/fotboll/osk/forum/10147.aspx/fotboll/osk/forum/10147.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro *Korpen*
2005-05-19 23:39
Tror tyvärr att det blir dags för att öppna plånboken i sommar, tror inte Larsen blir 100% skadefri nån mer... Klingberg/Walker kommer inte att hålla i år, de behöver nog något år till!

Annars får det bli ett rakt 4-4-2, vi har inte så mycket att välja bland i dagsläget
Örebro ÖSK-Htennek
2005-05-19 23:34
Eken//
Dvs då kan det vara försent, för ett återtåg...

ojojoj
Örebro Charlezzz
2005-05-19 22:52
ara/// lägg ner!!! du kanske kan hålla på något annat lag... finns fler lag i örebro!!! varför inte degerfors... de kan behöva en vrål duktig spelare som du nu när rajala är skadad....=)

har ju hört att du är en jävel på skott och avslut... ruggigt farlig i straffområdet och någelunda tuff spelstil... tyvärr har jag lagt märke till att du kan försvinna i vissa matcher och borde äta lite mer gröt.... huvudspelet??? nä du..där har du o jobba....!!!
Örebro Kronblom
2005-05-20 14:59
joth//
att Klingen är bra offensivt och bra passningsspelare håller jag med om men Mirza har haft det betydligt tuffare och ska hållas utanför startelvan tycker jag!
Örebro Charlezzz
2005-05-20 14:24
håller fullständigt med either/or där han svarar på Aras inlägg om att det skulle finnas ÖSK fans som ogillar invandrare... Jag hoppas verkligen inte att ditt inlägg Ara var riktat mot mig!!!
Bara för att du o jag inte drar jämt alla gånger betyder det knappast att jag ogillar invandrare... Att skriva en sån sak bara för att det finns ÖSK fans som faktiskt inte har Herrish Kuhi som sin favoritspelare är fruktansvärt löjligt och omoget!!!

Grixx// Nog har jag humor alltid =) Klart blir man hotad av andra (läs Ara) kanske humorn försvinner?!?!?!

nåväl... mycket tråkigt för Larsen!!! kanske dags att kolla efter nya spelare... knäproblem i larsen ålder är inget att skoja om!!

vill inte vara näsvis men lyder inte uttrycket... "dra alla över en kant"!!!

ses på vallen (behrn arena) på söndag!!!
Örebro bandoo
2005-05-19 22:57
ara , seriöst bör du låta bli att skriva ALLA dina åsikter på forumet. Det ser inte bra ut. Du måste kunna behärska dig och inte hoppa på folk stup i ett.
Örebro Hlynur
2005-05-20 15:42
Något säger mig att det är Larsens korsband som har gått av......
Örebro Eken
2005-05-19 23:31
ÖSK-Htennek//Larsen blir inte spelklar förrän efter operation, dvs nästa vår.
Örebro ÖSK-Kenneth
2005-05-20 11:36
Saywee//
Du är ju bra på det positiva, hitta på nåt :-)

Jag har fått en äcklig illamående känsla i magtrakten...

Mitt klot vilar nu
AIK Saywee
2005-05-20 11:16
Larsen puuuuh, jag tror jag har fått en dansk skalle. Hur funkar det med Larsen´s lön när han är skadad, vem betalar. Blir det långvarigt kanske vi måste söka efter en duktig ersättare, eller?

Med förhoppning om snabbt tillfrisknande knä från Saywee
Örebro ÖSK-Marte
2005-05-19 22:36
Hookay, här var det livat.

ara// Varför kollar du inte med Peter Johansson om du får provspela? Bra spelare är ju alltid välkomna till ösk, men det lär vara ett krav att man visar det också.
AIK Saywee
2005-05-20 11:31
Stopp, nu räcker det!
Larsen, Peter Johansson, ekonomin :-(

Hjälp, vi behöver något positivt!
AIK Saywee
2005-05-20 11:28
ÖSK-Kenneth//
Men då blir det ju pengar över till ....?

Menar du sportchefen Peter Johansson?

"Rulla in ett klot och låt det rulla" :-)
Örebro Ösk tjejen
Såg på tv4 sporten igår att Örebro suporterklubb skulle ha ngn slags firma där dom slåss.Stämmer det?
kan det vara kuba boys?

Örebro Arx
När vi ändå är inne på elände:

Värst i dagens NA är varken Larsens skada eller PJ:s avhopp. Det är Frebrans svävande svar på frågorna om ekonomin. Man behöver inte vara särskilt duktig på att läsa mellan raderna där för att bli riktigt mörkrädd! Hur står det till egentligen??? :-/
Örebro Laurent
2005-05-20 11:38
Några besked ännu om hur länge Larsen blir borta?
Örebro Charlezzz
2005-05-19 22:37
behöver verkligen ÖSk supportrar som Ara!!!??? han förstör ju ÖSKs rykte...

DU ARA.... HOT KOMMER DU INGEN VART MED HÖRRU!!
Örebro Charlezzz
2005-05-19 22:35
hahaha... rolig prick du ara...
Örebro Charlezzz
2005-05-19 22:29
ara///

din j''la tönt... håll du på din kuhi men sluta snacka skit i forumet din duktige faan...!
Örebro ÖSK-Htennek
2005-05-19 23:24
Eken//
Tala om hur man som fans ska gå tillväga för att sluta längta efter Larsen är du snäll, vi har ingen som kan ersätta honom :-((

Mår snart illa av allt elände. Ingen som kollat upp läget?
Örebro ÖSK-Kenneth
2005-05-20 11:20
Saywee//
Sjukkassan...

Sen har vi snart ingen klubbchef heller. Vad pågår i klubben?

Faaan :-(
Örebro Eken
2005-02-02 11:52
Kom ihåg att Bengtsson fortfarande tillhör Inter. Dumt om ÖSK i tidningarna annonserade ett stort intresse
Örebro Eken
2005-05-19 23:00
Tabellen ljuger inte. Fantomen och spelarna måste ändra spelet och uppträdandet. Här är mitt recept:
1) Sluta längta efter Larsen. Ta tag i problemen själva.
2) Ändra högerflanken, den är felkomponerad
3) Spela agressivare på mittfältet. Fsam och Klingberg saknar tuffheten. Ge Klingberg något upphetsande. Flytta Fsam till backen. Rakt mittfält?
4) Sluta med långbollarna på Kuhi och Costa.
5) Kämpa mer än motståndarna. Det finns avbytare på bänken, Mr Walker. Lär av KIF Ö
Örebro Cyborg
2005-05-19 22:57
Ara o Charlezzz//Kan ni inte byta nummer med varandra istället?:)Och måste medge att jag personligen har mkt svårt att acceptera att med svartvitt hjärta o tröja gå in på Degens sida och bedyra sin kärlek för (Röv)itt.
Örebro Örebro Sport-Grixx-Fuck SvFF
2005-05-20 13:56
Mackan// Är inte uppkopplad dygnet runt längre och tydligen missar man en del som saxats.

...men missar nästa hemmematch det gör jag inte,som jag trodde tidigare, har nu lyckats skjuta fram mina arbetsdagar lite.

Stämbanden är krassliga så man ska undvika att skrika med Kubanerna denna em och titta från västra stå igen och bli nostalgisk.
Örebro joth
2005-05-20 13:55
Saywee//Jag vågade inte tippa vad jag trodde på så jag var lite försiktig... ;-)
AIK Saywee
2005-05-20 13:44
joth//
Helt rätt, nu laddar vi för en kanonmatch på söndag. Struparna skall luftas, laget ska veta att vi stöder. Sedan kommer vinsterna på löpande band!

Kolla in mitt tips, jag har faktiskt försökt vara realistisk :-)

Se framåt bröder och systrar!
Örebro either/or
2005-05-20 13:41
Buck//
Oj, supportar som dig borde det finnas fler av (ironi). Så fort det går emot så skiter man i laget. Vad är det som det brukar kallas? Ja just det, medgångssupporter!

Jag tycker också att situationen är skittrist just nu. Men slutar jag då hålla på laget som jag haft i hjärtat sen jag gick på lekis? Svaret är ju självklart ett rungande NEJ!

Om man nu säger att man ska skita i ÖSK, på grund av motgångarna, så tyder det i första hand på att kärleken för klubben inte var så stark till att börja med.

Stötta klubben istället. Fortsätt gå på matcher. Visa vad du tycker, men gör det konstruktivt. Ingen tjänar på att supportar vänder ryggen mot laget, eller börjar kasta skit!
Örebro zxcv
2005-05-20 13:40
jävla skit!!! varför ska vi aldrig få ha roligt, varför ska det aldrig gå bra för oss. jag blir så trött..........
Örebro Chipset
2005-02-02 11:31
Man märker att aftonbladet tjyvläser vårt forum när man tittar på deras artiklar. Kul!

Högerytter Matta. Passar dig som handsken. För övrigt vansinnigt rolig startelva.

-----------------------

Jag kan egentligen inte förstå att PJ skulle tänkas tacka nej till Bengtsson. Pj är känd för att värna om sina egna. Det var väl därför han delvis fick jobbet. Nej, Bengtsson kan vi inte släppa! Ingen ny Wowoah-Barsom nu tack...

Annons: