/fotboll/osk/forum/2635.aspx/fotboll/osk/forum/2635.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bempa no:10
2012-05-23 23:38
VÄRVA :ABGAR BARSOM ,PETTER ANDERSSON , MIKAEL NILSSON
och mittbacken i Sarajevo som jag ej kommer ihåg namnet på
Örebro mange k
2012-05-23 23:37
@ saywee
Sixten gjorde det bra och det ska han ha cred för. Men det behövs en ny röst i omklädningsrummet. En som verkligen taggar igång spelarna, jag tänker mig typ en Alexander Axen typ. Problemet är att spelarna inte tror på speliden samtidigt som truppen inte för den delen håller måttet för den. Lirare som Wirtanen och en avdankad wowoah håller inte
Örebro KCMarten (ÖSK i full fart mot SE och div.1!)
2012-05-23 23:37
Vi är alla fans och vill klubben väl. Men just nu känns det tungt och vi är nog alla extremt besvikna efter den magra inledningen.

Vissa kräks galla i olika inlägg, en del skiter i att visa sig och andra byter forumtröja för att visa missnöje med utvecklingen. Det är väl knappast speciellt dramatiskt.

Så om Saywee väljer att visa sitt missnöje med att sätta på sig andra matchtröjor så får han göra det. I min värld är han mer ÖSK supporter än de flesta jag mött ändå.

Forza tröjbyte!!! Forza Tränarbyte!! Forza Sportchefs byte!!

Forza byt allt!!!
Örebro 100år
2012-05-23 23:36
Saywee
En fråga... strunta hur klubben strukturering ser ut för stunden. Glöm vart vi ligger i AS och glöm vilka ledare vi har i såväl styrelse som på planen.

Vilket lag står dig närmast i Sverige?
Örebro Urban, Sjukvårdsbiträde
Och där satt mitt 2-0 tips igen. Ska det slå in någon gång denna säsong?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
Född ÖSK:are, alltid ÖSK:are!
Örebro rirobban
2012-05-23 23:34
100år//

Kan bara hålla med! Att byta lag när det går dåligt, kallas inte det medgångare?

ÖSK - ALLTID, OAVSETT I VÅTT OCH TORRT!
Örebro kenya
2012-05-23 23:33
Span gjorde sitt första mål för DIF idag.
Hoppas inte det blir ytterligare en succéspelare som vi går miste om.
Degerfors Redbill
2012-05-23 23:33
Kom igen nu, inga Tröjbyten NU - när det vankas derbyn 2013 ! Kämpa ÖSK.
AIK Saywee
2012-05-23 23:32
KCMarten, japp jag är urspårad, liksom klubben ...

... blir den här bra (BP)?

När Sixten har lämnat klubben, skall jag bli seriös åter, tror jag, för så länge han är kvar kommer jag att vara totalt galen och urspårad, så är det bara ...
2012-05-23 23:32
@100år:

Sixten kanske är en bra tränare men han är en dålig ledare
Örebro 100år
2012-05-23 23:30
Saywee

Man kan tycka vad man vill om hur klubben sköts just nu. Men att byta tröja är för mig helt galet fel väg att gå. Jag har betalat för att se det här laget i 20år, mycket sorg och lite glädje, mest sorg. Men jag har då aldrig satt på mig en annan svensk klubbs matchtröja bara för att vi förlorat några matcher.

IG!
Örebro KCMarten (ÖSK i full fart mot SE och div.1!)
2012-05-23 23:28
Saywee //

Nu har du spårat ur..

Upp i sadel och på med en vettig tröja igen ;-)
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-05-23 23:26
Frågorna vi ställde till klubbarna i allsvenskan.
1. Hur nöjd är du med din trupp i vår?
2. Planerar ni att förstärka i sommar?
3. Vilken spelartyp behöver ni förstärka med?
4. Finns det ekonomi till eventuella förstärkningar?
5. Räknar ni med att förlora några spelare?

Lennart Sjögren, Örebro
1. Sett till resultatet är jag ju inte det men jag anser vi har en bra trupp. Tyvärr har vi haft mycket skador på viktiga spelare.
2. Vi kommer avvakta, vi börjar ju få tillbaka skadade spelare. Men det kan bli tänkbart med rekrytering.
3. Jag tycker vi har den kompetens som krävs i laget, men det är ju utifrån att alla kommer tillbaka.
4. Det finns möjligheter till det.
5. Det finns inga tecken på det just nu, inget konkret. Men det är en möjlighet.
Lührs kommentar: "Egentligen spelar positionen inte så stor roll här, men ÖSK behöver snabbt få in meriterade ledaregenskaper i truppen. Något som kan balansera upp en massa ung och individuell skicklighet. Men det är lättare sagt än gjort, och i så fall väl sent påtänkt."
AIK Saywee
2012-05-23 23:26
Jag vet att det är dålig stil att byta och det är ganska svettigt, men jag har tröttnat på "organisationen ÖSK"!

Jag vet inte vad jag tycker om i klubben längre, vem eller vilka vill något ?

Allt är hemligt och det händer inte ett jädra någonting !!!

Klubben sänks totalt av massor av avlönade idioter :(
AIK Saywee
2012-05-23 23:20
Jädra jobbigt att byta dress, stup i kvarten .....

Avgå SIxten, (första gången jag skriver detta), så jag slipper byta kläder, jag vill ju bara heja på ÖSK, egentligen, men orkar inte med allt jädra jidder :(

Klubben är så totalt misshandlad av de flesta aktörer att jag spårar ur, inget verkar hända, jag blir ännu mer galen än jag redan var !!!
Örebro 100år
2012-05-23 23:20
Saywee/

Byter du lag nu på SF? Otroligt vilken stor ÖSK.are du är. Dålig stil!

Forza svartvitt!
Örebro 100år
2012-05-23 23:18
Sixten har visat under sin tid i ÖSK att han är en bra tränare. Det är ju knappast hans fel att vi förlorar alla bra spelare vid varje transfer-fönster.
Jag är mer inne på att sparka ledningen i ÖSK. Om man förlorar en bra spelare måste man försöka hitta en ersättare. Ha en plan, scouta och hitta samma kvalitéer. Eller kanske tom. redan ha en ersättare innan man säljer spelaren. Det här är för mig Sallad!
AIK Saywee
2012-05-23 23:13
Jag slapp i alla fall bad i gattet :)
AIK Saywee
2012-05-23 23:11
@Kjell-Magnus:

Ja, jag är en som tycker det, för styrelsen som förlängde med honom, har inte råd att sparka honom, fast jag undrar om han inte borde få lite andra arbetsuppgifter?

Forza Sixten, felfri demontränare ;)
Örebro Kjell-Magnus
2012-05-23 23:07
Är det nån som tycker att Sixten ska sitta kvar?
AIK Saywee
2012-05-23 23:07
@ÖSK KRILLE (GFG):

Grahn blev precis den tomte jag befarade, han siktar in sig på att samla kort så att han kan besöka sin lille son i Köpenhamn, eller skada sig lite fiffigt på det bedrövliga konstgräset.

Jag tror att ABGAR BARSOM hade varit en mycket bättre kämpe i svåra tider för Sportklubben i Örebro !!!!!
Oddevold *Mackan*
2012-05-23 23:06
Jag ger upp mitt F5:ande på officiella.
Verkar inte komma nåt pressmess ikväll.

Hejdå Sixten i alla fall.
Tack för tredjeplatsen.
Örebro either/or
Örebro either/or
@ÖSK KRILLE (GFG):

Alltså jag är så kluven till Grahn...Att skälla och bete sig som ett svin mot lagkamrater, som till exempel mot unge Saied som verkligen inte förtjänar en sån utskällning, är inte OK. Att dra på sig massor med onödiga varningar och bli avstängd är inte OK. Samtidigt visar han en så extremt stor vilja, som kan vara ovärderlig. Väldigt svårt utifrån att bedöma om han är en tillgång för laget eller inte. Rent spelmässigt hade jag dock hoppats på mer.
Örebro Lekiller
2012-05-23 23:05
Grahn har ju helt rätt. Allt Sjögren tjafsar om är skador. Samma förra året, då berodde raset på skador! Aldrig någonsin att de gjort ett dåligt jobb och att truppen är för tunn och dålig!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Bempa no:10
2012-05-23 23:04
Kan ingen jäkel ta en traktor och plöja upp konstgräset förlåt mossan så att något händer JAG BLIR GALEN AGERA ÖSK GÖR NÅGOT...
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-05-23 23:00
Grahns ultimatum till ÖSK: ”Måste värva”.
2012-05-23 22:58
@MrCrowly:

Ahhh ok. KOmmer ihåg ett embryo på långsidan trästå närmats vad som är sektion F idag

AIK Saywee
2012-05-23 22:57
@Godzilla Hårddisksson:

Godzilla, jag kan bara hålla med dig, jag förstår inte varför Conjuration burit en MFF-tröja så länge, urbota fånigt att starta tröjbyten!

Varför tror du helt plötsligt att den helige SIxten ryker?

Än finns det chans att rädda honom kvar i klubben och förlänga ytterligare några år,fast jag vill nog inte se ÖSK i division III eller där under:(

Har alla strutsar dragit upp huvudet från sanden, jag som optimist är så jädra besviken, förbannad och ledsen att inget hände i ÖSK, medans tid fanns !!!!!!
Annons: