen, i år blir omsättningen större.
Dock tycks vi koncenterera oss på äldre färdiga spelare, där får Sixten som han vill.
Tycker man kan glömma Lushtaku ryktet tills det fått mer än fyllesubstans.
Nu är vi klart underdogs till Peking, vi tar över deras rester medan dom plockar in nya toppspelare
2012-01-07 13:16
Nu tvekar även Peking om Peter Larsson

Edit: Fel länk i länktipset. Den rätta skall vara:
http://www.fotbolltransfers.com/site/news/15469.html
2012-01-07 13:15
Riku Riski till Hönefoss BK enligt FT.com
2012-01-07 12:51
Peter Larsson kostar 8-10 mille att lösa från FCK enlig media. Lägg därtill fet sign on och lön. Malmö mfl har backat ur och endast Peking kvarstår som med sponsorpengar är på väg att ev lösa honom. Jag tror knappast ÖSK lägger alla sina ägg i en enda korg. M.a.o glöm Peter Larsson för gott
2012-01-07 12:41
ÖSK KRILLE// Ja, jag har också varit inne på Wikström. Tror att ÖSK signar honom faktiskt
2012-01-07 12:40
ÖSK KRILLE// Ja, Grillen skrev ju att en skandinav är på ingående. Kanske är han.
Örebro Bempa no:10
2012-01-07 12:40
Petter Andersson skulle smaka fågel HOPPAS HOPPAS !!
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2012-01-07 12:39
svartvitseger!//

Peter Larsson går nog till Peking.

Anders Wikström där emot tror jag att vi få in i ÖSK.
2012-01-07 12:36
kardinal Richelieus//

Ojala kanske skulle vara nått i så fall?
Örebro svartvitseger!
2012-01-07 12:35
Vi böhver en mittback till värva Peter Larsson
2012-01-07 12:31
ÖSK KRILLE//Jag tycker ju man kan satsa på Asvald och forwardkillarna där men Sixten kanske vill ha en etablerad.
2012-01-07 12:27
Om nu Lushtaku försvinner och Paulinho inte kommer tillbaka, kan det då vara aktuellt att värva en ny kantspringare?
Örebro D´Artagnan
2012-01-07 12:23
Spännande vilken trupp vi får i år.
Flera som varit här och provspelat har dissats men dykt upp i andra kända klubbar.
Målet att tidigt få i hop en trupp har bytts till att fokusera på kvalitet.
Otrivsel och anbud gör att spelare flyttar eller ligger kvar på sandstranden.
Hemkära blåbergenbor tar bussen till Örebro,
utlänningar som inte kan läsa svenska forum anslutet till truppen.
Den halvnorska bänknötaren är det skandinaviska undantaget eller räknas han som hemkär återvändare?.

Spänningen är stor men stiger.
Örebro D´Artagnan
2012-01-07 12:14
Har ni inte sett att det där med Lushtakos uppsagda kontrakt var rena fyllesnacket!!!
Supa får väl alla göra men att skriva i tidningen samtidigt är tveksamt???
Örebro D´Artagnan
2012-01-07 12:12
707, Saywee// Curt Gruvaeus som sitter i ÖSK Elitfotbolls styrelse är chef på Toyota i Örebro.
Det illustrerar väl svårigheterna med nationella och internationella sponsorer !!
Örebro Grodan
2012-01-07 12:05
Saywee//

Vad hade den där talgoxen för något roligt att berätta? Något som kan bli klart inom de närmsta timmarna? :)
Annons: