/fotboll/osk/forum/2599.aspx/fotboll/osk/forum/2599.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Grohl
2012-06-04 15:04
Om Rolle har ett pris är det bara att hosta. En tränare med hans enormt goda rykte krävs för att kunna återvinna förtroendet hos både egna, men även potentiellt framtida spelare.
AIK Saywee
2012-06-04 15:04
Urban, normalt tycker jag det är fånigt att rota i gamla inlägg, men det är detta som jag fortfarande klurar över lite, för jag vill ju brassa av ett av Västkustens största pyro, om det är sant?

NÄR, vilket datum (? )blev Sixten sparkad från vår kära klubb, enligt ÖSK Fans´ kontakter?

"Namn: ÖSK Fans
Sänt: 2012-06-02 11:26
Saywee enligt mina kontakter är sixten sparkad för en tid sedan. Frågade även om rolle, hans lönekrav är höga,men inte omöjliga. Han nämde att ösk hade klausul med sixten. Vad klausulen innebär visste han inte."
Örebro Urban, Sjukvårdsbiträde
2012-06-04 15:03
Fast jag undrar vem som är högst upp på listan just nu? .
Örebro ÖSK Fans
2012-06-04 15:02
Sixten är sparkad.. rolle är dyr men inte avskriven. Tyvärr har dom flesta tränare ösk varit i kontakt med tackat nej..

Lita inte på allt som står i skit na!!!
2012-06-04 14:59
@Saywee:

Nej det har jag nog missat. Det är också sällan jag orkar läsa tillbaka flera sidor när jag varit borta ett tag. Om det inte finns någon särskild anledning att backa för att veta ett visst ursprungsinlägg. Men med de nya citatmöjligheterna så får man ju ofta med lite bakgrund

2012-06-04 14:57
Personligen tar jag gärna skvaller och läckor även om de överdrivs en smula. Det är ok för mig. Då vet man iaf att något händer. Sen är "vi" ju ändå så ärrade att vi vet att inget är klart förrän det är klart. Dvs presenteras på officiella.
Så det är ju upp till var och en hur många nypor salt man läser med. Eller vilket köttben man sitter på ;)
AIK Saywee
2012-06-04 14:57
@Urban, Sjukvårdsbiträde:

Då har du nog inte läst hans inlägg (lördags?), hoppar man över vissa grejer eller scrollar för mycket, missar man kontinuiteten ......
2012-06-04 14:55
@Saywee:

Det vet jag inget om ;0)
AIK Saywee
2012-06-04 14:48
Kan jag dra av ett pyro, som hyllning till Sixten´s tid i ÖSK, eller skall jag avvakta?

Vem är vår tränare i nuläget, måndag eftermiddag, kring fikatajm?
AIK Saywee
2012-06-04 14:46
Urban, fast ÖSK Fans´ kontakter vet iallafall att Sixten är sparkad sedan en tid tillbaka, eller?

Har jag läst för dåligt igen?
AIK Saywee
2012-06-04 14:43
Urban, jag skiter i att rota i tidigare inlägg, om det inte var Brädan så var det väl den andra jag skrev om, som jag inte kan minnas vem det var?

Kul med så mycket spekulationer, men varför sprack Rolle-grejen?

Jag är dock inte speciellt förvånad!
Örebro Conjuration
2012-06-04 14:38
@ÖSK KRILLE (GFG):

Njae han måste ha tagit 3-utbildningen, den så kallade pro-nivån för att få leda ett allsvenskt lag. Vad jag vet så har han bara varit agent även om han förmodligen vore väldigt intressant.

Lite grande som Henrik Larsson (nu i Landskrona), han är inte "behörig" för att leda ett allsvenskt lag och då får man i sådna fall göra en Syrianska dvs. hämta någon med behörighet och på pappret ha personen som huvudtränare fastän Melkemichel styr.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-04 14:28
Devo//

Det är ett tänkbart scenario du målar upp där.

Frågan är bara hur sugen är Axen på ÖSK?
Örebro Schella
2012-06-04 14:27
Jag hoppas innerligt att alla dessa fått ett samtal av Sjögren:

Benny Lennarsson
Kjell Jonevret
Siggi Jonsson
Torbjörn Nilsson
Stefan Rehn
Tony Gustavsson
Tom Prahl
2012-06-04 14:21
Dubbel
2012-06-04 14:19
@Saywee:

Brädan sa att ÖSK låg i förhandling med Rolle. Han påstod aldrig att han var klar
Örebro Devo
2012-06-04 14:17
Rolle till Gais? Axen till ÖSK tillsammans med Hammar? Tänkbart?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-04 14:05
Det verkar inte som att tränarna står i kö för att få jobbet som ÖSK:s huvudtränare.

Frågan är ju hur attraktiva ÖSK är att träna i dagsläget?

Vem kan tänkas ta utmaningen att träna ÖSK?
AIK Saywee
2012-06-04 14:03
Brädan gissade/skrev väl att Rolle i stort sett var klar, eller var det någon annan som skrev detta?

ÖSK Fans skrev att hans kontakter berättat för honom att Sixten varit sparkad sedan en tid tillbaka, typ ...

Vad skall man tro på, vem skall man tro på ....

...tja, jag avvaktar officiella sidan som vanligt, där kryper så småningom sanningen, fram, men det kan ta tid, har vi alla förstått.

Fast det rätt kul ändå, trots allt, med lite drag på forumet och en massa spekulationer och att än den ena, än den andra, sett bilar och människor och hört det ena och det andra, från säkra kontakter.

Banankontakt, av första graden ........

Kan man spela på Oddset om ÖSK´s framtid?
Flugan på väggen (i full fart mot SE och div.1)
2012-06-04 14:01
Urban//

Nej, kanske inte, men två nick (brädan och en till) har sagt att det i det närmaste är klart. Den andre hade pratat med storsponsor och fått det därifrån. Kanske dessa båda herrar i alla fall kan berätta varför det sprack? ;)
AIK Saywee
2012-06-04 13:56
Jag förbereder för ett pyro på Västkusten, som danskarna sen´t skall glömma ;)
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-04 13:54
Conjuration//

Det räcker väl? :)
2012-06-04 13:54
@Mattias69 (ÖSK i full fart mot SE och div.1):

Fast har någon sagt att han var klar? Jag har inte sett något sådant påstående
AIK Saywee
2012-06-04 13:52
Sixten är väl vår tränare tills han sparkats, eller?
AIK Saywee
2012-06-04 13:48
Spekulationsspektakel !
Örebro Conjuration
2012-06-04 13:47
@ÖSK KRILLE (GFG):

Har han rätt placera-ut-kon-utbildning?
Örebro Salt&Peppar
2012-06-04 13:44
Lekiller//

Tror att Hammar erbjuds tjänsten nu. Han uttalar sig diplomatiskt:

"Så du blir inte ÖSK:s näste tränare?
– Nej, det kan jag inte tänka mig. Det förutsätter att jag måste erbjudas jobbet."

Örebro gatutsio
2012-06-04 13:28
så var det med det
Örebro 8 poäng av 63 möjliga
2012-06-04 13:28
Om det inte redan konstaterats. Men nu är väl Sixten helt rökt? (om han inte redan var det vill säga).

Typ:
Vi sökte med ljus och lykta efter en ny tränare men kunde inte hitta någon. Men glöm det Sixten, vi har fullt förtroende för att du skall lösa det.... nu när ingen annan ville ha jobbet.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-06-04 13:23
Stefan Schwarz ska bli tränare: "Det känns som rätt tid nu"

Kanske vore nått?
Annons: