/fotboll/osk/forum/2820.aspx/fotboll/osk/forum/2820.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-04-15 00:34
@Bulten i Boo:

Därmed har du svarat på din egen fråga
Örebro pemo
2012-04-15 00:06
Det är klart att du är mobbad, om du kom som Bossman och förväntas säljas för 50 miljoner. Att du sedan inte tar försvarsjobb eller spelar för laget är en bisak. Djävla finne! Allt är ditt fel. Greklandskrisen också.

F´låt. Det är sent på natten. Jag skall inte vara ironisk. Men ibland blir jag bara så trött på alla dysterkvistar. Att Rama inte har varit bra ser väl de flesta. Om det då finns konkurrens på platserna så skall den bästa spela.

Att Sammy också klantar sig, men ändå får spela måste bero på dålig konkurrens. Eller skador. Jag vet inte. Bedömmer bar de jag har sett på planen.

Men fågelskådarna får väl mobba mig, eftersom jag likt strutsen inte vill se det hela Örebro vet om.
Örebro Bulten i Boo
2012-04-14 23:20
@kubajonte:

Haha, har svårt att komma ut just nu i den sena kväll. Men, jag uppskattar din medkänsla! Ju närmare matchstart vi kommer desto känsligare blir våra nerv-strängar, eller hur? Man ska inte störa oss alltför mycket inom typ 24 timmar innan match, eller hur??
Örebro kubajonte
2012-04-14 23:12
Bulten ut och köp dig ett sexpack så du lugnar ner nerverna lite,
Örebro Bulten i Boo
2012-04-14 23:04
ÖSK-truppen består för närvarande av 25 spelare vad jag förstått. Elva av dessa får starta varje match. Är de fjorton som inte får starta "mobbade"? De flesta av dessa får inte ens plats på bänken. Detta framför jag helt fridfullt.
Örebro Bulten i Boo
2012-04-14 22:49
J-S E// Inte det minsta. På väg mot bingen. Är ensam med en knappt tvååring hela helgen, så nätbråk orkar jag minst av allt. Jag försökte bara helt lugnt o fridfullt fråga om företeelsen "att bli satt på bänken" är detsamma som att bli utsatt för mobbing. Inga kvällstidningsrubriker på den frågan,eller??
2012-04-14 22:43
Bulten i Boo : Konfliktsugen?
Örebro Bulten i Boo
2012-04-14 22:33
Stahre mobbar hursomhelst Gerzic match efter match nu.... Jo, för det är väl det som är definitionen. Blir man satt på bänken av tränaren så är man mobbad av densamme.
Malmö FF C. Hitchens
2012-04-14 21:01
Hälsa Sixten att han kan sätta Valdet på bussen ner till Malmö så möter vi upp och tar hand om honom.
AIK Saywee
2012-04-14 20:26
Artwork, jag hoppas att Alven får helt rätt ...

"Vad tror du om matchen då?
– Jag tror det kommer bli en ganska lik match som mot Norrköping. "

Jag gillar detta :)))

Ryggskottsvarning på jiddderalven, hehe ;)
Örebro Artwork
2012-04-14 20:16
Fem snabba med Alvbåge!
2012-04-14 20:12
"Det känns dock som att det kommer att lossna imorgon mot Örebro. IFK Göteborg har tagit ut en trupp på 19 man till morgondagens match där Stefan Selakovic nu åter är med i truppen efter skadan senast. Det betyder att Mikael Stahre har tillgång till alla sina offensiva krafter när han ska pussla ihop den startelva som ska ta säsongens första seger."

Saxat från deras SF sida. Precis. Önskas islossning? Beställ match mot Örebro SK!
AIK Saywee
2012-04-14 20:02
Jag vill inte fortsätta tjafset, heter det munkavle när man skriver,
eller snarare inte skall/får skriva ?

Heja ÖSK !!!
2012-04-14 19:56
RBV:s "inför"
Länktips: goo.gl/kbENw
2012-04-14 19:51
kubajonte // SJälvklart är det ju som din länk säger. Att Sixten velat spela med ett tätare och mer defensivt balanserat lag. Förmodligen för att han inte riktig litar på defensiven i laget eller inte tror att kvartetten som just nu spelar centralt kan stå upp. Det har man ju förstått och därför kommer ÖSK starta likadant mot RBL (om mot något lag).
Sedan sätta in Rama mfl offensiva spelare när lagen mörats någon timme alternativt hamnat i underläge.

Tydligen har Sixten förklarat detta för Rama och det är bra. Han brukar inte förklara saker för spelare som inte får spela. Kanske har Rama krävt att få veta?

Hursomhelst, det jag kan reagera på är varför inte Sixten säger det då till media istället för att sitta och ljuga och skylla på skadeåterhämtning?

Om personer runt ÖSK ser att Rama är fit men ändå inte får spela samtidigt som Sixten skyller på annat i media är bildar det bara en grogrund för rykten om "att det skurit sig" osv

AIK Saywee
2012-04-14 19:36
Hertig_Karl, 19:26,

jag fick mycket skit och lade ner, ville inte fortsätta tjafsa eftersom jag trodde det skulle skada klubben mer än det omvända. Tjafset fixade andra som gillar att tjafsa och några trodde säkert att jag fegade ur.

Men, jag vill lova dig och alla andra att jag står upp för mitt ÖSK, så är det bara.!

Hur ni tolkar mina inlägg kan jag omöjligen ansvara för, mer än att försöka vara ännu tydligare, med vad jag menar ...

... det kan vi ju alla tänka på, så att inte detta forum försämras.

Heja SPORT, alltid :)
Örebro Hertig_Karl
2012-04-14 19:26
Saywee

Du fick inte skit för att du försökte förklara vad som hänt, du fick skit för du insinuerade att Boström mobbade Rama och gav sedan inget svar på frågor angående detta. Så tolkade jag det iallafall.
Öreskå - 66
2012-04-14 19:09
Heja Sport!

Dax för årets fösta 3:a
AIK Saywee
2012-04-14 19:07
@kubajonte:

Jag fick mycket skit för det jag försökte "förklara" om häromdagen, några ville tysta mig eller snacka skit om mig, kallade denna kamp för påhitt etc, men jag vill ju bara klubbens väl! Att det skall fungera både på kort och på lång sikt, vad mer kan jag önska?

Herrarna pysslar med en prestigekamp, som kan sluta hur som helst för vem som helst av dem, bara klubben går segrande ur den förbannade "prestigestriden" ....

Heja SPORT, alltid :)
Örebro D´Artagnan
2012-04-14 19:04
Fritjof Olsson// tack
AIK Saywee
2012-04-14 19:00
@Fatcit (feta-citat):

Din frågeställning är både aktuell och mycket oroande, jag kan bl.a.tänka mig att vädret och tabellplaceringen är en orsak till att många skippar festerna på BA, vad är det som händer och hur kan man motverka detta?

Hahne, hade ett jädra bra förslag dock (nyligen), men hur jobbar klubben med dessa viktiga frågor?

Inte vet jag !

ALLA till BA :)
Örebro kubajonte
2012-04-14 18:46
hehe 6.50 på odds på att ösk vinner imorgon man kanske skulle lägga in en 100 i ren galenskap på vinst ;). Nä nu börjar det bli Saywee fasoner på mig flera inlägg på rad. Inte bra går till ica och handlar lite istället TA-TA
AIK Saywee
2012-04-14 18:45
kubanjonte, 18:41,

jaja, tjöta, men ÖSK behöver en måltjyv :)
Örebro kubajonte
2012-04-14 18:45
Rama vs Sixten gate fortsätter.
Örebro kubajonte
2012-04-14 18:41
Saywee // ösk har ju dig, en go Gubbtjyv ju ;)
Örebro kubajonte
2012-04-14 18:40
D´Artagnan // Olearys på östermalm brukar göra det en av mina favorit olearys man går ner en våning sitter och chillar , Känns nästan som man är hemma hos en polare med en maffig tv påslagen
Mjällby Kapen Jak
2012-04-14 18:26
Ni verka rätt bra ändå. X mot Hif är starkt. Även om Hif inte är så bra på fejkgräs och ni är rätt bra på det så var det starkt gjort.

Ni vinner nog imorgon om ni får igång Grahn, Rama,Atashkadeh, Berger.
Er målis måste fortsätta göra bra matcher också...

PS
Maif stats på Ösk. Plus att Maifs lag känns starkare än Ösk. Detta trodde vi skulle avgöra. 0-0 var fullt rättvist. Ni hade klarast chanser. Men Pär ska göra mål när han är ren med er målis. Ni skulle nog gjort 1 mål också...
AIK Saywee
2012-04-14 17:58
Fatcit, 17:09,

jag har inga svar men instämmer verkligen i det du skriver, och hört både ett och annat, från GAIS´are, ÖIS´are och så kallade Änglar, ärliga sådana, genom två decennier på bästkusten.

Gubbarna från Häcken, bryr sig inte så mycket om vad som händer utanför Hisingen.

ÖSK har hittills ingen stjärna, som jag tydligt kan peka ut 2012 ....
Örebro Fritjof Olsson
2012-04-14 17:57
O'learys I korsningen Birger Jarlsgatan/ Tegnergatan har visat alla ÖSK-matcher i år.
Örebro rirobban
2012-04-14 17:18
Fatcit //

"Vem är ÖSK:s stjärna som kämpar för staden?"

Haginge?
Annons: