/fotboll/osk/forum/2730.aspx/fotboll/osk/forum/2730.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Dudleys
2012-05-06 13:30
Till alla supportrar. Jag önskar att fler än vanligt väljer att gå på matchen imorgon. Spelarna behöver stödet och det är nu vi ska gå ut och trycka på mer än någonsin, det är lätt att hylla hjältar men våra krigar behöver våra hyllningar och stöd nu. Fyll Behrn och låt det eka som aldrig för så vi hjälper till att vända trenden!

Alla till Behrn!
Örebro Jan-Stefan (Signa Barsom idag)
2012-05-06 13:29
@chilie:

ibrahim avstängd va?
AIK Saywee
2012-05-06 12:56
Mina spontana känslor för Banderollen ...

Mycket bra jobbat av några som vill klubbens bästa och kan kommunicera, jädra bra jobb av några som bryr sig om ÖSK och tar sig tid att göra detta :)

ÖSK-Kalle har ju iofs tjatat länge om detta, så det är ju inget nytt, men det måste hända något innan det är för sent !

Utmärkt jobbat !!!
AIK Saywee
2012-05-06 12:41
Hur ser banderollen ut och vid vilka tillfällen skall den visas?

Oops, hittade den ....
Örebro Fatcit (Börja kommunicera ÖSK!!!)
2012-05-06 12:21
-------------------Tomer
Berger-Wickström-wiktorsson-wowoa
--------------Grahn-haginge
-----------------William
Astvald---------------------------Ibrahim
---------------Samuelsson
Örebro chilie
2012-05-06 12:16
sixten läs detta!!!

tomer
hagge-wikström-wiktorsson-wowwowa
berger-grahn-holmberg
rama-atta-ibrahim

dax för en vinst nuuuuuuu
Örebro kubajonte
2012-05-06 11:52
om det var några här inne som skrev eller medverkade med banderollen så vill jag bara säga Well done till er
AIK Saywee
2012-05-06 11:15
El Giganitco
2012-05-06 10:50
@Saywee:

El GnällBältico?
AIK Saywee
2012-05-06 10:38
Lekiller, tackar för mycket bra inlägg, instämmer !

"Hundkyrkogården" som ÖSK tränar på är ju en annan hemlig grej, som jag tjatat så länge om och fått så mycket skit för mitt tjat, men jag har orkat för jag vet att där finns förbättringar att hämta om man bara vågar gräva upp hundarna.

Heja SPORT, ge inte upp :)
AIK Saywee
2012-05-06 10:32
@Deviation:

Jag tror det blir för dyrt och svårt att hinna spela in Chelsea´s försvar under Sixten som inte gillar röra och förändringar, dvs redan till i morgon ;)

Nej, skämtar, men vi måste försvara oss som giganter i vår hemmaborg !!!
Örebro Lekiller
2012-05-06 10:31
d,art...../ Precis, det jag menar. Hade inte detta kunna skötts på ett bättre sätt?
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro starkmat
2012-05-06 10:29
Ösk Fans.
jag har svårt att tro att det stämmer.
Örebro D´Artagnan
2012-05-06 10:23
Lekiller // Att unga lovande talanger försvann till andra klubbar beror på att ÖSK inte varit trovärdiga i sin satsning på talanger. Det är främst tränaren som under några år tillåtits sätta den stämpeln på ÖSK och sportchefen har struntat i att styra upp det hela
Örebro Lekiller
2012-05-06 10:13
Hoppas den nya banderollen får någon effekt! Det är ytters styrelsen som måste ta ansvar! Har sagt det förut, att ingen, absolut ingen tog eller fick ta på sig skulden för förra årets fiasko är ju en stor gåta! Man valde att skylla på Haddads skada, tappet av spelare, (spelare som man redan 5-6 månader innan de försvann till 90% visste skulle försvinna) och otur! Allt bara sopades under mattan och man körde på i samma hjulspår! Konstigt det fortsatte som förra säsongen sluta? Största åtgärden var att satsa 100 % på u21 truppen med resultat att typ alla unga lovande försvann till andra klubbar. Hade inte detta kunnat lösas på ett bättre sätt????
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Deviation
2012-05-06 09:56
Vad tror ni om ett Chelsea-försvar på måndag?
AIK Saywee
2012-05-06 09:37
Troligtvis blir det match på måndag och ingen strejk, vet inte om spelarna spelar med bindel (ögonbindel?) som skrivits om i pressen.

GT kallar måndagens match på BA (Borås Arena) för "El Västico"

Vad kan vi kalla ett derby på BA (Behrn Arena) ?
Örebro kubajonte
2012-05-06 03:33
Jumbo i allsvenskan ändå alltid med bland hetaste forum ,,, måste säga att så illa behandla vi trogna öskare ändå är det är ju sanslöst, synd att ingen av oss är en trogen anonym öskare med fetingplånbok som vill invistera lite klubben ala norrköping haha : (
2012-05-06 01:00
@kenya:

Tack för info.

Läser Eyravallens blogg angående Bagdad-Jans skrivelse och detta är hans reflektion:

"ÖSKs VD har kommenterat ÖSKs krisläge i ett inlägg på ÖSKs websida. Precis som förra gången, då Jan Karlsson tog det skrivna ordet till hjälp för att förklara en svår situation (Nordins övergång till IFK Göteborg handlade det då om), så är det väldigt svårt att förstå vad han menar. En ofta ofullständig och komplicerad meningsuppbyggnad, krångliga ord och märkliga syftningar gör hela skrivelsen till en nästan ogenomtränglig ordmassa, som det är ytterst svårt att få något grepp om. Det är givetvis bra, att VD nu uttalar sig när ÖSK hamnat i ett väldigt besvärligt läge. Men det vore ännu bättre om det han skriver vore begripligt."

Örebro kenya
2012-05-06 00:45
JS - Ja, han har varit skadad. Såg riktigt stabil ut och har en fin fot.
2012-05-06 00:31
@'den Oumbärlige:

Vad menar du med "spelklar"? Har han varit skadad?
Örebro Salt&Peppar
2012-05-06 00:11
@ÖSK Fans:

Som jag anat. Hur kan detta få ha fortgå utan åtgärder, Alvbåge var ju ute för länge sen och klagade....varför har inte Ösk satt ner foten och agerat??
2012-05-06 00:01
den Oumbärlige // Jaså? Ok inte varit inne på KB idag. Beger mig dit! Tack för svar.
2012-05-06 00:00
@Dejmon:

Var nog jag som var för slö för att läsa bakåt ;) Skrivs mycket i depressionstider. Men tack för info.
Örebro Dejmon
2012-05-05 23:20
Jan-Stefan (Signa Barsom idag)
Vet inte om mitt inlägg kom fram men ja det var ju ÖSK, MFF och HeIF som drev igenom det inför europaspelet. Inte så bra för ÖSK's del såhär i efterhand.

Ang. ditt inlägg 21.39
Örebro Dejmon
2012-05-05 23:12
ÖSK fans. Var de sjukaste jag läst. ÖSK ska inte till superettan, kosta vad det kosta vill! :0
Örebro 'den Oumbärlige
2012-05-05 23:04
Jan-Stefan (Signa Barsom idag)// Det kom upp en sån nyhet tidigare idag!
2012-05-05 22:27
ÖSK Fans // Lägga träningen på naturgräs v.a.v då inför bortamatch på dito är ju inte bortkastat. Hur mycket kan det kosta att hyra en naturgräsmatta i Vretstorp...typ. Sen har väl de alla bil. ÖSK tränar dagtid och det vore rätt lätt att hitta grästider då
Örebro ÖSK Fans
2012-05-05 22:22
Hörde av en väldigt insatt person att spelarna knappt vill träna på planen,dom vågar inte ösa på fullt ut på träningarna...skadorna skall tydligen ha med gräset att göra..

Sjukt att det ska gå så långt men med ösk slutar man aldrig förvånas.

Jävla amatör klubb som kanske kommer mer till sin rätt i super1an ??
2012-05-05 21:41
'den Oumbärlige; Kan inte du/KB kolla upp skadeläget i truppen och då framförallt Bamberg och Berisha? Vad är det som gör att det drar ut så på tiden?
Annons: