/fotboll/osk/forum/1984.aspx/fotboll/osk/forum/1984.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-05-19 14:36
Fasen vad svårt jag har för spelare som filmar. De kan snurra 5-6 varv trots att ingen rört dem och sedan ligga och ta sig över foten trots att man ser tydligt på reprisen att foten inte blev berörd. Det påminner mig om när jag som 3-åring kom gråtande till min mamma efter att fått ett myggbett på höger hand samtidigt som jag haltade med vänster ben. Ska man kalla dessa s k män för babysar eller kärringar? (ursäkta alla kvinnor).
Benny Böckling
2013-05-19 14:33
Fan så enbent Lund är, har han ens nån vänsterfot?
Örebro MaLa (f.d. svartvit sen barnsben)
2013-05-19 14:32
Fortsätter vi spela såhär så får vi vara glada om vi får med oss en poäng hem. P-O måste hitta på något i paus!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro go_osk (We are on the road again!)
2013-05-19 14:30
Erik Lund känns väldigt osäker på vänsterbacken.
Örebro ÖSK Fans
2013-05-19 14:29
Vad fan gör lund i detta lag!? Var det så Åtvid sjöng!
2013-05-19 14:27
Tack Haginge!
Örebro Conjuration
2013-05-19 14:16
Assyriska är lite piggare. Bra tidig räddning av Oscar. Brandeborn är duktig.

Tror på Crespo som målskytt
Benny Böckling
2013-05-19 14:09
Bra där Lund...
Benny Böckling
2013-05-19 14:02
Härligt Oscar!
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (#tillsammanstillbaka)
2013-05-19 14:02
Klart en degerforsare inte gör mål :)
AIK Saywee
2013-05-19 14:01
Kom igen nu ÖSK, kämpa för första bortasegern!
Örebro Conjuration
2013-05-19 13:57
Tippade med hjärtat. Kör hårt ösk :D
Örebro ÖSK KRILLE (GFG 2015)
2013-05-19 13:49
Mot Allsvenskan TillsammansTillbaka!

Heja SportKlubben!
Örebro Aspen (hoppas ÖSK går upp i AS)
2013-05-19 13:06
Startelvan:

1. O. Jansson .
2. P. Haginge .
5. I. Berisha .
4. M. Wikström .
24. E. Lund .
9. A. Yasin .
3. A. Nkili .
8. M. Saeid .
17. K. Holmberg .
93. A. Kamara .
16. S. Hasani
2013-05-19 13:06
Wowen på bänken, Lund startar som vänsterback.
AIK Saywee
2013-05-19 12:58
Telle, 12:40, Tack :)
2013-05-19 12:47
Ljung: ”Två lag som vill styra”.
Örebro Telle
2013-05-19 12:40
Kardinalen // Jag har bara hunnit läsa här då och då under våren, så det är möjligt att jag har en för begränsad bild för att uttala mig egentligen, men min uppfattning är att det du och Uppstuds/Bulten gör mot Saywee är betydligt närmare nätmobbning än det han skriver. Visst kallade han Sköldmark för sommarpraktikant under en period, eller Sixten för den envise, men att anklaga honom för nätmobbing och att utöva härskarteknik och allt annat som har påståtts om honom är ju bara löjligt. Att kalla Frisk för sjuk är, som andra redan har påpekat, en ordvits. Att kalla honom fjolla är visserligen direkt olämpligt, särskilt i skriftlig form eftersom allt finns kvar här på nätet, men jag tror inte att ni på fullt allvar tror att Anders Frisk är inne regelbundet och läser på ÖSK:s Svenska Fans-forum. Saywee är det. Därför tror jag att risken är betydligt större att han tar illa upp av ert sätt att ständigt kritisera och hacka på honom, eftersom ni gör det regelbundet och uppenbarligen medvetet, än att Anders Frisk gör det. Jag tycker att ni sänker kvaliteten på forumet med ert ständiga tjafs, och får mig faktiskt att läsa här mer sällan. Håll er gärna till ämnet (vad det nu kan vara) i fortsättningen, så blir det trevligare läsning här inne för alla.
2013-05-19 12:38
@ÖSK Fans:

Har inte sagt att Wiktorsson är bättre än Wovven i dagsläget men är övertygad att han har en större potential. Det baserar jag på det jag sett när han inte varit skadad (snabbare, bättre inlägg, längre inkast, bättre att nicka)
2013-05-19 12:35
@Kardinalen:

Nyligen uttalage sig William om han spelade vissa matcher för att laget låg illa till i stället för att rehab. Även Berger har nyligen sagt att hans rehab efter körtelfebern var för kort precis som Saywee informerat oss om.

Vissa saker har ÖSK redan tagit tag i, t ex att fys-Jimmy har tagit över hanteringen av William.
2013-05-19 12:28
@Kardinalen:

Laget före jaget är en inställning som gillas av många. Jämför med tvillingarna som nyligen anslutit till Tre Kronor..
Örebro Kardinalen
2013-05-19 12:05
Kudos till Uppstuds det senaste dygnet för att han tar ton mot nätmobbare på detta forum. Att hålla på att håna Frisk och kalla honom sjuk och fjolla är ju inget annat är förkastligt. Att sedan, som ÖSK-Karl gör, flika in och kalla Frisk för en "klappruten f.d. domare" gör det än mer förkastligt. Om man har dömt (fucking) EM-finalen i fotboll så är man en av de bättre domare Europa har producerat.

Jag hyllar Uppstuds. Jag dissar Saywee och ÖSK-Karl för att de inte kan konsten att vara goda människor.
Örebro Kardinalen
2013-05-19 12:00
@Aspen (hoppas ÖSK går upp i AS):

Det är lugnt Aspen, vem vill ha Haddad i ÖSK? Jag menar: i den artikel på FotbolDirekt du länkar till, säger ju Haddad ordagrannt:

"Det är mer värt att BP klarar sig kvar i allsvenskan än att jag vinner skytteligan."

Vill vi verkligen ha en spelare som inte siktar mot stjärnorna? "Nytt kontrakt..."? Jag tror iaf jag vet minatankars syn på Haddads uttalande....
Örebro Kardinalen
2013-05-19 11:53
Är det verkligen så säkert att det är ÖSK:s medicinska team som gjort fel? Bara för att Haddad och en ytterligare ÖSK-spelare (kommer ej ihåg vem, men gissar det var Anttonen) har pratat om Nordström et al i negativa ordalag?

Vi får ju inte glömma att Haddad, när han för ett par år sedan fick läsa en tidningsreporter skriva att någon känd bolltrillare (kommer återigen inte ihåg vem) var så sanslöst skadedrabbad, så tog Haddad kontakt(!) med den journalisten för att berätta att "han själv minsann var värst, han hade gjort 15 operationer". Så, Haddad är ju extremt skadedrabbad, han hade gjort säkert 13 operationer före han hamnade hos ÖSK. I rest my case....

Fotnot: läs nummer 2 2013 av Offside för verifikation på Haddads upplysning till journalisten.....
2013-05-19 11:53
...övertyga mig, menar jag :-)
2013-05-19 11:51
ÖSK Fans (Örebro) 2013-05-19 11:47 Förstår inte hur ni kan tycka wiktorsson är bättre än wovven.. // Håller med dig. Men han får gärna bevisa motsatsen.
Örebro ÖSK Fans
2013-05-19 11:47
Förstår inte hur ni kan tycka wiktorsson är bättre än wovven..
AIK Saywee
2013-05-19 10:46
I eftermiddag hoppas jag på en frisk insats av våra svartvita eleganter och tror som vanligast på 2-0. Kan inte sluta att hoppas eller tro på Ö-S-K
2013-05-19 10:36
Skulle vara spännande att se denna offensiva startelva: 1 Oscar Jansson 3 Ayanda Nkili 4 Magnus Wikström 5 lir Berisha 21 Christoffer Wiktorsson 16 Shpetim Hasani 6 Emil Berger 8 Mohammed Saeid 9 Ahmed Yasin 10 Peter Samuelsson 93 Alhassan "Crespo" Kamara
Örebro Uppstuds
2013-05-19 09:35
Annons: