/fotboll/osk/forum/3104.aspx/fotboll/osk/forum/3104.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro D´Artagnan
2012-01-14 11:21
I natt har det börjat uppstå ett parallellt forum under Ekdahls krönika. Flera välskrivna inlägg.
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2012-01-14 11:18
ÖSK Fans//

Just nu väntar jag med spänning på vilka nyförvärv som kan tänkas komma in i ÖSK.

Frågan är varför det tar sådan tid?
AIK Saywee
2012-01-14 11:15
Alla tycker det är synd och tråkigt med allt negativt, undrar vem/vilka som i grunden skapar sådant i vår klubb?

Nej nu är vi positiva, snart skall vi åka över de blå bergen och regera, både på plan och på läkaren och det är mindre än två veckor kvar :)

Äntligen snart dags för match :)

AIK Saywee
2012-01-14 11:09
Malmöfansen bara tramsade som vanligt, i en "Rama-kupp", det var ett bildmotage i en ansiktsbok, alltså Rama i MFF-tröja (enligt pappers-NA).

Vi behåller Rama ett tag till, MFF kommer inte att ha råd att bjuda över Milan och Barcelona :)

Forza Rama :)
Örebro ÖSK Fans
2012-01-14 11:03
wirtanen tyckte det var synd med allt negativt...mycket bättre stämning i laget nu!
2012-01-14 10:55
ÖSK Fans//

Jag skiter i ekonomin så länge länge vi tar guldet 2012. Så kan vi konka sen för då har ju vi det guld vi har längtat efter ;).
Örebro D´Artagnan
2012-01-14 10:55
ÖSK Fans // Enligt VD tar vi inte guld med dagens ekonomi. Omsättningen MÅSTE upp.
Ekonomi är inget självspelande piano, se Bolms krönika. den hänger ihop med det övriga.
Örebro D´Artagnan
2012-01-14 10:53
ÖSK Fans // Ja är det inte tråkigt att nya spelare inte flyter in så att vi slipper sitta och skriva om hur Sjögren ska göra för att få det att hända (ironi).

Det är roligt att spelare läser och skriver på forumet, tyvärr är det mest tråkiga saker dom förmedlar. Tänk på att spelare läser här då Ni efter matcher sågar dom jämns med fotknölarna. En ung spelare fungerar bättre med beröm eller analys vad som inte är bra i stället för bara att köra motorsågen på högsta varv. har man varit med på hög nivå några år får man tåla mer.
2012-01-14 10:48
Härligt att Haddad verkar vara på gång :).
AIK Saywee
2012-01-14 10:44
Haddad tror att skademysteriet äntligen är löst :)

"Direkt efteråt fick jag gå ut på baksidan och skjuta 30-40 skott. Och jag kände nästan ingenting"

pappers-NA :)
Örebro ÖSK Fans
2012-01-14 10:32
tyvärr saywee så tror jag det finns det....=(

så länge ekonomin är bra, så skiter jag i hur ÖSK agerar, bara dom tar det efterlängtade guldet....!
AIK Saywee
2012-01-14 10:26
ÖSK Fans 09:52,

- Först och främst så tror jag absolut inte att någon med den svartvita SF-dressen VILL slänga skit på ÖSK, den kan jag bara inte tro! Några är bara lite ivriga och önskar att det kanske kunde bli bättre på lite olika sätt?

- Kan vi inte göra något åt det,
ja då är det bara att lungt vara glad över det vi har idag, vara tacksamma för våra fina nyförvärv och lungt invänta ambitionerna, utan att behöva ängslas.

- Tänk om vi en dag, dagen efter fredagen den trettonde kunde införa en riktigt turdag för ÖSK och framtiden, "lördagen den fjortonde". Vi ältar bara positiva saker, den dagen, för det finns flera sådana ...

... jag vill nog inleda med att ambitionerna är positiva :)

och självklart avslutar jag med Heja SPORT, GFG!
AIK Saywee
2012-01-14 10:14
Även jag läste Pelle Blohms krönika i pappers-NA, eftersom det hade uppstått lite väntetid och jag hade inget annat att göra.

Jag är för dåligt insatt i det som han (PB) försöker lyfta fram, för att ha några synpunkter, dessutom så spökar detta med att man bör ha säkra källor för att skriva något här och eftersom jag inte har några i detta fall så avstår jag för tillfället, från att tycka någonting överhuvudtaget.

Det enda jag tror attt jag kan och vågar gissa mig till ...

... är, att Pelle Blohm läser på svartvitts forum ibland,
där kan många få inspiration till debatt och diskussion :)

Heja SPORT, GFG!
Örebro ÖSK Fans
2012-01-14 09:52
Vi vet att mycket är fel i ÖSK..men VARFÖR älta det??? vi kan inte göra så mycket åt det? vissa här inne letar verkligen upp saker för att få slänga skit på vårt lag!

Sorgligt.....

Örebro gatutsio
2012-01-14 09:37
här har vi nog något att fundera över
Örebro D´Artagnan
2012-01-14 09:29
Grixx // Läser Du mina inlägg har dom till största del talangutveckling som utgångspunkt. Och där finns det en del att göra men också att läsa.

Du kommenterar inte det som spelaren skriver utan vem budbäraren är, varför det? Är det inte missinriktat? Kritisk källgranskning borde bygga på granskning av innehållet inte på budbäraren. Efter din inlaga gjorde jag faktiskt kontroller av kommentaren mot artiklar på eyravallen.com. Det fanns en mycket god överenstämmelse!!
Till ditt plus är arr Du oftas använder en god ton i dinna kommentarer, mtack för det !!
Örebro Grixx
2012-01-14 09:00
D´Artagnan// Hann inte med att svara pga sömnbehovet blev enormous.

Förstår att du tog min stilla undran för att bara gälla ditt inlägg i går kväll.

Frågan gällde mer allmänt alla inlägg som du gör.
Örebro ÖSK Fans
2012-01-14 08:44
Godmorgon!

Positiv är ju att veckorna går och vi borde komma närmare några nyförvärv...
Örebro Conjuration
2012-01-14 02:38
Fasiken att vi inte har Astrit i laget. Bortslarvad guldklimp

Skitbra att spelare X gick ut och berättade hur han upplevt det hela. Att låtsas som om det regnar, vem tjänar på det? Ifall man erkänner att det finns ett problem så finns det även en lösning.

Börjar bli lite trött på diverse personal i ÖSK
Örebro Roswall
2012-01-14 02:02
Skulle vara intressant att veta varför Magnus Samelsson valde att sluta som assisterande till ÖSK Ungdom...
Hammarby Fotbollspelarna Anfaller!!!
2012-01-14 01:43
Benny Böckling: Allsvenskan har nästan dubbelt så mycket poäng som den Bosniska ligan i UEFA-rankingen. Den bosniska ligan är också rankad lägre än t.ex. den finska, så jo det är rätt så stor skillnad.
Örebro D´Artagnan
2012-01-14 00:58
Grixx // Du kan själv jämföra uppgifter i kommentaren med länkad artikel. Det finns även fler artiklar att jämföra mot.
Vad som är rätt eller fel, vet dom inblandade.
För mej får Du förmoda vad Du vill.
Örebro Grixx
2012-01-14 00:46
D´Artagnan// Eftersom du inte svarade på det jag frågade så förmodar jag då att jag hade rätt i mitt påstående.
Örebro kardinal Richelieus
2012-01-14 00:40
Två spelare kan vi vara relativt säkra på att ÖSK fiskar efter och har kontaktat (eller dess agent): Grahn och Bamberg.

Resten är nog lösa rykten (även om ett rykte iofs kan vara sant helt eller delvis)
Benny Böckling
2012-01-14 00:28
Känns väl tveksamt om Torlak är så sugen på att gå till ÖSK, allsvenskan är väl knappt bättre än den bosniska ligan...
Örebro D´Artagnan
2012-01-14 00:25
Grixx // Är det fel att lyfta fram detta?
Var ligger problemet n(orsaken eller budbäraren)? Det som är orsaken till artikeln, den som skriver den , den som pekar på den, den som kopierat den?
ELLER Du som inte kontrollerat det han skriver: Det finns många saker redovisade, kontrollera dom !!! Och återkom. Ingen är gladare än jag om talangerna lever lyckligare än var som beskrivs i kommentaren.
Ok när det stod i skymundan men inte här? Varför kommenterade Du inte artikeln och de andra kommentarerna.

Nu har vi lyft fram texen så att även kanslietet läser den, inte alla läser kommentarer skrivna 2 dagar efter artikelen är publicerad. Kansliet har all möjlighet att bemöta texten.
Spelarna i ÖSK U känner säkert till fakta, dom kanske inte vill säga något för dom vill fortsätta spela fotboll eller också vill dom berätta.
Örebro Valderinho
2012-01-14 00:22
Ni som gissar att Ösk inte är intresserad av Torlak, vad har ni för belägg som styrker det..
Ponjana
2012-01-14 00:16
Grixx

Men nu är det ju så att D'Artagnan spelade i ÖSK Ungdom i 8 år och har nu lämnat och de han skriver här i forumet iaf de senaste 2 inläggen har jag själv hört från en polare som nog är bekant till D'Artagnan.

Så jag tror mycket väl på de han säger. Men i övrigt vad han har skrivit kan jag inte yttra mig om.
Örebro Grixx
2012-01-14 00:11
D´Artagnan// Visst är det så att allt som skrivs och som ligger i din åsiktsfåra alltid är 100% rätt utan minst lilla källkritiska eftertanke och de övriga har fel eller så ljuger de.

Rätta mig med några exempel om jag har fel.
ÖSK-knutte
2012-01-14 00:11
Att Torlak skulle vara påväg till oss tvivlar jag starkt på. Det är bara ett rykte taget ur luften, så det finns ingen alls sanning i det.
Annons: