/fotboll/osk/forum/1579.aspx/fotboll/osk/forum/1579.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK FANS
2013-12-29 16:32
Han väljer nog rätt snart, kanske i morgon...Assyriska vill nog veta vart han ska spela nästa år..
Örebro Gentile
2013-12-29 16:23
beträffande Batan någon som vet något om hans karaktär som människa ,spelare osv verkar ju som om bajen har byst med stålar så det kanske kan vara lockande att stanna i stockholmsfotbollen även om det blir ett snäpp under de svartvita eleganternas nivå? vet ju inte hur ambitiös karln är,kanske är nöjd med superettastjärnstatus ,han är ju inte direkt purung heller så det måste ju finnas skäl till att han inte hamnat i någon större klubb redan om han nu är skitbra? ja inte vet jag?
Örebro ÖSK FANS
2013-12-29 14:54
Men vi vet inte om ÖSK har lagt bud på Batan? Bara min teori och han på Assyriskas forum som jag mejla med..

En Örebroare vet nog mer ;)
Örebro DaSa
2013-12-29 14:48
DG hade också kontrakt.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro DaSa
2013-12-29 14:47
Precis, Assyriska lär inte vilka sälja till en konkurrent och Batan har sagt i en intervju att han vill spela så högt upp som möjligt. Men tror fortfarande att ÖSK måste höja sitt bud.
Örebro ÖSK-hjärtat
2013-12-29 14:36
ÖSK bör ligga väldig bra till hos Batan, tror inte han lämnar för en konkurrent i SE, dessutom ett Stockholms lag.
AIK Saywee
2013-12-29 12:51
Om fler går på matcherna och om fler köper souvenirer och ÖSK-kassar, så blir det mer pengar till spelarköp. Medlemsavgiften är ivägskickad för länge sedan. Alla till BA, stöd ÖSK !!!
Örebro ÖSK FANS
2013-12-29 12:39
Batan är inte bosman men alla andra utom Crespo har väll varit det?? Våga satsa!
Örebro Conjuration
2013-12-29 12:25
Snålar och snålar, vi har trots allt fått in RÅP, Crespo och DG :) är Batan bosman?
Örebro ÖSK FANS
2013-12-29 11:44
Hoppas på denna backlinje i premiärer

Mensha--Berisha--Moberg--Batan

Inte många Allsvenska lag skulle ha bättre..

Men ÖSK snålar och Batan går till Hammarby.
Örebro ÖSK FANS
2013-12-29 11:41
Tänker inte hugga på Grahn, men den värvningen stjälpte mer en vad den hjälpte och så kan det bli ibland tyvärr..

Måste endå ge cred till ÖSK att dom vågade göra en sådan värvning! !
Örebro Gentile
2013-12-29 11:38
hört en del Saywee, inte bara att jaget var större än laget, Grahn var dessutom småskadad o dåligt tränad men förväntades ändå prestera o det ligger icke i hans karaktär vad som hände med Sandqvist begriper jag inte?inte för att han var någon världsmålvakt tidigare heller,men mycket rutinerad o stabil men att falla igenom så totalt? fattar det inte! någon som vet vad han gör? lagt av? spelar korpen? solar på bahamas?
AIK Saywee
2013-12-29 11:21
Divan Grahn sänkte nog lagandan en hel del ?
AIK Saywee
2013-12-29 11:18
Gentile, hur spelarna fungerar socialt i en så stor grupp människor är nog viktigare än man kan tro, speciellt när det dessutom handlar om att konkurrera bort kompisarna från truppen eller till bänken. Viktigt att så många som möjligt, helst alla klarar av detta i en svartvit laganda.
Örebro Gentile
2013-12-29 11:03
får hålla med dej, Minatankar, det gäller att ha en samspelt stomme för att nå framgång,detta gäller alla lagsporter, inte minst viktigt att vara samspelta även socialt dvs även på sidan av planen, lex Grahn oSandqvist som i grunden absolut inte var några dåliga spelare men som underpresterade grovt i ett Ösk i fritt fall!
Örebro DaSa
2013-12-29 11:03
Måste ju vara bättre att sälja en stjärna när vi har en relativt säker ersättare klar på samma position och investera försäljningspengarna på en annan position än att sitta och trycka på två bra målvakter samtidigt som Hagge sprider bollar i startelvan:) Jag ser inget problem i att sälja de bästa spelarna så länge som det sker på våra villkor. Dvs att de inte går som Bosman, till andra svenska klubbar eller att de försvinner i samma fönster. Jag tror att ett av stegen vi måste ta innan vi kan börja drömma om sm_ guld är att få till en utlandsförsäljning.
Örebro minatankar (för sm-guld)
2013-12-29 10:55
@DaSa:
Vi vinner aldrig ett SM-tecken genom att sälja de bästa spelarna. För några år sedan slutade nästan alla av de bästa spelarna samtidigt och det bar rakt ner i SE. Därför bör man ha en uttalad plan för hur man ska vinna SM inom några få år. Dessutom bör man kräva att alla inblandade på och utanför planen vill vara med ändå fram till målet är nått o c h att de har kompetens för att bli bäst i Sverige. Ska någon säljas är det till utlandet och då för minst 10 mkr.
Örebro DaSa
2013-12-29 10:55
Ang. Batan så om man läser tidigare intervjuer så har de sagt att han skall ha klart med ngt nytt vid jul om han skall få gå från klubben. Vilket tyder på att han måste ha bestämt sig typ nu, men om ryktena stämmer så verkar ösk har lagt ett för lågt bud. Kan förstå assyriska att de vill ha bra betalt då Batan är en nyckelspelare samtidigt som spelarInvest inte vill investera i en så pass gammal spelare. Personligen tycker jag att ösk skall höja sitt bud ngr hundratusen så att vi får klart med ytterligare en pusselbit. Jag tror att fallet blir så och att vi kan fira Batans underskrift imorgon!:)
Örebro DaSa
2013-12-29 10:48
ösk fans/ Håller med om att det är kul att höra om skvaller mm. Hoppas också att läckorna börjar skriva här igen:) Nu sparkar jag in en öppen dörr, men tror att det blir kanon om Rinne får en säsong i SE. Om han gör succé så kan vi sedan sälja Oscar och vi har ersättaren klar.
Örebro En örebroare
2013-12-29 10:33
Jag blev kallad hycklare jag tar de som ett hot..
Örebro ÖSK FANS
2013-12-29 10:18
Själv tycker jag sillatider är roligast och älskar läckor och rykten ;) synd att ingen annan på detta forum gör det :/
Örebro ÖSK FANS
2013-12-29 10:15
Försöker snacka spelare, rykten mm..Men har fått för mig att folk inte gillar det som rör fotbollen och diskuterar annat..??

Örebro Devo
2013-12-29 10:07
Kan det här dagistjafset upphöra nu. Fan ni gnäller på varandra som värsta tonårs emo bruttorna. Skaffa konto på kamratposten istället.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro ÖSK FANS
2013-12-29 09:56
Jag saknar Brädan och Pozniak....

Så jävla tråkigt när man aldrig hör rykten..

Hade mejlkontakt med en från Assyriskas forum igår och han sa att ÖSK lagt bud på Batan. Budet var riktigt dåligt och han väntas gå till Hammarby. .Hoppas det inte stämmer. Skulle det vara så tycker jag att det är rent bedrövligt att en super1a klubb kan buda så mycket mer...

Är spelarinvest kvar!?
AIK Saywee
2013-12-29 09:41
Förresten, stort tack för alla vänliga pm, sådant värmer, även om det är kallt klimat :)
AIK Saywee
2013-12-29 09:28
Åter en underbar dag i livet, en dag närmare allsvensk premiär :) Har inte läst igenom hycklarnas inlägg, under gårdagskvällen, vill liksom bevara mitt goda humör några timmar till ...
trilla Tore
2013-12-28 23:31
Livet e en fest
Örebro En örebroare
2013-12-28 23:20
Om man till o med tolkar det som skryt att en forummedlem säger att han är på fest undrar man vad problemet är? Vi alla har väl varit på en fest någon gång? Heh...
Örebro Åter till ståplats. (Sekt. E)
2013-12-28 23:10
Det drar ihop sig. Får vi en vänsterback och möjligtvis en innermittfältare innan det drar igång så tror iaf jag på en ganska säker säsong. Saywee// En fråga till dig. Hur många nick är det du vet som " lämnat och verkar tröttna på mobb å tjafs"? Jag saknar vissa eller iaf tycker att forumet var lite bättre förr, men tänker även att man till viss del får rannsaka sig själv.
Assyriska Assyriska74:
2013-12-28 22:23
@ÖSK FANS:

Om han går till Bajen så är det fan Assyriska 2.0

Besara.Haddad, Kennedy och Batan. Alla Assyrier och egna produkter. Är stolt att vi producerar.
Annons: