/fotboll/osk/forum/2404.aspx/fotboll/osk/forum/2404.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2012-08-26 22:46
@Retarded Jimmy:

Men snälla ni som orkar fundera ---

Grahn är ju totalt ointresserad av ÖSK, han har ju inga som helst känslor för vår klubb, snälla ÖSK´are inse detta eller blunda och tro att han är vår frälsare, han lever ju bara som en diva och garvar oss i fejan, sover ni, eller är ni vakna ?????

Pengar, pengar pengar ........
Örebro Retarded Jimmy
2012-08-26 22:46
@Dejmon:

Kushtrim blev väl avstängd för att han var ute och festade dag före match om jag minns rätt eller om det var träningen före match 0900.

Sjögren nämnde någon form av policy nån gång för länge sedan men att det var mer att man sköta sköta sig ansvarsfullt ute och inte svärta ned klubbmärket med skandaler och annat...typ. Minns inte ordagrant. Dock finns det inget förbud att gå ut och dricka generellt. Vilket fall inte om det är tränings- eller matchledigt dagen efter. Och ska vi döma Grahn för att han var ute i lördags får vi nog ställa hela laget inför rätta för liknande förseelser.

Hur Grahn i övrigt är som typ i möten med andra människor har jag ingen uppfattning om eftersom jag aldrig mött eller talat med honom alternativ har nära källor som gjort det. Men diskussionen är lite svår eftersom ena stunden handlar det om att han varit ute och supit (eller inte) och andra hur han uppträtt som person allmänt och allt blir en sammanblandad smörja. Jag kan bara ha en åsikt om det första.

Örebro Retarded Jimmy
2012-08-26 22:45
Dubbel
Örebro Dejmon
2012-08-26 22:44
Saywee
Äntligen ;) vad betyder skölden du har istället för lagtröjan?
Örebro Dejmon
2012-08-26 22:39
Palermo
Ut med den på tuben röstar jag för.
AIK Saywee
2012-08-26 22:35
Dejmon, vi är helt överens i kväll. men inte så ofta annars kanske , men i detta fall håller jag med dig totalt efter vad jag har förstått ....

... sälj Grahn innan jul !!!!
Örebro Dejmon
2012-08-26 22:29
Grahn har ju även i media gått ut och kritiserat sina medspelares kapacitet.

Maken till respektlöst agerande mot supportrar, lagkamrater och arbetsgivare får man leta länge efter. Grahn verkar ju även ha en rätt skev människosyn av vad jag förstått.

ÖSK har även en alkoholpolicy som säger att spelarna inte ska vare ute å supa sig redlösa under säsong vill jag minnas, dessutom bör de ju agera som de föredömmen de bör vara. Var det inte kushtrim som blev avstängd från spel pga överdriven alkoholkonsumtion? Vill iallafall minas att nån i ledningen tidigare sagt att vi fans gärna får göra dem uppmärksamma på om någon i truppen är ute och super på nätterna.

Grahn och ÖSK borde gå skilda vägar om möjligt tycker jag. Styrelsen och ÖSK också snarast. Lämna wo resten av säsongen och säg till alla spelare att om de inte känner för att spela i ÖSK så säljs dessa alternativt bryter kontraktet och så börjar vi om i SE med folk som VILL spela för klubben.

Amen
Örebro Retarded Jimmy
2012-08-26 22:26
Om Grahns skada
AIK Saywee
2012-08-26 22:07
Havstrutarna sket på min fina flagga häromdagen om ni kommer ihåg att jag skrev detta?

Så nu tvättar jag lite svartvida grejer, ursäkta men jag måste byta ....

... bara en liten stund :)
AIK Saywee
2012-08-26 22:01
Klubben är totalt kommunikationsdöd, totalt borta, vad är det som inte händer?

Styrelsen har totalt tappat styrförmågan !!!

Att jag orkar tjöta här är gåta,. snart flyger jag och talgoxen vidare mot förhoppningarna :)
AIK Saywee
2012-08-26 22:00
Klubben är totalt kommunikationsdöd, totalt borta, vad är det som inte händer?

Styrelsen har totalt tappat styrförmågan !!!

Att jag orkar tjöta här är gåta,. snart flyger jag och talgoxen vidare mot förhoppningarna :)
Örebro ÖSK Fans
2012-08-26 21:55
Vill påpeka att jag vet att jag bryter ett löfte om att inte skriva här något mer.Men efter att läst igenom dagens inlägg kan jag inte låta bli!

Vi är inte bara Allsvenskans sämsta lag utan vårt forum håller just nu minst lika dålig klass..

Saywee fattar inte din och många andras häxjakt på Grahn som kan uppfattas som direkt mobbning. Kolla igenom dina 30-40 senaste inlägg om du inte håller med!
Ta kontakt med Grahn själv och ifrågasätt han, utan att på ett forum fegt spy galla över honom...

Vill påpeka att jag inte heller tycker han varit bra likt andra spelare i laget!!

Man är 11 spelare på planen + avbytare, tränare mm INTE 1!!......

Nu får det vara nog tycker jag!! och jag hoppas jag inte är ensam....
AIK Saywee
2012-08-26 21:37
@Palermo:

Palermo, jag litar på dig till 100% efter vad jag hört idag att vad jag läst via PM, så är det bara, du kan vara lugn, du har nog upplevt sanningen!

Det enda jag önskar är att herr Grahn kliver fram om berättar eller att klubben informerar om vad som gäller angående det ena eller det det andra i detta sammanhang, jag är så trött på hemligheter !!!
Örebro Palermo
2012-08-26 21:19
Saywee//

Jag kan garantera att det inte är någon lögn!!!
AIK Saywee
2012-08-26 21:06
Jag kan bara hoppas att Tobias och klubben mycket snabbt kommunicerar om denna eventuella händelse, bara så att alla vet vad som är sant och vad som är lögn !!!
AIK Saywee
2012-08-26 21:01
Retarded Jimmy, inte vet jag, det är säkert hemligt, jag vill bara veta vad som är sant och vad som är lögn och en utredning låter kanske präktigt, men kan vara enkelt, bara ett ärligt snack helt enkelt, på två minuter .... och därefter lite sann info till alla som undrat, enkelt som fan!

Ord står mot ord och jag var 35 mil ifrån händelserna så jag kan inte döma. Är allt OK så är det väl bara så att allt är OK. men om herr Grahn börjar tramsa runt om medspelare, vill jag att han säljs innan jul, så är det bara, sett ur min synvinkel, för det han presterat hittills med tanke på vad han kostar är ju så jädra bedrövligt .... ELLER???
Minatankar
2012-08-26 21:01
Palermo
//
Palermo, jag tror dig att du upplevt det på detta sätt om du säger så.
Som jag tidigare skrivit så har elitspelare ett stort ansvar för hur de uppträder vid sidan av planen. Det vet de väl om.

Eftersom du frågar; Jag skulle inte publicera vad jag sett och upplevt,utan prata direkt med den person det berör och, om det är allvarligt, med sportchefen i klubben.

Om man publicerar saker som kan tänkas nedsätta en människas rykte och värde, riskerar man att stämmas för förtal. Bevisbördan är då mycket stor på den som spridit informationen. Vederbörande kan ha tagit en medicin, t ex, som i kombination med ett par öl, kan göra att man har svårt att gå rakt.

Dessutom är det inte brottsligt att vara onykter. Jag råder därför dig och andra att prata med Tobias själv eller med Lennart Sjögren.
Örebro Retarded Jimmy
2012-08-26 20:46
@Saywee:

Men vad ska klubben utreda? Hur många promille han hade igår? Och sen då?
Minatankar
2012-08-26 20:44
Stoonken
//
Jag vill varken ifrågasätta det du skriver eller det andra upplevt. Ni kan alla vara trovärdiga källor, t ex en av dem som jag känner sedan tidigare och har förtroende för.

Samtidigt har jag stort förtroende för den källa som uppger det jag skrivet.

Det var därför jag skrev att det var märkligt.

Slutsatsen man möjligheten kan dra är att det i krogmiljö, där det oftast finns mer eller mindre påverkade människor, lätt uppstår diskussioner om olika saker, inte minst om det är någon kändis som dyker upp.
Örebro Palermo
2012-08-26 20:43
Var bara med ett inlägg, tekniskt strul på min dator.
Sorry!
Örebro Palermo
2012-08-26 20:40
Stoonken, Minatankar mfl ang Grahn

Jag såg honom strax efter två när han vandrade upp mot Bishop från Strömpis. Med tanke på den bredd av vägen som behövdes så är min slutsats att han var rejält påverkad. Med tanke på det resonemang han förde med killen som gick bredvid så tyder även det på en rejäl grad av påverkan av alkohol.

Med tanke på hur något senare stod mellan Palette och stortorget och ondgjorde sig över sina lagkamraters brister och ofömåga att passa en boll så är jag helt säker, karln var pruttfull!!!

Jag har det dessutom inspelat i mobilen, det är bara frågan vad jag ska göra med dessa klipp?
1. Skicka till Sjögren och c:o för intern åtgärd
2. Lägga ut det och länka på den här sidan
3. Skicka över filmklippen till NA, Sportbladet eller liknande

Förslag
Örebro Palermo
2012-08-26 20:39
Örebro Palermo
2012-08-26 20:39

Jag såg honom strax efter två när han vandrade upp mot Bishop från Strömpis. Med tanke på den bredd av vägen som behövdes så är min slutsats att han var rejält påverkad. Med tanke på det resonemang han förde med killen som gick bredvid så tyder även det på en rejäl grad av påverkan av alkohol.

Med tanke på hur något senare stod mellan Palette och stortorget och ondgjorde sig över sina lagkamraters brister och ofömåga att passa en boll så är jag helt säker, karln var pruttfull!!!

Jag har det dessutom inspelat i mobilen, det är bara frågan vad jag ska göra med dessa klipp?

Förslag
Örebro Palermo
2012-08-26 20:38

Förslag
Örebro Stoonken
2012-08-26 20:26
Minatankar:

Jag gjorde min bedömning på vad jag såg och hörde och jag var inte ensam om att dra den slutsatsen... Är ju flera på forumet som uppfattade det likadant.

Örebro Stoonken
2012-08-26 20:25
Minatankar:

Jag gjorde min bedömning på vad jag såg och hörde och jag var inte ensam om att dra den slutsatsen... Är ju flera på forumet som uppfattade det likadant.

AIK Saywee
2012-08-26 20:16
@Minatankar:

Jag har från två trovärdiga (var för sig), hört rena rama motsatsen ...

... men vägrar att döma, eftersom jag inte vet vad som är sant!

Det enda jag kan önska är att Grahn själv (om han kan vara ärlig) eller klubben snabbt utreder vad som är sant och vad som är lögn och informerar alla oss som undrar ...

... fram med den sanna sanningen, inget jädra trams om jag får be !!!
AIK Saywee
2012-08-26 20:05
Bulten, jag vet att jag brukar tjafsa mot dig, men du ställde upp när jag hade det svårt.

Jag önskar att du åter skriver här,, för dina åsikter och trevliga inlägg behövs verkligen här..

Kan inte skriva mer för tillfället, men jag önskar dig och dina närmaste all lycka och glädje i framtiden, vad mer kan jag önska er ?

Hälsa lille Gustaf och må så gott du kan och massor av violer till er :)

Detta OT betyder så mycket mer än fotboll och ÖSK ....
Minatankar
2012-08-26 19:57
Namn: Stoonken
Sänt: 2012-08-26 19:52
Minatankar skrev följande:
Namn: Stoonken
//
Kan du säga vid vilket klockslag du såg honom så pass påverkad?

Precis efter stängning på Strömpis, alltså 0200.
Varför?
//
Tycker bara att det är märkligt, eftersom en mycket trovärdig källa som pratade länge med honom mellan kl 01-02 uppger att Tobias Grahn på inget sätt var märkbart påverkad utan pratade normalt och upplevdes trevlig. Man har sett honom ta 1-2 öl. Hans spelarkamrat såg man inte dricka något alls.

Samma källa uppger samtidigt att det var ganska många andra personer, som var mycket berusade, som kom fram till Tobias Grahn och provocerade honom.

Örebro Roswall
2012-08-26 19:55
@Retarded Jimmy:

Förstår hur du tänker, men kan inte köpa det. Låter som när man säger att tjejer inte skall att klä sig på ett vis eller gå på vissa platser vissa tider för då kan de bli våldtagna. Det är vårat ansvar som fans att inte hoppa på människor på ett kränkande sätt eller anklaga utan bevis.
Annons: