/fotboll/osk/forum/3073.aspx/fotboll/osk/forum/3073.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2012-01-22 21:36
D.McGrain//

Antar det är mig du så "fyndigt" kallar för ÖIK-Karl och skrivit att jag fabulerat? Ta fram det inlägget igen och läs vad som står. Sedan kan du bemöta det istället för att hitta på saker i efterhand.

Sedan skrev du något om att vi har en intern debatt, har vi? Normalt sett bemöter jag aldrig dina inlägg då jag finner dem fullständigt ointressanta. Men kände mig nu tvingad att uppta min dyrbara tid på dig (;
Örebro kardinal Richelieus
2012-01-22 20:52
Tycker ÖSK kunde börja sälja "Java-pannkaka" på BA under och före matcherna.
De spelarna som inte spelar match kunde stå där inne och grädda pannkakor på smeten levererad av Harry "Smeten" Cripps. Förmodligen skulle vi få se Rama & co köa där i paus för energiladden ;0)

Nordin har nu siktats i Skellefteå

Den nya Makedoniske mittfältarens uttalande att "Jag skulle bli besviken om vi blev sämre än tolva" är feltolkat enligt Sjögren som menar att han egentligen sa att "Jag skulle bli besviken om vi inte fick pannkaka". Enligt Sjögren låter orden Tolva och Pannkaka väldigt lika på Albanska.
Örebro Salt&Peppar
2012-01-22 20:46
Deviation//

Nice ;)
Örebro D´Artagnan
2012-01-22 20:39
Björnen har vaknat !!
Örebro D´Artagnan
2012-01-22 20:29
På fortumet har tidigare funnits många inlägg mot att spelare ska dricka alkohol. Märklig inställning, jag förespråkar sans och måtta. Här kommet ett inlägg från MFF forum som beskriver inställningen i MFF:

Vi har haft spelare som fått lämna laget pga. deras drickvanor.
Eller rättare sagt, deras vana att INTE dricka.

Malmö FF, som är folkets lag i Malmö, måste kunna göra så att folket känner en viss gemenskap med klubbens spelare.
Därför sorteras tidigt ungdomar bort från klubben när man märker att dem inte dricker.

"Au men du, drickor deu ente? Va e du för en tösapåg?" - är bland alla kommentarer som haglar mot spelarna som inte dricker, som sakta men säkert blir utfrysta.

Malmö, som är en så pass hårt alkoholiserat stad, "måste" ha ett lag med spelare som är ute och ränner på krogarna, det är en norm helt enkelt.
Spelarna får inte lov att vara "för fina" för att vara som stadens befolkning.

Sen är det bara att titta på spelarna som är populärast bland fansen.
Halsti, måste väl vara fler än jag som har luktat på hans "vatten"flaska.
Alex Nilsson, dricker och ger sig på Taxichaufförer.
Ulrich Vinzents, har NÅGON sett honom nykter?

Sen kan man titta tillbaka på spelare vi HAR haft, som Jari Litmanen, Sypniewski och Jonatan Johansson.

Zlatan sparkade vi ut vid 19 års ålder eftersom han inte kunde dricka ordentligt.

P.S
Till pannkaka ska det vara renat med äppeljuice. Utlänningarna måste lära sig svenska sedvänjor
Örebro Deviation
2012-01-22 20:04
Salt&Peppar:

Jupp så var det ja...och en förkorv.....:-)

Örebro Harry Cripps
2012-01-22 19:55
Jag funderar på att bjuda över spelarna på pannkaka. Jag är en jävel på pannkaka, eller "pangkaka" som vi säger här, och de verkar älska pangkaka om man skall tro alla som ser dom på Java.
Problemet är bara att jag kör fläskpangkaka i ugn och den är ju haram...
Tror ni det funkar med fårfiol istället för fläsk?
Nä förresten, jag gör en halal och en haram.
Hur många portioner av varje skall jag göra? Nån som vet?
Mjällby mr mjällby= lundamaifaren
2012-01-22 19:50
Detta tog visst skruv på Kubaner! men lycka till bäde ÖSK och MAIF!!!
Örebro ÖSK Fans
2012-01-22 19:41
mr mjällby= lundamaifaren

Den här veckan blir Grahn vår.=)
Örebro Grixx
2012-01-22 19:39
Nu googlar "mr mjällby= lundamaifaren" frenetiskt för att sätta sig in i ämnet som han inte kunde ett jota om :-)
2012-01-22 19:35
Vore väl ett underbetyg till svensk fotboll om ÖSK vann SM. lika svårt som att hitta en nål i en höstack!
Kampari
2012-01-22 19:22
Mr mjällby= lundamaifarn,

Oj. Va koll du har då? Konkurs? Vart har du fått de ifrån?
Läs på innan du skriver saker på ett forum.

Sen har vi mycket större chans att vinna SM-Guld än vad ni har.
Örebro Salt&Peppar
2012-01-22 19:21
Deviation//

Var det inte en tunnbrödsrulle med extra räksallad innan kebaben blev klar?
Örebro Deviation
2012-01-22 19:18
Ni har alla fel. Nordin är på Huvudstagrillen och käkar kebab med allt på. Såg han ta en förkorv innan kebaben blev klar.
Örebro Dejmon
2012-01-22 19:10
Urk. Nordin i sillatröja. Borde va en varning på den bilden kan tyckas.

Plötsligt blev det dock lite verkligare att det kan hända. Snälla Nordin gå inte till blowitt!!!!!
IFK Göteborg BlåvittÄngel
2012-01-22 19:06
Har följt era inlägg här inne sedan Nordin Gerzic enligt Aftonbladet "blev klar för blåvitt"

För några dagar sedan pratades det om kvalplats och Superettan men nu har ni värvat en landslagsman från Makedonien och då börjar ni snacka om SM-Guld igen ;)

Så det ska vara! ;)

Lycka till i år!
2012-01-22 19:00
Konkurs igen och superettan kanske. Har ni inte lärt av senaste misstaget?Att ÖSK skulle vinna allsvenskan är ju absurt!
Örebro micro_42
2012-01-22 18:51
storastyggajohan/
Eller i deras bortadress, är inte den fjollrosa?
Örebro Salt&Peppar
2012-01-22 18:43
Kanske Osiako och Nordin snackat ihop sig, fast den ena kan inte göra nått förens den andra gjort nått och vice versa?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-22 18:36
Är Osiako fortfarande aktuell för ÖSK?

Det har varit tyst om honom den sista tiden.
Örebro kardinal Richelieus
2012-01-22 17:52
Min kusin ringde. Hon kan svära på att hon såg Nordin i Kalmar för en kvart sedan. Han köpte pannkaka på en sylta där
Örebro Salt&Peppar
2012-01-22 17:51
storastyggajohan//

Fast det skulle ju vara kul med en bild med Nordin på tåget till götet haha ;)
Örebro storastyggajohan
2012-01-22 17:47
Salt&Peppar:
Japp, ett hafsarbete gjort av mig, men det är väl också vad som troligtvis händer, inte ett hafsarbete utan att vi ser Nordin i den tröjan framöver...
Örebro ÖSK Fans
2012-01-22 17:43
Enligt Brädan förhandlade dom inte med Torlak...
Grahn känns given,men är inte lika säker på att dom värvar Bamberg. Tror fortfarande att ösk vill ha Osiako.

får jag önska, Grahn, Osiako Bamberg och Torlak
Örebro Brus-Nilsson (Ta bort Nordin i vänsterspalten)
2012-01-22 17:40
Nu släpper jag bomben: Det är jag som är Nordin!
Min agent berättade att Rynninge har tagit kontakt. Det har jag inga kommentarer till. Klubbarna måste lösa det.
AIK Saywee
2012-01-22 17:37
Jag vill i "första hand" ha Bamberg och Torlak!
Örebro Salt&Peppar
2012-01-22 17:36
storastyggajohan//

Är det du som gjort den? :)

Kan man inte få med Nordin sittandes på en buss mot götet? ;)
Örebro KCMarten
2012-01-22 17:34
ÖSK KRILLE (GFG) //

Det skulle vara helt ok för mig.
Kampari
2012-01-22 17:30
ÖSK KRILLE,

Hoppas att du har rätt! Vilket mittfält vi har då.
Örebro storastyggajohan
2012-01-22 17:29
Kolla bilden :P
Annons: