/fotboll/osk/forum/10149.aspx/fotboll/osk/forum/10149.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sundsvall Pellé
2004-10-19 12:49
Skicka e-mail till förbundet och låt dem veta Din synpunkt på de AIK-märkta kloakråttorna som tränger på.
Strunta i om förbundets pampar oxå är AIK-märkta.

Adress:
svff@svenskfotboll.se
Örebro S E
2004-01-08 13:03
Tvåårskontrakt med Costa, inte illa. Han kommer att bli en bra targetplayer.

Bra jobbat ÖSK!
Örebro Woofi
2004-01-08 15:23
Tycker Larsen/Gawwe ska ha lagkaptens bindeln, visst gurra är en bra pådrivare men en alldeles för dålig fotbollspelare som jag helst skulle vilja se utanför truppen. Men vem vet han kanske slutar med sina idiot fällningar osv i år.
Örebro öskalle
2004-01-07 18:50
Var inte Norrman nummer 2 med idag? Jag som trodde att han var den långa i anfallet som satte ett nickmål...
Vem kan det ha varit annars?
Örebro McCullogh
2004-01-07 19:32
Anfallsparen var:
PFO - Kuhi

Larsson - Costa
IFK Göteborg Blåvit macko
2004-01-06 12:28
gå in på denna
www.ifkgbg.info.se
Örebro Rasberg
2003-12-18 09:10
Virre//
Jag tror på 1:an och 2:an.

flera andra//
Vi har ju igentligen ingen aning hur bra Furuseth är och hur bra Johnsen är. Så det är svårt att spekulera... =)
Örebro Joerny
2004-01-08 15:22
Truppen till Hongkonglägret är uttagen. John Alvbåge är för första gången uttagen till A-landslaget. Även föredetta ÖSK-spelarna Mats Rubarth och Niklas Skoog finns med.

Följ länken för att se hela truppen.
Örebro jolan
2004-01-10 10:09
Länk till bra handboll!
Örebro #7
2004-01-06 11:46
ehm..är det bara jag som ännu en gång blir förvånad över aftonbladets löpsedlar? Stod det inte " Svensk landslagsstjärna tagen för rattfylleri" ?? Vilken stjärna då..jag visste knappt vem han var.
Örebro Rallban
2004-01-06 01:38
När var handbollen?? Tacksam för svar!!!
Örebro Lagun
2004-01-07 20:35
Var Fredrik Jansson med på planen idag??
Örebro Viktor
2004-01-07 10:09
Rallban//
Idrottshuset.
Sverige Pat
2004-02-03 17:35
många referar till expressen.

det var expressen som tyckte att ösk:s mittfält består av anttonen - mirza - larsen - riddez.

norback o gawelin tar tydligen inte plats. och hur de kan veta att PFO är en klassvärvning, det vet jag inte.
Örebro Viktor
2004-01-08 09:41
Lagun//
Och vilken possition har du tänkt dig ha Olsson på då?
Örebro Lagun
2004-01-08 08:51
Kan inte låta bli att fundera på vilket effektivt vapen vi har fått i Peter Olssons inkast.
Han kastar mycket hårdare och längre än Anttonen, dessutom kan ju Anttonen användas i själva anfallet nu, istället för att vara "låst" vid sidlinjen? För att inte tala om hörnorna, där får Midas verklig konkurrens. Eller varför inte låta Olsson slå alla hörnor, så kan ju Midas vara med i gröten framför mål och knoppa in bollen?

HÄRLIGT!
Örebro Brekkan power
2004-01-07 10:38
Skulle vara tacksam om någon kunde skriva en rapport från dagens träning......
Örebro Joerny
2004-01-10 12:19
Någon som vet något om Nyförvärvet Marcus Lidén från Frövi IK? Hur gammal är han, kan han bli en allsvensk spelare?
Länktips: www.orebro-sk.se
Örebro Lagun
2004-01-07 20:48
S E

Låter bra!
Med Fräkke Fredrik får ÖSK ett oslagbart mittlås!
Örebro skogshuggarn
2004-01-07 21:40
Boldt: Adoptera mig! :D

Riddez vänster kanon sitter fortfarande kvar på näthinnan...
Örebro Örebro Sport-Grixx-Fuck SvFF
2005-04-23 18:43
Daven//...och en jävla massa fotbollsklubbar i stan.

Degen fortsätter att skämma ut sig genom sina fans inlägg som ligger på 5 åringarnas mentala nivå!!!!

"min sandlåda är större än din, så det så"
Örebro S E
2004-01-07 20:38
Lagun// Han sprang runt planen iaf. Om det nu räknas som om han var med på planen får du bedömma.
Örebro Kuban nr:8
2004-01-05 20:33
Viktor //

De "årliga tester" som nämns på orebro-sk.se, är det typ snabbhetstest, konditionstest mm? Isåfall vore jag tacksam om någon kunde fixa lite resultat man kan få studera efteråt! Alltid kul att veta vem som har bäst kondis mm.
Örebro ÖSK-Marte
2004-01-08 10:14
Varför inte göra en ÖSK-version av 70-talsfilmen fimpen, med josef fares som regissör och manus författare. Skulle dra in lite pengar till klubben...
Örebro Viktor
2004-01-07 10:08
He he he!
Alla här är nog galna =) och jag ställer mig stolt in i ledet bland er andra ÖSK-idioter. Själv så somnar jag på kvällen medans jag försöker klura ut den perfekta ÖSK uppställningen. När jag vaknat så funderar jag på spelsystem medans jag duschar. Sedan går jag till köket där jag över hela kylskåpet har skrivit ÖSK med hjälp av ett hundratal sådana där små kylskåps-magnet-ord. När jag dukat fram frukosten slår jag upp sportsidorna för att se om NA lyckats få med något nytt om sportklubben. Innan jag går till jobbet så tar jag på mig min ÖSK halsduk medans jag funderar på hur långt det är kvar till nästa träning. =)
Jag är knäpp, jag vet!

Förövrigt så är det bara fyra och en halv timme kvar till nästa träning (kl. 14:30)
=)
Örebro jocke__88__
2005-04-23 17:45
fan vilken avslagen match det verkar vara ;(..

det tråkigaste med superettan är att det är grymt dålig rapportering på radion!
Örebro Lucien
2004-01-08 16:46
Woofi: vad snackar du om? Gurra e kung i försvaret!

I år tror jag Costa och Riddez verkligen kommer imponera. Danielsson, Antonnen, Larsen och Gawwe kommer fortsätta briljera och Alvbåge är jag rädd kommer spela så bra att ÖSK blir tvugna att sälja honom. Som tur är har vi en bra andra målvakt som kan ta över.
Örebro Furuseth Olsen
2004-01-05 19:55
håller alla med mig att i tidningar står det bara om 08 lagen...

Boldt vad du som skrev artikel den var helt underbara...
Örebro McCullogh
2003-12-15 22:46
Tyvärr är ÖSK:s ekonomi tydligen inte alls så bra som vi alla trodde. Fick höra från en spelare som var ytterst besviken på att hans novemberlön uteblivit. Likviditeten är rejält ansträngd och spelarna får avvakta sina löner tills pengarna börjar rulla in från sponsorer och supportrar i januari. Det kan bli ett jobbigt år med elitlicensen även denna säsong tyvärr. Och jag som trodde allt var guld och gröna skogar.

Läge att kalla på femmiljonersmannen igen?

Örebro Byafire
2004-01-08 14:51
Jag tycker personligen att pådrivaren "Gurra" ska ta hand om lagkaptensbindeln. Efter att ha studerat träningen i går så är jag fast besluten om att det är han som ska föräras med bindeln.

Någon som tycker något annat?
Annons: