/fotboll/osk/forum/1670.aspx/fotboll/osk/forum/1670.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2013-10-26 10:11
Dream On AEROSMITH :)
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Conjuration
2013-10-26 09:47
Jag hade en så vacker dröm. Jag drömde om att Sundsvall förlorade mot Brage medan vi vann mot GAIS. Det allsvenska kontraktet var äntligen klart.
Degerfors gbgdeg
2013-10-26 08:22
@utbytt:

Svårt att motbevisa detta tror ni skulle behöva göra ett studiebesök på BRUKET!! Eller att börja lira boll istället för det där tjongande med Nordin som en gräspåve på mitten
Örebro utbytt
2013-10-26 07:38
@gbgdeg:

Håller fullständigt med dig. Glöden och passionen är det väl lite si och så med just nu i Örebro? Jag vill gärna bli motbevisad!!!
Degerfors gbgdeg
2013-10-26 06:00
Utbytt /Fff har väl inga så hängivna fans som stormar plan ,tror definetivt att det andra lagets fans kan hitta på vad som helst däremot , blir lätt hetsigt ibland men finns ju så mycket glöd o passion i vår byggd ,ni skulle faktiskt behöva lite av den varan med närkebönder ;)
Örebro utbytt
2013-10-25 21:57
@Saywee:

Mensa? Den klubben kan vi nog glömma, Saywee... De två procenten mest intelligenta i samhället... njaej... Vi hör väl mest till den grå massan?!
Örebro Aspen (hoppas ÖSK går upp i AS)
2013-10-25 21:46
Här är analysen av S1:ans slutspurt
AIK Saywee
2013-10-25 21:37
Utbytt, njaej, misstolka mig inte ... ... Mensah tyder väl på ett högt IQ
Örebro utbytt
2013-10-25 21:29
@gbgdeg:

Hoppas på att supportrar från respektive lag springer in på plan och lever rövare så att båda lagen får minus tre poäng...
Örebro utbytt
2013-10-25 21:27
@Saywee:

Är det "dumma" spelare vi vill ha? Men, han heter ju Samuel och är vänsterback, så då kan han väl knappast vara dum??
Degerfors gbgdeg
2013-10-25 21:10
Jaha match imorgon Degen mot Fff spännande värre ,vilket lag håller ni tummarna på ,ta i nu ordentligt :).

Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2013-10-25 17:40
Helg och snart väldigt viktig match. På söndag ställer jag mig vid klacken och bidrar med lite gubbförmåga. Heja Sport!
AIK Saywee
2013-10-25 09:55
Hoppas att han är dum ...
Örebro ÖSK FANS
2013-10-25 08:34
Vore en bra värvning! Dock är han ju dum om han inte väljer Häcken..
Örebro DaSa
2013-10-25 06:33
ösk fan/ se länk
Örebro Miroslav kuba
2013-10-25 00:49
Håller med motgångssupporten. Det är ju pinsamt av Sundsvallsfolk både i klubben och fans på forum som på fullaste allvar tror och hoppas på en ändring i tabellen .
Örebro ÖSK FANS
2013-10-25 00:35
DaSa

Vart läste du det ?
Örebro Motgångssupportern
2013-10-24 23:25
Äh, det är ju larv att tro att tabellen kommer påverkas av detta. Visst, spelarna är anmälda och kan säkert få repressalier, men lagen och matcherna kommer inte att påverkas.

I artiklarna som länkas är det ju dessutom Sundsvalls klubbchef som uttalar sig. Vad han tycker ska hända och vad som verkligen kan hända är två vitt skilda saker. Tycker för övrigt Sundsvall ska ligga lite lågt med sitt gnäll. Maken till osportslighet i hemmamatchen mot Falkenberg när de gömde extrabollarna och bad bollkallarna ta extra god tid på sig var det länge sedan man såg.
Malmö FF Neepo
2013-10-24 23:13
Glömde visst källan.
Malmö FF Neepo
2013-10-24 23:13
Matcherna kan inte spelas om och BoIS kommer inte straffas. De enda som riskerar att straffas är spelarna.
Örebro rirobban
2013-10-24 22:54
Är helt säker på att vi tagit 3 poäng mot bois även utan att de fuskat. Så vore ju helt sjukt om de drog bort poäng bara i den matchen. Nej det lär inte hända något i tabellen pågrund av det.
Örebro Aspen (hoppas ÖSK går upp i AS)
2013-10-24 22:51
När är S1 avgjord i år?
Örebro Miroslav kuba
2013-10-24 21:47
Vilken BOIS soppa!! Om det nu visar sig att det stämmer att två spelare ska ha fuskat i dessa matcher mot ÖSK och FFF så finns det inget att göra än att straffa dem två spelarna med typ livstids avstängning . Finns ju inte på kartan att dom rör tabellen ÖSK o FFF ska ju inte straffas för att andra har fuskat . Men man vet aldrig vad SvFF kan hitta på .
AIK Saywee
2013-10-24 21:20
rirobban, instämmer, om LBOIS fuskat så skall de lösa problemet eller straffas. Andra lag bör väl inte råka illa ut eller få fördel av att skåningarna "fuskat"? Det där fixar säkert Lagrell på något bra sätt, även om han inte är boss för SvFF ...
Örebro rirobban
2013-10-24 21:01
Att Landskrona håller på och fuskar ska väl inte drabba ÖSK? Därmed borde vi inte kunna få några poäng avdragna. Vore väldigt knasigt om man drog poäng i efterhand. För om ÖSK inte haft de här 6 poängen mot landskrona denna säsong så kanske man kämpat mera i någon av 1-1-matcherna och kunnat få till någon mer seger. Så allt blir väldigt knas om man börjar dra poäng i slutet av säsongen. Men om bois skulle diskas efter säsongen så kanske giffarna hur som helst får 3 gratispoäng mot dem tillslut. Därmed gör vi nog bäst i att sluta kryssa och börja vinna igen!
Örebro Marquis de Sade
2013-10-24 19:51
@utbytt:

hear u mate,

när jag tänker efter så ser jag den klara logiken.
hade det inte varit för petterson hade jag tvivlat - men nu kan jag se klart.
AIK Saywee
2013-10-24 19:33
Tänker ibland på detta med sportchef, och vet att det är känsligt. Varför har inte ÖSK "löst" detta frågetecken, satsar man för framtiden, eller vill man fortsätta med en tillfällig sportchef ytterligare några år? Det är väl kanske lika bra att permanenta Magnus jobb om det är honom man vill ha som sportchef, eller? Jag tycker nästan att det är en lite nonchalant syn på en sportchefs betydelse för klubbens kontakter och framtid, att inte ha en ordinarie sportchef. Varför anser man inte att det är en viktig del av klubbens utveckling. Vet inte om man fortfarande jobbar på att hitta en ordinarie sportchef, eller hur man tänker öht? Hemligt som fan ...
Örebro utbytt
2013-10-24 19:32
@Marquis de Sade:

Precis. Därmed hamnar Bois på kvalplats. Jörgen Pettersson ska göra comeback i kvalspelet
Örebro Marquis de Sade
2013-10-24 19:27
har inte hängt med i resonemanget här - det är något förvirrat.
är tankegången att de som vunnit mot landskrona ska bli av med sina poäng, medan de som förlorat mot landskrona ska få tre?

kanske hade varit möjligt med den småländske djävulen vid rodret, men nu...

... jag är skeptisk.
Call For Rain
2013-10-24 19:09
@utbytt:

Sorry. Jag skyller på tv-sändningen som hävdade att Hasani var avstängd.
Annons: