/fotboll/osk/forum/2123.aspx/fotboll/osk/forum/2123.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2013-02-02 12:03
Lovande är ordet !!!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Svartvit sen barnsben !
2013-02-02 11:34
Edit: stavfel

Sitter 10 mil ifrån BA och njuter av rapporterna som säger 3-0 till världens vackraste sportklubb efter första halvtimmen ! Det känns LOVANDE !!!! Kul !!!!
Benny Böckling
2013-02-02 11:27
Jaså ingen Grahn till Landskrona... Det var väl för väl för honom ändå för där skulle han nog heller inte platsat.
Örebro Conjuration
2013-02-02 11:14
Grahn har is i magen och hoppar inte på första erbjudandet som kommer. Tveksamt dock om någon allsvensk klubb vill satsa på honom, kanske visar sig till slut att han med korten i handen inte skulle bryta kontraktet med oss. Förstod aldrig varför vi signade Grahn.
Örebro ernot
2013-02-02 10:53
tydligen inte grahn utan Andreas Dahl till BOIS
Örebro ÖSK Fans
2013-02-02 09:58
Anton W på ena mittbacken var riktigt bra..Där kan vi ha Mange W arvtagare.Tycker annars som Saywee att det såg lovande ut..

Var Astvald sp dålig? tyckte många anfall kom där ifrån...
AIK Saywee
2013-02-02 08:53
Undrar vem som får stå för gårdagens polisnota, dvs insatsen från polisens sida under den relativt trevliga träningsmatchen.

Demenscenter från Västerås var på besök och drog av ett knallskott i inledningen (böter?) och genast fick de närgången bevakning av tre poliser och fyra matchvärdar/ordningsvakter under i stort sett resten av matchen. Några valde strax därpå att "gå hem" eller gå ut och några gick och satte sig och någon ombads att sluta röka. Vilka töntgurkor. Ramsorna var till stor del hatahatahatahatahata :(

Efter matchen sågs 5 polisbilar kring MAX.

Högriskmatch? Vem betalar kalaset? Varför? Läktarkultur?

Se upp för dårarna !
AIK Saywee
2013-02-02 08:24
Jag tyckte att Oscar Jansson, Tobias Nilsson och Sebastian Ring såg riktigt lovande ut, ett eller annat misstag kanske, men som skrivet, lovande var ordet.

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2013-02-02 08:22
@ernot:

Hur många lag skall "herr två år/lag" hinna med, verkar som att han numera bara klarar av ett år i varje lag ...
Örebro Artwork
2013-02-01 23:12
Bildrapport: ÖSK - Västerås...
Benny Böckling
2013-02-01 23:09
Haha, var det inte Grahn som sa; "mina ambitioner harmoniserar inte med spel i superettan"... Vilken Pajas! Ska bli underbart att se Hagge mangla ner den där fjollan. Om uppgifterna nu stämmer.
Örebro ernot
2013-02-01 22:56
grahn till bois!
Örebro Gooey Nutballpuff
2013-02-01 22:42
@DaSa:

Framför allt är väl Boris ett rundningsmärke på mitten (Se bilderna på NA tv före kvitteringen. Visar inte ens kampvilja) då han sällan hänger med motståndare som kommer rättvända och i fart. Sitter han i knäet på mittbackarna kan han göra viss defensiv nytta.

Jag har hela tiden haft svårt att se honom som en stark mittfältare. Han är för långsam och saknar explosivitet. Jämför hur Kilen gick in i duellerna och hur väl han tajmade dem. Moe är den jag tycker, trots sin litenhet, har de bästa attributen för den rollen av de spelare som finns att tillgå (Har dock inte sett de nya ungdomarna spela).

Örebro DaSa
2013-02-01 21:50
Jag tycker fortfarande att Borin inte har nog mycket teknik och bollkänsla för att spela på ett mittfält i SE. Skulle även gissa att Nilsson påverkas mer av den hårda träningen nu än vad Boris gör då han verkar ha en superkondis:) Så jag har svängt om helt ang. Nilsson, tror han kommer att bli en rikigt fin tillgång i år. Förhoppningivs kommer han starta med Saied när serien drar igång. Hoppas att ÖSK redan nu börjar jobba på en förlängning på honom.
Örebro Bastard on Parade
2013-02-01 20:55
Sett över 90 minuter tycker jag att Lumbana var bättre än Nilsson. Nilsson var riktigt bra fram till straffsparken och efter det gick väl det mesta fel även om han stundtals briljerar med sina passningar. Jag tycker det mesta såg bra ut inledningsvis. Med lite tid kommer detta bli bra!
Örebro _Adde_
2013-02-01 20:44
Jag tyckte också Boris var bra! Hagge också.

Men matchens stjärna va Westerlund i mina ögon! Vilken känsla och blick för spelet!
Örebro tomelin
2013-02-01 20:35
Nu var det iofs inget vidare motstånd men Westerlund ser inte bara lovande ut, han ser ut att vara färdig för startelvan. Kan han spela så här mot bättre motstånd ser jag inte hur dom ska kunna sätta honom på bänken.
Örebro ÖSK Fans
2013-02-01 20:10
Hmm jag tyckte Boris var bra
Örebro DaSa
2013-02-01 20:00
Kort betyg, tycker att Holmberg och Nilsson ser lovande ut offensivt. Även talangen Springfelt kan nog bli ngt bra i framtiden.

Negativt så tycker jag att Astvald underpresterar, han skalll dominera mot ett div 1 lag. Sen så har tyvärr Boris ingen fotboll i sig, ser inte hans storhet. Även Hagge tycker jag skall presetera bättre. Crespo gör inte heller ngn jättematch.
Örebro Karlstruum
2013-02-01 19:31
Blir sur på sändningen nu. Dom envisas med att zooma in men då missar de bollen hela tiden. Samma sak med Tobias Nilssons straff. Zoomar dom in och så ser man bara bollen som går utanför.

Kör på långt ifrån hela tiden så man får se spelet i sin helhet hela tiden. Hoppas att dom rättar till det i framtida sändningar.
Örebro ÖSK Fans
2013-02-01 18:57
Ring blandar och ger..men kan helt klart bli en allsvensk ytterback
Örebro Homer Simpson
2013-02-01 18:50
Ring så spelar vi.

Hejdå Wovven (även om du är klar).
Örebro ÖSK Fans
2013-02-01 18:50
Slarv av Ring..1-1... värva deras högerback!!
Örebro Karlstruum
2013-02-01 18:42
Tycker att Västerås högerback är bra i deras uppspelsfas. Lite väl vågat ibland men har ännu inte tappat bollen någon gång. Defensivt mot Holmberg så verkar han helt okej också. Holmberg har gått förbi någon/några men då har han inte haft någon som helst understöd av de andra i backlinjen.
Örebro ÖSK Fans
2013-02-01 18:35
Japp..Boris och Nilsson är bra på mitten..Samuelsson och Atvald ser pigga ut...lovar gott..
Örebro Karlstruum
2013-02-01 18:35
Jag kollar matchen i länken och det kostar 49:-. Helt okej sändning, mycket bra iniativ.

Och kan bara hålla med ÖSK Fans, Tobias Nilsson är chef på innermitten.
Örebro Brus-Nilsson (Tobias Nilsson är en renhårig kille)
2013-02-01 18:30
@ÖSK Fans:

Är du på plats?
Örebro ÖSK Fans
2013-02-01 18:23
Tobias N har gjort mer än Grahn gjorde på hela förra säsongen...
Örebro ÖSK Fans
2013-02-01 18:21
Strålande inledning!!!
Örebro ÖSK Fans
2013-02-01 17:49
Kan konstatera att vi har en Pirlo i laget....Tobias Nilsson som han skjuter på uppvärmingen...
Annons: