/fotboll/osk/forum/1569.aspx/fotboll/osk/forum/1569.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro minatankar (för sm-guld)
2014-01-09 17:38

2014-01-09 17:37

2014-01-09 17:37

AIK Saywee
2014-01-09 17:36
Tar det än en gång ingen behöver besvara mina frågor och själv väljer jag vilka frågor jag vill bemöta, enkelt.
Postat via SvenskaFans-appen
2014-01-09 17:35
@minatankar (för sm-guld):

2014-01-09 17:35

AIK Saywee
2014-01-09 17:33
ÖSK-Saywee kan inte hjälpa att han bodde i Spånga och Solna i övre tonåren. Om det är det som är ett av problemen :)
Örebro En örebroare
Imorgon ska jag iväg och köpa fler datorer och iphones och skapa massa fler nick så jag kan gilla mina inlägg. Jag jobbar ju annars på ett 7-17 jobb men chefen märker inte att jag sitter och gillar mina egna inlägg hela dagarna. trovärdighet? säg fall ÖSK inte får klart med någon spelare då brukar folk vända rätt så snabbt om sina åsikter emot en så jag är inte direkt intresserad om att manipulera ett forum, dock vill jag gärna rikta kritik mot vissa forumkungar som enligt mig kör över folk som inte delar deras åsikt eller framförallt snor forumkungarnas uppmärksamhet såna nick gillar dem inte. finns massor av exempel på olika nick. fråga mig gärna vilka så ska du få en massa namn. Kram måste till Elgiganten nu o köpa datorer osv. edit: Dessa ständiga felskrivningar ifrån mig, knappast vackert och förstår det, har svårt för skriva.
@psoari 2:
Varför skulle du inte kunna få respekt även om du inte vet vem som finns bakom en pseudonym? Jag är övertygad om att den stora majoriteten av de som skriver och läser på SvartVitt är människor som mår bra i sin tillvaro och som inte mår bättre av att kränka andra människor. Tycker att du, som jag, ska förlita dig på det och reagera tydligt på när så inte uppenbarligen inte är fallet.
Örebro psoari 2
2014-01-09 17:28

1) Ja, med lite kunskap är det lätt att lägga till fler tummar, men det är omständigt så man orkar inte. Det enda roliga med tummarna är att alltid retar det nån... Det enklaste är att inte bry sig om dem, speciellt inte när inlägget med tummarna nedvärderar nån annan. Tummarna ska bara ses som ett tecken FÖR den som skrivit inlägget, att någon annan håller med. Det betyder inte att inlägget är bättre eller sämre än något annat inlägg,

2) Trovärdighet? Det här är ett anonymt forum. Det finns ingen trovärdighet alls här. Allt som skrivs här tror man på "på egen risk" så att säga. Tummarna har ingenting med någon trovärdighet att göra. Förvänta er ingen trovärdighet. Jag har sett att visa tävlar i att vara trovärdiga men jag undrar varför? Vad vinner man på det? Man kan ju ändå inte få någon respekt om ingen vet vem man är...
Örebro En örebroare
2014-01-09 17:24
Sen får jag nog tummar upp för jag är hård mot Saywee istället för prata om AIK osv.
Admin får gärna kolla upp mitt Ip nummer om det är så. Be my guest :-)
Roliga är också att varje gång man svarat Saywee eller ställt en motfråga så försvinner han ifrån forumet några timmar och så fort någon riktar kritik mot mig så svarar han direkt.
Örebro En örebroare
2014-01-09 17:20
Hahaha! Jag skratta riktigt mycket åt detta "Minatankar" egentligen förstår jag inte riktigt vad du är ute efter? Du fråga vem min källa var? Vilket jag svara på. Jag har en iPhone och jag har en dator. Nu till det mer roligare: Satt och tänkte igår "varför bryr sig Saywee så mycket om tummar?" Tycker det är fullständigt obegripligt, Det känns lite som min brorsdotter som jagar "likes" när hon lägger ut bilder osv. Haha! Läst om dina inlägg flertal gånger nu, men du har rätt! Jag ringer runt till alla jag känner vänner,familj och min flickvän att dem måste tumma mina inlägg. Jag tycker du har haft riktigt bra inlägg hittills och alltid saklig i ton osv men dessa 2 inlägg vet jag inte alls vad du vill? Hade väntat mig de av AIK-Saywee men inte dig. Edit: Svarar gärna mer på dina frågor om det är något du tvekar över. Nu måste jag ringa släkten igen. Har ju gjort ett nytt inlägg man måste tumma på :-) Edit igen: Jag kan tumma dina inlägg om du vill?
2014-01-09 17:17
@psoari 2:

Man har tidigare skrivit att det är möjlighet att manipulera "tummandet" och att det skett flera gånger. Dessutom finns det sådana som kunna gå in i dataprogrammet och skrivit inlägg i andras namn.

Jag påstår inte att det skett nu och inte att "En örebroare" är skyldig om så skulle vara fallet. Men jag menar att bara misstanken om detta, med vetskap om att det verkligen sker med jämna mellanrum, undergräver forumets trovärdighet.

AIK Saywee
2014-01-09 17:12
minatankar, vi kanske är omoderna, men har man 3 ip-adresser och 5 webb-läsare är det enkelt ordnat. Men jag vet inte vilka som tummat upp vad, för det syns inte på appen, och spelar ingen större roll ...
Örebro psoari 2
2014-01-09 17:10
Minatankar// Och med det vill du påskina...? "Jag tycker det är besynnerligt att nedanstående tre meddelanden från dig det senaste dygnet på relativt kort tid fått 15 tummar. Det stämmer inte med inslagens karaktär, tycker jag som följt denna sida i snart två år." "Varför pratar du så mycket om Pozniak och hur kan du få 15 tummar på så kort tid när det sedan i förmiddags har varit så få inloggade? Lustigt." Kan upplysa dig om att man inte måste vara inloggad för att ge en tumme upp.
2014-01-09 17:00
Jag tycker det är besynnerligt att nedanstående tre meddelanden från dig det senaste dygnet på relativt kort tid fått 15 tummar. Det stämmer inte med inslagens karaktär, tycker jag som följt denna sida i snart två år.

Namn: En örebroare
Sänt: 2014-01-09 08:42
Givetvis Minatankar! Men nu är ju inte Pozniak vem som helst. Han har sin koll vilket han bevisat antal gånger o det är ju svårt att ta ifrån honom. Sen spricker det med affärer ibland och så är det bara.
15 Tumme upp

Sänt: 2014-01-08 21:54
Nej jag har absolut inte kontakt med någon inom styrelsen eller något. Jag använder mig av Pozniak plus att jag hänger en hel del med 2-3 spelare i laget. Jag får information via dem o Pozniak som fick spärr för livet för att han sade att Saywees namn o att han var släkt med admin.
15 Tumme upp

Sänt: 2014-01-08 17:55 Ändrat: 2014-01-08 17:56:25
Aha förlåt skulle in på Örebros forum.
Eller går det o skriva här? Trodde de var ett forum där bara en kunde skriva. My bad!
15 Tumme upp
2014-01-09 16:30
@En örebroare:

Varför pratar du så mycket om Pozniak och hur kan du få 15 tummar på så kort tid när det sedan i förmiddags har varit så få inloggade? Lustigt.
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2014-01-09 12:08
Kan ÖSK ha varit den onämnda klubben som hört sig för om Landgren tro?
Örebro En örebroare
2014-01-09 08:42
Givetvis Minatankar! Men nu är ju inte Pozniak vem som helst. Han har sin koll vilket han bevisat antal gånger o det är ju svårt att ta ifrån honom. Sen spricker det med affärer ibland och så är det bara.
2014-01-09 08:34
@En örebroare:
De som inte är direkt inblandade i en spelaraffär (spelare, agent, ev tidigare klubb, tränare, sportchef och ev vd och någon förtroendevald samt Spelarinvest) kan aldrig vara helt säkra på hur nära en affär är. Det kan inte ens de som är direkt inblandade, eftersom ingen part bestämmer affären helt själv. Det finns alltid faktorer som kan påverka in i det sista, t ex spelarens anhöriga eller konkurrerande bud. Övriga som får nys om kontakter som tas kan t ex vara styrelseledamöter, anställda på kansliet eller nuvarande spelare. Det sker t ex i samband med att potentiella spelare är på besök för att bekanta sig med miljön. De sistnämnda har ännu mindre möjlighet att uttala sig om säkerheten i att en ny spelare blir klar för klubben. Med andra ord är det mesta man får höra och läsa mer eller mindre spekulationer, speciellt när man uttalar sig om hur nära en affär är. Oftast bygger de på ingenting alls, i en del fall på att spelaren faktiskt är aktuell och att man känner till det men inte så mycket mer. I ett fåtal fall har t ex vänner bland nuvarande spelare och andra engagerade i den aktuella klubben i förtroende fått information direkt av den aktuella spelaren eller av andra inblandade, men det vanliga är då att de håller det förtroendet för sig själva.
AIK Saywee
2014-01-08 23:18
Får man heja på ÖSK och önska ett guld för de svartvita giganterna.
Örebro En örebroare
2014-01-08 21:54
Nej jag har absolut inte kontakt med någon inom styrelsen eller något. Jag använder mig av Pozniak plus att jag hänger en hel del med 2-3 spelare i laget. Jag får information via dem o Pozniak som fick spärr för livet för att han sade att Saywees namn o att han var släkt med admin.
2014-01-08 20:24
@ÖSK FANS:

Ok, då ska jag inte ställa frågan till En örebroare :-)
Örebro ÖSK FANS
2014-01-08 20:19
Minatankar Det var ÖSK Hjärtat som skrev det...Jag tror absolut En Örebrore talar 100% Sanning, dock oroande att spelaren verkar vilja ha mer tid..
2014-01-08 20:16
@En örebroare:

Har för mig att du för länge sedan skrev att Nordin nästan var klar? Det var inget han själv kände till i alla fall. Har också för mig att du flera gånger skrivit att andra spelare varit på gång och snart klara. Kanske minns jag fel?

Alla vet att klubben kontaktar en antal spelare för att göra de rekryteringar man vill inför AS-säsongen. Alla vet också att det är konkurrens om spelarna. Alla vet slutligen att spelarna behöver fundera över de anbud man får.

Min fråga är om dina skrivningar bygger på det vi alla känner till eller om du menar att du har kontakt med agenter, tränare eller sportchefer som håller dig särskilt informerad?
Örebro ÖSK FANS
2014-01-08 20:12
En örebroare

Nej ingen blev lovad men har för mig du sa att spelaren skulle bli klar fredag absolut senast måndag...
Örebro Eyra
2014-01-08 20:11
Nu kanske Östersund köper tillbaka Mensah :)
Örebro En örebroare
2014-01-08 20:03
Haha som små barn på lekis. När blev något lovat? Så fort något inte blir klar kommer pöben. Jag sitter inte på någon info som dig AIK-Saywee jag bara frågor som vanligt. Men du som har sån koll alltid förutom nu de senaste veckorna plötsligt kan väl svara på de? Spelaren har inte bestämt sig det är allt jag vet.
Örebro ÖSK FANS
2014-01-08 19:06
En Örebroare

Ja vart är nya spelaren?
AIK Saywee
2014-01-08 18:07
En örebroare, vill du åter tjafsa, för det är väl mig du syftar på? Vilket av mina senaste inlägg irriterar du dig på och varför? Några få skribenter letar fel hos andra och startar gärna ett drev, med en massa tummar som tummas upp. Bedrövligt tråkigt för många. Berätta lite om dina källor och deras senaste information ...
Annons: