/fotboll/osk/forum/10200.aspx/fotboll/osk/forum/10200.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Matta
2004-03-01 17:02
Vi är 4:e hetaste laget i allsvenskan.
Just nu alltså.
Våra banemän i Nordic Cup, Hammarby, i topp.
Örebro Kuban nr:8
2004-03-01 16:50
ÖSK-Boldt //

Japp, Westmans insats var under kritik. Han såg väldigt osäker ut i mina ögon. Dessutom såg inte målen ut att vara otagbara, inte för våran kung-Alven iaf!!

Jag vågar säga att ÖSK hade tjänat 50 000 till om Alvåge hade fått målvaktsposten. Westman skulle få sin chans mot Degerfors.

Inget att göra åt, skönt att man har fått sett att ÖSK kan rulla boll iaf. (Mot Brann)
Örebro One touch
2004-03-01 10:54
Citerat från NA:
"Två matcher i rad har jag nu sett skadade mittfältsduon Patrik Anttonen och Mirza Jelecak släntra in på läktaren med hamburgare och coca cola i näven. Kostutbildning nästa"

Någon som har koll på om ÖSK har någon strategi/plan för kosten?

Kosten för en elitidrottsman är enormt viktig, och skiljer agnarna från vetet.
Örebro S E
2004-03-01 16:32
Keberos// Varför skulle Alvbåge sikta så lågt nu när han är etablerad? Det är bara utomlands som gäller, hoppas jag. Vore tragiskt annars!
Örebro RjN
2004-03-01 10:44
Lägg dig Pablo!
Örebro RjN
2004-03-01 15:46
Någon som hört något mer om årskortsutlämningen på fredag?
Örebro Viktor
2004-03-01 15:22
örebro sk// Om du är Kuban så är det gratis.
Örebro Brus-Nilsson
2004-10-20 12:39
Conti
Jag håller absolut med dig, men pamparna på förbundet har inte stake nog att ta ett sånt beslut, tyvärr!
Örebro örebro sk
2004-03-01 15:05
vAd kommer det kosta mot degerfors ?
Örebro Trivseltorsten
2004-03-01 19:10
Matta// finns det nån länk till den rankingen?
Örebro DaSa
2004-10-20 12:27
Nästan så man hoppas på förlust i nästa match så det blir lite fart på forumet:) Verkar vara ett starkt samband mellan resultatet i senaste matchen och antalet inlägg.

Tror det är mycket bra för ÖSK att Fabio blev avstängd, han har varit en av de nyttigaste spelarna för KFF i år. Vi borde ha en god chans att vinna på söndag om Lundin formerar laget rätt.
Örebro Purre
2004-03-01 21:51
Tänkte bara höra om det är några ÖSKare som ska ner till EM och Portugal i sommar?! Är ett gäng på fem personer här...
Örebro Furuseth Olsen
2004-03-01 20:42
kenya///// vi ska spela med pfo och costa för dom är bäst.
Örebro psoari
2004-03-02 08:24
ÖSK tattoo: Glöm inte skoogen (run Forest, run!). Han är också stor, han har inte glömt ÖSK. Och vi har inte glömt honom.
Örebro Furuseth Olsen
2004-03-01 20:41
kenya/////

Vi ska
Djurgården webekl
2004-03-02 12:53
1 månad kvar till den allsvenska premiären. Titta in på allsvenskatipset.se och registrera dig.
Örebro ÖSK tattoo
2004-03-03 09:45
Så jävla bra skrivet "inför"
Svensk Fotboll forza ösk
2004-03-01 19:54
Jag tycker det är kul att ifk hellre vill ha alven än isaksson
Örebro costa84
2004-03-01 19:39
jag älskar ÖSK....men jag tycker inte vi kan skylla på skador och sjukdomar efter den förnedrande förlusten mot Hammarby..säger inget om att förlora, men det som gör mig orolig är på det sätter vi gör det på! vi fick ju jaga boll hela matchen och när vi väl fick tag på bollen slog vi bort den...varför inte göra som hammarby, hålla i den, ha kul och spela den till varandra..sen tycker jag vi har den fegaste tränaren i sverige...sen att danielsson blev bäste ösk:are hmm var jag och speakern på samma match?!?!?! var han någon gång på offensiv plan halva?? jag älskar ösk, jag älskar danielsson men vi må¨ste ha ett eget spel där inte alla bollar måste gå i djupled... tack krossa Degerfors!!
Örebro isac
2004-03-01 18:07
väl mött på onsdag på sektion E alla ösk:are. ta med en vän till klacken. vi ska vinna stort över degen, både på planen o på läktarna!
Örebro jockepingvin
2004-03-02 10:50
självklart blir det Portugal i sommar.Sätta upp ÖSK flaggan tillsammans med alla Sundborn flaggor
Örebro One touch
2004-03-02 16:38
Han var bättre för något/några år sedan. I takt med att hans hår växt har han själv stått på tillbakaväxt. För mig räcker det inte med att var den som skriker mest eller gör mest glidtacklingar, utan den som fyller sin funktion i laget på bästa sätt.

Jag talar om Gustav Andersson.

Måtte Tompa, MaSa, Haginge och Kjäll vara friska så man slipper sitta med hjärtat i halsgropen så ofta.
Eller kanske ännu bättre (fast jag tvivlar) att Gurra rycker upp sig och lyckas prestera lika mycket i fotbollsväg som han gör med sitt pepp.

Over and out / One touch
Örebro Sektion E
2004-03-03 08:46
Matchdagar är jäkligt sköna... Ser fram emot en kross i kväll. Kul att få se Anttonen i aktion igen. Lite synd tycker jag att laget är så långt från en startelva i Allsvenskan men det är väl logiskt med hänsyn till att de sticker på läger till helgen.
Örebro Viktor
2004-03-02 17:34
Lucien///
Vad menar du med registrera dig?
Det har gått att registrera dig på hemsidan sedan den kom upp.
Om det är ett forumlär för att bli medlem du menar så är det på gång. Snart! Men det finns andra sätt att bli medlem. Prata med någon av oss i klacken under matchen imorgon så ska vi fixa det.

Vi ska KROSSA degen imorgon. Både på läktaren och på planen. Missa det inte!
Länktips: www.kubanerna.se
Örebro Lagun
2004-03-02 17:18
"Henke Larsson har flera gånger avböjt EM i Portugal. Men försöken att få honom att ändra sig fortsätter. Nu lockar Uefa-presidenten Lennart Johansson med betalt uppehälle för stjärnan och hans familj."
Man kan ju undra om det verkligen är PENGARNA det hänger på...
Örebro ÖSK tattoo
2004-03-02 09:14
Psoari//
Tror du niklas skoog hade kommit och satt sig bredvid oss under samma omständigheter.
Skoog är stor, det håller jag verkligen med om,
men tom wallinder som vi hyllade både under hans tid i hif och dif skulle inte göra en sån sak.
Jag tror faktiskt inte det. men rätta mig gärna om jag har fel
Örebro Yeah
2004-03-02 01:12
costa84//

Det var Bra Data som utsåg matchens lirare, inte speakern. Dom är nog bättre på att sälja datorer än att bedömma fotbollsspelare (inget ont om midas, men bäst i ösk var han inte den dagen).
Örebro RjN
2004-03-03 14:58
Tycker att Mackans inför är fullkomligt lysande. Bifogar ett klipp ur mitt länktips: "SvenskaFans.com är en site av supportrar för supportrar. Här finner du inga urvattnade artiklar skrivna av ointresserade journalister som undrar varför de har tvingats lämna Stockholm för att följa en tråkig match. "

Heja Mackan!
Örebro Kuban nr:8
2004-03-02 16:48
Lucien //

Snart har jag hört. Du kan bli medlem imorgon på matchen!

Alla till sektion E imorgon!!
Örebro Lucien
2004-03-02 16:44
När ska kubanerna ordna så att man kan registrera sig på deras hemsida?
Annons: