/fotboll/osk/forum/2425.aspx/fotboll/osk/forum/2425.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Fatcit (Börja kommunicera ÖSK!!!)
2012-08-22 09:39
Vi behöver en styrelse som är orädd. Det märks så tydligt att de vill gömma sig bakom varandra och byråkrati för att inte behöva ta ansvar för enskilda beslut.
Örebro Mattias69
2012-08-22 07:04
Har ÖSK-skribenterna på svenskafans också kastat in handduken? Senaste artikeln publicerades för 8 dagar sedan och en liten artikel om Svenska Cup-matchen borde man väl kunna kostat på sig i vare fall.
Örebro Grixx
2012-08-22 06:29
.. .Usch, oron för mttbacksproblematiken växer sig starkare för var dag.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Trivseltorsten
2012-08-21 22:30
Något för oss ÖSKare? länk...
Örebro The Ox
2012-08-21 20:09
Hoppas verkligen HIF spelar till sig ett bra resultat idag! Det ska bli kul att se Bedoya också :) TV6 för dem som inte vet
Postat via SvenskaFans-appen
IFK Göteborg nokkan21
2012-08-21 17:11
Emil Berger snackar om sin säsong, Gefle och senaste matchen.

ha det gott!
Örebro pemo
2012-08-21 16:19
Någon som kan rapportera från träningen?
Är alla med ( förutom våra skadade spjutspetsar )?
Hur är stämningen? Vem står i mål?
Häcken Willforce
2012-08-21 13:31
Saywee... Tredje omgången lottas inte förrän alla serier är avslutade. Lagen skall rankas utefter sina placeringar där, så så mycket lottning blir det inte frågan om. Fär er del blir lottningen intressant om vilka lag från superettan och lägre ni kommer få. antagligen kommer ni få kriga mot nåt av topplagen i allsvenskan med.
AIK Saywee
2012-08-21 12:54
Krille, något liknande men mycket mer text, ett helt mittuppslag i GP, men jag förstår att GP+ är något slags prenumerationserbjudande ...

Alexander är en helt fantastisk människa :)

Hans hund Gary Sundgren, verkar också ganska sympatisk..
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-08-21 12:44
Saywee//

Var det den här artikeln du menade?

"Axén: "Jag höll på att få en hjärnblödning""
AIK Saywee
2012-08-21 12:42
provar lite

Örebro Retarded Jimmy
2012-08-21 12:20
@Minatankar:

Om man kör kombi då? Dricker ångestdämpande vin till matchen på fredag? Har lite mys-ångest.;0)
AIK Saywee
2012-08-21 11:24
pemo, tack för att du återuppväckte detta forum som jag dödade i natt ...

Nu blir det lunch i elfabriken vid gattet.

I morse fick jag en färdigläst GP-sport från en go ängel, ja det finns faktiskt sådana, men det handlar om GAIS förre tränare, han som hade förstånd och känsla för klubben och avgick efter eget beslut.

ALEXANDER DEN STORE !!!

Hoppas att det finns något på nätet och att någon kan länka, Krille kanske ?
Örebro pemo
2012-08-21 11:11
Saywee// Det är bara lugnet före stormen. Alla ligger nu i stargroparna för att, efter fredagsmatchen , tokhylla eller dra klubben djupt ner i fördärvet. Det finns ju inget att spekulera i längre. Tränarparet är sparkade, Sjögren likaså och det finns inga pengar till tok-värvningar.

Synd bara att "hemliga klubben" inte förstår supportrarnas värde. Ju mindre de informerar, ju mindre intresse blir det kring laget. vilket i sin tur avspeglar sig på publiktillströmningen.

Vi vet ju t.ex inte hur det står till på skadefronten. Jag förstår inte varför det skall vara så hemligt? Inte sitter våra motståndare och lägger upp sin taktik med tanke på Haddad:s skadesituation. För vi är ju ett bottenlag i alla andras ögon. Om ni inte tror det, så lyssna på fan-TV och 08 Stockholm. Där är vi redan nere i superettan. Och med tanke på hur tabellen ser ut , förstår jag dem.

När man sedan inte befinner sig i Örebro, är man ännu mer utlämnad till div. forum, om man vill följa en klubb. Är sanningen verkligen så farlig?

Så där. Nu har jag försökt få lite fart på forumet igen.
AIK Saywee
2012-08-21 00:20
God natt alla svartvita, jag förstår att ni inte orkar, segare klubb kan man leta efter, men jag vill ändå försöka att inge lite hopp om en framtid i Allsvenskan, även om det är svårt ....

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2012-08-21 00:17
Det jag nu önskar, är att hela staden Örebro, fans, publik, media, Kubaner och alla andra som bryr sig om ÖSK, jobbar som attan denna ödesvecka, med start i morgon för att fixa festen på fredag, det är fortfarande gott om tid för de som har tid och bryr sig...

... för på fredag kväll vill vi väl alla mysa ?
AIK Saywee
2012-08-20 23:48
VÅGA VÄGRA TORSK !!!!!

Om ni undrar, så är jag faktiskt nykter, efter en burk Breznak, men hejar på Sport tillsvidare !!!
AIK Saywee
2012-08-20 23:41
@Minatankar:

Nej jag hoppas och tror och ger sällan upp, efter vinsten mot Gefle med en otrolig hemmasupport, är det inte många poäng som fattas för kvalmatchen, eller?

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2012-08-20 23:38
Långholmen-IFK Göteborg 0-9

Var detta en "intern match" kanske uppgjord (?) mellan kriminella skattefuskargäng, eller?

När lottas omgång nummer 3?
Minatankar
2012-08-20 23:34
Saywee
//
Hur kan du skriva fredagsmys och mena ÖSK-Gefle? Det blir väl inget mys.
Det blir ju ångest bara. Trodde du menade vin, räkor och fruga. hehe
AIK Saywee
2012-08-20 23:24
@Roswall:

Instämmer Roswall, nu kämpar vi ALLA mot i första hand kvalplatsen, men om vi kämpar bra slipper vi kvalångesten.

Heja SPORT, visa vilka kämpar ni är !!!
Örebro Roswall
2012-08-20 23:08
@DaSa:

Det känns turligt nog som om han behöver göra ett par lättare misstag om Gefle ska kunna förvalta dem. Forza Svartvitt!
AIK Saywee
2012-08-20 22:58
Förlåt men kan inte låta bli ...

EVERTON - man u 1-0 !!!!!
Örebro kenya
2012-08-20 22:57
Baah... Om Labbe väljer Syrianska är det något ytterst skumt på G. Hoppas Bunjaki lurar hit honom istället!
AIK Saywee
2012-08-20 22:51
Apropå "fredagsmyset" så funderar jag ju hur ..

Klubben laddar

Laget laddar

POL laddar

Lirarna laddar

Kubanerna laddar

Publiken laddar

Medlemmarna laddar

Sponsorerna laddar'

Media (NA) laddar

ALLA andra laddar

Vi har nästan en hel vecka på oss att ladda som tusan, alla som vill och orkar, det vore väl illa om vi inte kan fixa detta ???

ELLER ???
AIK Saywee
2012-08-20 22:26
Ösk-groda

tackar för info, men jag kanske ändå skall ta det lite lugn framöver ...

... fast inte riktigt än ...

"fredagsmyset väntar"
Örebro Ösk-groda
2012-08-20 22:02
Saywee

Lite info om SPAM från Wikipedia...

Spam kan betyda flera saker:

Oönskade meddelanden via e-post och SMS, se skräppost
Oönskad reklam på interaktiva webbplatser, till exempel på en blogg, se kommentarspam
En sketch av Monty Python, se spam (Monty Python)
En köttkonserv, se spam (maträtt)
Missbruk av meddelandesystem

AIK Saywee
2012-08-20 21:33
Innan jag går över till "fredagsmyset" så funderar jag lite över detta med "SPAM", vad betyder detta, att man tjatar om samma saker eller att man är en tjatig typ, för de som läser, eller något annat?

Inte vet jag, jag försöker bara rätta mig efter forumreglerna och har nyligen läst dessa och funderar liksom pemo om det inte snart är dags att lämna .....

... fast jag hejar ju på SPORT tillsvidare ...
AIK Saywee
2012-08-20 20:56
Nej nu blir det ett andra dopp, sedan skall jag försöka koncentrera mig på "fredagsmyset" ...
AIK Saywee
2012-08-20 20:53
Jobbar de ansvariga för ÖSK kortsiktigt eller långsiktigt eller både och?

Det sistnämnda typ, "både kortsiktigt och långsiktigt" ' är ganska lurigt i dagens röriga läge, eller?
Annons: