/fotboll/osk/forum/2865.aspx/fotboll/osk/forum/2865.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro kubajonte
2012-03-28 15:58
Saywee you know the golden rule Dont feed the troll : )
Då blir det bara Trolololo av hela skiten, Aja 1.30h till avspark nu härligt ! Sista provet innan allvarlet Hoppas Rama är med och visar lite glimtar av varför han är numero uno hos oss ;)
AIK Saywee
2012-03-28 15:54
Trolleri ...
AIK Saywee
2012-03-28 15:52
Kapten Jak, jag har faktiskt tummat upp ditt inlägg 15:17, eftersom jag är en kär örebroare. Jag är inte ett dugg arg, tror inte heller att jocke. och widemarsh är det. Vi vill inte skrämma bort några gästsupportrar, jag ber återigen om ursäkt, men ditt första inlägg var så underligt formulerat med alla dessa plötsliga frågor, just nu, eller snarare då ....

Jag tror att ÖSK kommer fyra och att MAIF får kvala i fall du funderar över vad jag tror om säsongen, men vi tror alla här väldigt olika.

Ha en bra dag och lycka till :)
Örebro Maxtax
2012-03-28 15:47
Pemo// Ajdå, hoppas det inte blir lika långvarigt som med Söderling då.
Örebro ÖHK-Vincent
2012-03-28 15:46
Har ÖSK bytt tröjor till den här säsongen? Har inte sett något om det men det brukar ju alla sportlag göra.
Mjällby Kapen Jak
2012-03-28 15:45
Saywee//

Heja SPORT, bättre än MAIF, när årets AS är färdigspelad :)

Tror du?
SPORT kan nog vara ok men kan de verkligen vara bättre?

Nej, det är lungt. Många säger den där Rama är så bra. Jag vet inte.
Om han var så bra så skulle han väl dra från Allsvenskan?

Fahlander?
Han har väl gått in i typ alla föreningar. Varför inte Ösk då?

Saknar Grahn med flera?
Osiako? Ne.
Grahn? Japp. Tänk att ha Grahn på bänken :).

Hur mycket fick Grahn i lön hos er?
Örebro pemo
2012-03-28 15:41
Maxtax // han har körtelfeber. Ett otyg som kan hålla honom borta från all idrott i 6 månader. Minst. Samma som robin söderling, Tennis, du vet.
AIK Saywee
2012-03-28 15:30
Kapten Jak, jag blev inte arg, förlåt och ber om ursäkt i så fall, men dina frågor var så underliga och speciellt fomulerade att vem som helst kan undra.

Tror att du skulle formulerat dem annorlunda eller använda lite flera ironitecken.

Sorry om du tog illa vid dig, jag ber återigen om ursäkt, men läs igenom dina frågeställningar i inlägget tidigare och fundera över om du inte redan hade svaren ?

Varför är en tränare som "alltid" säger "och och och" skön? Förklara detta tydligt för mig och andra.

Varför undrar du över om Fahlander gått in med pengar i ÖSK, som även stavas med stort S och stort K, dvs ÖSK? Förklara tydligt för mig och andra.

Frågorna om Valdet Rama, vad är det för trams, vad menar du med dessa frågor egentligen, vem kan svara på sådant?

Du är är välkommen åter, jag bara bemöter dig, mycket fundersamt ...

Heja SPORT, bättre än MAIF, när årets AS är färdigspelad :)

(Jag förstår mycket väl att du saknar Grahn, med flera ....)
Örebro Maxtax
2012-03-28 15:19
Hej. Vad är det som hänt med Berger? Jag antar att han är skadad då han inte är aktuell för spel men hur allvarligt och så? Stod inget om honom i införrapporten.
AIK Saywee
2012-03-28 15:18
kubajonte, trollväder :)

Men det finns tak över läktarna, tur att man inte behöver spela, för jag är inte uttagen i kvällens match.
Mjällby Kapen Jak
2012-03-28 15:17
Jo det är mycket reklam på den men utan reklam så hade det nog inte gått, troligtvis.

Rama?
Jag vet inte. Erton, Pär, Pode, Eken är rätt starka. Tror inte Rama varit given, men vet inte.

Sixten har jag hört säga: och och och... och och ... de de där .... (sen kommer svaret :).
Är det jag eller Sixten som trolla? Ärligt.

Lite dåligt att ni inte tummar upp mitt inlägg. Endel blir arga :).

Ni kommer bli bra, kära Örebroare.

Örebro kubajonte
2012-03-28 15:11
Saywee så som vädret ser ut just nu kan man tro det :)
Örebro Erikihno
2012-03-28 15:09
Hej alla svartvita!
Kolla länken för att läsa en intervju med assisterande tränare Lars Mosander.
/Erik Lindgren (jag som skrev inför-ÖSK-Forward-artikeln)
AIK Saywee
2012-03-28 15:07
Trolltider ?
Örebro kubajonte
2012-03-28 14:59
Saywee verkligen inte han frågar först hur det går för oss i säsongen = Helt normal fråga

han nämner att Sixten har en speciell förmåga att upprepa och som en gammal trasig grammofon spelning = bara rolig anmärkning
Fahlander ska jag inte uttala mig om det vet jag alldeles för lite om för att säga något

Att han säger att han tycker Grahn var snyggare i mjällby färgerna är = med hans sätt att säga att han är ledsen över att Grahn inte stanna i mjällby utan gick till vårat svartvita gäng.

Sen till sist frågar om Rama är bra = ironisk fråga eftersom han och alla vet att Rama är den stora ( och enda för stunden ?) stjärnan i ösk som alla känner till.

Nä att detta skulle vara samma troll mode some inspektör smack håller jag inte med om alls :)
AIK Saywee
2012-03-28 14:51
Glimten kubajonte, nej nej nej, han vill bara irritera precis som inspektör Smack, det syns väl tydligt på hans underliga och fåniga frågor, kan du inte förstå detta?
Örebro widemarsh
2012-03-28 14:50
Kapten Jak//

Tycker synd om er Mjällby-supportrar. Er tröja är bland det fulaste jag skådat med alla reklamblaffor, och dessutom identisk med Elfsborgs. Stackare.

Tror inte Fahlander gått in med ett öre i ÖSK faktiskt, och Rama hade platsat i vilket allsvenskt lag som helst.

Tror att vi får en stabil mittplacering runt plats 7-8 nånstans. Mjällby får nog kämpa för att undvika kval i år.
Örebro kubajonte
2012-03-28 14:43
vafan grabbar tagga ner Kapeten Jak kommer hit och hälsar på och skriver lite saker med glimten i ögat är det såhär vi välkomnar andra supportar ? Saywee kom igen sådär ska du verkligen inte hålla på du kan bättre det vet vi båda. Hej Kapten Jak tycker du inte en "Bad Boy"som Grahn passar bäst i svartvita färger ändå ;)
AIK Saywee
2012-03-28 14:38
Kapten Jak, 14:27,

välkommen lille tönt, vad vill du egentlligen diskutera?

Hellre ett "och" för mycket än inget alls ...

... försesten kolla mitt och KCMartens realistiska allsvenska tips om du vågar och orkar.

Grahn "passar" bättre och "platsar" bättre i ett riktigt fotbollslag!
AIK Saywee
2012-03-28 14:32
Men vad tusan är det som händer, pissväder, i år var det en vädigt kort sommar ...

.... MEN., vad gör det, det är bara vatten, en riktig supporter bryr sig inte om vädret :)

ALLA till BA !!!

Heja SPORT
Örebro jocke.
2012-03-28 14:30
Kapen Jak//

Skojar du eller? Rama skulle peta alla i ert lag vilken dag som helst i veckan.
Mjällby Kapen Jak
2012-03-28 14:27
Grahn passade bättre i Mjällbys ställ. Ert är rätt snyggt men gult o svart passar Grahnen mer i.

Vad tror ni om säsongen?

Er tränare är för skön; "och och och" säger han alltid :).

Har Fahlander gått in med pengar i Ösk?

Valdet Rama- är han bra?
Hade han platsat i Maif?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-28 14:14
KCMarten//

Då borde Mohammed Saeid veta om Forwards svagheter ;).
Örebro N:o 6-10
2012-03-28 12:49
Hoppas få se några saker som jag knappast såg på hela säsongen förra året.
1. Bollar på yttrarna alt. överlappande ytterback spelade på ytan framför spelaren så att speeden i anfallet bibehålls.
2. Hårda inlägg efter marken till en toppforward som har smugit förbi sin mittback och inte gömmer sig bakom. Rama hade några fantastiska i trängsmatchen mot Elfsborg förra året.
3. Djupledslöpningar in i boxen från mittfäftet, det slutade vi med när Bedoya flyttade till Glasgow
Örebro MrCrowly
2012-03-28 12:48
Streamas matchen?
Örebro KCMarten
2012-03-28 12:34
Är lite orolig för dagens match, faktiskt.

BKF har värvat smart och har mycket Allsvensk erfarenhet. Per Johansson vet dessutom dagens ÖSK´s svagheter.

Om ÖSK tror att det bara är att ställa ut skorna kan det bli n kalldusch.

Men självklart skall det bli en seger.

Forza ÖSK!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-28 12:06
Jag tänker närvara på kvällen match.

Man vill ju inte missa detta stora lokalderby, nu när båda lagen ställer upp med bästa möjliga lag :).
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-03-28 11:59
Saywee//

Sorry, missa det. Då vet jag.
AIK Saywee
2012-03-28 11:58
D´Artagnan,
tackar för tydlighet, det är inte så vanligt med tydlighet, det är nog därför så många frågor dyker upp om biljetter och liknande, tyvärr är det så, men var har du hittat detta om fri entre?

Ja, ja är det så, så blir det väl en riktig publikfest :)

Finns väl inget roligare att pyssla med ikväll, än ett derby på BA, eller?

Nu har nog lagningen på däcket, stelnat och fungerar ...

hej då :)

Ses på Vallen, hoppas att det inte blir pyspunka på bollarna !!!
Örebro widemarsh
2012-03-28 11:52
Det är fri entré idag!
edit: sent ute.
Annons: