/fotboll/osk/forum/2999.aspx/fotboll/osk/forum/2999.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-02-02 22:14
Blev lite fel där ;))) Nu rätt länk
2012-02-02 22:13
Krilles tips
Länktips: Gregory
2012-02-02 22:11
Det är nog Jul-Grahnen!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-02 22:11
Örebro SK kallar till presskonferens i morgon, fredag, klockan 15!
Örebro Bulten i Boo
2012-02-02 22:10
Hoppas innerligt att Grahn presenteras imorron. De som om så sker avser att kasta skit på såväl ÖSK som Grahn själv under året som kommer kanske ska fundera på att starta eget forum? Så kan vi fira "positiva året" på varsitt håll! Ni på ert och vi på vårt sätt?! Alla nöjda och glada, peace, love and understanding.
Örebro Grixx
2012-02-02 22:10
kubajonte// Helt rätt. Forumet är till för alla och kan man inte ta en diskussion utan att spy galla på andra supportrar så fort de har minsta tendens till att ha en annan åsikt så kan man ta sig en funderare varför man går in i forumet.

Är det förbjudet att ha en annan åsikt än din?

Ha din åsikt om spelare och styrelse och diskutera den i forumet i stället.
2012-02-02 22:09
Gregory fick ångest av "Positiva veckan ";)

Skit i att bemöt så dör det ut
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-02 22:09
Alimi tror jag kan bli en stor positiv överskning i allsvenskan.
Örebro Kex Gunnar
2012-02-02 22:00
Isåfall tror jag ÖSK har ett starkt lag på gång till denna säsong
Örebro Kex Gunnar
2012-02-02 22:00
Hoppas på både Mohammed Saeid och Grahn imorgon
Örebro Valderinho
2012-02-02 21:58
Gregory. Frågan du själv behöver ställa dig, är vad tusan DU bidrar med..!!??
Örebro Salt&Peppar
2012-02-02 21:56
Okej Artwork är admin här.

Nu är det dags att admin agerar. Pma Artwork nu alla. ÖSK-Karl och Gregory visar bara förakt mot klubb och supportrar.
Örebro Bulten i Boo
2012-02-02 21:55
Gregory// Är du full? "sryrelsen", "kretik". Om du så önskar så lämnar jag givetvis forumet. Vill absolut inte vara till olag för någon, inget tvingar mig att vara här. Jag skrev "Kan vi inte helt enkelt starta positiva året?!". Antar att det blev för mycket för dig.
Örebro kubajonte
2012-02-02 21:52
Gregory // vilket löjligt inlägg typiskt jävla bakåtsträvande ? tror du forumet tillhör dig och dom andra s.k. "veteranerna" eller ? kan ge dig fan på att dom enda som inte vill se Grahn här är ni så sätt upp en omröstning men akta så du inte sätter Kaffebrödet i halsen pga resultat du inte kommer gilla. Ditt inlägg är ju princis lika barnsligt som dem du hoppar på. du får starta ett eget forum då med dina "veteraner" om det känn så för jävligt så kan ni gnälla och snacka hur mycket ni vill. Forumet är för oss alla öskare inte bara er som har varit aktiva längst.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-02 21:44
Någon som har sätt Alimi på träning? Hur har han sett ut?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-02 21:39
Teknisk Fotboll med Tobias Grahn.
Örebro KCMarten
2012-02-02 21:37
Rama kommer göra grymt många mål nu när det finns mittfältare som kan servera den ena mackan efter den andra till honom. kombinationen Alimi och Rama kommer bli oslagbar.

Jag tippar att han gör 22 baljor innan sommaren och sedan skriver på för Schalke 04 i Tyskland för 18 millar i juli.

Någon som sätter emot?

Ösk GFG 2012! Forza OU!
Örebro DaSa
2012-02-02 21:34
Dublett. Borde man inte alltid komma till förstasidan i forumet efter ha skrivit ett nytt inlägg?!
Örebro DaSa
2012-02-02 21:33
Jag tror att en värvning av Grahn kan bli succé. Jag hoppas att vi värvar honom och sedan gör honom till lagkapten, jag tror att om han får det förtroendet så kommer han att ta mer ansvar och förhoppninsgvis agera mera moget.

Han är bevisligen en av allsvenskans bästa spelare och kommer garanterat att tillföra mycket till ÖSK. Jag tror inte heller att Berger är mogen för en startplats redan denna säsong, tror det är perfekt för honom att vara första reserv på mittfältet efter Grahn/Almini/Bamberg. Då kommer han garanterat få en del speltid.

Sen så tror jag precis som ÖSK-Karl att Valdet har minst en klasul i sitt kontrakt. Men kanske man kan göra en Elm deal att man skriver in att han får en viss procent av försäljningsumman mot att han förlänger sitt kontrakt.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-02 21:31
Om det blir presskonferens, hur vet vi då om det är Grahn som står där och inte hans dubbelgångare :)?
Örebro Hea
2012-02-02 21:23
Eftersom att det finns personer som vet så mycket "inside" om ÖSK så kan dom kliva fram nu och berätta vilken spelare som ska presenteras imorgon
Örebro Bulten i Boo
2012-02-02 21:22
D.McGrain// Rama kan va' lugn, han är redan i Europa!!
2012-02-02 21:21
D. McGrain //Håller med dig och tror på alla punkter. Utom en. Om Rama gör en kanonvår och givet inget spärrbelopp i klausul tror jag absolut att man får mer än 4 mille. Ett helt år kvar på kontraktet är ändå ganska lång tid dessutom riskerar den köpande klubben att hans värde stiger ännu mer under det året eller att fler klubbar blir intresserade.

Jag bedömer Ramas värde högre än Bedoyas och vi fick ändå runt 4 mille för Bedoya med halvåret kvar
Örebro D. McGrain
2012-02-02 21:18
Tror "storaffären" gäller Wanderson till HIF, den har varit på gång tidigare. Sen tror jag Grahn är en jätteförstärkning om det skulle bli så. Herregud, han är en av Allsvenskans bästa mf - vad mer kan man begära? FÖ tror jag aldrig Rama skriver på ett nytt kontrakt, han vill till Europa. Alltså måste vi sälja han i sommar. Vad får man för en bra spelare med 1 år kvar på kontraktet? 4-5 M kan man hoppas på, allt utöver det är en bonus menar jag. Forza ÖSK!
Postat via SvenskaFans-appen
Kampari
2012-02-02 21:15
Jävla gnällspikar. Varför sitter ni här och förstör för oss andra? Gnäll på frugan istället
Örebro Bulten i Boo
2012-02-02 21:14
Kan vi inte helt enkelt starta positiva året?! Vi ignorerar helt enkelt Kalles o andra negativa sänkens negativa alternativt elaka inlägg. Vi låtsas att de egentligen menar tvärtom emot vad de skriver. Inget rubbar oss i den positiva självkänsla som det faktum att vi håller på den största klubben i Sveriges idrottshuvudstad ger oss !!! Alltid ÖSK!!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-02 21:11
Wanderson till ÖSK kanske :).
Örebro rirobban
2012-02-02 21:06
hemvändarn //

Det kan väl ändå inte handla om Grahn? För det är inte mellan två klubbar i detta ärende, eftersom Grahn är klubblös. Men dom kanske menar på det ändå...
2012-02-02 21:05
hemvändarn // Hm - Kan ju inte vara Grahn då iaf. Han är ju Bosman. Wanderson till HeIF? Nah
Örebro Grixx
2012-02-02 21:05
Som vanligt går det inte att säga exakt hur värvade spelare fungerar i klubben.

Grahn är utan tvivel duktig. Väldigt många av spelarna anno 2010 hade tidigare sågats...och den som sågades mest innan han fick kontrakt några år tidigare var Nordin.

Annons: