/fotboll/osk/forum/3046.aspx/fotboll/osk/forum/3046.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bonaventure Maruti
2012-01-29 11:13
Saywee / Är du full? Linjerna mellan inläggen är kvar, iallafall för mig :)
AIK Saywee
2012-01-29 10:57
Hoppas att det är OK med lite skadglädje under glada veckan :)

Ur blåvitts matchrapport på SF ...

"Alvbåge lyckas inte hålla det halvtama skottet, och på returen kommer ryssarnas anfallsstjärna Welliton och smäller in returen. Inget bra agerande av Alvbåge där."

Det kommer mera ...

... när Alven försöker spela till sig en plats på bänken ;)

Han kanske går från en bloggare till att bli konstnär ;)

Förlåt, men ändå och vill dessutom skriva att jag inte tycker att han är en svikare, nästan tvärtom, skönt att han lämnade, men sättet hade gjorde det på var inte speciellt rumsrent, oavsett vem/vilka som kommunicerade eller inte.

Vi har Tomer och Sankan, det bådar gott :)))

Heja SPORT, klubben i MITT hjärta !

AIK Saywee
2012-01-29 10:43
Drömmer jag, eller har linjerna mellan inläggen försvunnit, har det alltid sett ut så här?

Inte för att det spelar någon roll, jag bara undrar om det är fel på min syn, mitt minne, eller på min dator, eller om det är något nytt fenomen?
AIK Saywee
2012-01-29 10:40
DaSa, att "gå med" i optimistklubben Optimistas Ultras, handlar bara om att tro att det kan bli bra, riktigt bra till och med. Vi vet inget om framtiden, bara tror och hoppas av hela vårt hjärta, trots att vissa företeelser och vissa aktörer försöker dra ner stämningen ibland, men allt/alla är ju förändringsbart/utbytbara :)

Du kanske vill befinna dig bland Real Ismas, men är välkommen närhelst du vill?

Prova en optimistjolle i Göteborgs skärgård vetja, men vänta tills vädret är OK och ta det försiktigt, vi kommer att behöva alla trogna fans som stöttar laget på olika sätt och till stordåd :)

Heja SPORT GFG !!!
Örebro DaSa
2012-01-29 10:11
Vill inte gå med i optimistklubben men efter ha läst träningsrapporter så kan vi nog få bra konkurrens i anfallet i år. På targetpositionen så har vi Haddad som nästan är landslagsklass på. Nu har vi även fått in en målfarlig back-up i Samuelsson som passar bättre in i en 433 uppställning än t.ex. Staaf. Som grädde på moset har vi även två mycket lovande talanger i William och Kalle. På kanterna så har vi givna Valdet som vi får hoppas att han i år även spelar för laget. På andra kanten så hoppas jag att Mackan hittar tillbaka till gammal god form. Han har tekniken och snabbheten, det som saknas är kylan så att han börjar göra mål och lite fler assists. Bakom honom så har Yasin och Ibrahim som borde ha kommit ett steg närmare spel i a-laget. Vi har även Kush, men jag ser hellre att forwardstalangerna får speltid då jag ser kommande säsong som en säsong där vi spelar ihop vårat nya lag. 2013 skall vi utmana om topp3 igen!:)
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro DaSa
2012-01-29 09:59
Skall bli intressant att se vad som händer efter månadsskiftet, antar att våran eventuella mittbacksförstärkning vill avvakta stängningen av det internationella transferfönstret. Tycker det är konstigt att Nordin affären dragit ut på tiden, alla verkar ju vara intresserade av en affär. Hoppas bara att det intr är ÖSK som gett med sig på slutet, Stahre verkar riktgigt sugen Nordin så 6 mille är nog rimligt. var ngn som skrev att Bamberg är en framtida ersättare för Valdet. Jag är inget större fan av att värva ersättare innan man sålt, man vet aldrig vad som händer och man hamnar också i en sämre förhandlingssits.
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2012-01-29 09:52
ÖSK-SUPPORTERN, det är helt OK, men tänk på att silly kanske aldrig tar slut, pågår liksom hela tiden, spelare kommer - spelare går. år efter år efter år :)

Idag har vi chansen att få se Bulun och Saied i aktion på BA´s fina gröna gräs :)

ALLA TILL BA !!!
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Ge oss Osiako Grahn Wiktorsson)
2012-01-29 09:34
Saywee// Skrev det för länge sedan och tänker ta bort det när silly är slut och se hur många rätt jag fick ;)
Örebro Grixx
2012-01-29 08:49
Osvaldo// Missade du smileyn?

Örebro gurka
2012-01-29 03:01
sälj nordin så fort det går .varför skall denna affär störa lagbygget vecka efter vecka kom till avslut nångång
Örebro Osvaldo
2012-01-29 01:00
Grixx //
Har aldrig brytt mig om att stå upp som en man. Så den typen av jargong biter inte fullt ut. Försök gärna med något annat.

(Är rätt glad över att Johan Ulfbåge har lämnat. Bara trött på efterspelet. Lämna snyggt för i helvete.)

EDIT: Kom på att jag besvarade en sandlådekommentar med en sandlådekommentar.
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-01-29 00:50
NordinGate fortsätter

Vore fint om vi vart av med honom nån gång så ÖSK kan slutföra lagbygget
2012-01-29 00:11
Saywee // OK ;0)
AIK Saywee
2012-01-29 00:03
Jan-Stefan Eriksdotter, 23:41,

jag tackar verkligen för ditt PM, det var bland det mest intressanta jag läst på länge :)

Kul, men du vet att jag är en mussla!!!
2012-01-28 23:41
Saywee // PM
AIK Saywee
2012-01-28 23:37
ÖSK-SUPPORTERN,

jag funderar lite över ditt tilläggsnic, vem är Wiktorsson, är inte han redan given?

Vem skall "ge" oss de andra två, farbror Bosman kanske, men när?
2012-01-28 23:31
ÖSK-SUPPORTERN// Ja absolut! Men inte behöver du välkomna mig för det!
AIK Saywee
2012-01-28 23:30
mr mjällby= lundamaifaren

Utkastad, barrade för mycket och luktade illa, men jag är lika positiv ändå :)
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Ge oss Osiako Grahn Wiktorsson)
2012-01-28 23:22
jan-stefan// Välkommen under nytt nic :)
2012-01-28 23:21
Grahn sa att han senast skulle bestämma sig "i slutet på månaden". För mig är vi där. Men absolut är vi där på tisdag
AIK Saywee
2012-01-28 23:17
Äsch, är det Nordin Gerzic ni diskuterar, aha?

Han är väl i något mittfält någonstans, det är positivt .....
Örebro svartvitseger!
2012-01-28 23:11
äsch vad gör det om nordin försvinner vi värvar nån ny gammal finne
2012-01-28 22:54
Nordin ryktas varit synlig i Skinnskatteberg idag
2012-01-28 22:52
Jag vill bara påminna om att positiva veckan startade idag kl 22:00. Det är alltså förbjudet att skriva negativt om ÖSK till nästa lördag 21:59 för de som ansluter sig!

Detta inlägg är sponsrat av Optimistic Ultras och svenska frikyrkan. Stöd dem.
Mjällby mr mjällby= lundamaifaren
2012-01-28 22:50
Var har ni gjort av Grahnen!!!
IFK Göteborg gbg_mackan79
2012-01-28 22:49
Jag tror ni missar min ironi om Nordin. Klart som sjutton att Nordin inte kan skriva var han är gubbar.
AIK Saywee
2012-01-28 22:45
Bulten, nej jag skriver om Olle Nordin :)
2012-01-28 22:43
IFK klarade 2-2 mot Spartak Moskva vid full tid.
2012-01-28 22:39
Allt om allsvenskans försäsongspremiär
2012-01-28 22:34
ÖSK Fans //ÖSK har ju redan signat en offensiv mittfältare. Är väl främst en tvåvägs man behöver
Annons: