/fotboll/osk/forum/3126.aspx/fotboll/osk/forum/3126.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2012-01-06 22:19
M.O.S.//

Hade inte tänkt skriva mer på ett tag, nej, jag spetsar inte till det, det var exakt vad han sa, finns väl en anledning till att vi återigen kommer med en väldigt sen trupp. Sedan säger vi att den blir kanonbra, därav jämförelsen med vad jag fick se ikväll där en "höjdare" sa att att de tre bäst betalda i Malmö tjänar mer än hela Bofors, det var på fullt allvar. Hoppas alla kan få se det mest fantastiska Tifot någonsin som skådats (enligt mig), garvar ännu.

D´Artagnan/
Ja, det är nog ungefär vad mitt åttaåriga barnbarn också skulle säga för att ligga bra till hos tränaren, löjeväckande och fjäsk.

Behrnsson/
Tråkigt att du slutar skriva p.g.a hot, förut var det bl.a en spelare som vi är många som känner namnet på och gick under namnet Trött Påt, vet det har varit fler. Själv blir jag hotad bara jag skriver mitt nick, bryr mig inte så länge som ingen lämnar ut min IP-adress, därav min misstanke. Tråkigt om alla jasägare enbart blir kvar. Då är vi snart nere i SE minst.

Örebro Bulten i Boo
2012-01-06 22:12
Aspen// Ingen skandinav vill ju spela under våra tränare säger kalles kompis.
Örebro D´Artagnan
2012-01-06 22:08
Ser just på sporten där JVM vinnarna intervjuas. Vad har det med ÖSK att göra. Jo, alla betonar lagkänslans roll för segern. Något att fundera på för oss?
Örebro M.O.S
2012-01-06 21:54
ÖSK-Karl..det du skriver gör mig riktigt orolig, är det verkligen så illa att inga skandinaviska spelare vill gå till ÖSK mednuvarande tränarduo???
Eller spetsar du till det?
Örebro D´Artagnan
2012-01-06 21:54
Bulten i Boo// Varför misstänka att Peter S blåljuger? Det är väl bra att man startar med en bra inställning, annat vore orimligt.
Örebro ÖSK Fans
2012-01-06 21:45
Min lilla spåkula inför nästa vecka...(jag vet absolut inget)

Nordin säljs för 6 miljoner till Fuskeborg, ÖSK kallar till presskonferens och presenterar Labinot Harbuzi och Tobias Grahn. Någon dag efter presenteras Wikström som ÖSK spelare...

Eller det kanske bara är en våt dröm..
Örebro D´Artagnan
2012-01-06 21:38
Grix// tack för ditt välskrivna svar. Kalle har ett tydligt och modernt sätt att uttrycka sig. Man fattar direkt vad det är frågan om. Upprepning eller vara konsekvent, smaksak.
Tränaren känner läget för dagen i laget. Men efter en rad matcher kan flera ha en uppfattning av hur laget fungerar i relation till inviduella förmågor..
Lever i den uppfattningen att köra Panama i 15 min när en fortsättning inte fanns på kartan var en ordentlig dissning av kontrakterade talanger.
Jag trycker ÖSK behöver en bättre matchcoach efter att ha sett de flesta matcher de senaste åren. Elitidrott innehåller mycket psykologi mycket tyder på att även där behövs förbättringar.i ÖSK. Och då menar jag att det är fler än tränaren som faller ur ramen
Örebro Bulten i Boo
2012-01-06 21:37
jag har inte skjutit någon, bara frågat
Örebro Behrnsson
2012-01-06 21:35
ÖSK-Karl//

Nej, jag har inte skrivit någonting som borde raderats. Dock har jag själv tagit bort mina inlägg då jag inte vill vara på ett forum där blir man blir hotad för att man säger vad man tycker. Det grövsta jag sagt är alltså ärthjärna, om folk undrar. Jag lägger ner detta och när engångsgrill kommit med en ursäkt/förklaring tar jag oavsett bort mitt konto härifrån.
Örebro Bulten i Boo
2012-01-06 21:34
Kalle// Vad har du för "affärer" med JK:s sambo?? Rumsrent? ;-)

Skämt åsido, men varför skriver du "Därför undrar jag"
2012-01-06 21:32
BiB//

Du högg som väntat som en kobra direkt, trots att jag skrev att skjut inte budbäraren, jag tänker inte fråga ÅFF-killen det du skriver, men skicka ett pm så saxar jag eventuellt om det till ett mail till honom, ok?

Avvaktar lite, för det kommer väl att hagla in inlägg om våra demontränare, glömde en sak till han sa, nämligen att MFF skulle varit ute efter Sixten bara var nys. Då sa fd.ÖSK-spelaren det jag redan hade hört, styrelsen gjorde det lätt för sig samt att Axèn ville hem i somras men blev inte ens tillfrågad. Såja, nu får ni hållas i lugn o ro och vänta på värvningsbomberna ;)
2012-01-06 21:22
Behrnsson//

Jag har inte följt forumet på några dagar, har läst vad Engångsgrill skriver till dig här nere, reagerade att det med IP-adress var hot, min fråga är då till Admin bl.a. Inte kan väl Behrnsson ha skrivit något som borde raderats? Lämnas IP-adresser ut? Om så är fallet är det nog inte många som till slut vågar skriva det de känner.

Såg att han kallat Sjögren för ärthjärna, för mig är det ok, bryr mig inte om någon kallar mig för samma sak. Själv har jag skrivit att Jan Karlsson kör med sitt vanliga ordbajseri, det står jag för, men jag har affärer med hans sambo som jobbar intimt med JM. Därför undrar jag. Sedan vet jag inte hur smart det är att ha Jan som ordförande, JM satsar småslantar i ÖSK, medans t.ex Kärnhem av ovanstående anledning icke sponsrar ÖSK. Detta var ju ändå det företag som fick upp Växsjö i ES. Det är inte lätt detta med sponsorer!
Örebro Bulten i Boo
2012-01-06 21:21
Så när Peter Samuelsson (om Sixten/Lasse) säger: "Det verkar vara två riktigt bra tränare /.../ Två bra gubbar" så blåljuger han? Eller är det bara för att han är så enormt "hemmakär" som han säger så?
Örebro ÖSK Fans
2012-01-06 20:56
Jeffrey Aubynn kommer inte spela i Gais, öppnar det för en Grahn kontakt där tro?
Örebro Behrnsson
2012-01-06 20:49
Engångsgrill:

Och exakt vad menar du med det? Är det något slags hot eller vad?

Då jag inte har gjort något oroar jag mig inte över mitt ip. Du borde ge fullständigt fan i att insinuera saker och komma med krypterade hot.
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2012-01-06 20:24
Ösk-groda //

Vi får hoppas att de kan ändra uppfattning om att sponsra ÖSK :).
Örebro Ösk-groda
2012-01-06 20:23
ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
jag har för mig att Atlas Copco har sagt ifrån allt vad sponsring är .......men sånt är ju till för att ändras på :-)))
2012-01-06 20:17
Ösk-groda//

Jag tycker ÖSK ska försöka locka Atlas Copco till sig, men det lär inte vara lätt.
Örebro Bulten i Boo
2012-01-06 20:15
Hemskt oförskämt av Peter Samuelsson att vara så otroligt positiv till en så rutten klubb och så ruttna tränare, eller hur? En skymf mot fansen,
Örebro kardinal Richelieus
2012-01-06 19:56
Lundbergs satsade 18 mille enbart för att få upp Peking till AS. Vad han därefter pytsat in vet jag inte
Örebro Ösk-groda
2012-01-06 19:52
Håller med å tror att Malmbergs är en droppe i havet mot LUndbergs......utan å veta hur mycket Lundbergs sponsrar med .....
Finns inga direkta stora företag i stan här ....det skulle väl vara Atlas Copco men de sponsrar väl ingenting av idrot....som jag känner till ...
2012-01-06 19:48
Enligt Krilles länk kommer P Larsson kosta 7-8 mille att lösa ut från FCK + fet sign on + lön. Lundbergs slantar upp? I Sådana fall börjar väl Peking komma upp i en lönenivå för endast två spelare (PL + Astrit) som halva ÖSK har ;)
2012-01-06 19:46
Ösk-groda//

Ja, jämför man med Malmberg och andra sponsorer som ÖSK har så känns det som att Peking har en större och kraftigare sponsor.

Vet inte om det är så, men det känns så.
2012-01-06 19:45
Det är hektiska tider och F5 tangenten börjar se nött ut. Jag vill att det skall smälla till och att två rejäla mittfältare kliver fram bakom skynket med ÖSK tröjor under en presskonferens.på BA ;)

Örebro Ösk-groda
2012-01-06 19:39
IFK har väl Lundbergs i ryggen som sponsor........Lundbergs har ju ägt nästan hela Ekeby-Almby, som de sålt av (tomter) efterhand ......de äger säkert mycket annat med ....så de kan säkert pyttsa in mycket pengar
Örebro Pendlare
2012-01-06 19:38
Är Goitom "Bomben" det talas om? Nå´n mer än jag som tänkt i de banorna
2012-01-06 19:36
Kardinal Richelieus//

Ja, jag har också den oron. Peking börjar bli en mer attraktiv klubb att gå till, är jag rädd för.
2012-01-06 19:32
: ÖSK KRILLE// Jag är lite rädd att Peking sakta men säkert är på väg att bli en starkare klubb än ÖSK. Resurser verkar man ha iaf
Örebro Engångsgrill
2012-01-06 19:30
AIK Saywee
2012-01-06 19:28
Krille, försöker du få in guldtåget på spår igen, för nu verkar det mesta ha spårat ur totalt.

Jag vet (VET!) att några gillar att tjafsa i sandlådan, men jag har numera lagt ned spaden och tänker se realistiskt och positivt på framtiden, men tänker ta mig friheten att kritisera när jag känner att jag vill och tror att det finns något som kan förbättras.

Personangrepp och hån och andra förlöjliganden av varandra känns så himla meningslöst, vi har ju ändå samma klubbställ här på svartvitt.

Jag vet att jag fånat mig tidigare och ni skall veta att jag inte tycker om forumpoliser, men nu verkar det bara vara så himla naiv nivå.

Jag undrar om det är vuxna män som debatterar?
Annons: