/fotboll/osk/forum/301.aspx/fotboll/osk/forum/301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Loppan i Axens skägg
2017-02-12 18:03
Om Konate värvas kommer sköldmark hyllas och alla kommer känna "detta blir bra nu är de bara 1 forward kvar osv" det jag menar är att det kan svänga så snabbt. Utvärdera transferfönstret efter fönsret är stängt.
Istället för kasta skit på varandra och be Wärlegård (av alla människor?!) uppdatera vad som händer.
Örebro Brandao
2017-02-12 18:01
Tror inte heller han har spelat mittback. Känns dock stabil i kroppen så därför min umdran.

Vore en fin värvning ...
Örebro DaSa
2017-02-12 18:01
Konate vore en riktigt trevlig värvning. Men antar att det blir ett lån då det ryktas om att han lyfter en fet lön.
Örebro DaSa
2017-02-12 18:00
@Lekiller:

Borde egentligen inte svara dig då du garanterat inte läst mina tidigare inlägg eller saknar förmåga att ta in vad som står i dem. JAG HAR ALDRIG SAGT ATT VI SKALL VÄRVA EN MEDELMÅTTA, HAR HELLER INTE GNÄLLT OM ATT STRATEGIN ATT AVVAKTA TILLS INNAN PREMIÄREN ÄR DÅLIG! Förstår du nu när jag använder versaler?!

Att jag vill veta hur Simon och ösk tänker om scenariot där vi inte hittar våra toppspelare och fönstret håller på att stänga är att jag tycker det ärr intressant att veta. Blir det en ny Seaton värvning eller sparar vi pengarna till fönstret efter och satsar på befintliga spelare?

Du har sjunkit jävligt lågt i mina ögon. Ge fan att hitta på vad jag tycker!
Örebro Vinnartradition
2017-02-12 17:59
@Brandao:

Han är låst till vänsterbacksplatsen. Riktigt duktig offensivt, något sämre defensivt.
Örebro Hitta avslut!!
2017-02-12 17:57
Brandao, Det tror jag absolut inte (gissning dock).
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Hitta avslut!!
2017-02-12 17:56
Ååh, Pa Konate vore riktigt fint!
Örebro Brandao
2017-02-12 17:55
Kan PA Konate spela mittback med?
Örebro KalleTeodor - Admin
2017-02-12 17:54
Pa Konate känns som ett oerhört spännande namn. Men det borde nästan medföra att något dessutom är på gång
Med Logi. Vi kan ju knappast ha tre vänsterbackar i truppen och Ring fick nyss ett nytt kontrakt.
Örebro Jonas r
2017-02-12 17:32
Hade fel Vindheim är nog tänkt på hb. Trots allt ändå en spelare för mkt på vb.
Örebro Bastard on Parade
2017-02-12 17:31
@BlandFinsken:

Sorry för sent svar. Jag är på resande fot för tillfället och har inte hunnit kolla forumet på några dagar. Ja, det är något nytt att föreningsstämman är före bolagsstämman. Bra förändring!
Örebro Jonas r
2017-02-12 17:31
Safari är väl gjuten som etta på vb i Malmö. Bakom har dem yotun, vindheim och pa konate så förstår ifall de är en för mkt.
Örebro Coluna
2017-02-12 17:24
@Saywee:

Jag kan inte se några inlägg där man säger att man är nöjd med dagen trupp så jag måste be dig om hjälp med detta påstående från din sida.
Örebro öörebrooo
2017-02-12 17:22
Konate känns för bra för vara sant. Kanske har klubben insett att en ny VB behövs.
Örebro Lekiller
2017-02-12 17:19
va fan! PLUS 10 MÅL menar jag!
Örebro Lekiller
2017-02-12 17:19
10 mål menar jag.
Örebro Lekiller
2017-02-12 17:18
[QUOTE=Brandao]Säger bara att 1 anfallare och mittback av klass måste värvas, annars kan det bli tufft! Och Super1an vill väll ingen att vi ska spela i? Eller är ni positiva till det med!? [/QUOTE] Jag håller med dig om att 1 anfallare borde värvas in och även 1 mittback. Jag tycker nog att 1 anfallare som kan göra 10 mål är viktigare än 1 mittback. Men detta har ju ÖSK gått ut och sagt att de letar efter också. Finns väll ingen som skulle vara positiv till superettan? Det vore katastrof.
AIK Saywee
2017-02-12 17:15
Coluna, läs dagens inlägg, så kan du kanske ana vilka de verkar vara ...
Örebro Benny Böckling
2017-02-12 17:09
@Åter till ståplats. (Sekt. E):

Vore för bra för att vara sant
Örebro Coluna
2017-02-12 17:09
@Saywee:

Vilka då?
AIK Saywee
2017-02-12 17:07
OK, då är några nöjda med dagens trupp.
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2017-02-12 17:07
På MFF, s forum står det att Konate var i Örebro denna helg...
Örebro Coluna
2017-02-12 17:05
@Robben 82:

Snacka om medgångssupporter!!!!!!
Har du missat att vi har värvat två mycket bra mittfältare, satsat på tre mycket lovande juniorer, varit på träningsläger och där spelat tre matcher mot mycket bra motstånd med hyggliga resultat, har ett otal gånger deklarerat att minst en toppforward och en mittback ska in i truppen. Och du hävdar att det inte händer ett skit ?
Glöm inte att betala in elräkningen bara för då stängs strömmen av!
Om vi inte betalar in medlemsavgiften så har vi ingen klubb!
Örebro Brandao
2017-02-12 17:05
Och kom ihåg, alla kan inte tycka och tänka lika
Örebro Brandao
2017-02-12 17:04
Säger bara att 1 anfallare och mittback av klass måste värvas, annars kan det bli tufft!

Och Super1an vill väll ingen att vi ska spela i? Eller är ni positiva till det med!?
Örebro Jonas r
2017-02-12 17:00
Vi måste ge dem förtroende. De som gnäller nu går att jämföra lite som att döma någon på förhand utan bevis...
Örebro Lekiller
2017-02-12 16:59
[QUOTE=Åter till ståplats. (Sekt. E)]Känns som att Rogic verkligen är från rätt hylla enligt mig. Har han tre år hos oss? Jag tror på två och sedan till Italien för 15 millar! [/QUOTE] Precis, han och Mårtensson är 2 bra värvningar som har gjorts inför denna säsong
Örebro Jonas r
2017-02-12 16:59
En del kommer alltid klaga så är det... Örebro gjorde två grymma värvningar isomras iform av Besara och Ayaz. Ny har dem gjort två bra gm Mårtensson och framförallt Rogic som kan bli riktigt bra. Vad måste ösk visa för er lugna er?
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2017-02-12 16:55
Känns som att Rogic verkligen är från rätt hylla enligt mig. Har han tre år hos oss? Jag tror på två och sedan till Italien för 15 millar!
Örebro Lekiller
2017-02-12 16:42
[QUOTE=DaSa]Jo, men om det fortfarande inte finns en spelare från översta hyllan som vill komma till oss när fönstret stänger. Vad gör vi då? På dig låter det som att det kommer att lösa sig bara vi väntar tills sist när alla andra har tagit sitt. Tycker du att vi då skall värva 2a sortering eller skita i det helt och satsa på befintlig trupp? [/QUOTE] Ni gnäller ju när ÖSK inte värvar "bra" spelare och nu när de nu försöker att göra det så är även det fel. Hur vill ni ha det? Man försöker i år värva "bättre" spelare men om ni inte har fattat det redan så ligger inte ÖSK först i kön. De som ev. nappar är ju på ett sätt redan 2.a handssortering då bättre lag förmodligen nobbat dem. Man kan inte värva en del av de fantasi namn som ni ger förslag på. Jag har ingen aning om hur man har tänkt lösa det om ingen "bättre" spelare dyker upp, men man har i år valt att ge det försök i alla fall.
Annons: