/fotboll/osk/forum/1750.aspx/fotboll/osk/forum/1750.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro John CapsLock
2013-09-13 21:32
@Sogen:

Ok. Tänkte om jag se hockeyn imorgon på betalstream. Har ju hört om en del som haft vissa problem
Örebro Leper
2013-09-13 21:32
Heja Pemo, Minatankar och ÖIK-Karl

Hoppas verkligen att ni fortsätter skriva här på forumet. Ni förgyller helt klart läsningen här.

Stor humor på vissa inlägg.

Degerfors gbgdeg
2013-09-13 21:03
Saywee gnällandet står ni för , det måste väl du inse med , men vi står resten av det dåliga . Tycker inte heller man sågar sina egna spelare som vissa har gjort med Nordin ...pinsamt! Det kallas för kappvändare Either. Du kanske är degerforsare klokt skrivet
Örebro either/or
2013-09-13 21:01
Oftast gör alla ni som skriver artiklar och krönikor här ett mycket bra jobb! All respekt. Men precis som spelarna ska tåla kritik så får även ni tåla kritik när den är befogad, och dagen krönika av Hjärter Kung var inte alls bra. Att vara så nattsvart negativ efter en vinst som tar oss tre poäng närmare allsvenskan känns inte helt seriöst. Om man har följt med i fotboll under en längre tid så inser man att det ibland ser ut som det gjorde igår. Absolut, passningstempot måste upp och felprocenten måste ner, men en så totalkatastrofal insats var det inte. Dålig respekt också mot våra motståndare Assyriska, och mot flera andra lag i serien, att skriva att det "bara är Falkenberg som håller hyfsad klass i en otroligt dålig serie". Klart man ska kunna komma med negativ kritik även efter en seger, men då tycker jag att kritiken måste vara balanserad och alltid bottna i att vi trots så dåligt spel ändå tog tre enormt viktiga poäng.
Sawadee
2013-09-13 20:47
McBaguette// Inga verkliga supportrar buar väl och skrattar åt det spel ens lag spelar. Såna supportrar behöver vi inte, Degerfors har nog av den sorten på sin hemmaplan, gnällgubbar på Stora Valla. Bättre att de går hem än att de förpester sin omgivning, dvs för oss verkliga fans som håller på vårt lag i med och motgång
Örebro either/or
2013-09-13 20:46
Degerfors gbgdeg
2013-09-13 20:32
Lit typisk topplag sno åt sig poängen i slutet , förstår att det är surt för er .
Örebro Sogen
2013-09-13 20:18
0-1 till Falkenbergs FF i 88e minuten. Dåligt ingripande av målvakten (jävla pajas sopa). Viktor Sköld såklart. Har man en sån spelare i laget går man upp helt klart. Hur bittert är det i FFF tror ni det är att han är Bosman efter säsongen?
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Miroslav kuba
2013-09-13 20:10
@McBaugette:

Sawadee
2013-09-13 20:09
shit
Örebro Miroslav kuba
2013-09-13 19:50
@Sogen:

Ser du matchen? Hur ser det ut är det full FFF press? Bara 20 kvar nu !!
Örebro McBaugette
2013-09-13 19:49
Bra krönika av Hjärter Kung. Man skall kunna spela bättre på hemmaplan mot ett bottenlag och att PO Ljung menar att första halvlek håller hög klass är rätt skrattretande. Speciellt som flera "experter" högre upp i ÖSK hierarkin menade att de första fyrtiofem var något av det sämsta man sett på Behrn.

Nordin och, framförallt, Saeid var verkligen genomruttna i går.

Bra att någon vågar skriva kritik efter en seger. Bredvid mig på läktaren satt folk och skrattade åt ÖSK:s försök till passningsspel och buropen efter första halvlek och under andra halvleken var väldigt vällförtjänta. ÖSK spelar inte bra fotboll. Man har marginaler med sig (stolpskott av Degen på övertid och Catovics horribla övertidsmiss i går). Hur många matcher har inte Oskar Jansson räddats oss på övertid med galna räddingar?

Tänk er det här laget ta sig an AIK, Elfsborg och Malmö FF på bortaplan. :D
Degerfors gbgdeg
2013-09-13 19:45
Degerfors gbgdeg
2013-09-13 19:36
Sogen NÄÄ kan nog bara bli elände ,kul så länge det vara:)
Örebro Sogen
2013-09-13 19:23
Brage har 0-0 i halvtid, lär ju inte hålla hela vägen ut men men
Örebro butter toker
2013-09-13 19:20
citattecknet
Degerfors gbgdeg
2013-09-13 19:15
Butter: näää
Örebro butter toker
2013-09-13 19:11
@gbgdeg:

vet du inte det????
Degerfors gbgdeg
2013-09-13 19:11
Jag tyckte om den VI är ju ett topplag:) men synd att ni kan glädjas till 100% ,jag hade gått på moln
Örebro Miroslav kuba
2013-09-13 19:07
Tänkte jag skulle gå in på Brages forum och önska dom lycka till i kvällens match men då visade det sig att deras forum var stängt man undrar varför ?? Men kan kanske ha någe att göra med att dom har 7 poäng på 22 matcher i super ettan. Men lycka till iaf ikväll Brage håller nollan än så långe iaf !!
Örebro Sogen
2013-09-13 19:06
Själv tycker jag att krönikan var osedvanligt dålig! Snudd på pinsam.
Degerfors gbgdeg
2013-09-13 19:00
Butter ok klart du har rätt , örebroare har alltid rätt.. Hur blir det grått ? grinar snart
Örebro butter toker
2013-09-13 18:56
att ofta avgöra matcher i slutminutrarna har inget me flax att göra utan e tecken på (minst) två saker: 1) bra på att ställa om spelet efter vad situationen kräver o 2) laget e bra tränat, orkar ända in i kaklet..
Degerfors gbgdeg
2013-09-13 18:44
Butter ser det framför mej:))) du som är så klok hur gör du texten grå på andras inlägg ,hoppas ni inte hånar mej för mycket nu bröder . Men måste nog säga att ni har haft flax med stolpar o göra mål sista minuten o gud vet allt men ett bra lag har ju tur och tror att vi inte spelar isamma serie men det sista som överger en människa är ju hoppet.
Benny Böckling
2013-09-13 18:42
Bra skriven krönika.
Örebro butter toker
2013-09-13 18:33
@Godzilla Hårddisksson:
de e ju då man märker att "LIVET FINNS INOM EN" :-)
Örebro butter toker
2013-09-13 18:31
kom o tänka på den där gösta ekman (var väl han)-sketchen där han försöker att övertyga den han pratar med om att han inte är arg. till slut står han röd i ansiktet o vrålskriker att han inte e arg..
Degerfors gbgdeg
2013-09-13 18:02
Vill absolut inte vara ohövlig mot dej men var inne o justera på mina inlägg .no bad feelings?? Klart gbgdeg ska vara snäll :),,,,tycker vi skriver mycket boll här o gläds verkligen med er:)
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-09-13 17:49
@gbgdeg:
// Jag hade tänkt att ignorera dig som jag gjorde under flera veckor när du i somras var inne här och tramsade och var provokativ. Sedan kom du tillbaka och var lite snällare för några veckor sedan. Vad jag däremot vill säga till dig är att det inte stämmer att jag ofta är grinig och arg. Det är något som du och kanske någon annan skriver och det blir ingen sanning bara för att ni påstår det. Forumet är till för att diskutera fotboll och ÖSK och framför allt för ÖSK-supportrar. När man ser dina inlägg de senaste veckorna så handlar det sällan om fotboll utan mer om att du tydligen behöver kompisar här på nätet. Och nu söker du det med kommentarer kring mig. Du kan vissa dagar ha massor av inlägg trots att du inte är ÖSKare och trots att du inte diskuterar fotboll. Jag tycker du ska skapa relationer på annat sätt, om du inte väljer att bidra till diskussioner om ÖSK eller fotboll, precis som forumreglerna säger.
Örebro Sogen
2013-09-13 17:49
Jag är inte glad angående fotbollen forna vi är klara. Det betyder inte att jag är gnällig och grinig på att spelet inte funkar fullt ut heller. superettan är en sådan liga att man inte bara spelar ut lag efter lag. Hammarby har försökt att bygga såna lag, det har gått sådär.
Annons: