/fotboll/osk/forum/2540.aspx/fotboll/osk/forum/2540.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-15 12:58
Men jag tror ändå på en 2-0 seger idag.

P-O vet nog hur man får stop på dessa Häck-gossar.
Örebro ÖSK Fans
2012-07-15 12:56
Grahn är väl gratis för ösk??? om ni inte visste så kostar han ösk inte en krona...
Örebro Grixx
2012-07-15 12:54
ÖSK-Karl// Att de flesta fans tycker att Grahn är en floppvärvning lägger jag in ett stort frågetecken för.
AIK Saywee
2012-07-15 12:53
@Sogen:

Att kalla någon för en nolla, på det sätt du gör, känns som ett onödigt påhopp!

Skriv istället på vilket sätt du tycker annorlunda än "inför-skribenten"
Örebro "ÖSK-Karl (Nu ska vi mot toppen gå)
2012-07-15 12:52
@Bulten i Boo:

Grahn var med på Atonbladets lista över spelare som måste lyfta sig, sedan är det ju bara att höra runt läktaren vad folk anser om Grahn. Den enda här som skrivit possitivt om honom var väl du efter en match där han dessutom blir utbytt. Är övertygad om att du i vanlig ordning enbart ville provocera.

Grahn har en lön över 200.000:-/månad, tycker du han är värd det? Tycker du styrelsen gjorde rätt? I mina ögon rullar ca.500.000:- med arbetsgivaravgifter, mm ut i sjön varje månad på Grahn o Sixten.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-15 12:51
Jag vill höja ett varningen finger för Häckens offensiv. De har spelare som gör en del mål, Waris Majeed (13 mål) och René Makondele (8 mål).
Örebro Bulten i Boo
2012-07-15 12:50
Heja Bamberg, slå en skruv, nätmusiken är så ljuv, Bamberg, Bamberg, Bamberg!
AIK Saywee
2012-07-15 12:46
@Hazee:

Samma känsla här, sedan klättrar vi kanske vidare redan nästa omgång, men det blir svårt, rent matematiskt ... men inte omöjligt :)
AIK Saywee
2012-07-15 12:42
Åtvid och Häcken är allsvenskans målfarligaste lag hittills (32 resp 30), vi får se upp.

Det blir väl Sankans jobb att hålla tätt, eller kan försvaret se till att bollsulingen inte hälsar på i nätmaskorna bakom våra eleganter?

Heja SPORT !!!
Örebro Bulten i Boo
2012-07-15 12:36
@"ÖSK-Karl (Nu ska vi mot toppen gå):
Sorry, har redan provat det, detta efter en viss 0-5-match den 29 maj 2005, hehe. Men, tack ändå, alla ekonomiska bidrag emottages med absolut förtjusning!! (meddelar kontonummer att kreditera via pm!) Hädanefter ska jag enbart skriva inlägg a la: Heja grabbar friskt humör, det är det som susen gör!!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-15 12:30
Ska nöja oss med kval?

Mitt svar blir ett rungande, NEJ!

Vi ska upp på säker mark.
Örebro Hazee
2012-07-15 12:26
Om 6,5 timme ligger vi på kvalplats, helt övertygad om det!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Bonaventure Maruti
2012-07-15 12:26
Dags för en överkörning. 5-0! Forza svartvitt!!
Örebro Bulten i Boo
2012-07-15 12:25

Detta är ett fotbollsinlägg i en fotbollsrelaterad fråga: Så, om de flesta s k experter liksom de flesta fans (hur vet du det?) anser Grahn vara en floppvärvning, är det då "förbjudet" att skriva ett enskilt positivt inlägg om Grahn? "Man ska göra som Svensson gör, och inte skilja sig från mängden, man ska tro det som Svensson tror om man tror nåt alls" Haha!
AIK Saywee
2012-07-15 12:19
Jag laddar för nästa trepoängare :)

Heja SPORT !!!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-15 12:14
Är det här svarvitts forum, där man diskuterar ÖSK och fotboll?

Jag bara undrar om jag har hamnat på rätt forum bara.
2012-07-15 12:08
Bulten i Boo//

Jo, så kan ett bråk uppstå, det vet du. Som sagt vanligt förekommande bland tonåringar förr och kanske nu. Sedan fortsatte du. Forumet har varit i stort sett rent på bråk sedan SS blivit uppsagda. Men så fort du visar dig här så är det för att gå i polemik, det vet du.

Ett annat exempel är att du hyllar Grahn, detta trots att han anses av expertis och de flesta fans som en floppvärvning. Du använder forumet tillsynes för att avreagera dig. Tror terapi skulle fungera bättre, vi kanske borde starta en facebook-sida för en insamling till dig, eller vad tycker du Conjuration? :)
Örebro Bulten i Boo
2012-07-15 12:02
@Bulten i Boo:
Örebro Bulten i Boo
2012-07-15 11:57

Kalle// Inte kan man väl starta "ett bråk" genom att fråga "Och??" Så pimpinetta kan vi väl inte vara så att vi definierar det som "bråk"? Inte heller kan jag se att jag gjorde det genom att fundera kring att olika spelare har olika sätt att varva ner på efter match. Bättre kan du.

Är urless på den här Nordin-historien nu. Inte ett ord mer om den från miin sida. Fokus ligger nån annanstans.
Örebro Eyra
2012-07-15 11:56
Tror på liknande scenario som sist. ÖSK vänder underläge till 2-1.
Tänker att Häcken är lite för vassa framåt för att hålla nollan på.
2012-07-15 11:46
@Bulten i Boo:

Bulten i Boo//

Exakt så startade du senaste "bråket". Minns att mina tonåringar provocerande
kunde svara och när man sa något. Men du är ju över 50 år. Som jag skrivit tidigare använder du dig av härskarteknik. Du skall alltid vara motvalls och kan fortsätta en debatt i absurdum.

Nu tänkte du väl svara att det inte skall komma från mig, men mitt "tjat" om SSSS har varit något helt annat, nu är två S borta, men för att konstant ligga i den yttersta toppen måste något göras åt övriga S. Det kommer jag fortsätta skriva.

Men att som dig leta anledningar att dra igång bråk här är patetiskt, tror inte du brydde dig ett smack över Nordins eventuella fel, du letade som vanligt en anledning till att trycka ned någon.
Örebro Sogen
2012-07-15 11:38
NEEEJ, det är samma nolla som skrivit inför rapporten igen. Den är så dålig att man skäms, skärpning nu redaktionen!
Örebro Grixx
2012-07-15 11:37
rirobban// Visst så är det ju rent matematiskt, realistiskt mm mm. Vi närmar oss en förlust och de en vinst....men hur det går det är en helt annan sak:-)
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-15 11:33
ÖSK Fans//

Jag försöker vara positiv :). Sedan drog jag till med en siffra, som kanske är något optimistisk, men sådan är jag.

Jag hoppas i alla fall att publiken kommer nu när spelarna visar stolthet, hjärta och passion planen. Då kanske det är dags att vi ÖSK- supportrar visar det också på läktarna.
Örebro ÖSK Fans
2012-07-15 11:27
krille satan vilken positiv publiksiffra!!! jag tror det blir 1000 mindre ungefär...
Örebro rirobban
2012-07-15 11:25
Jag tror det blir bakslag idag tyvärr :(
Alla är så positiva här, men tyvärr blir det förlust idag, trots att vi dominera mot Häcken förra säsongen.

Häcken har 4 raka utan seger och 3 raka förluster. Just det gör att jag känner mig orolig. Deras trend kommer närmare och närmare en vändning. Jag hoppas verkligen inte att vändningen kommer i någon av deras två nästkommande matcher... men jag är orolig.

Kämpa Svartvitt!!!
Örebro Bulten i Boo
2012-07-15 11:18
@Conjuration:

Jag diskuterar frågeställningar, bryter för och emot. Aldrig mot person, utan alltid i förhållande till den sakfråga inlägget/-en innehåller. Det är skillnad. Jag skulle aldrig någonsin komma på tanken att, som du starta facebook-sidor där du hånar enskilda forum-medlemmar. Den tanken är mig fullständigt, fullständigt främmande. Nog om detta nu. Kanske var mitt sista inlägg här. Så, nu har du väl lyckats i ditt uppsåt.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-07-15 11:15
Idag tror jag på vinst med 2-0. Yasin få göra ett inhopp och han kommer in och avgör den här tillställningen.

Målskyttar.
Bamberg (26)
Yasin (83)

Publik: 7314.
Örebro Conjuration
2012-07-15 11:10
Kan förklara min poäng ifall du lägger upp 15-20 nicks som jag nätmobbar här på forumet ;) tycket inte alls att jag är så hemsk som du föreställer dig sett till vad du själv skrivit om andra tidigare avd. enögd.
AIK Saywee
2012-07-15 10:50
Jag får ofta skit, även om jag inte bryter mot lag och ordning ......

LP&R :)
Annons: