/fotboll/osk/forum/1848.aspx/fotboll/osk/forum/1848.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2013-08-06 18:18
Axén är tokskön, sticker ut lite, sjysst tatto, å så hunden .., ... som han döpt till Gary Sundgren jag gillar Axèn :))))
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Eyra
2013-08-06 18:08
@KCMarten:

Forza Nordin + 1
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (#tillsammanstillbaka)
2013-08-06 17:28
Fan vad skön Axén är.. Jag är på teater. Nån som fattade ironin?
Örebro ÖSK Fans
2013-08-06 17:21
Rätta mig om jag har fel men är inte läkarundersökning det sista man gör innan kontraktet skrivs? Isåfall borde alla parter vara överens? Går undersökningen bra presenteras han säkert i dag eller på matchen i morgon.
Örebro ÖSK Fans
2013-08-06 17:19
Saywee

Det är nog bara Minatankar som vet vad Nordin känner och vill här inne..
Örebro TommyS
2013-08-06 17:12
Vackert att läsa Blåvitts forum. Flera skribenter berömmer Nordin som person och inte minst hur lojal han varit mot både ÖSK och IFK under hela resan (och får många gilla-tryck). Vi visste ju, men jag är glad att även IFK-supportrarna trots det lilla Nordin kunnat uträtta på planen med IFK fick rätt uppfattning om hans person.
AIK Saywee
2013-08-06 17:06
jag råkar känna till Nordins vilja ... .,, om han inte jiddrar förstås ? GOK !!!
Örebro Tillbaka
2013-08-06 17:00
// minatankar (för sm-guld) (Örebro) 2013-08-06 15:55 De som skrivit här om Nordins egen vilja och hans lön är felinformerade. Det mesta är spekulationer. Jag har aldrig varit så glad över att ha varit felinformerad!
AIK Saywee
2013-08-06 16:50
Ursäkta KCM, men Nordin kan nog inte. hamna i närheten sv det som Tjerna presterat under cirka 15 år, i svenska klubblag ...
AIK Saywee
2013-08-06 16:46
go_osk å Sarp , Jag känner till mer än ni kan ana ... .. tack vare "förtroende"
AIK Saywee
2013-08-06 16:42
ÖSK Fans vi går enkelt upp med dagens ÖSK! jag tror på vårt kära ÖSK utan jidder :)
Örebro KCMarten
2013-08-06 16:40
Om tio år vill jag se att alla ÖSK.are ger Nordin samma erkännade som Tjerna fick av AIK. Det förutsätter förstås att han är kommer hem, är kvar och har en lika framgångsrik karriär i ÖSK tröjan som Tjerna hade i AIK tröjan.

Förutsättningarna finns definitivt.

Forza Nordin!!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG 2015)
2013-08-06 16:37
Josef Ibrahim ut och William Kvist in?
Örebro TommyS
2013-08-06 16:35
@go_osk (We are on the road again!):

Stort tack - stämmer detta är det precis vad jag drömt om sedan i våras. Vi fortsätter att hålla tummarna.
Örebro go_osk (We are on the road again!)
2013-08-06 16:09
Saywee//

Om Nordin klarar av läkarundersökningen så handlar det till en början om ett lån säsongen ut. ÖSK kommer i så fall inte att betala hela Gerzic månadslön.

Om laget går upp i år så har ÖSK möjlighet att utnyttja den eventuella köpoptionen. I så fall har ÖSK, som ett allsvenskt lag, betydligt större ekonomiska muskler.

Vi ska dock inte gå händelserna i förväg.
Örebro ÖSK Fans
2013-08-06 16:09
Saywee

Sluta jiddra nu!!!
2013-08-06 16:01
TommyS//

Som jag skrev om i fredags så har jag hört att det ska finnas med en köpoption. Den ska dock bygga på att ÖSK spelar i allsvenskan nästa säsong. Just nu så handlar det bara om att Gerzic vill ha speltid.
Örebro TommyS
2013-08-06 16:01
Någon som vet om köpoption diskuteras? Vore lite trist om vi som resultat av att vi jobbar igång Nordin i form samtidiget höjer hans köpeskilling. Jag vill inte ha Nordin tillbaka för en höst, jag vill ha honom tillbaka för resten av karriären, och i vackert svart-rött-vitt skimmer på denna sidas vänsterkolumn.
AIK Saywee
2013-08-06 15:58
minatankar, jag vet ... ... mer än de flesta tror ;) Spekulera vidare bara :) GOK !!!!!!
2013-08-06 15:57
Saywee//

Det som Gerzic är ute efter just nu är speltid. Det har ÖSK möjlighet att erbjuda då det finns en lucka att fylla på det centrala mittfältet.
AIK Saywee
2013-08-06 15:56
Nordin vill bara hem, efter allt jädra jidder, han är kanske inte frälsaren som ger oss det efterlängtade guldet ? Eller så är han det ...? ... fast jag inbillar mig att man bygger ett guldlag från grunden, med en organisation som kan lyssna på supportrar inland. Heja SPORT !!!
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-08-06 15:55
Saywee (Örebro) // De som skrivit här om Nordins egen vilja och hans lön är felinformerade. Det mesta är spekulationer.
Örebro Roswall
2013-08-06 15:55
@TommyS:

Märklig artikel, inga utal, känns som om den mer är en krönika...
Örebro TommyS
2013-08-06 15:53
NA "avslöjar". Bara lån säger de. Ingen option nämns men ändå låter det som om en sådan dsikuteras. Eller?
2013-08-06 15:52
Den stora frågan är väl hur Gerzic fysiska status är. Om han kan hålla sig skadefri så är det rejäl förstärkning. Hur som helst så är det en rejäl prestigevärvning.

ÖSK har fört en dialog med Blåvitt ända sedan det blev klart med Bergers utlåning till Island. Vad jag har hört så blir allt klart senast på torsdag. Detta under förutsättning att han klarar läkarundersökningen.
AIK Saywee
2013-08-06 15:47
Om jag har läst rätt, på detta forum, från forumkungarna, så vill inte Nordin, till Superettan, för lite slantar kanske ... ... och vårt fantastiska lag, samt tränartrojka, klarar sig mycket bra, utan dyra innermittar, gör att nå målet !!! Älskar SPORT !!!
Örebro Karlstruum
2013-08-06 15:45
Bantad trupp och många kontrakt borta. Men vi står säkerligen kvar på samma utgifter som förut gällande löneposterna. Varför då? Jo för vi har fått in tre allsvenska spelare och en av dom är Nordiiiin! Bantad, men ack så mycket bättre trupp vi har. Astvald och Bergers gemensamma lön täcker nog Nordin. Om inte, lägg till Ibrahims lön då. Grymt jobb ÖSK.
Örebro Tillbaka
2013-08-06 15:44
Gerzic är en ikon och traditionsbärare! Vi behöver sådana i sportklubben!
Örebro Roswall
2013-08-06 15:43
@go_osk (We are on the road again!):

Det finns två sätt att se på det för mig, dels sprudlande spontan glädje, han är ju ändå KUNG GERZIC som har bjudit på så mycket underhållning och fina minnen!

Sen är ju frågan vad han presterar, men den dagen den sorgen. Just nu tänker jag vara hög på glädjekicken!
2013-08-06 15:40
När jag skrev om Gerzic återkomst i fredags så var det många som var kritiska. Är ni det fortfarande?

Nu är det nära.
Annons: