/fotboll/osk/forum/3042.aspx/fotboll/osk/forum/3042.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Gregory
2012-01-27 17:38
Brädan: Å tusan, ber om ursäkt, så ni storsposorer skall till Berlin ! Akta er för att dricka för mycket tysk öl o hamna i dåligheter. Men ni blir 200?
Örebro D´Artagnan
2012-01-27 17:34
Scrollhjulet utslitet, byte pågår.

Slutgiltigt beslut om matchen kommer att kunna spelas eller inte kommer vid åttatiden på lördagsmorgonen.
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 17:26
Gregory//

Känns skönt att få förakta Ösksupportrar och klubben de älskar va?
Örebro Gregory
2012-01-27 17:23
Skall man hårdra 80-90% av nicken som är kvar på forumet är ni nöjda med en tolfteplats o att Ösk spelar i allsvenskan, annars tror ni på tomten eller högre makter, för vad är bättre just nu än förra året ?

Brädan: Återigen, när kommer storstjärnorna, serien börjar snart.
Örebro Brädan
2012-01-27 17:23
Gregory

Du har så rätt. Det blir svårt att räkna in 200 sponsorer till Turkiet när vi ska åka till Berlin. På tal om att ha koll.... Berlin ligger i Tyskland.
Örebro Gregory
2012-01-27 17:12
Salt&Peppar: Suveränt, skicka ut detta med tränare till spelartruppen så mår de säkert bättre, men du måste helst hitta något positivt om Mosander innan du gör det. Då lyfter säkert truppen o vi slipper Bosman eller vad tror du ?
Örebro D´Artagnan
2012-01-27 17:10
Lundh rakar AS-lagen. Scrolla nedåt i länken.
Örebro go_osk (Spela Haginge som högerback)
2012-01-27 17:10
Det lutar åt att det blir spel imorgon. Sjögren har tydligen pratat med Degerfors och fått det beskedet.

mr mjällby= lundamaifaren//
Det finns nog risk att Mjällby och Syrianska är "på G" till superettan när det här året går mot sitt slut.
Mjällby mr mjällby= lundamaifaren
2012-01-27 17:05
MAIF år på G! Kommer värva klasspelare! Ta Grahn bara!
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 16:53
"SÅ HAR UTLÄNDSKA TRÄNARE LYCKATS PÅ 2000-TALET:

Sixten Boström, Finland, Örebro 2008–
++++ (högst rankad, fyra plus i betyg)

Förtjänar ett gott omdöme, trots en svag säsong i år. Hade dessförinnan förvandlat svajiga ÖSK till ett stabilt lag på övre halvan och har infört en tydlig, vägvinnande spelidé. Måste ändå leverera nästa säsong."

(Scrolla ner i länken)
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 16:35
Rallyfinnen//

Det finns båda läger. De som säger bra saker och de som säger dåliga saker.

Så är det i alla klubbar.
Örebro Godzilla Hårddisksson
2012-01-27 16:30
Gregory: du kan väl åtminstone försöka hålla en god och saklig ton? Att kalla alla för rövslickare som tror på dagens sportklubb är rätt fånigt och omoget.
Det säger ju även sig självt att om kritik framförs på ett sådant sätt som du svänger dig med drar man öronen åt sig, även om det skulle finnas korn av bra argument i vad du försöker säga (även om jag inte riktigt tror det).
Du skjuter dig själv i foten genom att uttrycka dig som du gör.
Örebro Rallyfinnen
2012-01-27 16:27
Salt&Peppar//

"Hans (ÖSK-Karl) och Gregorys mål är bara att få med sig ilskna supportrar härifrån i nån slags intern maktkamp inom Ösk."

Det räcker att känna någon spelare så får man höra mycket skit.
Örebro Gregory
2012-01-27 16:27
Goonch: Som du gör, eller ? Den som fick mig att skriva här var Brädan, han hade inte ett rätt, så länge det är så mycket sakfel i inläggen skriver jag, annars lutar jag mig lugnt tillbaks. Vad menar du med rätt nick ?
Örebro Dr M
2012-01-27 16:25
Kan inte alla bittra människor sluta skriva, så forumet kan användas av ÖSK supportrar. Helt klart är att alla gnällspikar inte har vare sig kunskap, insikt ellerförmåga att driva en förening.
Örebro chilie
2012-01-27 16:12
någon som vet om behrn är upptagen i morgon? ifall stora valla inte är spelbar?
Örebro Goonch
2012-01-27 16:05
Gregory

Varför skriver du inte med ditt vanliga nick?
Örebro kubajonte
2012-01-27 16:04
Men det var fan vad ni bråkar pojkar settle down för helvete = )
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 15:49
ÖSK-Karl och Gregory skrattar er vanliga Ösksupportrar i ansiktet åt era ärliga avsikter att diskutera kärleken till klubben Ösk.

ÖSK-Karl bryr sig inte om era riktiga supportrars åsikter. Han bryr sig inte. Kritik skrattar han åt. Han ser de flesta inlägg här som patetiska.

Han gläds över hur folk blir frustrerade och överkörda av det han säger. Han tycker att de flesta inlägg här som försöker säga nått är löjeväckande. Han ler, han skrattar över att ingen fattar att han inte bryr sig ett skit om vad folk tycker här.

Hans och Gregorys mål är bara att få med sig ilskna supportrar härifrån i nån slags intern maktkamp inom Ösk.

Här nedan (15.27) beskrivs bra exempel när Gregory kallar er äkta Ösksupportrar som "r-vslickare".

AIK Saywee
2012-01-27 15:44
Krille,15:22,

ja det är skönt att alla lag tar avstånd från huliganer, för huliganer hör inte alls hemma i fotbollskretsar, oavsett lag. Hoppas verkligen att vi slipper sådant skit i årets svartvita klack!

Huliganer bara sabbar och förstör och klubbarna har svårt att hantera samhällets ökande våld.

Det behövs krafttag mot idioterna!

Nolltolerans!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-27 15:36
Vi får väl hoppas att det finns en möjlighet att flytta matchen till Behrn Arena.
Örebro Gregory
2012-01-27 15:34
Salt&Peppar: Skriv så man begriper, är väl inte politik här ? Har inget emot äkta supportrar, ja tror du är en sån också, men vissa av er måste vakna så klubben kan vinna de titlar alla suktar efter, inte slicka r-v på de som tjänar grova pengar i Ösk, klubbledningen för o förtydliga.

Brädan: Sket det sig med de srora nyförvärven denna vecka också ? Du har ju snackat om dem i två vecor minst, du som har insyn o allt. Du, storsponsorn, köp den centrala villan o hyr ut den. Men det är brådis, snart är mittbacken borta från Ösk.
Örebro Gregory
2012-01-27 15:27
Saywee: Menade inte dig, lätt att läsa mellan raderna att du långt ifrån är nöjd. Men så många bara gräver ner huvet o tror på all akit som kommer från högsta hönsen. Undrar vem som är Tuppen i Ösk ? Håller med en av de bättre här, ÖSK_KARL, inte ett guld på över 100 år är ju sjukt, förklara det alla r-vslickare ?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-27 15:22
Skönt att AIK tar så starkt avstånd från huliganer.
Örebro Gregory
2012-01-27 15:22
Är så dj....a trött på att inget händer med Ösk, vanlig personal ser felen, spelarna drar när de får chansen. Synd inte hjärnan kan konvertera till ishockey, någon skrev varför jag är här, jo för jag tyvär älskar Ösk trots att jag insett att det blir en livslång plåga, är ju inte ens mellanmjölk, trots så stor stad o möjliga sponsorer. Hoppet står till att någon uppfinner ett sätt att konvertera om hjärnan från fotboll till ishockey. Staden örebro får de ge f-n i. Finns ingen bättre !
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 15:17
Gregory//

Är det negativ projektion på Ösksupportrar på dagens meny också?

Örebro Schella
2012-01-27 15:16
Plockar vi in Walid Atta ska jag aldrig mer klaga på att dessa S.
AIK Saywee
2012-01-27 15:16
Gregory, 15:09,

jag fattar inte allting som händer eller inte händer,
men min optimism kan ingen ta bort,
det fungerar inte så, helt enkelt :)

Jag bara är sådan !
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-27 15:13
Dom får väl ta på sig skridskor, skaffa såna där klubbor och en sådan där boll av orange färg :).

Då kanske man kommer in med en portfölj med tillhörande saker :).
Örebro Gregory
2012-01-27 15:09
Fattar inte ett skit. Förra året skulle Ösk gå för guld, slutade tolva, vad har hänt, några trotjänare har fått kicken o ett par spelare har värvats från superettan o ett land men knappt hört talas om. Ändå skriver visssa att man skall vara optimistisk, för vad ? Har ju så här långt blivit sämre än förra året, vad säger att det ska bli bättre ? Optimismen ? Folk nära klubben, spelare o före detta tränare talar ut, men för vissa får inte fakta förekomma här. Ger mig f-an på att ni skulle vara lika optimistiska om så Ösk åkte ner i superettan, Salt&Peppar, Grixx o allt vad ni heter. Med vänner som er behöver inte ledningen i Ösk några fiender o då lär det inte hända ett skit positivt att skriva hem om.
Annons: