/fotboll/osk/forum/1772.aspx/fotboll/osk/forum/1772.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro kenya
2013-08-28 20:31
@kenya:

Nej, se mitt inlägg tidigare. Försvann snabbt i mängden.
Örebro bison Forumkung
2013-08-28 20:30
Antonnen, Strömberg och Jakobsson har fått gult med 10 kvar, nån som blir avstängd?
Örebro Osvaldo
2013-08-28 20:24
@ Tintin i Tibet (Örebro) Visst kan det vara det. Men nu känner jag att jag fått ett rågat mått av min dagliga dos.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Tintin i Tibet
2013-08-28 20:12
@Osvaldo:
Haha, ja, så är det kanske. Oftast rätt roligt forum ändå, eller hur!? :-D
AIK Saywee
2013-08-28 20:06
Nu orkar jag inte tjafsa mer idag, har jobbat sedan tidig morgon. Ni vet att jag önskar (sportsligt), mer än allt annat, ett guld för ÖSK I FOTBOLL !!! Misstolka mig om ni vill, jag försöker bara svara på adresserade inlägg, men bryr mig faktiskt om, vad jag tror att ni helst vill läsa. Vet att några vill få bort mig härifrån, men försöker stå ut som tio års Saywee, I december tar jag ett beslut, kanske lägger ner mina tankar och drömmar, men det vetefan, kanske bara byter nicjk, och blir lite populär igen? Undrar om påven är ledigt :) Heja SPORT !!! ALLTID
Örebro Pete Zahut
2013-08-28 20:02
Shit - Sundsvall kvitterat. Degen ligger under (2-1) mot Varberg. Tänkte just innan att det är nog inte bara för Degen att åka ned och hämta tre mot Varberg med tanke på hur de spelade mot oss
Örebro Tintin i Tibet
2013-08-28 19:58
Svartvitt forever// känner att jag skrivit nog vad gäller off topic idag. Ibland synes det som att en viss sorts humor har svårt att landa som bla jag o PZ brukar konstatera ibland... Vi kan fortsätta detta via PM om du vill, för här tror jag kanske att vi enbart tröttar ut läsarna..
Örebro Svartvitt forever
2013-08-28 19:50
Tintin i Tibet:
Inspektör Smack skrev följande:
Hela vår förening är ett stort skämt. Styrelsen består av ett gäng ryggdunkande pajasar, sportchefen är helt okunnig
Låter rätt lika det synsätt vilket vissa skribenter på ÖSK:s forum har i förhållande till den förening de säger sig vara supportrar till...
-----------------------------------------------------------------------------------

Du brukar ofta citera både forumregler och Svea rikes lag här på forumet, Tintin. Fair enough. Då bör du själv inte hemfalla till opreciserade, allmänna anklagelser som här ovan. Dels menar du att "vissa skribenter" har samma förhållande till ÖSK som de på Bajens forum, dels antyder du att de inte är supportrar utan bara påstår sig vara det.

Rätt allvarligt om det skulle vara så, men du ger åter inga exempel och återger inga direkta citat. Själv anser jag att sådant bara skapar otrivsel här på forumet. Så för min del skulle jag önska att du belägger dina påståenden med citat eller låter bli att göra dem.
Örebro Pete Zahut
2013-08-28 19:33
Ängelholm tagit ledningen borta mot Sundsvall. Dock bara 15 min spelat
Varberg-Degen 0-0 (35 min)
Örebro Elliot2007(Bygg in hörnen på Behrn Arena!)
2013-08-28 19:31
Tack Oscar Berglund! Nu känner jag igen dig!
AIK Saywee
2013-08-28 19:27
Heja SPORT, i morgon tar vi FFF enkelt, i vår hemmaborg, jag tror på vårt ÖSK :)
Örebro Elliot2007(Bygg in hörnen på Behrn Arena!)
2013-08-28 19:17
Har spelat på vinst för Sundsvall vilket, med min historik som tippare, borde betyda att de inte vinner. Man drar sitt strå till stacken om möjligt :0)
AIK Saywee
2013-08-28 19:09
Tintin, är det du som åter vill starta något nytt tjafs med ditt detektivarbete ?
Örebro Jonas r
2013-08-28 19:06
Ni kan alla vara lugna har varken tagit illa vid mig eller avslutat mitt konto:)
AIK Saywee
2013-08-28 18:49
Jonas r, förresten, förlåt lite om du är helt ny här, alla nya skribenter är välkomna att skriva precis det de känner för. Men du verkar ju vara lite insatt. De extra forumsnutarna bör du inte bry dig om, och om du bara bytt nickname, så vad betyder det egentligen ...
Örebro Tintin i Tibet
2013-08-28 18:46
@Inspektör Smack:
Låter rätt lika det synsätt vilket vissa skribenter på ÖSK:s forum har i förhållande till den förening de säger sig vara supportrar till...
Örebro widemarsh
2013-08-28 18:31
7000-strecket passerat inför morgondagens match!
Alla till vallen för årets (hittills) viktigaste match!
Örebro TommyS
2013-08-28 18:29
Ok, då vet vi i alla fall att allehandas bästa journalist var på träningen, även om han pratade hockey
AIK Saywee
2013-08-28 18:24
Jonas r, 15:50, det kan vi inte veta något om, det är en framtidsfråga. Jag tror dock att han kan få svårt med speltid i Götet när vi tränat honom färdigt. GOK :)
Örebro kenya
2013-08-28 17:25
Intervjuer inför matchen. (edit: tvåa på bollen)
Örebro Erik Wärlegård
2013-08-28 17:21
ÖSKTV: Pulsen på träningen dagen innan ÖSK-Falkenberg
Örebro kenya
2013-08-28 17:12
Klingberg uppe på fem varningar så han borde väl riska avstängning då? Samma gäller Astvald på två och Ayas två. Vi har ännu värre, Kalle, Yasin, Gerzic, Moe, Wikström och Wiktorsson står på två varningar var.

Får hoppas på snälla matcher så vi kan ställa upp med bästa möjliga lagen mot varandra i derbyt.
Örebro Pete Zahut
2013-08-28 16:40
@McBaugette:
Har tänkt tanken att Yasin får vila pga av att han varit lite matt senaste matcherna. Men det får väl vi se. Annars har ju Peo visat att han är bra på läsa form och drar sig inte för att sätta in en uppåtgående mot en nedåtgående. Men jag skulle nog satsa på att Nkili går in på mittfältet som dammsugare framför Wikström och Wiktorsson
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (#tillsammanstillbaka)
2013-08-28 16:39
Degerfors släpper en ny låt som tändvätska för derbyt.. Känns inte så jättepositiv och taggande direkt ;)
Hammarby Inspektör Smack
2013-08-28 16:36
Hela vår förening är ett stort skämt. Styrelsen består av ett gäng ryggdunkande pajasar, sportchefen är helt okunnig, tränaren har fått sparken och spelartruppen är mest intresserad av att softa, dricka latte och lyfta lön.
Ni kan vara tacksamma över att ert fotbollslag sköts professionellt.
Örebro Pete Zahut
2013-08-28 16:36
@Eyra:
Jag hade samma fundering - Jag tror vilket fall att i internationella cuper kan hemmalaget diktera villkoren men att man är tvungen att bjuda på en träning. Tror det var något lag där som ville träna mera men fick nobben. Hur det förhåller sig i de svenska serierna vet jag inte men det är ju en klar fördel för FFF om de kan träna varje dag där fram till match. Angående spionage är det väl i sådana fall även möjligt för ÖSK att spionera på FFF:s träningar. Men håller med - Inte så kul och dem sittande på läktaren varje träning. De kan ju se uppställningar och allt. ÖSK får väl smyga iväg tilll Ekäng ;0)
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-08-28 15:59
Namn: Jonas r
Sänt: 2013-08-28 15:48
//

Välkommen att skriva! :-)
Jonas r
2013-08-28 15:50
Saywee//
Jag upplevde väl inte riktigt att du svara på mina frågor om varför du tror att Nordin inte kommer lyckats.

Men tror inte heller jag kommer få något tydligare svar så vi kan släppa det.
Jonas r
2013-08-28 15:48
Hej allihop. Jag är ny här på forum, försökt regga mig tidigare men utan att lyckats. Har dock följt forumet dagligen sedan starta av säsongen.

Några funderingar efter att läst era inlägg:
- Det finns många ÖSK hjärtan med många utvecklande och konstruktiva idéer om hur vi ska nå framgång. Det är alltid roligt att följa.

- En annan sak som slagit mig och som egentligen är generell för alla uttryck av missnöje är att den oftast går att dela in i två.
1. De som uttrycker missnöje och kan konkretisera vad den menar.
2. Den andra gruppen gnäller utan att egentligen kunna konkretisera varför. I detta fall handlar de oftast om att man projicerar sin egen ångest på andra, eller att man går på sin känsla t.ex. att man bara ville vara emot någon för att man på förhand redan har en bestämd uppfattning.

Nog om detta, nu ser jag framåt mot morgondagen. Tror på seger vi är otroligt starka hemma och tror att Nordin kommer visa vem som bestämmer på mitten !!
Jonas r
2013-08-28 15:36
Instämmer. Det är mer hockeysnack konstigt nog....
Annons: