/fotboll/osk/forum/2092.aspx/fotboll/osk/forum/2092.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Kardinalen
2013-02-22 09:41
Saywee:

väldigt synd att du inte ska till årsmötet. Det hade varit kul att få sätta ett ansikte till namnet. Dessutom hade det varit intressant att få höra alla dina kritiska synpunkter mot hur ÖSK drivs. Det h-a-d-e blivit intressanta diskussioner mellan dig och Jan Karlsson.
Kardinalen
2013-02-22 09:37
@Saywee:

"så kommunicerar jag på ett annorlunda sätt med ÖSK" = ha ha ha!

Fortfarande tacksam för svar på hur många frågor du egentligen skickade in till ÖSK. Det måste ha varit måååååånga.....så mycket (negativa) synpunkter du haft på ÖSK och dess verksamhet det senaste året.
AIK Saywee
2013-02-22 08:38
Nu skiter jag i det här, loggar ut, joggar ut, men tar med mig appen/ajfånen.

Skall ladda för första derby´t, kommer att bli underbart :)

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2013-02-22 08:36
@Kardinalen:

Hoppsan, AIK, där sjönk du nog i din popularitet .......
AIK Saywee
2013-02-22 08:33
Förresten jag vet redan vilka nya styrelsemedlemmar som är på förslag och det är mycket lovande vill jag lova.

Hoppas bara att rötäggen får gå .....

Är det någon som har koll på hur det blev med de fina motionerna som kom från uppropet, jag kan ha missat något bland allt tjafs?
AIK Saywee
2013-02-22 08:28
Kardinalen, 08:15,

här är vi helt överens, töntigt är ordet :)
AIK Saywee
2013-02-22 08:25
Kardinalen, 08:04,

aah, så du låter drevet fortsätta ....

Angående årsstämman, den 12 mars så kanske jag tidigare borde ha skrivit "Alla till årsmötet, utom jag", det hade blivit mer riktigt, jag har periodvis vacklat lite hur jag skall göra, men nu har jag bestämt mig.

Sedan lång tid tillbaka så är det som så, att denna dag den tolfte mars är en bemärkelsedag i min familj, och famljen går långt, långt, långt före ett årsmöte som medlem i ÖSK. Så är det bara!

Dessutom så vill många tysta mig och att jag inte skall göra min röst hörd, men hittills har jag inte hotats en fjärde gång :(

Beträffande ditt sista stycke i detta inlägg så, "kommunicerar" jag med ÖSK på ett annorlunda sätt, men det vore intressant om du själv besvarar dina egna frågor, så att vi alla vet hur du jobbar för klubben, eller?
Kardinalen
2013-02-22 08:15
@Saywee:

Påhitt. Det finns många människor som älskar att försöka lura andra på nätet.

(Förvisso skrev ju påhittaren bara att "Bassombeng är snart klar". Fast det blir ju såklart bara töntigt att lura människor så)
Kardinalen
2013-02-22 08:10
@Åter till ståplats. (Sekt. E):

Inget vidare bra för mig, faktiskt. Ska det bli ytterligare en klubb (efter Hammarby) som blir med guld, medan ÖSK fortfarande står utan? Nej tack! (Bättre att AIK vinner på nytt. Ytterligare ett guld för dom kommer inte att störa mig)
Kardinalen
2013-02-22 08:04
@Saywee:

Men årsstämman och föreningsstämman den 12:e mars ska du väl gå på?

Du har haft så många (negativa) synpunkter på ÖSK det senaste året, så det ska bli intressant att se dig göra din röst hörd den 12:e med klagomål och önskemål inför alla och envar. Kanske du redan har lämnat förslag till nya styrelsemedlemmar?

Förresten Saywee: hur många frågor författade du och skickade in till ÖSK:s frågestund häromveckan? Du skrev ju att du hade så sanslöst många frågor att författa. Och hur många av dessa frågor fick du besvarade? Skulle vara kul att veta.
AIK Saywee
2013-02-22 07:39
Minatankar, när du ändå tittar in, så kan jag ju skriva att jag funderat allra mest, under veckans tjafs, vad du skrev i ett inlägg ...

"För mig är det som att hela tiden gå förbi en plats på trottoaren där någon har slängt papper och att hela tiden ondgöra sig över det, i stället för att plocka upp det och slänga det i papperskorgen."

... från mig blir svaret att det ibland händer, att jag plockar upp, men det är ganska sällan att jag tar upp sådant som kastats av andra.

Exempelvis när jag hittat glasskärvor eller andra dumheter på en badstrand, som kan skada barn och vuxna, då har jag svårt att låta bli att rensa.

Det är dock riktigt tänkt av dig, att jag och troligtvis även några till, ondgör oss av detta nonchalanta fenomen, dvs att sprida skräp varsomhelst över vår planet.

Jag anser fortfarande att problemet ligger hos de som sprider skräpet, eller möjligtvis i den felaktiga fostran av dessa skräpspridare.

Så var det med detta och jag skall inte tjata mer om detta ......
AIK Saywee
2013-02-22 07:23
Minatankar, fantastiskt vilken fart det blivit på ÖSK-information i tider "inför årsmötet", bra jobbat Erik :)

Synd att det kom med så kort varsel, för det är nästan omöjligt att planera, prioritera om för mig, som medlem sedan länge :(
Minatankar
2013-02-22 07:04
Medlemmar i ÖSK Fotboll!

Se inbjudan till Dialogmöte på måndag kl 18 i nedanstående länk.

Du som ännu inte är medlem kan ringa kansliet på 019-167300 och teckna medlemskap.
AIK Saywee
2013-02-22 07:04
Enligt dagens pappers-NA så citeras Sköldmark, på frågan om ryktet om en comeback för Bassombeng ...

"- Det finns ingen sanning i det och han är inte aktuell för oss"

Kan det vara ett feltryck i tidningen eller var det bara ett påhitt?
Örebro Trivseltorsten
2013-02-21 23:51
Vår nästa tränare den dagen våran trojka lämnar för andra uppdrag?

=D
Örebro roaring j
2013-02-21 21:58
Trivseltorsten

Man får ju verkligen hoppas att de inledde förhandlingar med ny sponsor innan de bröt med Malmbergs. Känns väl tveksamt iofs. Jaja, jag hoppas de har ordning på det här. Annars får det bli en säsong där vi är så pass tuffa att vi kör helt utan reklam :D Kanske inte en ekonomiskt smart idé men stiligt vore det.

Örebro ÖSK Fans
2013-02-21 21:24
Pozniak

Har du kollat youtube?
Örebro Trivseltorsten
2013-02-21 21:24
Tycker det är konstigt om ÖSK inte gjort klart med ny huvudsponsor innan man bryter med sin befintliga. Styrks ju dessutom av Folkes förvånade uttalande i NA, verkar ju som dem fortfarande ville vara huvudsponsor för Sport.

Ok att Folke kanske är en tveksam figur i föreningen ÖSK, jag har ingen koll på conventum ärendet och det som följde, men ÖSK måste ju minska kostymen efter degraderingen och alla pengar är ju viktiga. Så vore skönt om man kunde bli lugnad av en ny storsponsor. Typ Apple eller Gazprom ;)
Örebro ÖSK Fans
2013-02-21 21:21
Pozniak

Status i fallet Bassombeng?
Minns ni pozniak?
2013-02-21 21:18
Tänkte visa en Malmö Bekanting här hos mig klippet när Robin Staaf nätar i cupen mot Norköping och springer till fansen. någon som tror de kan fixa klippet till mig?
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2013-02-21 21:16
Conjuration/ BP, Gefle o Åtvid är ok för mig.
AIK Saywee
2013-02-21 21:10
Jag är inte reggad på forum24 och vem fan är Bagdad-Janne som många tjötar om?

I mitt förra inlägg berömde jag Erik, är inte det heller bra?

Detta eviga tjat om tjat om tjat om tjat ....
Örebro ÖSK Fans
2013-02-21 20:56
Finns väll ett forum(forum24) där ÖSK Kalle och Saywee kan snacka om "Bagdad Janne" och kommunikation hur mycket de vill :)

Örebro Kampari
2013-02-21 20:53
@Leper:

Vore väl fint om det är nå företag med pengar som vågar pumpa in lite pengar.
Örebro Leper
2013-02-21 20:47
Är det bara jag som är nyfiken på vilket företag som blir vår nya huvudsponsor? Nu när Malmbergs är borta.
Vilket företag kommer att stå på våra tröjjor denna säsong?
Örebro Kampari
2013-02-21 20:36
Detta eviga tjat om kommunikation.
Erik skriver så fort det finns något att "föra vidare" till oss suppotrar. Janne skriver varje vecka.
Det kom fram under gårdagen att det är Erik som är SLO och då är det alltså han som skriver så fort det finns något. Börjar bli ganska tröttsamt att läsa din inlägg de bara handlar om kommunikation.
Örebro Conjuration
2013-02-21 20:22
Väldigt synd att Gerzic blivit lårskadad. På tal om IFK och Allsvenskan, finns det något lag som ni andra kan på förhand acceptera som svenska mästare?
Örebro Leper
2013-02-21 19:40
@ÖSK Fans:

Synd....

Men det vore kul att se Basse och Grahn i Brage. Tror dom kan göra underverk (eller undervärk) tillsammans med Dulee!
Örebro ÖSK Fans
2013-02-21 18:34
Verkar inte bli någon Bassombeng i ÖSK??
AIK Saywee
2013-02-21 18:01
Bra intervju av Erik, kul att kommunikationen kommit igång ordentligt under februari :)

Är det bara Erik som vill kommunicera, eller är någon annan också på G?

Hoppas iallafall att kommunikationen fortsätter på en bra nivå, även efter årsmötet.

Nöjd livstidskuban som hejar på SPORT !
Annons: