/fotboll/osk/forum/2719.aspx/fotboll/osk/forum/2719.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Kom hem Kuba
2012-05-10 12:57
Instämmer. Hur som helst sänder det väl ytterligare signaler om att motsättningar råder mellan (delar av?) spelargruppen och ledningen.
Örebro Jan-Stefan (Signa Barsom idag)
2012-05-10 12:54
@jocke.:

Håller med. Inte särskilt klyftigt. Ganska respektlöst
Minatankar
2012-05-10 12:45
Bempan no:10// Sedan är frågan om det är sportchef, vd eller styrelseordförande man bör rikta sig till med en sådant förslag. I "vanliga" företag är det en vd-fråga. Han eller hon får sedan ta upp det med sina medarbetare och med styrelsen.
Minatankar
2012-05-10 12:39
Bempa no:10/ Håller helt med dig. Detta borde man gjort för länge sedan.
Tror emellertid att man, felaktigt, inte litar på att en konsult kan genomföra ett sådant uppdrag med respekt för individ och med integritet. Jag tror det dels handlar om att man är rädd om sin egen position och dels om att många, män framför allt, har svårt att se det som en styrka att ta hjälp både i fram- och motgång.
Örebro jocke.
2012-05-10 12:23
Kom hem Kuba//

Kan tycka att det är lite tveksamt om man ska retweeta en sån grej. Det sänder ju inte direkt signaler att Samuelsson är nöjd med Sixten. Sen kan det givetvis vara gjort på ett skämtsamt vis, men det är ju svårt att tolka
Örebro Kom hem Kuba
2012-05-10 12:03
Peter Samuelsson reetweetade detta på twitter:

Larsåke Grahn Wåhlén ? @LarsaGWahlen
@Peter_Nylund @pettan81 Någon som är förvånad? Ja, just det, Sixten Looserström.
Örebro Bempa no:10
2012-05-10 11:29
Min fråga till Sjögren varför kan ni inte anlita en som interjuvar enskilt alla spelare ,ledare, styrelsefolk ,kanslifolk ,sponsorer externt självklart skall interjuverna vara anonyma för att säkerställa hur klubben mår och hur den sköts först då kanske alla parter får en inblick eller en aha upplevelse hur det är ställt i vårt kära Örebro sport klubb efter detta skall en handlingsplan tas fram för att göra vår klubb bättre och för att nå fram till vårt mål som självklart skall vara stanna kvar i Allsvenskan för att sedan gå mot SM guld inom en snar framtid AGERA NU innan det är försent !!!!!
Örebro D´Artagnan
2012-05-10 11:25
ÖSK Fans // Är Dui en ÖSK supporter som sprider som skit om spelare?
Man kan uppträda felaktig eller olämpligt men man kan INTE vara en skitunge.

SPRID INTE SKIT UTAN SPRID KORREKT INFORMATION.
Urdrag ur forumreglerna:
Som i det dagliga livet ska vi behandla varandra med respekt. Rasism, förolämpning, hot, elaka provokationer, kränkning etc. tolereras inte här.

Du har just förolämpat Yasin.
Örebro KCMarten
2012-05-10 10:57
ÖSK-Fans //

Det verkar som Sixten hamnar i bråk med varenda kotte nuförtiden så det säger ju absolut ingenting.

Du måste precisera dig mer. Vad har Yasin gjort för att bli kallad snorunge. Vad är orsaken till att han agerar så?

Man bör ha riktigt bra på fötterna innan man gör den typen av påhopp på spelarna.
Örebro ÖSK Fans
2012-05-10 10:48
kanske inte var igår men i början av veckan iaf. Yasin och Sixten hamnade i bråk....

Yasin är en snorunge..
Örebro Tvetov Nato
2012-05-10 10:33
Enligt träningsschemat var det ingen träning igår.
Örebro Click
2012-05-10 10:02
Var det ens träning igår?
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro D´Artagnan
2012-05-10 09:54
ÖSK Fans // Inse att ÖSK har ett ledarskapsproblem.
Örebro Sportklubben Örebro
2012-05-10 09:53
Örebro jocke.
2012-05-10 09:52
ÖSK Fans//

Du får gärna utveckla det där lite grann.

Tycker överlag att det känns onödigt att hinta om något som man sedan inte säger något mer om. Kan lätt misstolkas och förstoras/förminskas när ingen egentligen vet vad som hänt utan bara får gissa sig fram själv. No offence mot dig personligen.
Örebro KCMarten
2012-05-10 09:46
Andy King //

Falanger och smågrupperingar bildas i stora grupper som saknar tydlig ledning och styrning.

Gissa vems ansvar det är att se till att sånt inte uppstår..?
Örebro Andy King
2012-05-10 09:42
Vem bråkade igår? Jag fick höra i samband med matchen i måndags att det är osämja i truppen. På frukosten sitter man inte tillsammans utan i olika falanger. Det skälls och gnälls hit och dit.
Örebro TommyS
2012-05-10 09:32
Så mycket som jag applåderar Kubanerna för initiativet till kvällens möte tror jag att det blir svårt att få ut mycket av SS. Förväntar mig defensiv och taggarna utåt men hoppas att jag har fel. ÖSK behöver en oberoende haverikommission nu. Alla beslutsfattare måste synas. ÖSK kan därför inte analysera vad som gått fel internt.
Örebro KCMarten
2012-05-10 09:30
Varför är Yasin ett stort problem?

Går han inte ihop med Sixten? vägrar han att lyda instruktioner?
Är han slarvig med träningstider eller har han visat missnöje med lite speltid? Är han packad på träningarna?

Vad beror problemen på i så fall?

Allt kan ha logiska förklaringar. Zico tycker uppenbarligen inte att Yasin är ett stort problem. så finns det problem så känns det som om det är kopplat till ÖSK. Detta leder in mig på min första analys.

Tiger och lider och går gratis när han kan.

..och gör succé någon annanstans. Med Zico i ryggen kan nog en och annan klubb få ett tips. Zico vill nog att hans yngsta landslagsman skall få speltid.
Örebro Tvetov Nato
2012-05-10 09:30
Vad hände på gårdagens träning? Jag har nog missat det.
Örebro KCMarten
2012-05-10 09:16
ÖSK-Fans //

OK, det har jag aldrig hört. Hur då?

Örebro ÖSK Fans
2012-05-10 09:08
KC Marten

Han är ju ett stort problem!
Örebro KCMarten
2012-05-10 09:05
Yasin platsar inte i Sixtens Allsvenska jumbolag men tar ändå en plats i sitt landslag.

Ytterligare en spelare som tiger och lider för att sedan försvinna gratis?
Örebro ÖSK Fans
2012-05-10 08:55
jättebråk på träningen igår...någon som orkar ta upp det?, jag gör det inte...Skicka struliga forwardsi....åt .......vete!
Örebro ÖSK-Janne
2012-05-10 08:54
Till er som ska på mötet med Sixten idag, snälla vidarebefordra ett par frågor.
1. Jag håller med om att Ramas form är tveksam, men om dålig form är en anledning till att bli bänkad, varför har då Berger spelat de senaste 5 matcherna?
2. Om man blir bänkad för att "orsaka" baklängesmål, varför bänkades då inte Wovven redan efter Åtvidabergsmatchen där han var direkt inblandad i två baklängesmål och indirekt inblandad i ett tredje?
Örebro Frökire
2012-05-10 01:15
Med all respekt för dom som skriver på ÖSK:s hemsida men det känns ju lite patetiskt när klubben inte ens lägger upp en matchrapport efter Kalmar-matchen och i stället skriver artiklar om U21-laget. Frågan är om det hade blivit någon matchrapport om U21 också hade förlorat?

Dåligt gjort, ÖSK. Hemsidan kommer väl dö snart också. Det börjar gå utför verkar det som. Är det någon som bryr sig längre?
AIK Saywee
2012-05-10 00:54
MrCrowly, jag märker bara att vissa medgångsnic har försvunnit, publiken minskar på BA etc etc.

Det där får man lista ut själv, men nu i krisen i träsket när klubben behöver stöd, då försvinner många, tyvärr, så är det bara!

De som klagar och gnäller, vill ju bara att det skall bli bättre, det är väl inte så konstigt, eller är det det?

Tråkigt som f*n :)
Örebro MrCrowly
2012-05-10 00:50
Å jag läser allt här...skriver inte så mycket bara...
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro MrCrowly
2012-05-10 00:47
Visst funderar man på en del...men inget som man räknar med att få svar på här på forumet.

Är man medgångare om man inte klagar å gnäller hela tiden? Ja då e de möjligt att ni kan räkna in mig som sån... :\

Postat via SvenskaFans mobilsajt
AIK Saywee
2012-05-10 00:37
MrCrowly, är det något mer du funderar över när du nu äntligen tittade in, eller vill du bara få bort Saywee från detta forum ?

Jag kan byta nic och tröja, det är inte så svårt och ändra lite i mitt sätt att skriva.

Men jag ger aldrig upp min tro och mitt hopp på att ÖSK skall ta ett jädra guld, så är det bara !!!!
Annons: